supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27401 Skrevet 4. juni 2013 Så bra det fortsatt ikke virker så vondt Får håpe det fortsetter sånn, og at jeg også har det slik når det er min tur Har du fått sjekket ut str på sportsbh'n? Sånn med tanke på at du syns den virket så stor rundt... Gjorde det nå nettopp :D Den sitter bedre allerede i dag, men det ser fortsatt litt rart ut fordi puppene er så høyt oppe at det er mer pupper over sportsbhen enn inni omtrent hehehe. og siden jeg må ha den under arrene, så blir det et lite tomrom helt nederst der de egentlig skulle vært mest fyldige. Haha. Men det er 75C, akkurat som jeg ønsket meg! :D jeg er såååå glad 2
Gjest Teta Skrevet 4. juni 2013 #27402 Skrevet 4. juni 2013 Lykke til, Sukkererta!!!! Håper formen din er bra! Gleder meg til å høre hvordan det har gått Mageknipen jeg fikk av antibiotikaen ejg skulle ta kvelden før operasjonen var myyyyye verre enn smertene jeg har hatt etter denfaktiske operasjonen... rart, men håper det har vært sånn for deg og! Her har det snart gått et døgn siden operasjonen, og jeg merker at jeg bare går og "venter" på at ting skal bli jævlig... mange sier at det første døgnet er det verste, mens andre sier dag 2-3. Hvis det første døgnet er verst, så har jeg sluppet jævlig billig unna har så og si ikke hatt smerter i det hele tatt. Det gjør selvfølgelig VONDT, men ikke i nærheten av sånn jeg hadde forestilt meg det (ettersom jeg hadde lest at det var på lik linje med fødsel osv). Etter operasjonen i går så var jeg veldig våken, og sykepleieren synes det var rart at jeg ikke sovnet når jeg kom på rommet. Men etter det har jeg nesten ikke sovet heller... ikke fordi det gjør vondt, men fordi det er vanskelig å sove sittende, fordi jeg er veldig spent i kroppen og fordi jeg er innmari kvalm. Vet ikke om jeg er kvalm pga medisinene eller fordi jeg er så sulten, men herregud, jeg pleier ikke å ha så stor apetitt til vanlig! Får aldri nok mat, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser hver 2. time. Rart. Ellers sliter jeg med å sove også fordi jeg er redd for å gjøre noe "galt" i søvne, og er redd for å våkne opp av uutholdelige smerter Har satt alarmen på hver 4. time og tar litt smertestillende, tar ingen sjanser! Er utrolig spent på resten av dagen. Ellers kjennes det bare ut som om jeg er veldig støl/mørbanket, ikke noen ordentlige smerter i det hele tatt bortsett fra når jeg reiser meg, men det går fort over. Kan gå på do selv, lage mat selv, spise og drikke selv, lese bok... har ikke trengt hjelp til noe som helst. Jeg gjorde jo veldig mange forberedelser som har hjulpet meg, men jeg tror nok at jeg ville klart meg uansett! Håper det holder seg på dette nivået eller aller helst at det bare blir bedre! Klinikken ringte for litt siden og jeg sa at jeg var redd for at det skulle plutselig bli kjempevondt, og de sa at det er veldig usannsynlig så lenge jeg tok smertestillende som jeg skulle selv om jeg ikke følte at jeg trengte det. Jeg er så glad! :D Det er sååå kjekt å lese om erfaringen(e) dine underveis! Takk igjen for oppdatering! Håper det ikke plutselig blir kjempevondt.
Godterirusk Skrevet 4. juni 2013 #27403 Skrevet 4. juni 2013 Nå er jeg ferdig. Fikk 335 over muskel. Alt gikk kjempe fint men nå har jeg litt vondt, ikke noe uutholdelig men merker det presser og sprenger på siden av puppene. Jeg er veldig heldig og har nær familie som jobber på klinikken så har fått svar på alle spørsmål under veis. Det er viktig at jeg spiser hver 3-4 time så jeg ikke blir kvalm. Og til supersoppen88 det er bare å sove akkurat som du vil så lenge du ikke merker ubehag. Jeg fikk beskjed om at jeg sover akkurat slik jeg vil. Det er også viktig at jeg holder meg i ro så nå ligger jeg og venter på smertene. Har ikke sett noe særlig på puppene men de virker diiiiigre :o. Gruer meg litt til å se på de jeg. 1
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27404 Skrevet 4. juni 2013 Åh, gratulerer!!!! :D Og takk for info Jeg har klart å slappe litt mer av siden sist og sunket litt mer i sofaen, så nå har jeg sovet i noen timer. Deilig. Har fortsatt ikke spesielt vondt, er bare veldig støl
Gjest Teta Skrevet 4. juni 2013 #27405 Skrevet 4. juni 2013 Så bra Sukkererta! Og gratulerer så mye! Hvor var det du opererte deg igjen? Heldig som har familie som jobber der da! Håper det går fint med deg, og at du ikke får mer vondt utover.
Godterirusk Skrevet 4. juni 2013 #27406 Skrevet 4. juni 2013 Så bra Sukkererta! Og gratulerer så mye! Hvor var det du opererte deg igjen? Heldig som har familie som jobber der da! Håper det går fint med deg, og at du ikke får mer vondt utover. Opererte meg på teres nobel. Formen er fremdeles grei. Ligger i senga og akkurat nå kjenner jeg ingenting, fant visst en bra stilling, så her blir jeg liggende. Krysser fingrene for at smertene blir minimale:) 1
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27407 Skrevet 4. juni 2013 Hvordan er formen din nå, Sukkererta? Håper det fortsatt går like bra!
Godterirusk Skrevet 4. juni 2013 #27408 Skrevet 4. juni 2013 Den er overaskende bra. Ikke blitt kvalm ( som jeg grua meg mest til) og har så og si ikke smerter. Forhørte meg med klinikken og de sa at hvis jeg ikke har toppsmerte enda har jeg mest sannsynlig sluppet billig unna. Vi får se hva morgendagen bringer. Akkurat nå føler jeg ingenting til smertene, puppene kjennes kun hovne og bedøvd. Får så klart vondt når jeg reiser meg, og når jeg går, går jeg krokbøyd og holder under puppene for det føles litt ut som de skal falle ut Går det bra med deg supersoppen88?
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27409 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Så godt å høre :D Da har vi nok vært utrolig heldige! Det går kjempebra Har tatt av kompressene, det var null stress. Teipen under har litt blod på seg, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Smertene har ikke blitt verre i det hele tatt, det eneste er at jeg føler meg litt stølere enn i går. Men jeg har ikke fått vondt i ryggen eller skuldrene som jeg var redd for, og kvalmen har gått vekk. Dessuten har jeg sluttet å tisse 3 ganger i timen, så det er jo deilig Jeg bare koser meg, egentlig! Spiser mat, ser på netflix, leser bok og spiller playstation. Skal definitivt fortsette å ta smertestillende like jevnlig, for jeg vil veeeldig gjerne holde på denne fine formen! Har så og si ikke hatt vondt en eneste gang... helt utrolig. Forresten, i papirene mine står det at sportsbhen skal brukes dag og natt i 4 uker, og at deretter er det "en fordel å bruke sportsbh mest mulig". Men betyr det at jeg kan begynne å smått bruke spileløse bher allerede om 4 uker? Endret 4. juni 2013 av supersoppen88
Godterirusk Skrevet 4. juni 2013 #27410 Skrevet 4. juni 2013 Så godt å høre :D Da har vi nok vært utrolig heldige! Det går kjempebra Har tatt av kompressene, det var null stress. Teipen under har litt blod på seg, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Smertene har ikke blitt verre i det hele tatt, det eneste er at jeg føler meg litt stølere enn i går. Men jeg har ikke fått vondt i ryggen eller skuldrene som jeg var redd for, og kvalmen har gått vekk. Dessuten har jeg sluttet å tisse 3 ganger i timen, så det er jo deilig Jeg bare koser meg, egentlig! Spiser mat, ser på netflix, leser bok og spiller playstation. Skal definitivt fortsette å ta smertestillende like jevnlig, for jeg vil veeeldig gjerne holde på denne fine formen! Har så og si ikke hatt vondt en eneste gang... helt utrolig. Forresten, i papirene mine står det at sportsbhen skal brukes dag og natt i 4 uker, og at deretter er det "en fordel å bruke sportsbh mest mulig". Men betyr det at jeg kan begynne å smått bruke spileløse bher allerede om 4 uker? Så bra å høre. Jeg holder meg også til smertestillende uansett tror jeg. Jeg fikk med meg 6 smertestillende som heter oxynorm som er hvis jeg får toppsmerte, det er sånn man blir rusa av så vil egentlig ikke ta det (slipper mest sannsynlig). Fikk også en kvalmestillende pille hvis jeg blir dårlig utover. Angående bh står det hos meg at den skal brukes dag og natt de første 6 ukene, etter det kan jeg bruke vanlig bh med god støtte men uten spiler i 6 mnd. Ikke noe pushup før etter 6 mnd. 1
Mhaaa91 Skrevet 4. juni 2013 #27411 Skrevet 4. juni 2013 Nå er jeg ferdig. Fikk 335 over muskel. Alt gikk kjempe fint men nå har jeg litt vondt, ikke noe uutholdelig men merker det presser og sprenger på siden av puppene. Jeg er veldig heldig og har nær familie som jobber på klinikken så har fått svar på alle spørsmål under veis. Det er viktig at jeg spiser hver 3-4 time så jeg ikke blir kvalm. Og til supersoppen88 det er bare å sove akkurat som du vil så lenge du ikke merker ubehag. Jeg fikk beskjed om at jeg sover akkurat slik jeg vil. Det er også viktig at jeg holder meg i ro så nå ligger jeg og venter på smertene. Har ikke sett noe særlig på puppene men de virker diiiiigre :o. Gruer meg litt til å se på de jeg. Gratulerer så mye
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27412 Skrevet 4. juni 2013 Supersoppen: hva slags tabletter fikk du? Av kvalmestillende og smertestillende.. Gratulerer med nye pupper, sukkererta og supert med oppdateringer :D
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27413 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Supersoppen: hva slags tabletter fikk du? Av kvalmestillende og smertestillende.. Jeg fikk også oxynorm (tror det er det det heter) som sukkererta, tror jeg fikk 8 stykker og har tatt 2. Så fikk jeg kvalmestillende som skal tas 3 ganger om dagen i dag og i morgen (afipran 10 mg), og arcoxia 120mg som er smerteforebyggende og som skal tas 1 gang om dagen i 2-3 dager, men jeg har til 6 dager om det blir nødvendig. Og selvfølgelig paracet 500mg som jeg tar hver 4. time ca! Skulle ønske jeg fikk noe som hadde hjulpet meg med å sove, men ellers har jeg alt jeg trenger. Endret 4. juni 2013 av supersoppen88 1
M.C Skrevet 4. juni 2013 #27414 Skrevet 4. juni 2013 Hei Er det noen her som har opplevd symmastia eller uniboob? Kom over dette på nettet og ble litt skremt. Mine bryster er ganske tette. Ca 1 fingerbreddes mellomrom. Men er ikke noe hevelse mellom de. Er 13 dager post op idag. Vil de bli tettere når de "dropper"? Skjønner ikke hvorfor jeg skremmer meg selv med å lese om slikt
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27415 Skrevet 4. juni 2013 Jeg fikk også oxynorm (tror det er det det heter) som sukkererta, tror jeg fikk 8 stykker og har tatt 2. Så fikk jeg kvalmestillende som skal tas 3 ganger om dagen i dag og i morgen (afipran 10 mg), og arcoxia 120mg som er smerteforebyggende og som skal tas 1 gang om dagen i 2-3 dager, men jeg har til 6 dager om det blir nødvendig. Og selvfølgelig paracet 500mg som jeg tar hver 4. time ca! Skulle ønske jeg fikk noe som hadde hjulpet meg med å sove, men ellers har jeg alt jeg trenger. Takk for svar håper man slipper det sterkeste, for de bidrar gjerne til kvalmen (pluss at jeg vet jeg fort blir svimmel av veldig sterke smertestillende). Bare redd kroppen min er for vandt til paracet pga kronisk hodepine (selvom jeg begrenser veldig), men satser på at det holder
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27416 Skrevet 4. juni 2013 Er det noen som har noen tips til fine spileløse bher? Har noen prøvd noen av disse, f.eks.? I dag fant jeg frem et par bher jeg kjøpte for over et år siden fordi jeg var så gira, egentlig helt idiotisk å kjøpe inn bher så lenge FØR operasjonen, men det som er kult er at alle jeg hadde kjøpt inn er i 75C... som er akkurat den samme størrelsen som sportsbhen jeg fikk på meg etter operasjonen :D Helt tilfeldig, men skikkelig deilig! Håper de verken krymper eller blir større, men at de mykner og dropper snaaaaart... kommer nok til å bli utålmodig veldig fort hvis formen bare blir bedre og bedre om det var opp til meg hadde jeg vært ute på bhshopping NÅ http://www.figleaves.com/uk/product/PA-5826/Panache-Sophie-Support-Bra/?size=&colour=Black http://www.figleaves.com/uk/product/SHA-FQ443/Shapely-Figures-2-Pack-NonWired-Bras/?size=&colour=Multicoloured http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/issue-13-intimates-2463/leaf-soft-bra-246342-426/ Takk for svar håper man slipper det sterkeste, for de bidrar gjerne til kvalmen (pluss at jeg vet jeg fort blir svimmel av veldig sterke smertestillende). Bare redd kroppen min er for vandt til paracet pga kronisk hodepine (selvom jeg begrenser veldig), men satser på at det holder Det er veldig sant. Jeg kunne nok fint klart meg med bare paracet, men tar ingen sjanser! Dessuten blir jeg såpass knocket ut av de sterkeste tablettene at jeg sover utrolig godt, og det synes jeg er deilig. Dessuten hjelper de kvalmestillende veldig, og det har også hjulpet mot kvalmen å spise ganske ofte og mye (men dette er nok veldig individuelt)! Når skal du opereres?
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27417 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Er det noen som har noen tips til fine spileløse bher? Har noen prøvd noen av disse, f.eks.? I dag fant jeg frem et par bher jeg kjøpte for over et år siden fordi jeg var så gira, egentlig helt idiotisk å kjøpe inn bher så lenge FØR operasjonen, men det som er kult er at alle jeg hadde kjøpt inn er i 75C... som er akkurat den samme størrelsen som sportsbhen jeg fikk på meg etter operasjonen :D Helt tilfeldig, men skikkelig deilig! Håper de verken krymper eller blir større, men at de mykner og dropper snaaaaart... kommer nok til å bli utålmodig veldig fort hvis formen bare blir bedre og bedre om det var opp til meg hadde jeg vært ute på bhshopping NÅ http://www.figleaves.com/uk/product/PA-5826/Panache-Sophie-Support-Bra/?size=&colour=Black http://www.figleaves.com/uk/product/SHA-FQ443/Shapely-Figures-2-Pack-NonWired-Bras/?size=&colour=Multicoloured http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/issue-13-intimates-2463/leaf-soft-bra-246342-426/ Det er veldig sant. Jeg kunne nok fint klart meg med bare paracet, men tar ingen sjanser! Dessuten blir jeg såpass knocket ut av de sterkeste tablettene at jeg sover utrolig godt, og det synes jeg er deilig. Dessuten hjelper de kvalmestillende veldig, og det har også hjulpet mot kvalmen å spise ganske ofte og mye (men dette er nok veldig individuelt)! Når skal du opereres? Likte godt nr 2! Si ifra om du bestiller og hvordan de er, hehe Nei, greit å forebygge så man ikke får et smertehelvette. Det er bedre det når de er snakk om i så kort tid. Men hva fikk du beskjed ang å holde deg i ro? Skal du sitte mest mulig stille? Eller gå litt? 21.juni, så altfor lenge til ennå Edit: jeg har allerede kjøpt en bikinioverdel, haha! Og lagret mange linker til spileløse bher.. Så er beredt! Hihi Endret 4. juni 2013 av Sokka
AndreaMadelen Skrevet 4. juni 2013 #27418 Skrevet 4. juni 2013 Fortsatt folk her inne? Hehe Jeg har så utrolig lyst på, men jeg går på vgs og hvis jeg tar blir det helt sikkert masse snakk. Dette er noe jeg vil kun fordi jeg vil det! Er ingen annen grunn annet enn at jeg selv vil ha større flotte pupper. Jeg er redd for snakk, bor i Bergen og vi er kjent for å være stor i kjeften. Jeg er veldig selvsikker og som regel bryr jeg meg ikke om "kommentarer", men er redd for slemme kommentarer fra jenter på skolen osv. Er det noen andre studenter her eller noen som tenkte det samme som meg? Hvordan gikk det?
supersoppen88 Skrevet 4. juni 2013 #27419 Skrevet 4. juni 2013 Likte godt nr 2! Si ifra om du bestiller og hvordan de er, hehe Nei, greit å forebygge så man ikke får et smertehelvette. Det er bedre det når de er snakk om i så kort tid. Men hva fikk du beskjed ang å holde deg i ro? Skal du sitte mest mulig stille? Eller gå litt? 21.juni, så altfor lenge til ennå Nei, det var det som overrasket meg litt... trodde jo at jeg skulle være fullstendig invalid etter operasjonen og trenge hjelp til alt og ikke få lov til noe som helst, men jeg klarer jo alt selv. Det de sa var at jeg skulle bruke armene minst mulig, men at jeg fikk lov til å bære glass og tallerkner og sånne nødvendige ting, men holde meg langt unna husarbeid o.l. Jeg fikk ikke lov til å bære tungt, og spurte hva de mente med "tungt". Da sa de at f.eks. en handlepose er tung. Jeg skullle holde meg mye i ro, men skulle ikke ligge pal hele dagen heller, for det var visst viktig å gå litt rundt for å få opp blodsirkulasjonen så lenge man lytter til kroppen og ikke anstrenger seg eller blir sliten. Tiden går nok fort! Det er bare å glede seg!
Sokka Skrevet 4. juni 2013 #27420 Skrevet 4. juni 2013 Nei, det var det som overrasket meg litt... trodde jo at jeg skulle være fullstendig invalid etter operasjonen og trenge hjelp til alt og ikke få lov til noe som helst, men jeg klarer jo alt selv. Det de sa var at jeg skulle bruke armene minst mulig, men at jeg fikk lov til å bære glass og tallerkner og sånne nødvendige ting, men holde meg langt unna husarbeid o.l. Jeg fikk ikke lov til å bære tungt, og spurte hva de mente med "tungt". Da sa de at f.eks. en handlepose er tung. Jeg skullle holde meg mye i ro, men skulle ikke ligge pal hele dagen heller, for det var visst viktig å gå litt rundt for å få opp blodsirkulasjonen så lenge man lytter til kroppen og ikke anstrenger seg eller blir sliten. Tiden går nok fort! Det er bare å glede seg! Godt man har noen å "plage" her inne mens man venter utålmodig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå