Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27321 Skrevet 31. mai 2013 Ææææ!!! 18 dager igjen til operasjon på fornebu! GURER MEG! Flere som sliter med å kutte røyken? Jeg sliter noe helt syykt Noen her som trener styrke "seriøst" ? Det jeg gruer meg til, er å se alt av arbeidet gå ned i dass:( Fått veldig fremgang det siste halve året og lagt på litt masse, gurer meg kjempe mye, til å ikke kunne fortsette. Noen her som har noe erfaring med dette? Kankje rart men, jeg gir blanke i operasjonen og smertene.. Det er treninga jeg er bekymret for 17 juni er datoen og jeg håper på å være tilbake for fullt til september, er dette realistisk?
Mie91 Skrevet 31. mai 2013 #27322 Skrevet 31. mai 2013 Ææææ!!! 18 dager igjen til operasjon på fornebu! GURER MEG! Flere som sliter med å kutte røyken? Jeg sliter noe helt syykt Noen her som trener styrke "seriøst" ? Det jeg gruer meg til, er å se alt av arbeidet gå ned i dass:( Fått veldig fremgang det siste halve året og lagt på litt masse, gurer meg kjempe mye, til å ikke kunne fortsette. Noen her som har noe erfaring med dette? Kankje rart men, jeg gir blanke i operasjonen og smertene.. Det er treninga jeg er bekymret for 17 juni er datoen og jeg håper på å være tilbake for fullt til september, er dette realistisk? Hei Jeg skal også den 17 juni, og det eneste jeg bekymrer meg over er treningen.. Blir seriøst vanskelig å ikke kunne trene på 6 uker, for å så starte "forsiktig" Håper noen kan svare på dette! Leste et sted at man kan sykle? Kan jeg da sykle etter 2 uker f.eks??
Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27323 Skrevet 31. mai 2013 Hei Jeg skal også den 17 juni, og det eneste jeg bekymrer meg over er treningen.. Blir seriøst vanskelig å ikke kunne trene på 6 uker, for å så starte "forsiktig" Håper noen kan svare på dette! Leste et sted at man kan sykle? Kan jeg da sykle etter 2 uker f.eks?? Så gøy!! Godt vi er flere Hvor skal du og hvor mye tar du? Hva trener du vanligvis?
Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27325 Skrevet 31. mai 2013 Så gøy at vi er flere som skal samme uka Hvor og hva skal du da?
Mie91 Skrevet 31. mai 2013 #27326 Skrevet 31. mai 2013 Så gøy!! Godt vi er flere Hvor skal du og hvor mye tar du? Hva trener du vanligvis? Ja! Jeg skal på Teres Stavanger, og skal legge inn 300cc under muskelen. Hva med deg? Jeg trener 5-6 ganger i uken, blir 4 styrkeøkter og 2 rene cardio økter. Du da? Kjipt å tenke på at siden jeg tar under muskelen blir jeg så og si ganske hemmet fra å trene styrke i brystmusklene på en good stund
Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27327 Skrevet 31. mai 2013 Ja! Jeg skal på Teres Stavanger, og skal legge inn 300cc under muskelen. Hva med deg? Jeg trener 5-6 ganger i uken, blir 4 styrkeøkter og 2 rene cardio økter. Du da? Kjipt å tenke på at siden jeg tar under muskelen blir jeg så og si ganske hemmet fra å trene styrke i brystmusklene på en good stund Vi trener like mye vi da og jeg forstår deg utrolig godt! Har virkelig kommet meg i form siste tiden, så blir kjipt å kaste alt bort men... jeg håper jeg er tilbake her jeg er idag til neste år:p prøver å se positivt på det da:) Jeg skal til Fornebu klinikken, og skal legge 450 g under muskel Har enda ikke fått noe papierer eller mer info fra klinikken, så håper det kommer snart... var på kons.time i februar så har alltid tenkt det er så lenge til, men nå er plutselig dagen her :S
Sokka Skrevet 31. mai 2013 #27328 Skrevet 31. mai 2013 Hvor og hva skal du da? Skal på fornebuklinikken, runde, under muskel, og står mellom moderat 345/335 og høy 385/365:) men går nok for det største og følger pk sin anbefaling
Puppmania Skrevet 31. mai 2013 #27329 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Er det noe man kan gjøre for å unngå ripplinger ? midt mellom puppene mine har jeg merket at når de ikke blir holdt oppe så blir det anntydninger til ripplinger, og nå er jeg veldig nervøs. redigert: er forresten 101 dager siden operasjon. Runde, morderatprofil, gummibjørproteser, ru overflate, under muskelen. Endret 31. mai 2013 av Puppmania
Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27330 Skrevet 31. mai 2013 Skal på fornebuklinikken, runde, under muskel, og står mellom moderat 345/335 og høy 385/365:) men går nok for det største og følger pk sin anbefaling jA sikkert lurt å høre på kirurgen, hvem skal du til og hvilken dato?
Sokka Skrevet 31. mai 2013 #27331 Skrevet 31. mai 2013 jA sikkert lurt å høre på kirurgen, hvem skal du til og hvilken dato? Barstad den 21.juni Har du lyst til å dele utgangspunktet ditt og vekt/høyde? Og hva vil du oppnå? Du skulle legge inn 450?
Cheesy Skrevet 31. mai 2013 #27332 Skrevet 31. mai 2013 Barstad den 21.juni Har du lyst til å dele utgangspunktet ditt og vekt/høyde? Og hva vil du oppnå? Du skulle legge inn 450? Okei jeg skal til Schistad og kunne ikke følt meg tryggere Virker som de er suuper flinke på Fornebu! Jeg er 174 og ca 68 kg skal ha 450 ja ganske høy så tåler litt mengde hehe..
Sokka Skrevet 31. mai 2013 #27333 Skrevet 31. mai 2013 Okei jeg skal til Schistad og kunne ikke følt meg tryggere Virker som de er suuper flinke på Fornebu! Jeg er 174 og ca 68 kg skal ha 450 ja ganske høy så tåler litt mengde hehe.. Nesten samme som meg da er 176 og 68kg selv
Mie91 Skrevet 31. mai 2013 #27334 Skrevet 31. mai 2013 Vi trener like mye vi da og jeg forstår deg utrolig godt! Har virkelig kommet meg i form siste tiden, så blir kjipt å kaste alt bort men... jeg håper jeg er tilbake her jeg er idag til neste år:p prøver å se positivt på det da:) Jeg skal til Fornebu klinikken, og skal legge 450 g under muskel Har enda ikke fått noe papierer eller mer info fra klinikken, så håper det kommer snart... var på kons.time i februar så har alltid tenkt det er så lenge til, men nå er plutselig dagen her :S Håper på det samme selv! Ganske sikker på at jeg kommer til å bli ganske rastløs av å ligge stille så lenge.. Men det skal vel gå. Jeg fikk papirene for rundt en uke siden, så du får vel dine snart du også. Skal bli spennende å høre etterpå hvordan det går, og når du er tilbake på trening!
*Bumblebee* Skrevet 31. mai 2013 #27335 Skrevet 31. mai 2013 Hjelp, fra de som er operert!! Skal på et stort event i morgen, tror dere jeg kan bruke spilebh KUN den kvelden? Har trålt tusen butikker, finner ingen fine uten spiler:( er nesten 2 mnd post op.nå.er desperat..vil helst slippe å måtte gå med sportbh akkurat i morgen
Blossoms Skrevet 31. mai 2013 #27336 Skrevet 31. mai 2013 Er over 2 uker post op. Noen som har opplevd at når man bøyer seg at det virker som at det ligger noe å beveger seg i brystet? Akk som at det er noe vann eller luft som forflytter seg hvis dere skjønner xD
Sigridbk Skrevet 1. juni 2013 #27337 Skrevet 1. juni 2013 Hjelp, fra de som er operert!! Skal på et stort event i morgen, tror dere jeg kan bruke spilebh KUN den kvelden? Har trålt tusen butikker, finner ingen fine uten spiler:( er nesten 2 mnd post op.nå.er desperat..vil helst slippe å måtte gå med sportbh akkurat i morgen Jeg har samme problemet :-( da jeg spurte klinikken fikk jeg streng beskjed om at det kan gå utover resultatet dersom man gjør det. Må bare finne en kjole som det går Ann å bruke sportsbh til..
Sigridbk Skrevet 1. juni 2013 #27338 Skrevet 1. juni 2013 Er over 2 uker post op. Noen som har opplevd at når man bøyer seg at det virker som at det ligger noe å beveger seg i brystet? Akk som at det er noe vann eller luft som forflytter seg hvis dere skjønner xD Ja, opplever det samme ! Klinikken sier at det er luftbobler som går bort av seg selv etterhvert:-)
M.C Skrevet 1. juni 2013 #27339 Skrevet 1. juni 2013 Hei Fikk høre av en venninne idag at anatomiske implantater ikke "dropper" Noen som vet noe om dette? Jeg fikk anatomiske proteser og er på 10.dagen etter op. Mine var veldig fine og naturlige i formen allerede fra første dag. Satt ikke for høyt oppe heller. Var litt hoven de første dagene bare. Merker at de blir mykere for hver dag som går
Blossoms Skrevet 1. juni 2013 #27340 Skrevet 1. juni 2013 Ja, opplever det samme ! Klinikken sier at det er luftbobler som går bort av seg selv etterhvert:-) Takk for svar :D tenkte det var det men trodde det skulle gå vekk iløpet av 1 uke. men eg får vel bare vente :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå