Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen forresten et sted på nettet man pålitelig kan finne sin bh størelse? Får så mange forskjellige svar at jeg vet ikke hvilken jeg skal stole på :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woop!! Dette er den sjuende dagen (da teller jeg med operasjonsdagen fordi jeg ble operert relativt tidlig på dagen), og puppene har blitt ganske myke og bevegelige allerede! :D JEG KAN PRESSE DE SAMMEN MOT HVERANDRE OG LAGE EN HELVETES KLØFT! Har også regnet ut min nye størrelse, og det er visst 70C eller 70D, men regner med at jeg kommer til å lande på C når hevelsen har gått ned og de har droppet. Men herregud, dette er helt sykt! Det har ikke gått en uke en gang, og allerede kan ejg lage kløft... jeg er så glad! Nå vet jeg jo ikke hvor myke vanlige pupper er da, ettersom jeg aldri har hatt pupper selv, hehe :P Men hvis de er såå myke etter bare en uke så GLEDER jeg meg til å se hvordan de blir når de er "ferdige". jippi!

Virker virkelig som drømmescenaroiet det der :)

10 dager igjen her!

• Liker 1
Skrevet

6 dager igjen!! Hvilken tape skal jeg kjøpe??? Micropore?

Skrevet

6 dager igjen!! Hvilken tape skal jeg kjøpe??? Micropore?

Sjæl!! Når ska du opereres? Jeg fikk time kl 12, skulle gjerne hatt før.. Menmen. Tror det er micropore, men trenger man kjøpe tape nå? Skal ikke den andre sitte på i 4 uker?

Skrevet

Teipen man får på klinikken skal vel sitte på i 2 uker eller til den løsner?

Jeg har kjøpt en rull med micropore (og en med scanpore pga den er hudfarget). Men er det ikke noen som har fått med seg ekstra teip hjem? Eller husker jeg feil. Går nok nok av teip, så greit å ha:p

Skrevet

Teipen man får på klinikken skal vel sitte på i 2 uker eller til den løsner?

Jeg har kjøpt en rull med micropore (og en med scanpore pga den er hudfarget). Men er det ikke noen som har fått med seg ekstra teip hjem? Eller husker jeg feil. Går nok nok av teip, så greit å ha:p

Kan godt hende det var 2 uker det stod ja:) Sikkert greit å ha litt på lager, men jeg regner med man får med en rull fra klinikken også? Skulle vel bare mangle så mye vi betaler :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa på klinikken at jeg hadde litt dårlig sårhelingsevner, så jeg var veldig bekymret for arrene og lurte på hva jeg burde gjøre/bruke for å få de finest mulig. De sa at det er mange som anbefaler silikonteip og lignende, men at det de mente ga best resultat var micropore fordi da får huden puste best. Kommer nok til å kjøpe den mepiformteipen når sårene har grodd helt, den er jo laget for å gi pene arr og har lest om mange som har hatt gode erfaringer med den :D Men kommer nok til å fortsette med micropore i hvert fall den første måneden.

• Liker 3
Skrevet

Hei! For en fantastisk diskusjon, har ikke lest hele, men mye og litt fra nå og år tilbake. Jeg har konsultasjon hos dr Vanja på Kolibri Medical i morgen tidlig, det var flere her som er operert av ham? Er dere fornøyde? Jeg er litt redd jeg må ha både løft og innlegg for å få dem slik jeg ønsker (har egentlig kun råd til innlegg). Jeg har gått masse ned i vekt de siste årene og puppene er jo ikke små, men litt flate oppe og fyldige nede, tror dere jegfår over eller under muskel? Noen andre som har hatt ca slike pupper? Jeg klarer å fylle en B cup eller liten C med litt dandering og drømmen er å få slike pupper jeg har i min bombshell bh, bare uten bhen..... Men er livredd for at jeg har urealististe forventninger :( Får jo vite dette i morgen, men de tankene svirrer jo rundt........ Og hvor lenge BØR man vente før man evt blir gravid? Noen som vet? Huff masse spørsmål her......

Hilsen ny og skremt jente i puppeverdenen.......

Skrevet

I dag har jeg byttet teip (dag 8) slik som det sto i papirene. Veldig fornøyd. Eneste er at jeg synes enda puppene er veldig store :o men det er en vanesak da.

Ellers er formen fin, er bare veldig stiv, støl og det verker i ribbbena mine osv. Og har også fått veeeeldig såre nipler. Æi æi.

Og. Tror dere det går fint å gå bhløs en kveld 3,5 uker postop? Har en Kjole jeg vil bruke som ikke tillater bh :o

Skrevet

Sjæl!! Når ska du opereres? Jeg fikk time kl 12, skulle gjerne hatt før.. Menmen. Tror det er micropore, men trenger man kjøpe tape nå? Skal ikke den andre sitte på i 4 uker?

IIiih skal klokka 12 jeg også!! :fnise: Blir gøy!! KJEMPE SPENT!

• Liker 1
Skrevet

Skal operere i august! :D Gleder meg noe helt sinnsykt nå! :bond:

Skrevet

Er det noen aktive her som tok operasjon for 4 mnd eller lengre siden?

Bare lurte på hvordan ting lå an da.. Hadde noen fortsatt smerter eller andre ubehag? Eller kunne man leve akkurat som tidligere uten noen begrensninger (sånn bortsett fra denne spilebh'n for de som skal drøye med det i 6mnd, da :P )?

Evt når opplevde du at ting var som "normalt" og du ikke lenger merket noe til operasjonen?

Skrevet

Bare lurte på hvordan ting lå an da.. Hadde noen fortsatt smerter eller andre ubehag? Eller kunne man leve akkurat som tidligere uten noen begrensninger (sånn bortsett fra denne spilebh'n for de som skal drøye med det i 6mnd, da :P )?

Evt når opplevde du at ting var som "normalt" og du ikke lenger merket noe til operasjonen?

Det er 8 måneder siden jeg tok. ¨Nå tenker jeg ikke over dem lengre, og de er helt myke, og varme og deilige :P haha!

Men jeg har over muskel da.

Skrevet

Det er 8 måneder siden jeg tok. ¨Nå tenker jeg ikke over dem lengre, og de er helt myke, og varme og deilige :P haha!

Men jeg har over muskel da.

Okei :) lurer ettersom jeg skal på 3ukers ferie 4mnd etter op.. Og da er planen bl.a hoppe i fallskjerm og litt diverse. Men det bør vel gå bra.
Skrevet

Jeg opererte meg for 113 dager siden, det er vel 4 måneder? haha

Lever som om jeg aldri har operert. Aktivt, rir, løper, jobber, hopper og spretter :) Går veldig ofte uten bh og, er så digg !!

• Liker 2
Skrevet

Herregud... I dag er vel dag 9, og i dag følte jeg for første gang hvordan puppene virkelig fulgte etter når jeg gikk rundt ute! Å føle tyngden av dem og at de hopper litt opp og ned selv om jeg har på en dritstram sportsbh, haha, det er jo helt sykt :D Det kan fortsatt gå galt med arrene, jeg føler at de er innmari klumpete og at teipen er voldsomt blodig... må bare håpe på det beste. Men bortsett fra det så er jeg sååååå fornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Jeg opererte meg for 113 dager siden, det er vel 4 måneder? haha

Lever som om jeg aldri har operert. Aktivt, rir, løper, jobber, hopper og spretter :) Går veldig ofte uten bh og, er så digg !!

Så bra :) tok du over el under muskel? kirurgen mente det ikke var noe problem han heller, siden det er såpass lenge etter. Og var derfor jeg ville gjøre det fortest mulig (og ødelegge sommeren litt), så jeg ikke måtte tenke over ting vi skal gjøre på ferie.

Idag er det bare 8 dager igjen!

Skrevet

Prøvde noen av deres kirurger å snakke dere ut av det? Eller sa rett ut nei? Jeg er 18år, så er redd de ikke vil gjøre det 😖

Skrevet

Så bra :) tok du over el under muskel? kirurgen mente det ikke var noe problem han heller, siden det er såpass lenge etter. Og var derfor jeg ville gjøre det fortest mulig (og ødelegge sommeren litt), så jeg ikke måtte tenke over ting vi skal gjøre på ferie.

Idag er det bare 8 dager igjen!

280 under muskel :)

Skrevet

280 under muskel :)

Okei :) skal ta under jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...