Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om noen er på jakt etter en sports bh, så har jeg en ubrukt triumph triaction som kun er prøvd på.

Str 75C. Selges for 200,- (kjøpt for 369,-)

Om det er str jeg ender opp med er jeg interessert. Men det vet jeg jo ikke før op. 21.juni. Men om du fortsatt har den da, og det er min str, så kjøper jeg gjerne :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er str jeg ender opp med er jeg interessert. Men det vet jeg jo ikke før op. 21.juni. Men om du fortsatt har den da, og det er min str, så kjøper jeg gjerne :)

Selvsagt :) Bare gi en lyd du :)

Skrevet

Selvsagt :) Bare gi en lyd du :)

Spør om du fortsatt har den om det blir aktuelt jeg :)

Nå har jeg ordnet med bikkjepass i 9 dager etter, så det bør jo holde. Også skulle jeg ønske jeg visste hvilken cupstr jeg ender opp med, så jeg kan shoppe litt, hvertfall sportsbher :P

Skrevet

Spør om du fortsatt har den om det blir aktuelt jeg :)

Nå har jeg ordnet med bikkjepass i 9 dager etter, så det bør jo holde. Også skulle jeg ønske jeg visste hvilken cupstr jeg ender opp med, så jeg kan shoppe litt, hvertfall sportsbher :P

Hva bruker du nå? Og hvor mye skal du ta? :)

Skrevet

Hva bruker du nå? Og hvor mye skal du ta? :)

75a (kan vel egentlig bruke 70 også). Og planen er 365/385.
Skrevet

75a (kan vel egentlig bruke 70 også). Og planen er 365/385.

De sier jo at 200cc er ca 1 cup.

Men jeg gikk opp nesten 2 str med 210.

Så varierer veldig fra person til person.

Skrevet

De sier jo at 200cc er ca 1 cup.

Men jeg gikk opp nesten 2 str med 210.

Så varierer veldig fra person til person.

75 c eller d hadde vært perfekt, for da er det hvertfall mulig å finne str i de vanlige butikkene :P men får bare vente å se :)

Pga bursdag fikk jeg gavekort på en nettside, så fant no billige soft bh'er i str 75 c og d og bestilte det. Så kan jeg håpe jeg får bruk for det :)

Skrevet (endret)

Nelly har en kjempefin spileløs bh på tilbud nå.

Fikk den hjem idag og den er utrolig flott på :)

Prøvde å legge ved linken, men det gikk ikke.

Den er fra wonderland og på tilbud til 55 kr :)http://nelly.com/no/kl%C3'>

Endret av M.C
  • Liker 1
Skrevet

Nelly har en kjempefin spileløs bh på tilbud nå.

Fikk den hjem idag og den er utrolig flott på :)

Prøvde å legge ved linken, men det gikk ikke.

Den er fra wonderland og på tilbud til 55 kr :)

Der jeg kjøpte :P så kan godt være den. Så får jeg bare se om det passer :) ellers får jeg gi det bort.
Skrevet

Der jeg kjøpte :P så kan godt være den. Så får jeg bare se om det passer :) ellers får jeg gi det bort.

Håper det er rett str da, for den er utrolig flott på :)

Skrevet

Håper det er rett str da, for den er utrolig flott på :)

Kjøpte den i 75c ser jeg, for tror ikke de hadde d.. Hvilken str bruker du i den?
Skrevet

Kjøpte den i 75c ser jeg, for tror ikke de hadde d.. Hvilken str bruker du i den?

Jeg har 70c i den. Kunne nok hatt den i d også.

Skrevet

Woop!! Dette er den sjuende dagen (da teller jeg med operasjonsdagen fordi jeg ble operert relativt tidlig på dagen), og puppene har blitt ganske myke og bevegelige allerede! :D JEG KAN PRESSE DE SAMMEN MOT HVERANDRE OG LAGE EN HELVETES KLØFT! Har også regnet ut min nye størrelse, og det er visst 70C eller 70D, men regner med at jeg kommer til å lande på C når hevelsen har gått ned og de har droppet. Men herregud, dette er helt sykt! Det har ikke gått en uke en gang, og allerede kan ejg lage kløft... jeg er så glad! Nå vet jeg jo ikke hvor myke vanlige pupper er da, ettersom jeg aldri har hatt pupper selv, hehe :P Men hvis de er såå myke etter bare en uke så GLEDER jeg meg til å se hvordan de blir når de er "ferdige". jippi!

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig å høre supersoppen88. Jeg er også kjempefornøyd med min nye kløft. Tenkte jeg skulle dra på Change i morgen for å måle meg og for å kjøpe en til støttebh.

Gruer meg litt til å bli målt da, med tape og hele pakka, lyser jo ny operert av meg, sikkert mye fordommer mot det. Men regner med at de er vant til det, er jo jobben deres.

Første dag på jobb i morgen også, det blir spennende :o

• Liker 1
Skrevet

Her kommer litt syt og klag fra meg :(

Er så innmari sår på brystvortene, er sååå ubehagelig og vondt... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?? Jeg har overhodet ingen følelse på undersiden av brystene, dette er kjempe ekkelt. Håper jeg får følelsen tilbake.

Verker i stingene, er så redd for at jeg har vært altfor aktiv!!

Og så har jeg fått tidenes "betennelse" i venstre armen, verker intenst og jeg klarer ikke å rette ut armen. I tillegg lever lillefingen og ringfingen sine egne liv, har ikke kontakt med dem og jeg har ikke styrke i hånden... Var hos lege i går og fikk betennelsesdempende og smertestillende. Dette hjelper på verkingen jeg har, men ingen effekt på problemet i armen. Kanskje for tidlig ennå, siden jeg ikke har tatt så mange tabl ennå....

Huff, var visst ikke bare bare dette her!

Tips mottas med stoooor takk :-)

Håper uansett at dere andre har det fint, unner ingen å ha smerter!!! :-)

Du kan trolig bruke noe lokalbedøvende på brystvortene, i det minste... Xylocain er reseptfritt, tror jeg.

Skrevet

Hvis det bare er nikotinen som er skadelig for sårhelingen.. vil det da si at det er "mindre" skadelig for puppene å røyke sigaretter med mindre nikotin i seg? Det står i papirene mine at jeg kan røyke igjen i morgen, men jeg vet ikke helt om jeg tør å gjøre det fordi det står såå mange advarsler på nettet om arrdannelse og røyking/nikotin. Jeg har ikke røyket på 2 uker, så nikotinsuget mitt er borte, men jeg savner det Å RØYKE. Så jeg lurer på om kanskje jeg skal kjøpe en mildere type røyk i morgen, eller er det like ille uansett, tror dere?

Skrevet

Hvis det bare er nikotinen som er skadelig for sårhelingen.. vil det da si at det er "mindre" skadelig for puppene å røyke sigaretter med mindre nikotin i seg? Det står i papirene mine at jeg kan røyke igjen i morgen, men jeg vet ikke helt om jeg tør å gjøre det fordi det står såå mange advarsler på nettet om arrdannelse og røyking/nikotin. Jeg har ikke røyket på 2 uker, så nikotinsuget mitt er borte, men jeg savner det Å RØYKE. Så jeg lurer på om kanskje jeg skal kjøpe en mildere type røyk i morgen, eller er det like ille uansett, tror dere?

Jeg aner ikke, men hos meg sto det ikke noe om slutte før oprasjon, kun 2 timer før. Og 2 uker etter, så jeg aner ikke. Jeg skal ikke røyke før etter 14 dager, men gleeeder meg til å drikke øl på tirsdag!!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skikkelig puppe-misunnelig her jeg sitter! Haha :fnise: Skulle helst ha operert i går! Er det noen flere som har operasjonen noen måneder frem i tid?

Skrevet (endret)

En uke igjen! :D lurer litt på når man kan dra ut på byen etter operasjonen? Og når kan man starte å gå litt turer? :)

Lurer forresten på om dere også fikk beskjed om å ta med bilde av noen pupper som er slik dere vil ha? Har problemer med å finne.. Må bilde være "nakent" eller kan jeg ta med et slik som dette:

post-69377-0-42208500-1370850450_thumb.j

Endret av Mie91
  • Liker 1
Skrevet

Har noen av dere opplevd "lyning" i arrene? Når man puster tungt, hoster eller hikker. Er bare i det ene brystet og gjør vondt:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...