Anneks Skrevet 1. juni 2013 #27341 Skrevet 1. juni 2013 Hjelp, fra de som er operert!! Skal på et stort event i morgen, tror dere jeg kan bruke spilebh KUN den kvelden? Har trålt tusen butikker, finner ingen fine uten spiler:( er nesten 2 mnd post op.nå.er desperat..vil helst slippe å måtte gå med sportbh akkurat i morgen Hei Jeg opr. i begynnelsen av feb., og har ved noen anledninger (kanskje 7-8 kvelder til sammen) brukt spilebh. Jeg tror ikke man kan skade implantatene om man bare bruker det ved noen få anledninger, og ellers unngår det. Vet også veldig mange som begynner å bruke spile-bh nesten daglig kort tid etter opr. Selvsagt er ikke dette å anbefale, men så vidt jeg vet har ikke dems implantater tatt større skade av det. Så tror som sagt ikke et par ganger kan gjøre så mye skade. Jeg har hvertfall gjort det.
Meliora Skrevet 1. juni 2013 #27342 Skrevet 1. juni 2013 Luftbobler er ekle greier.. Jeg strøk fingeren oppover langs puppen i kløfta i går og kunne kjenne og høre luft som bevegde seg oppover. Grøss. Det hørtes skikkelig ekkelt ut. Jeg tør ikke stryke der mer
Jubii Skrevet 1. juni 2013 #27343 Skrevet 1. juni 2013 Noen av dere fine mennesker som har reagert på micropore og funnet en annen tape som dere ikke reagerte på? Silketape kanskje? Her 5 uker post-op er jeg plutselig begynt å reagere, og det kløøør så jeg blir galen!
Sokka Skrevet 1. juni 2013 #27344 Skrevet 1. juni 2013 Om 3uker sitter jeg her operert og fornøyd med større frontparti :D kunne tiden bare gått litt fortere Jeg blir bare usikker på én ting... Jeg har hund, men har pass for en ukes tid. Orker (og kan) man å gå korte rolige turer etter èn uke? Burde det gå greit, eller bør jeg ordne pass ennå lenger? Kan gå med hoftebelte så jeg slipper å gå å holde i båndet.. 1
Mhaaa91 Skrevet 1. juni 2013 #27345 Skrevet 1. juni 2013 Jeg gikk tur med hunden min etter en uke og det gikk helt fint, nå er hun ganske liten og drar ikke så da var det ikke noe problem
Sokka Skrevet 1. juni 2013 #27346 Skrevet 1. juni 2013 Jeg gikk tur med hunden min etter en uke og det gikk helt fint, nå er hun ganske liten og drar ikke så da var det ikke noe problem Så bra drar ikke noe særlig her heller, så kjekt å vite at man muligens er i stand til å gå tur hvertfall sikkert forskjell fra person til person og om man la over eller under muskel. Hvor la du forresten?
Mhaaa91 Skrevet 1. juni 2013 #27347 Skrevet 1. juni 2013 Så bra drar ikke noe særlig her heller, så kjekt å vite at man muligens er i stand til å gå tur hvertfall sikkert forskjell fra person til person og om man la over eller under muskel. Hvor la du forresten? Ikke sant jeg la over muskelen. Hva skal du?
Sokka Skrevet 1. juni 2013 #27348 Skrevet 1. juni 2013 Ikke sant jeg la over muskelen. Hva skal du? Skal legge under. Men håper det går greit fordet 9 hundefrie dager får holde hehe
Mhaaa91 Skrevet 1. juni 2013 #27349 Skrevet 1. juni 2013 Skal legge under. Men håper det går greit fordet 9 hundefrie dager får holde hehe Tror da det vil gå greit, men ja det er jo som du sier forskjell fra person til person
supersoppen88 Skrevet 2. juni 2013 #27350 Skrevet 2. juni 2013 I morgen er dagen... om under et døgn har jeg pupper, herregud!!! :D Jeg går litt rundt i ring og prøver å gjøre alt klart til i morgen, men så ender jeg jo selvfølgelig opp med å bare søke på før og etter-bilder er overraskende rolig og lite nervøs, nå gleder jeg meg bare utrolig masse. Smerte er jeg forberedt på, men faen heller. Nervøsiteten kommer vel i morgen! Er det noen som har prøvd disse sportsbh-ene fra victoria's secret eller som vet om de kan brukes etter operasjonen? Er redd de kanskje gir litt for mye løft, så jeg kommer ikke til å kjøpe dem med mindre jeg vet at det går greit, men de er jo så innmari fine... http://www.victoriassecret.com/bras/sports-bras/showtime-by-victorias-secret-sport-bra-vsx-sport?ProductID=115914&CatalogueType=OLS
Godterirusk Skrevet 2. juni 2013 #27351 Skrevet 2. juni 2013 Nå er det 1 dag og 15 timer til min tur. Har vasket og ryddet huset i dag, skal sette på nytt sengetøy i morgen kveld! Jeg har samboer rundt meg 70% av tiden så regner med at jeg kan få hjelp til det meste. Hva hadde dere på dere når dere dro dit? Hadde dere med skift? Lurer også på om dere tror jeg er i form til å ha t-bane med samboer eller bør jeg bestille taxi? Æææ
supersoppen88 Skrevet 2. juni 2013 #27352 Skrevet 2. juni 2013 Nå er det 1 dag og 15 timer til min tur. Har vasket og ryddet huset i dag, skal sette på nytt sengetøy i morgen kveld! Jeg har samboer rundt meg 70% av tiden så regner med at jeg kan få hjelp til det meste. Hva hadde dere på dere når dere dro dit? Hadde dere med skift? Lurer også på om dere tror jeg er i form til å ha t-bane med samboer eller bør jeg bestille taxi? Æææ Så spennende!! Gratulerer Jeg skal opereres i morgen, uaahh.. jeg skal ha på meg joggebukse, en skjorte med knapper og hettegenser prøver å gjøre det enklest mulig for meg selv! Og jeg skal ta taxi hjem. Det tror jeg de ordner for deg på klinikken.
Godterirusk Skrevet 2. juni 2013 #27353 Skrevet 2. juni 2013 Så spennende!! Gratulerer Jeg skal opereres i morgen, uaahh.. jeg skal ha på meg joggebukse, en skjorte med knapper og hettegenser prøver å gjøre det enklest mulig for meg selv! Og jeg skal ta taxi hjem. Det tror jeg de ordner for deg på klinikken. Okei! Såååås spennende. Når i morgen skal du opereres? Jeg skal 07.30 tirsdag!!!! Er så sykt spent! Jeg tenkte joggebukse og en ziphood. Jeg regner med at det blir taxi på meg og, men om jeg er i superform (tvilsomt) tar jeg t-bane. Jeg er så spent!!!
supersoppen88 Skrevet 2. juni 2013 #27354 Skrevet 2. juni 2013 Okei! Såååås spennende. Når i morgen skal du opereres? Jeg skal 07.30 tirsdag!!!! Er så sykt spent! Jeg tenkte joggebukse og en ziphood. Jeg regner med at det blir taxi på meg og, men om jeg er i superform (tvilsomt) tar jeg t-bane. Jeg er så spent!!! Er utrolig spent selv! Det føles så surrealistisk når man har ønsket seg noe SÅ lenge og plutselig skal det skje... men gleder meg veldig :D jeg skal kl 11. Tror ikke jeg tør å ta noe kollektivtransport uansett hvordan formen er... selv om jeg bor ganske nærme klinikken og egentlig kunne tatt buss nesten helt hjem. Er egentlig ganske redd for å ikke klare å låse opp døra når jeg kommer hjem, haha den er ganske tung og låsen er litt vrien, så det kan jo bli interessant....
*Bumblebee* Skrevet 2. juni 2013 #27355 Skrevet 2. juni 2013 Jeg var så sløv og dopet etter op.så kunne aldri tatt kollektivt hjem satt og halvsov i bilen på vei hjem, husker ikke mye av den turen nei.. 1
Godterirusk Skrevet 2. juni 2013 #27356 Skrevet 2. juni 2013 Er utrolig spent selv! Det føles så surrealistisk når man har ønsket seg noe SÅ lenge og plutselig skal det skje... men gleder meg veldig :D jeg skal kl 11. Tror ikke jeg tør å ta noe kollektivtransport uansett hvordan formen er... selv om jeg bor ganske nærme klinikken og egentlig kunne tatt buss nesten helt hjem. Er egentlig ganske redd for å ikke klare å låse opp døra når jeg kommer hjem, haha den er ganske tung og låsen er litt vrien, så det kan jo bli interessant.... Åja, drar du alene hjem? Trodde ikke det var lov jeg. Jeg blir henta av samboer men ingen av oss har bil så han kommer og henter meg, så finner vi ut av hvordan vi kommer oss hjem. Er veldig spent på størelse jeg, har enda ikke bestemt meg for noe :o
supersoppen88 Skrevet 2. juni 2013 #27357 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Åja, drar du alene hjem? Trodde ikke det var lov jeg. Jeg blir henta av samboer men ingen av oss har bil så han kommer og henter meg, så finner vi ut av hvordan vi kommer oss hjem. Er veldig spent på størelse jeg, har enda ikke bestemt meg for noe :o Jeg fikk lov til å ta taxi alene (har ingen som kunne hente meg midt på dagen) så lenge jeg har noen hjemme som passer på meg det første døgnet og helst de første 48 timene. Har en venninne som har fått nøkkel til leiligheten min og skal dra hjem til meg og passe på meg så fort hun kan etter jobb, så tror nok at det skal gå bra Skal du bestemme deg på operasjonsdagen? Jeg og pk ble enige om 310cc på meg, men at hvis han så under operasjonen at det så bedre ut med mer, så skulle han gjøre det så lenge det ble naturlig og proposjonelt ellers føler jeg at 310 høres helt perfekt ut og gleder meg såååååå masse! Nå som vi er inne på det, er det noen andre som har tatt taxi alene etter operasjonen og hvordan gikk det?? Endret 2. juni 2013 av supersoppen88
Gjest Teta Skrevet 2. juni 2013 #27358 Skrevet 2. juni 2013 Masse lykke til til dere som snart skal opereres! Det blir spennende å (forhåpentligvis ) få høre hvordan det går med dere fremover! Skulle ønske det var meg, men jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen måneder til!
Godterirusk Skrevet 2. juni 2013 #27359 Skrevet 2. juni 2013 Jeg fikk lov til å ta taxi alene (har ingen som kunne hente meg midt på dagen) så lenge jeg har noen hjemme som passer på meg det første døgnet og helst de første 48 timene. Har en venninne som har fått nøkkel til leiligheten min og skal dra hjem til meg og passe på meg så fort hun kan etter jobb, så tror nok at det skal gå bra Skal du bestemme deg på operasjonsdagen? Jeg og pk ble enige om 310cc på meg, men at hvis han så under operasjonen at det så bedre ut med mer, så skulle han gjøre det så lenge det ble naturlig og proposjonelt ellers føler jeg at 310 høres helt perfekt ut og gleder meg såååååå masse! Nå som vi er inne på det, er det noen andre som har tatt taxi alene etter operasjonen og hvordan gikk det?? Vi ble enige om 290 men jeg er litt usikker enda så skal høre igjen på oprasjonsdagen. Et så mange som angrer på at de ikke tok mer i ettertid.
supersoppen88 Skrevet 2. juni 2013 #27360 Skrevet 2. juni 2013 Masse lykke til til dere som snart skal opereres! Det blir spennende å (forhåpentligvis ) få høre hvordan det går med dere fremover! Skulle ønske det var meg, men jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen måneder til! Tusen takk! jeg kommer nok til å skrive ned hver minste lille detalj, kjenner jeg meg selv rett burde vel egentlig fått meg blogg, men det blir for mye styr. Men det kan jo hende at formen i ettertid begrenser meg litt, vi får se! Jeg er uansett grusomt spent og går rundt i ring her hjemme og prøver å finne på noe å gjøre... om 15 timer ligger jeg på operasjonsbordet, hjelp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå