supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27421 Skrevet 4. juni 2013 Godt man har noen å "plage" her inne mens man venter utålmodig Haha, godt jeg har noen å drive puppesnakk med mens jeg venter på å bli "frisk" 1
Godterirusk Skrevet 4. juni 2013 #27422 Skrevet 4. juni 2013 Hei hei. Formen min er fremdeles grei, har bare lyst å gå på do og gjøre nr 2 men Klarer ikke:( får ete masse linfrø. Håper virkelig jeg får sove i natt altså, sov ingenting natt til i dag. Og i morgen kl 10 skal jeg titte på puppene for første gang. Blir spennende!!!
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27423 Skrevet 4. juni 2013 Haha, godt jeg har noen å drive puppesnakk med mens jeg venter på å bli "frisk" Hvor lenge går det før du prøver bh'ene du har kjøpt da? Hehe.
AndreaMadelen Skrevet 4. juni 2013 #27424 Skrevet 4. juni 2013 Har noen her operert i Bergen? Jeg vet om Fana Medisinske, Klinikk Bergen og Volvat. Noen som vet om noen andre?
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27425 Skrevet 4. juni 2013 Fortsatt folk her inne? Hehe Jeg har så utrolig lyst på, men jeg går på vgs og hvis jeg tar blir det helt sikkert masse snakk. Dette er noe jeg vil kun fordi jeg vil det! Er ingen annen grunn annet enn at jeg selv vil ha større flotte pupper. Jeg er redd for snakk, bor i Bergen og vi er kjent for å være stor i kjeften. Jeg er veldig selvsikker og som regel bryr jeg meg ikke om "kommentarer", men er redd for slemme kommentarer fra jenter på skolen osv. Er det noen andre studenter her eller noen som tenkte det samme som meg? Hvordan gikk det? Jeg er ikke i den alderen lenger, men ville nok selv drøyd til jeg var ferdig med vgs i det minste. Men om du føler det er riktig nå, og du er sikker på det, så kjør på Snakk blir det nok uansett, om du er 18 eller 30. Jeg gjør dette for meg, så får andre si hva de vil.
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27426 Skrevet 4. juni 2013 Hvor lenge går det før du prøver bh'ene du har kjøpt da? Hehe. Tralalalaaa neida, skal prøve å beherske meg! Men skjønner ikke helt hvordan sportsbhen kan gi noe som helst støtte når strikken er så langt nede ift arrene.. føler at den bare gir støtte når jeg er oppe og går, men ikke i det hele tatt når jeg ligger. Hmm. Nå ringte alarmen min! Det betyr pilletid! Hurra, da sovner jeg kanskje snart
Sigridbk Skrevet 4. juni 2013 #27427 Skrevet 4. juni 2013 Fortsatt folk her inne? Hehe Jeg har så utrolig lyst på, men jeg går på vgs og hvis jeg tar blir det helt sikkert masse snakk. Dette er noe jeg vil kun fordi jeg vil det! Er ingen annen grunn annet enn at jeg selv vil ha større flotte pupper. Jeg er redd for snakk, bor i Bergen og vi er kjent for å være stor i kjeften. Jeg er veldig selvsikker og som regel bryr jeg meg ikke om "kommentarer", men er redd for slemme kommentarer fra jenter på skolen osv. Er det noen andre studenter her eller noen som tenkte det samme som meg? Hvordan gikk det? Jeg er 19 år, ferdig med VGS og har jobbår før jeg begynner på studier til høsten:-) jeg er veldig fornøyd! Jeg forteller det kun til mine nærmeste. Har ikke tatt så mye heller, så jeg vet ikke om folk kommer til å legge så godt merke til det uansett :-) 1
Gjest Teta Skrevet 4. juni 2013 #27428 Skrevet 4. juni 2013 Har noen her operert i Bergen? Jeg vet om Fana Medisinske, Klinikk Bergen og Volvat. Noen som vet om noen andre? Jeg holder til i Bergen og lurer på det samme. Det er kun disse jeg vet om, så hvis noen vet om flere vil jeg også gjerne vite det (Klinikk Bergen heter vel Teres nå..?)
AndreaMadelen Skrevet 4. juni 2013 #27429 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er 19 år, ferdig med VGS og har jobbår før jeg begynner på studier til høsten:-) jeg er veldig fornøyd! Jeg forteller det kun til mine nærmeste. Har ikke tatt så mye heller, så jeg vet ikke om folk kommer til å legge så godt merke til det uansett :-) Eneste er at jeg er A liten B, så blir en drastisk forskjell på meg (jeg vil ha en 65DD) over sommeren hehe. Men jaja, hvis de oppfører seg barnselig så får jeg vel bare heve meg over det 0:-)
supersoppen88 Skrevet 5. juni 2013 #27430 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Åh, denne sportsbhen gjør meg gal... når jeg ligger så er stroppene så løse at jeg ikke skjønner hvordan den kan gi noe som helst støtte, samtidig som jeg er så redd for at strikken under skal gnage på arrene at jeg våkner hele tiden for å "rette" på den. Jeg vet liksom ikke om jeg skal stramme den, bytte til en annen eller om jeg bare skal la den være? Det står jo i papirene at stroppene ikke må være så stramme at puppene blir løftet, men de er jo så løse at den like gjerne kunne vært stroppeløs når jeg ligger! Sover maks 1-2 timer om gangen fordi ejg ikke greier å slappe av når jeg føler at bhen ikke sitter som den skal.. hva burde jeg gjøre? Ellers er formen super! Har ikke spesielt vondt, er ikke kvalm og føler meg egenlig veldig opplagt til tross for alt kroppen har vært gjennom og hvor lite jeg har sovet Endret 5. juni 2013 av supersoppen88
Sokka Skrevet 5. juni 2013 #27431 Skrevet 5. juni 2013 Tralalalaaa neida, skal prøve å beherske meg! Men skjønner ikke helt hvordan sportsbhen kan gi noe som helst støtte når strikken er så langt nede ift arrene.. føler at den bare gir støtte når jeg er oppe og går, men ikke i det hele tatt når jeg ligger. Hmm. Nå ringte alarmen min! Det betyr pilletid! Hurra, da sovner jeg kanskje snart Godt det virker som du har sluppet unna smertehelvette! Jeg vil ha oppskriften takk, hehe. Hve med å ringe klinikken å høre ang sportsbh'n?! Hvor er arrene plassert?
Godterirusk Skrevet 5. juni 2013 #27432 Skrevet 5. juni 2013 Hei, har akkurat sett på puppene mine for første gang og de er superfine. Er SÅ fornøyd med størelsen. Er akkurat som om de gjør hele kroppen min. Før synes jeg at jeg så skjev ut men nå føler jeg meg som et timeglass :D er så lykkelig nå. Formen min er også fin, øm og stiv men ikke vondt. Heller ikke kvalm. 2
Stjernesamleren Skrevet 5. juni 2013 #27433 Skrevet 5. juni 2013 (endret) En 6-ukers post-op update fra meg:) Jeg er så fornøyd! :D Som sukkererta sier, synes jeg det "gjør hele kroppen". Ikke bare er jeg blitt superfornøyd med puppene, men også enda mer fornøyd med resten av kroppen. Den er blitt mer "helhetlig", harmonisk. Det hele passer bare bedre sammen:) Jeg tok 410, anatomiske over muskel. Har gått fra 70B/C til 70G (i følge change sin kalkuator - jeg hopper rundt i sportsBH enda). Det høres kanskje voldsomt ut, men de er ikke så mye større enn dem jeg en gang hadde, før jeg ble treningsfanatiker:) Det er faktisk ingen som har kommentert puppene (om det er fordi det ikke kan ses, eller bare fordi "heeey, nye pupper!?" er noe man ikke sier, vet jeg ikke:p) Jeg har nermest vært smertefri. Det eneste som gjorde vondt (og da skikkelig vondt) var en blod/væske-utredelse i den ene puppen og "randt" og presset rundt hver gang jeg skiftet stilling. Men alt i alt synes jeg det verste med det hele har vært å sove på ryggen! Haha:) Lykke til til alle dere som står midt i prosessen nå! Endret 5. juni 2013 av Stjernesamleren 1
M.C Skrevet 5. juni 2013 #27434 Skrevet 5. juni 2013 Hvor stort mellomrom fikk dere etter operasjon? Jeg har bare 1 fingerbredde og ville gjerne hatt de litt mer fra hverandre. Lite tips til de som er oppblåst etter op. Detox te!! 3 kopper for dagen. Jeg ble helt fin igjen etter 2 dager. Kan selvfølgelig være tilfeldig, mfn verdt et forsøk
Mhaaa91 Skrevet 5. juni 2013 #27435 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hvor stort mellomrom fikk dere etter operasjon? Jeg har bare 1 fingerbredde og ville gjerne hatt de litt mer fra hverandre. Lite tips til de som er oppblåst etter op. Detox te!! 3 kopper for dagen. Jeg ble helt fin igjen etter 2 dager. Kan selvfølgelig være tilfeldig, mfn verdt et forsøk Jeg har 2 fingerbredde og har hatt det hele tiden er nå i uke 5. Kan jo ha noe å si om hvor mye mellomrom man hadde før operasjonen, jeg hadde 2 i fingerbredde før operasjonen også Endret 5. juni 2013 av Mhaaa91
M.C Skrevet 5. juni 2013 #27436 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har 2 fingerbredde og har hatt det hele tiden er nå i uke 5. Kan jo ha noe å si om hvor mye mellomrom man hadde før operasjonen, jeg hadde 2 i fingerbredde før operasjonen også Mine var ganske tette før operasjonen også. Er bare så redd de skal bli tettere om de forandrer seg veldig. Har fått angst for monoboob Har dine forandret seg mye på disse 5 ukene?
Mhaaa91 Skrevet 5. juni 2013 #27437 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Mine var ganske tette før operasjonen også. Er bare så redd de skal bli tettere om de forandrer seg veldig. Har fått angst for monoboob Har dine forandret seg mye på disse 5 ukene? Ah, men tror ikke de blir tettere enn det de er nå mine eller venninna mi sine har ikke blitt det hvertfall Ja de har forandret seg mye, de har droppet, fått en mye mer naturlig look, de har også blitt veldig myke, jeg merket stor forandring til det i slutten av uke 3 arra har blitt mye bedre og klør heldigvis ikke så mye så det er bare å glede seg, kjempe deilig å ha fine, naturlig og større boobies Endret 5. juni 2013 av Mhaaa91 1
Sigridbk Skrevet 5. juni 2013 #27438 Skrevet 5. juni 2013 Eneste er at jeg er A liten B, så blir en drastisk forskjell på meg (jeg vil ha en 65DD) over sommeren hehe. Men jaja, hvis de oppfører seg barnselig så får jeg vel bare heve meg over det 0:-) Jeg gikk fra B til full C :-) perfekt for min kropp og livsstil!
Sigridbk Skrevet 5. juni 2013 #27439 Skrevet 5. juni 2013 En 6-ukers post-op update fra meg:) Jeg er så fornøyd! :D Som sukkererta sier, synes jeg det "gjør hele kroppen". Ikke bare er jeg blitt superfornøyd med puppene, men også enda mer fornøyd med resten av kroppen. Den er blitt mer "helhetlig", harmonisk. Det hele passer bare bedre sammen:) Jeg tok 410, anatomiske over muskel. Har gått fra 70B/C til 70G (i følge change sin kalkuator - jeg hopper rundt i sportsBH enda). Det høres kanskje voldsomt ut, men de er ikke så mye større enn dem jeg en gang hadde, før jeg ble treningsfanatiker:) Det er faktisk ingen som har kommentert puppene (om det er fordi det ikke kan ses, eller bare fordi "heeey, nye pupper!?" er noe man ikke sier, vet jeg ikke:p) Jeg har nermest vært smertefri. Det eneste som gjorde vondt (og da skikkelig vondt) var en blod/væske-utredelse i den ene puppen og "randt" og presset rundt hver gang jeg skiftet stilling. Men alt i alt synes jeg det verste med det hele har vært å sove på ryggen! Haha:) Lykke til til alle dere som står midt i prosessen nå! Hei! Hva gjorde du med den blodutredelsen og hvordan oppdaget du den? Jeg er 1 uke post op og har vondt når jeg reiser meg eller legger meg ned og har vært redd for nettopp dette ! Har snakket med klinikken og de sier at smertene mine høres normale ut og at jeg bare må være tolmodig :/
Stjernesamleren Skrevet 5. juni 2013 #27440 Skrevet 5. juni 2013 Hei! Hva gjorde du med den blodutredelsen og hvordan oppdaget du den? Jeg er 1 uke post op og har vondt når jeg reiser meg eller legger meg ned og har vært redd for nettopp dette ! Har snakket med klinikken og de sier at smertene mine høres normale ut og at jeg bare må være tolmodig :/ Puppen ble gul/rød/blå, så det var ingen tvil Det er ikke farlig (så lenge det stopper med å blø, selvfølgelig). Men kroppen bruker ganske lang tid på å rydde opp, så blåmerker og den der fornemmelsen var at væsken kjører frem og tilbake kan bli ganske lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå