Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan bruke den du får av klinikken hele tiden om du trives med den og om den er behagelig å ha på, men er jo kjekt med en til når den andre er til vask :) jeg bruker fortsatt Triumph Tri-action og synes den er helt grei :)

Hvordan er den triumph Tri-action å bruke under tettsittende topper som singletter f.eks? Fikk prøve den sportsbh'n på klinikken for å teste innlegg, og jeg syns den virket grei :) (regner hvertfall det er den samme som man får etter operasjon).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er den triumph Tri-action å bruke under tettsittende topper som singletter f.eks? Fikk prøve den sportsbh'n på klinikken for å teste innlegg, og jeg syns den virket grei :) (regner hvertfall det er den samme som man får etter operasjon).

Helt grei under tettsittende topper, men om de er hvite eller lyse tynne topper kan man jo lett se stive nippler, hehe :P man for jo litt "vikingpupper" i den sportsbh, men jeg synes den er behagelig så har ikke giddi å kjøpt ny :)

Skrevet (endret)

Så bra, da skriver jeg kjeks opp på handlelisten! Tenker jeg bruker bhen jeg får der de første dagene så kjøper jeg ny når jeg er i form. Hørte at noen anbefalte noe på lindex? (Husker ikke hvilken).

Det er veldig fint vær i dag, er det dumt å sole seg dagen før tro?

Var det swegmark tro? Den selges hvertfall på lindix :)

Jeg tror ikke det har noe å si om du soler deg dagen før, det gjorde jeg hvertfall, og det har gått helt fint :) veldig fint vær ja, jeg ligger faktisk på stranda nå og soler meg :)

Endret av Mhaaa91
Skrevet (endret)

Hehehehhehee... jeg er ferdig!!!!!!!!! :D

Jeg er kanskje lettere bedugget, men hei, det får gå. Nå skal jeg ikke lure dere (eller meg selv), for jeg er bombesikker på at smertene kommer snikende og at jeg kommer til å være fullstendig invalid og lure på hvorfor i all verden jeg gjorde dette mot meg selv... men akkurat nå har jeg det helt topp. Kom så å si nettopp inn døra, og ble operert rundt kl 12. Alt gikk fint, og jeg fikk 330cc, moderat profil under muskel. Da jeg våknet var jeg helt fjern, det eneste jeg husker var at jeg sa "HAHA, jeg trodde det der var et bilde, men så var det en stol" og så sovnet jeg igjen. Hehe. Det neste jeg husker er at jeg våknet opp på rommet og lurte på hvorfor i all verden jeg ikke hadde sinnsyke smerter. Sykepleieren spurte meg hvor bondt jeg hadde på en skala fra 0-10, og jeg svarte 5, men så ombestemte jeg meg fordi 5 er jo faktisk halvveis til den verste tenkelige smerten man kan ha. Og det ble for drøyt. Men det var jo ikke direkte behagelig heller, kjente et veldig stort press og følte meg ganske kvalm. Da fikk jeg kvalmestillende og morfinpreparat. Det som er rart er at jeg egentlig lå der og kjedet meg og ville hjem... dette var jo ikke ille i det hele tatt, tenkte jeg. Men samtidig var det veldig betryggende å ligge der og vite at jeg ble passet på. Etter en stund fikk jeg mat, juice og te, og så bestilte vi taxi som jeg tok hjem. Jeg skal som sagt ikke være alt for positiv her, for jeg er jo klar over at jeg fremdeles er relativt dopet ned og at de kommende dagene mest sannsynlig vil bli helvete på jord. MEN likevel tror jeg at jeg har trodd i forkant at det skulle være værre en det egentlig er, for jeg fikk lov til å gjøre ting jeg overhode ikke hadde trodd jeg skulle få lov til ELLER greie. For eksempel åpnet jeg dørene selv når jeg skulle ut, gikk ned trappene selv og tok taxi selv. Helt uten problemer. Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, men at det også var viktig å gå rundt i huset for å få opp blodsirkulasjonen. Tallerkner og glass fikk jeg lov til å bære, så med mindre smertene tar fullstendig overhånd så vil jeg nok klare meg bedre enn jeg trodde jeg skulle gjøre... er veldig spent på morgendagen og er forberedt på det verste, men akkurat NÅ har jeg det helt topp! :D og hei dere.... JEG HAR PUPPER FOR FAEN!

Edit: Jeg tror bhen jeg fikk er alt for stor nede, den er veldig løs, men kanskje det bare er fordi puppene er veldig høyt oppe akkurat nå og at den vil passe etter hvert?

Endret av supersoppen88
  • Liker 1
Skrevet

Åh, gratulerer så mye supersoppen88! :biggrin: Og takk for utfyllende oppdatering! Det høres jo ut som dette har gått kjempebra! Krysser fingrene for at smertene holder seg borte :Nikke:

Skrevet (endret)

Gratulerer med pupper, supersoppen88 :) og takk for full oppdatering! Og oppdater gjerne hvordan dagene fremover går :P

Edit: Jeg er forresten skikkelig misunnelig på deg nå :P

Endret av Sokka
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med pupper, supersoppen88!!

Shit jeg misunner deg helt sykt. Snart er det meg :D woho

Endret av Mie91
  • Liker 2
Skrevet

Tusen takk alle sammen :D men dere, tror dere at jeg kan spille playstation, eller blir det for drøyt? Vil ikke overanstrenge meg eller lure meg selv bare fordi jeg føler meg bra akkurat NÅ, men samtidig så er jeg i såpass god form at jeg mååååå gjøre noe :P

Skrevet

Grattis supersoppen88!!! 15 timer igjen til min tur, haha!

Har du fått sett på puppene?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk!! Jeg har smugtittet litt, men jeg får jo ikke se det endelige resultatet ennå uansett, så jeg lar de være mest mulig i fred egentlig. De er steinharde og innmari spisse akkurat nå, men tror det skal bli kjempefint :hoppendeglad:

Lykke til i morgen! Håper det går supert!

Endret av supersoppen88
Skrevet

Tenkte å komme med en til oppdatering, jeg... husker jo hvor mye jeg satt pris på det før operasjon!

Har lest mange steder om folk som har hatt minimalt med smerter før ca 12 timer etter operasjonen hvor helvete er i gang. Jeg håper det ikke er tilfellet for meg, men det er nå 5.5 timer siden jeg kom hjem fra klinikken og formen er fortsatt helt topp. Jeg er klar i toppen, verken uvel eller kvalm og apetitten min er jo helt vill! Trodde jeg skulle bli kvalm av å spise, men det har jeg ikke blitt. Har spist to brødskiver, en hel skål med pytt i panne, en hel skål med pasta bolognese, litt potetgull og en cheeseburger (sunn kost, mao ;) ). Har drukket kald jordbærjuice (fantastisk godt), cola og vann. Har tatt 3 paracet og en kvalmestillende tablett siden jeg kom hjem. Kjenner et press over brystene og det kjennes litt ut som om noen banket meg opp for en uke siden, en rar form for stølhet/mørbankethet og det kjennes ut som om jeg har blåmerker (noe jeg sikkert kommer til å få). Ellers er jeg veldig opplagt og ikke trøtt i det hele tatt. Håper virkelig at denne formen holder seg og at jeg slipper en helvetesdag i morgen. jeg har det jo så bra nå!

• Liker 1
Skrevet

Tenkte å komme med en til oppdatering, jeg... husker jo hvor mye jeg satt pris på det før operasjon!

Har lest mange steder om folk som har hatt minimalt med smerter før ca 12 timer etter operasjonen hvor helvete er i gang. Jeg håper det ikke er tilfellet for meg, men det er nå 5.5 timer siden jeg kom hjem fra klinikken og formen er fortsatt helt topp. Jeg er klar i toppen, verken uvel eller kvalm og apetitten min er jo helt vill! Trodde jeg skulle bli kvalm av å spise, men det har jeg ikke blitt. Har spist to brødskiver, en hel skål med pytt i panne, en hel skål med pasta bolognese, litt potetgull og en cheeseburger (sunn kost, mao ;) ). Har drukket kald jordbærjuice (fantastisk godt), cola og vann. Har tatt 3 paracet og en kvalmestillende tablett siden jeg kom hjem. Kjenner et press over brystene og det kjennes litt ut som om noen banket meg opp for en uke siden, en rar form for stølhet/mørbankethet og det kjennes ut som om jeg har blåmerker (noe jeg sikkert kommer til å få). Ellers er jeg veldig opplagt og ikke trøtt i det hele tatt. Håper virkelig at denne formen holder seg og at jeg slipper en helvetesdag i morgen. jeg har det jo så bra nå!

Så bra med oppdatering! Vi krysser fingrene for at formen holder seg! Er jo noen som nesten ikke får vondt i det hele tatt så du kan jo være heldig!! Jeg har akkurat skiftet på sengen og vasket hele meg 2 ganger med hibiscrub. Jeg ba samboer vaske seg også før han la seg så vi var på den sikre siden. Skal opp kl 6 i morgen for å dra til klinikken.

Merker egentlig ingen nerver i det hele tatt men i morgen blir jeg nok syyyykt sugen på en røyk.

Skrevet

Så bra med oppdatering! Vi krysser fingrene for at formen holder seg! Er jo noen som nesten ikke får vondt i det hele tatt så du kan jo være heldig!! Jeg har akkurat skiftet på sengen og vasket hele meg 2 ganger med hibiscrub. Jeg ba samboer vaske seg også før han la seg så vi var på den sikre siden. Skal opp kl 6 i morgen for å dra til klinikken.

Merker egentlig ingen nerver i det hele tatt men i morgen blir jeg nok syyyykt sugen på en røyk.

Åh, det skal jeg love deg at jeg var! Sugen på røyk, altså. Har vært røykfri i 11 dager nå, og tror jeg må kutte den ut i minst to uker til... det går helt fint, men når nervøsiteten (og rusen!) kicker inn så merker jeg at det er ganske vanskelig. Men ja, krysser fingrene jeg også, for oss begge :)

Skrevet

Helt grei under tettsittende topper, men om de er hvite eller lyse tynne topper kan man jo lett se stive nippler, hehe :P man for jo litt "vikingpupper" i den sportsbh, men jeg synes den er behagelig så har ikke giddi å kjøpt ny :)

Får kjøpe sånn nipple cover da, hehe :P

Supert med oppdatering! Og håper smertene ikke blir for ille i morgen.. :)

• Liker 1
Skrevet

Hei! Merker jeg er ganske stressa nå. Har hatt sterke smerter i venstre side i arret i et par dager, som egentlig bare har blitt værre. Er på post op dag 6. Brystet er også litt mer hovent og hardt enn det andre. Ringte med en sykepleier igår og han sier at det er normalt så lenge det ikke er rødt. Har kun vondt når jeg beveger meg eller står oppreist. Skulle prøve å få hjelp av sambo til å dusje nå, men det var bare å glemme:-( fikk en skikkelig "revnende" følelse når jeg tok av sportsbhen.. Noen som har noen gode råd eller erfaringer med det samme? Skal ringe igjen imorgen dersom det ikke har gitt seg :-(

Skrevet

Gratulerer så mye, super! :) Høres storveis ut! Du får holde oss oppdatert - jeg gleder meg til å følge med.

• Liker 1
Skrevet

Om 1,5 timer ligger jeg på operasjonsbordet. Æææ føler meg sulten, tørst, og spent (men overaskende rolig, nervene kommer nok når jeg sitter på banen). I går når jeg tok antibiotika og kvalmestillende blåste magen min seg opp og jeg fikk kjempevondt i magen. Føltes ikke greit. Håper jeg ikke blir noe mer dårlig.

Skrevet

Masse lykke til idag, Sukkererta :) dette går nok helt fint :)

Skrevet (endret)

Lykke til, Sukkererta!!!! Håper formen din er bra! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :) Mageknipen jeg fikk av antibiotikaen ejg skulle ta kvelden før operasjonen var myyyyye verre enn smertene jeg har hatt etter denfaktiske operasjonen... rart, men håper det har vært sånn for deg og!

Her har det snart gått et døgn siden operasjonen, og jeg merker at jeg bare går og "venter" på at ting skal bli jævlig... mange sier at det første døgnet er det verste, mens andre sier dag 2-3. Hvis det første døgnet er verst, så har jeg sluppet jævlig billig unna :fnise: har så og si ikke hatt smerter i det hele tatt. Det gjør selvfølgelig VONDT, men ikke i nærheten av sånn jeg hadde forestilt meg det (ettersom jeg hadde lest at det var på lik linje med fødsel osv). Etter operasjonen i går så var jeg veldig våken, og sykepleieren synes det var rart at jeg ikke sovnet når jeg kom på rommet. Men etter det har jeg nesten ikke sovet heller... ikke fordi det gjør vondt, men fordi det er vanskelig å sove sittende, fordi jeg er veldig spent i kroppen og fordi jeg er innmari kvalm. Vet ikke om jeg er kvalm pga medisinene eller fordi jeg er så sulten, men herregud, jeg pleier ikke å ha så stor apetitt til vanlig! Får aldri nok mat, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser hver 2. time. Rart. Ellers sliter jeg med å sove også fordi jeg er redd for å gjøre noe "galt" i søvne, og er redd for å våkne opp av uutholdelige smerter :( Har satt alarmen på hver 4. time og tar litt smertestillende, tar ingen sjanser! Er utrolig spent på resten av dagen. Ellers kjennes det bare ut som om jeg er veldig støl/mørbanket, ikke noen ordentlige smerter i det hele tatt bortsett fra når jeg reiser meg, men det går fort over. Kan gå på do selv, lage mat selv, spise og drikke selv, lese bok... har ikke trengt hjelp til noe som helst. Jeg gjorde jo veldig mange forberedelser som har hjulpet meg, men jeg tror nok at jeg ville klart meg uansett! Håper det holder seg på dette nivået eller aller helst at det bare blir bedre! :) Klinikken ringte for litt siden og jeg sa at jeg var redd for at det skulle plutselig bli kjempevondt, og de sa at det er veldig usannsynlig så lenge jeg tok smertestillende som jeg skulle selv om jeg ikke følte at jeg trengte det. Jeg er så glad! :D

Endret av supersoppen88
Skrevet

Så bra det fortsatt ikke virker så vondt :) Får håpe det fortsetter sånn, og at jeg også har det slik når det er min tur :P

Har du fått sjekket ut str på sportsbh'n? Sånn med tanke på at du syns den virket så stor rundt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...