*Bumblebee* Skrevet 7. juni 2013 #27481 Skrevet 7. juni 2013 Idag var jeg på netty, kjøpte to BHer i str 65 FF!! (Ble målt) Såå gøy, haha jeg som brukte B før..kan forresten anbefale netty, synes de var flinke på service der. Kommer definitivt tilbake dit! (Det må jeg jo og, er jo umulig å kjøpe bh på cubus/lindex nå nå må jeg bare holde ut litt til med sportsbhen..vaanskelig er det ja. Forresten, noen her som bruker silikontape på arrene? Jeg reagerte på micropore papirtapen, fikk anbefalt denne andre på apoteket. Er fortsatt irritert på området, så håper det roer seg snart.. 1
supersoppen88 Skrevet 7. juni 2013 #27482 Skrevet 7. juni 2013 Gratulerer med dagen, Sokka!!! :D Nå er jeg på dag 5 og skal ut på min første utflukt etter operasjonen, woop... for å kjøpe mer mat og smertestillende har aldri vært mer glad for å forlate huset! Håper jeg klarer å la vær å gå rundt og holde på puppene i offentligheten nå da...
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #27484 Skrevet 7. juni 2013 Idag var jeg på netty, kjøpte to BHer i str 65 FF!! (Ble målt) Såå gøy, haha jeg som brukte B før..kan forresten anbefale netty, synes de var flinke på service der. Kommer definitivt tilbake dit! (Det må jeg jo og, er jo umulig å kjøpe bh på cubus/lindex nå nå må jeg bare holde ut litt til med sportsbhen..vaanskelig er det ja. Forresten, noen her som bruker silikontape på arrene? Jeg reagerte på micropore papirtapen, fikk anbefalt denne andre på apoteket. Er fortsatt irritert på området, så håper det roer seg snart.. Hvilken Netty var du på?
Sokka Skrevet 7. juni 2013 #27485 Skrevet 7. juni 2013 Gratulerer med dagen, Sokka!!! :D Nå er jeg på dag 5 og skal ut på min første utflukt etter operasjonen, woop... for å kjøpe mer mat og smertestillende har aldri vært mer glad for å forlate huset! Håper jeg klarer å la vær å gå rundt og holde på puppene i offentligheten nå da... Sokka! Naaw, takk til dere begge :D 1
Cheesy Skrevet 7. juni 2013 #27486 Skrevet 7. juni 2013 10 (!!!!) dager igjen!!! ææææ!!! Skal på apoteket etterpå, hvilken teip skal jeg spørre etter? Har nerver til 1000! Tenkte å handle litt nye topper.. er veldig glad i tube-topper, men det vil jo ikke se bra ut med sports-bh Noen som har noe forslag til hva jeg skal se etter?
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #27487 Skrevet 7. juni 2013 Så spennende Caramella!! Hvor skal du operere og hvor mye?
Cheesy Skrevet 7. juni 2013 #27488 Skrevet 7. juni 2013 Så spennende Caramella!! Hvor skal du operere og hvor mye? Aaaltfor spennende :D Skal på Fornebu til Schistad, under muskel moderat 450 :D 1
*Bumblebee* Skrevet 7. juni 2013 #27489 Skrevet 7. juni 2013 Hvilken Netty var du på? Kløverhuset i bergen
Mie91 Skrevet 7. juni 2013 #27490 Skrevet 7. juni 2013 10 (!!!!) dager igjen!!! ææææ!!! Skal på apoteket etterpå, hvilken teip skal jeg spørre etter? Har nerver til 1000! Tenkte å handle litt nye topper.. er veldig glad i tube-topper, men det vil jo ikke se bra ut med sports-bh Noen som har noe forslag til hva jeg skal se etter? Samme her!! Gleder meg nå, men tror nok jeg kommer til å få litt panikk dagen jeg skal kjøre til klinikken..Ææh! Hvertfall det å gå inn i operasjonssalen... Men går nok så bra så. Jeg skal ut å handle i morgen, har lyst å kjøpe noen sports bher, men vet jo ikke hvilken str.. Tenke å laste ned noen nye tv serier jeg kan se på, noen som har forslag? 1
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #27491 Skrevet 7. juni 2013 Samme her!! Gleder meg nå, men tror nok jeg kommer til å få litt panikk dagen jeg skal kjøre til klinikken..Ææh! Hvertfall det å gå inn i operasjonssalen... Men går nok så bra så. Jeg skal ut å handle i morgen, har lyst å kjøpe noen sports bher, men vet jo ikke hvilken str.. Tenke å laste ned noen nye tv serier jeg kan se på, noen som har forslag? Det blir spennende å følge dere! Når det gjelder TV-serier så har jeg ikke så mye å komme med, men har selv kjøpt hele Friends-samleboksen som jeg skal kose meg med Det er fremdeles noen måneder til det er min tur, men jeg liker å planlegge!
supersoppen88 Skrevet 7. juni 2013 #27492 Skrevet 7. juni 2013 I dag har jeg vært på handletur! Kjøpte en ny blondebh (som jeg aldri før har kunnet fylle, så det var skikkelig stas) uten noe innlegg i, en topp og en genser. Merker at jeg har litt ekstra vondt i høyre bryst i dag, spesielt i operasjonssåret... kan det være et tegn på at jeg har brukt armene for mye, tror dere? Eller er det normalt og bare et tegn på at det gror? Når man føler seg i såpass bra form, så er det vanskelig å vite hvor mye man kan anstrenge seg og lett å glemme at kroppen faktisk har vært igjennom en utrolig stor påkjenning for under en uke siden. Jeg har jo for det meste vært sofaliggende, men i dag var jeg altså ute i 2-3 timer og kjenner at det gjør veldig vondt i den ene puppen nå... burde jeg være bekymret, eller skal jeg bare poppe et par piller og ta det med ro resten av dagen?
*Bumblebee* Skrevet 7. juni 2013 #27493 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er to mnd postop og får vondt i puppen (e) når jeg stresser mye.så tror ikke du skal bekymre deg ;-)
supersoppen88 Skrevet 7. juni 2013 #27494 Skrevet 7. juni 2013 Takk for svar Da satser jeg på at det er normalt og ikke noe farlig!
Godterirusk Skrevet 8. juni 2013 #27495 Skrevet 8. juni 2013 Endelig tok jeg en dusj og det var sååååå godt!!!! I dag tenkte jeg å se om jeg finner en ny sportsbh, noen som har en anbefaling? 1
supersoppen88 Skrevet 8. juni 2013 #27496 Skrevet 8. juni 2013 Så bra!! Jeg dusjer hver dag nå og det er høydepunket i hver dag, haha I dag skal ejg være sosial for første gang siden operasjonen!!! Dag 6, herregud som tiden flyr... om to dager kan jeg røyke igjen om jeg skal stole på det soms står i papirene! Men de to siste dagene har jeg hatt mye vondere enn i starten. Når jeg klemmer på toppen av venstre byst, så er det veldig sårt under huden. Jeg tenker at det kan være muskelen? Ellers har jo puppene blitt både gule og blå rundt arrene, så det er vel det jeg kjenner tenker jeg. Det gjør at hele området er veldig sårt. Jeg har heldigvis ikke fått noe hypersensitivitet på brystvortene som så mange andre har fortalt om, da! Kanskje det kommer? Jeg har følelser i hele puppen, så det er jeg glad for. Liker bare ikke når det plutselig kommer smerter!
M.C Skrevet 8. juni 2013 #27497 Skrevet 8. juni 2013 Om noen er på jakt etter en sports bh, så har jeg en ubrukt triumph triaction som kun er prøvd på. Str 75C. Selges for 200,- (kjøpt for 369,-)
Godterirusk Skrevet 8. juni 2013 #27498 Skrevet 8. juni 2013 Så bra!! Jeg dusjer hver dag nå og det er høydepunket i hver dag, haha I dag skal ejg være sosial for første gang siden operasjonen!!! Dag 6, herregud som tiden flyr... om to dager kan jeg røyke igjen om jeg skal stole på det soms står i papirene! Men de to siste dagene har jeg hatt mye vondere enn i starten. Når jeg klemmer på toppen av venstre byst, så er det veldig sårt under huden. Jeg tenker at det kan være muskelen? Ellers har jo puppene blitt både gule og blå rundt arrene, så det er vel det jeg kjenner tenker jeg. Det gjør at hele området er veldig sårt. Jeg har heldigvis ikke fått noe hypersensitivitet på brystvortene som så mange andre har fortalt om, da! Kanskje det kommer? Jeg har følelser i hele puppen, så det er jeg glad for. Liker bare ikke når det plutselig kommer smerter! Jeg har ikke fått noen annen farge, enda ihvertfall. Men nå kommer følelsene i puppene mine gradvis tilbake merker jeg. Til nå har de vært helt bedøvd virker det som, men nå kjenner jeg mer:) har følelser i den ene nippelen men ikke den andre :o håper det kommer!! På meg gjør det bare vondt på arret nå, resten kjennes veldig greit:)
LineOfOslo Skrevet 8. juni 2013 #27499 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Her kommer litt syt og klag fra meg Er så innmari sår på brystvortene, er sååå ubehagelig og vondt... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?? Jeg har overhodet ingen følelse på undersiden av brystene, dette er kjempe ekkelt. Håper jeg får følelsen tilbake. Verker i stingene, er så redd for at jeg har vært altfor aktiv!! Og så har jeg fått tidenes "betennelse" i venstre armen, verker intenst og jeg klarer ikke å rette ut armen. I tillegg lever lillefingen og ringfingen sine egne liv, har ikke kontakt med dem og jeg har ikke styrke i hånden... Var hos lege i går og fikk betennelsesdempende og smertestillende. Dette hjelper på verkingen jeg har, men ingen effekt på problemet i armen. Kanskje for tidlig ennå, siden jeg ikke har tatt så mange tabl ennå.... Huff, var visst ikke bare bare dette her! Tips mottas med stoooor takk :-) Håper uansett at dere andre har det fint, unner ingen å ha smerter!!! :-) Endret 8. juni 2013 av LineOfOslo
supersoppen88 Skrevet 8. juni 2013 #27500 Skrevet 8. juni 2013 Ånei! Så utrolig kjipt Har du ringt klinikken og hørt om de har noen råd? Jeg har hørt om andre som har brutk en spesiell krem på brystvortene når de har blitt hypersensitive, men jeg husker ikke hva den heter. Det står om det et eller annet sted her blant disse tusen sidene Men du kan kanskje prøve å google det? Det var noen som sa at det hadde hjulpet, i hvert fall. Hvor aktiv har du vært?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå