Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! :) jeg kommer nok til å skrive ned hver minste lille detalj, kjenner jeg meg selv rett :fnise: burde vel egentlig fått meg blogg, men det blir for mye styr. Men det kan jo hende at formen i ettertid begrenser meg litt, vi får se! Jeg er uansett grusomt spent og går rundt i ring her hjemme og prøver å finne på noe å gjøre... om 15 timer ligger jeg på operasjonsbordet, hjelp!

Masse lykke til imorgen! :-) hvor skal du opereres?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til imorgen! :-) hvor skal du opereres?

Tusen takk! :) Skal opereres på fornebuklinikken!

Skrevet

Tusen takk! :) Skal opereres på fornebuklinikken!

Bare å glede seg :-)

• Liker 1
Skrevet

Noen her som trener styrke "seriøst" ? Det jeg gruer meg til, er å se alt av arbeidet gå ned i dass:( Fått veldig fremgang det siste halve året og lagt på litt masse, gurer meg kjempe mye, til å ikke kunne fortsette. Noen her som har noe erfaring med dette? :)

Kankje rart men, jeg gir blanke i operasjonen og smertene.. Det er treninga jeg er bekymret for :P

Her kan nok jeg komme med en input... Har ikke vært gjennom operasjonen selv (enda...), men har erfaringer med stryketrening og plutselig inaktivitet. Jeg trener styrke fem dager i uken og rimelig seriøst, og har forbedret meg enormt mye siden jeg begynte med det. Da jeg ble svært syk og innlagt i ukevis, fikk jeg ikke røre meg... Lå i en seng 24/7, og fikk kun næring i veneflon i rundt to uker. Etter dette, endte jeg opp med kanskje sånn to mnd uten NOE trening eller betydelig aktivitet, men så tok jeg opp igjen styrketreningen.

Min erfaring er at det er mye lettere å bygge seg opp igjen til utgangspunktet enn det var å trene seg opp første gangen. Det er sikkert ikke likt for alle, men for meg, tok det rundt tre uker før jeg var noenlunde der jeg hadde sluppet idet jeg ble syk. Det trenger altså ikke å være ekstremt ødeleggende for deg å være inaktiv en stund, men dette varierer sikkert fra person til person.

Skrevet

Tusen takk! :) jeg kommer nok til å skrive ned hver minste lille detalj, kjenner jeg meg selv rett :fnise: burde vel egentlig fått meg blogg, men det blir for mye styr. Men det kan jo hende at formen i ettertid begrenser meg litt, vi får se! Jeg er uansett grusomt spent og går rundt i ring her hjemme og prøver å finne på noe å gjøre... om 15 timer ligger jeg på operasjonsbordet, hjelp!

Du må ha masse lykke til imorra! :) Blir spennende å høre hvordan det gikk :)

• Liker 2
Skrevet

Du må ha masse lykke til imorra! :) Blir spennende å høre hvordan det gikk :)

Tusen takk! Er gira som bare det :biggrin:

Skrevet

Heia!

Har lest litt her, og syntes det var mye positivt og masse bra info her! :laugh:

Jeg skal på konsultasjon nå i juni, tenkte å sjekke litt forskjellige steder for å bestemme meg hvor jeg skal bli operert! Gleder meg noe utrolig, endelig spart opp penger og skal endelig gjøre det :)

Noen som har noe sted å anbefale? Jeg tenkte Oslo eller evt Stavanger, men er jo få steder som er 18 års grense. Jeg kan fint vente et år til når jeg er 20, men herregud.. det er så lenge til :( Vet godt at det er ungt osv, men jeg har spart i tre år nå, bare litt om gangen. Og nå har jeg såpass mye at jeg kan ta det og gleder meg som en liten unge :fnise:

Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal ha under muskelen eller ikke, det er mange som får problemer med at implantatet henger med muskelen og ser merkelig ut.. Har ikke så mye fett akkurat der, og vil helst ikke at det skal se unaturlig ut.. Jeg skal ikke ha store implantater uansett, men vil helst ikke at det skal synes så mye ;) Andre som har tatt implantater etter å ha "mista" puppene av trening osv? Trente mye styrke en periode, nå har jeg ikke pupper igjen.. jeg som hadde store fine C-cuper.. Er ca 70B/C nå, hadde 70D/75C før :( Jeg vil gjerne opp til det jeg hadde, ca 70D/70E evt. Vil det se naturlig ut tror dere? :)

Vil gjerne ha tips også! :laugh:

Skrevet

Har heller ikke operert, men ønsket blir bare større og større for hver dag som går.

Er 32 år, 59 kg og 172 cm høy, og ingen barn enda, og trener tung styrketrening. Er fornøyd med kroppen ellers, men puppene forsvinner sakte men sikkert nå. Jeg direkte hater det.

Hadde full 75 C før jeg begynte å trene, og nå er de bare på liten 75 B. :S

Tenker jeg kommer til å velge Fornebu når de skal "blåses" opp :P Hører bare ufattelig mye positivt om dem der.

Har nå ikke lyst å slutte trene ( bikini fitness), men kan godt leve med å redusere på brystøvelsene man nå tar.

1:Vil det være best å legge over eller under når man trener slik?

2: Er der stor forskjell i mykheten og det å få ett naturlig utseende, om man legger under eller over muskelen??

3: hvor stort arr har dere fått og tok det lang tid før de ble nærmest usynelige?

4: Blir opererte pupper mye forandret etter ett svangerskap?

( ønsker ikke se ut slik jeg gjør nå i ørten år til. Typen mener sterkt jeg bør vente til etter unger har kommet.. blæhh sier jeg til det.)

Skrevet

Lykke til Supersoppen88 :) gleder meg til rapport!

• Liker 1
Skrevet

Lykke til Supersoppen88 :) gleder meg til rapport!

Tusen takk!! Nå skal jeg dusje og ordne et par siste ting før jeg skal dra.... uæææh!

• Liker 1
Skrevet

Nesten samme som meg da :) er 176 og 68kg selv :)

Da er vi nokså like ja :) hvilken dato skal du? Vi får holde hverandre oppdatert..

2 uker igjen i dag! Klarer ikke å slutte å røyke :((

Skrevet

Håper på det samme selv! :) Ganske sikker på at jeg kommer til å bli ganske rastløs av å ligge stille så lenge.. Men det skal vel gå. Jeg fikk papirene for rundt en uke siden, så du får vel dine snart du også.

Skal bli spennende å høre etterpå hvordan det går, og når du er tilbake på trening! :)

Ja er kjempe spent på hele tiden fremmover, vil bare bli ferdig med alt og komme til trening igjen:P

Du får holde oss oppdatert du også da og masse lykke til ;)

Skrevet

Her kan nok jeg komme med en input... Har ikke vært gjennom operasjonen selv (enda...), men har erfaringer med stryketrening og plutselig inaktivitet. Jeg trener styrke fem dager i uken og rimelig seriøst, og har forbedret meg enormt mye siden jeg begynte med det. Da jeg ble svært syk og innlagt i ukevis, fikk jeg ikke røre meg... Lå i en seng 24/7, og fikk kun næring i veneflon i rundt to uker. Etter dette, endte jeg opp med kanskje sånn to mnd uten NOE trening eller betydelig aktivitet, men så tok jeg opp igjen styrketreningen.

Min erfaring er at det er mye lettere å bygge seg opp igjen til utgangspunktet enn det var å trene seg opp første gangen. Det er sikkert ikke likt for alle, men for meg, tok det rundt tre uker før jeg var noenlunde der jeg hadde sluppet idet jeg ble syk. Det trenger altså ikke å være ekstremt ødeleggende for deg å være inaktiv en stund, men dette varierer sikkert fra person til person.

Takk for svar:) litt betrygende å høre at man trener seg lett opp igjen..Og jeg vet jo at en dag, vil jeg være fit for fight igjen og bli sterk. Men frykten er vel at implantatene, skal gjøre sånn at jeg ikke får trent optimalt.. Altså jeg skjønner at jeg bare kan glemme å trene bryst ordentlig det første halve året, men allikvel er jeg redd for at jeg ikke skal få til andre øvelser også.. overdriver nok litt selv i mitt eget hode, men denne livsstilen er alt for meg :)

Skrevet

Nå er det 22 timer til jeg ligger under kniven. Helt SYKT å tenke på. Eneste forberedelsene jeg kommer på å gjøre er rent sengetøy, dusj, pillene jeg skal ta. Jeg har ikke engang kjøpt sports bh. Burde jeg det? Får jo en på klinikken. Må også handle inn den maten og drikken jeg vil ha denne uken.

Hååååper jeg ikke blir kvalm av narkosen.

Skrevet

Da er vi nokså like ja :) hvilken dato skal du? Vi får holde hverandre oppdatert..

2 uker igjen i dag! Klarer ikke å slutte å røyke :((

Skal 21.juni. Kjennes ut som en evighet til :lol:

Nå er det 22 timer til jeg ligger under kniven. Helt SYKT å tenke på. Eneste forberedelsene jeg kommer på å gjøre er rent sengetøy, dusj, pillene jeg skal ta. Jeg har ikke engang kjøpt sports bh. Burde jeg det? Får jo en på klinikken. Må også handle inn den maten og drikken jeg vil ha denne uken.

Masse lykke til :) husker ikke om du skulle på fornebuk.!?

Jeg får sportsbh der, og tenkte også å kjøpe med en ekstra fra de i samme slengen, så jeg har noe å bytte mellom (om de har i svart også da :P ). Ellers får jeg sende samboer ut på shopping :lol:

Skrevet

Skal 21.juni. Kjennes ut som en evighet til :lol:

Masse lykke til :) husker ikke om du skulle på fornebuk.!?

Jeg får sportsbh der, og tenkte også å kjøpe med en ekstra fra de i samme slengen, så jeg har noe å bytte mellom (om de har i svart også da :P ). Ellers får jeg sende samboer ut på shopping :lol:

Jeg skal på Teres Nobel! Tenker det holder med en bh de førte dagene så får jeg heller kjøpe ny senere til uka. Bor så og si i Bogstadveien med alle butikker jeg trenger så det ordner seg.

Hvilken bh anbefaler dere som allerede har operert?

Skrevet

Heia!

Har lest litt her, og syntes det var mye positivt og masse bra info her! :laugh:

Jeg skal på konsultasjon nå i juni, tenkte å sjekke litt forskjellige steder for å bestemme meg hvor jeg skal bli operert! Gleder meg noe utrolig, endelig spart opp penger og skal endelig gjøre det :)

Noen som har noe sted å anbefale? Jeg tenkte Oslo eller evt Stavanger, men er jo få steder som er 18 års grense. Jeg kan fint vente et år til når jeg er 20, men herregud.. det er så lenge til :( Vet godt at det er ungt osv, men jeg har spart i tre år nå, bare litt om gangen. Og nå har jeg såpass mye at jeg kan ta det og gleder meg som en liten unge :fnise:

Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal ha under muskelen eller ikke, det er mange som får problemer med at implantatet henger med muskelen og ser merkelig ut.. Har ikke så mye fett akkurat der, og vil helst ikke at det skal se unaturlig ut.. Jeg skal ikke ha store implantater uansett, men vil helst ikke at det skal synes så mye ;) Andre som har tatt implantater etter å ha "mista" puppene av trening osv? Trente mye styrke en periode, nå har jeg ikke pupper igjen.. jeg som hadde store fine C-cuper.. Er ca 70B/C nå, hadde 70D/75C før :( Jeg vil gjerne opp til det jeg hadde, ca 70D/70E evt. Vil det se naturlig ut tror dere? :)

Vil gjerne ha tips også! :laugh:

Hei! Jeg vil gjerne anbefale nobel clinic i Oslo :-) utrolig dyktige kirurger og sykepleiere som tar godt vare på deg. Tror også de har gratis konsultasjoner for tiden ! Jeg opererte meg der 28. Mai og har ikke et eneste vondt ord å si :) jeg er 19år foresten. Jeg fikk også mindre pupper med treningen. Når det gjelder å ha over eller under musklene, så forteller kirurgen hva som er best for deg. Jeg tok over fordi jeg trener veldig mye og ikke skulle ha så store implantater :-)

Skrevet (endret)

Har heller ikke operert, men ønsket blir bare større og større for hver dag som går.

Er 32 år, 59 kg og 172 cm høy, og ingen barn enda, og trener tung styrketrening. Er fornøyd med kroppen ellers, men puppene forsvinner sakte men sikkert nå. Jeg direkte hater det.

Hadde full 75 C før jeg begynte å trene, og nå er de bare på liten 75 B. :S

Tenker jeg kommer til å velge Fornebu når de skal "blåses" opp :P Hører bare ufattelig mye positivt om dem der.

Har nå ikke lyst å slutte trene ( bikini fitness), men kan godt leve med å redusere på brystøvelsene man nå tar.

1:Vil det være best å legge over eller under når man trener slik?

2: Er der stor forskjell i mykheten og det å få ett naturlig utseende, om man legger under eller over muskelen??

3: hvor stort arr har dere fått og tok det lang tid før de ble nærmest usynelige?

4: Blir opererte pupper mye forandret etter ett svangerskap?

( ønsker ikke se ut slik jeg gjør nå i ørten år til. Typen mener sterkt jeg bør vente til etter unger har kommet.. blæhh sier jeg til det.)

Hei!

Det sies at det er bedre å legge over muskelen når man trener hardt, siden muskelen blir noe svakere om man legger under.

Jeg er nå på uke 5 etter operasjon og puppene har blitt utrolig myke, synes det er rart at de ble så fort myke, men er jo en lettelse da :)

Arrene har jo blitt mye bedre enn det de var, de har grodd og fått en lysere "look" men jeg er jo som sagt bare på uke 5 så tar nok litt lengre tid før jeg får det endelige resultatet :)

Det med amming etter svangerskap har jeg ikke gjort selv, men det er nok litt fra person til person om puppene forandrer selv.

Håper det hjalp litt :)

Endret av Mhaaa91
Skrevet

Du kan bruke den du får av klinikken hele tiden om du trives med den og om den er behagelig å ha på, men er jo kjekt med en til når den andre er til vask :) jeg bruker fortsatt Triumph Tri-action og synes den er helt grei :)

Jeg anbefaler deg å kjøpe ritz kjeks eller andre type kjeks du liker. Jeg spiste vel bare ritz kjeks de 2 første dagene, var det eneste som frista, Hehe :)

Masse lykke til, kommer til å gå helt strålende skal du se :)

Skrevet

Du kan bruke den du får av klinikken hele tiden om du trives med den og om den er behagelig å ha på, men er jo kjekt med en til når den andre er til vask :) jeg bruker fortsatt Triumph Tri-action og synes den er helt grei :)

Jeg anbefaler deg å kjøpe ritz kjeks eller andre type kjeks du liker. Jeg spiste vel bare ritz kjeks de 2 første dagene, var det eneste som frista, Hehe :)

Masse lykke til, kommer til å gå helt strålende skal du se :)

Så bra, da skriver jeg kjeks opp på handlelisten! Tenker jeg bruker bhen jeg får der de første dagene så kjøper jeg ny når jeg er i form. Hørte at noen anbefalte noe på lindex? (Husker ikke hvilken).

Det er veldig fint vær i dag, er det dumt å sole seg dagen før tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...