Sokka Skrevet 28. mai 2013 #27281 Skrevet 28. mai 2013 Hun ligger mellom C og D cup nå. Når skal du opereres? Okei, det høres jo veldig bra ut Har nok bestemt meg for å høre på kirurgen Skal den 21.juni!
Mie91 Skrevet 28. mai 2013 #27282 Skrevet 28. mai 2013 Okei, det høres jo veldig bra ut Har nok bestemt meg for å høre på kirurgen Skal den 21.juni! Det er sikkert lurt. Ja ok, det er ikke så lenge til det, da er jeg 4 dager før deg.
Sokka Skrevet 28. mai 2013 #27283 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er sikkert lurt. Ja ok, det er ikke så lenge til det, da er jeg 4 dager før deg. Kjedelig om man angrer i ettertid på at man ikke hørt på pk, og syns man fikk for små. Og leser jo at det går igjen igjen her inne. Leste meg litt tilbake og så at det var flere rundt den tiden Det er jo greit, så man kan spørre hverandre som ligger "likt" i prosessen! Merker jeg er skikkelig utålmodig, og helst skulle fått gjort det i dag, og helst i går Hvor skal du operere deg? Endret 28. mai 2013 av Sokka
Meliora Skrevet 28. mai 2013 #27284 Skrevet 28. mai 2013 Boobs on fire, burning burning... tralalala... Huden under puppene føles så utrolig solbrent, noe som vistnok er helt normalt ettersom den strekkes. Så da vet dere det om det skulle skje. Har fått tips om å bruke bio oil (kjøpt på vita), så da kjører jeg på med det. Den kan vistnok også brukes på arrene for å lysne de, men ikke før de har grodd 100%. Fikk se mine i dag og de er kjempetynne streker!!
Meliora Skrevet 28. mai 2013 #27285 Skrevet 28. mai 2013 Anngående størrelse så må jeg bare si, og kan sikkert gjenta det tusen ganger. Er dere i tvil: GÅ OPP! Om dere står mellom to størrelser: GÅ OPP! De aller aller fleste angrer på at de ikke tok mer. Jeg tror jeg fint kunne tatt 400 uten å angre.. Det høres stort ut, men det er utrolig hvor fort man blir vant til de. Jeg ble operert for en uke siden bare, og har allerede planlagt å gå opp litt den dagen jeg evt trenger et løft el. (Forhåpentligvis ikke før om mange år da). 2
Sokka Skrevet 28. mai 2013 #27286 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Anngående størrelse så må jeg bare si, og kan sikkert gjenta det tusen ganger. Er dere i tvil: GÅ OPP! Om dere står mellom to størrelser: GÅ OPP! De aller aller fleste angrer på at de ikke tok mer. Jeg tror jeg fint kunne tatt 400 uten å angre.. Det høres stort ut, men det er utrolig hvor fort man blir vant til de. Jeg ble operert for en uke siden bare, og har allerede planlagt å gå opp litt den dagen jeg evt trenger et løft el. (Forhåpentligvis ikke før om mange år da). Det er nok bare det at det høres så veldig stort ut når man hadde tenkt 250-300 selv Men jeg vet jo ikke hva det hadde tilsvart på meg, og kan nok hende det hadde blitt altfor lite. Det er nok en grunn til at pk velger å gå opp til nesten 400cc Så det blir nok helt sikkert det! Og så bra du har fått tynne pene arr Endret 28. mai 2013 av Sokka
Godterirusk Skrevet 28. mai 2013 #27287 Skrevet 28. mai 2013 Nå er det 6 dager igjen!!! Har enda ikke bestemt meg for størelse. Hadde 350 i tankene men nå er jeg superusikker igjen. Det er fordi jeg har sett at bloggeren tcmn har 325 (tror jeg) og hun har jo fått meeeeega brød som jeg ikke kunne tenkt meg. Vi har ganske likt før utgangspunkt men hun er myyye mindre enn meg så det vil jo se mindre ut på meg. Men jeg blir SÅ usikker. Vil absolutt ikke lyse silikon.
Meliora Skrevet 28. mai 2013 #27288 Skrevet 28. mai 2013 Nå er det 6 dager igjen!!! Har enda ikke bestemt meg for størelse. Hadde 350 i tankene men nå er jeg superusikker igjen. Det er fordi jeg har sett at bloggeren tcmn har 325 (tror jeg) og hun har jo fått meeeeega brød som jeg ikke kunne tenkt meg. Vi har ganske likt før utgangspunkt men hun er myyye mindre enn meg så det vil jo se mindre ut på meg. Men jeg blir SÅ usikker. Vil absolutt ikke lyse silikon. Hva anbefaler kirurgen din? Samme størrelse kan se veldig forskjellig ut fra person til person, er masse som spiller inn. Jeg er ganske lita, men angrer ikke på at jeg la inn 350 HP. Kunne fint hatt litt mer som sagt.
Godterirusk Skrevet 28. mai 2013 #27289 Skrevet 28. mai 2013 Hva anbefaler kirurgen din? Samme størrelse kan se veldig forskjellig ut fra person til person, er masse som spiller inn. Jeg er ganske lita, men angrer ikke på at jeg la inn 350 HP. Kunne fint hatt litt mer som sagt. Han anbefalte 290 men i ettertid har jeg ønsket 350 for å være sikker men nå er jeg usikker igjen. Jeg så som sagt på blogger tcmn med 325 og synes det er for stort for meg. Men vi har jo helt forskjellig kropp da. Jeg er 163 høy, ca 65 kg og veldig formfull. Har ca B nå med lite heng. Her er forresten bilde av blogggeren: http://tcmn.blogg.no/1369688480_new_bikinis.html (Og btw Ingenting vondt ment mot tcmn hun er veldig søt jente men vi har ulik smak)
*Bumblebee* Skrevet 28. mai 2013 #27290 Skrevet 28. mai 2013 Uff nei men fytti h**** så stygt!! Blodårene tyter jo rundt puppene, selv med så brun hud. (Som mest sannsynlig er melanotan, derav den skitne fargen..) nå ble jeg enda mer glad i mine egne!! Og jeg har 340 dråpe under muskel.mine ser myye mer naturlig ut, folk ser ikke at det er silikon.og var akkurat det jeg ønsket, vil ikke være pamela look alike! Tipper hun har runde høyprofil, over muskel. IKKE pent synes nå jeg.
Meliora Skrevet 28. mai 2013 #27291 Skrevet 28. mai 2013 Uff nei men fytti h**** så stygt!! Blodårene tyter jo rundt puppene, selv med så brun hud. (Som mest sannsynlig er melanotan, derav den skitne fargen..) nå ble jeg enda mer glad i mine egne!! Og jeg har 340 dråpe under muskel.mine ser myye mer naturlig ut, folk ser ikke at det er silikon.og var akkurat det jeg ønsket, vil ikke være pamela look alike! Tipper hun har runde høyprofil, over muskel. IKKE pent synes nå jeg. Blodårene som har nok mer med hvordan man er i utgangspunktet. Jeg hadde veldig synlige når jeg ammet og jeg har det nå Forøvrig stemmer det at hun har over muskel, men hun har moderat profil. Jeg mistenker egentlig at hun photoshopper bildene en smule, for jeg har 350 HP over muskel og ser mindre pamela ut enn henne..
Gjest Teta Skrevet 28. mai 2013 #27292 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Jeg syns også at bloggeren sine så veldig(!) unaturlige på de bildene! Håper jeg får et mer naturlig resultat.....Jeg syns tcmn sine ser hakket bedre ut på disse bildene, selv om de er veldig runde: http://tcmn.blogg.no...opplevelse.html. Endret 28. mai 2013 av Teta
Sokka Skrevet 29. mai 2013 #27293 Skrevet 29. mai 2013 Han anbefalte 290 men i ettertid har jeg ønsket 350 for å være sikker men nå er jeg usikker igjen. Jeg så som sagt på blogger tcmn med 325 og synes det er for stort for meg. Men vi har jo helt forskjellig kropp da. Jeg er 163 høy, ca 65 kg og veldig formfull. Har ca B nå med lite heng. Her er forresten bilde av blogggeren: http://tcmn.blogg.no...ew_bikinis.html (Og btw Ingenting vondt ment mot tcmn hun er veldig søt jente men vi har ulik smak) Da tror jeg at jeg ville tatt med bilde og spurt kirurgen, forsikre deg om at du ikke vil få noe av det samme resultatet... Jeg syns jo denne bloggeren hadde et "stort" utgangspunkt fra før av. Men om du har omtrent likt, men mer former, så kan jo det bli fint til deg
Godterirusk Skrevet 29. mai 2013 #27294 Skrevet 29. mai 2013 Da tror jeg at jeg ville tatt med bilde og spurt kirurgen, forsikre deg om at du ikke vil få noe av det samme resultatet... Jeg syns jo denne bloggeren hadde et "stort" utgangspunkt fra før av. Men om du har omtrent likt, men mer former, så kan jo det bli fint til deg Ja hun er mye mindre enn meg og jeg hadde større pupper før som jeg savner veldig! Skal ta med bilde og vise det! Jeg skal ha runde over muskel så da er det viktig å ikke ta for stort og ende opp slik...
M.C Skrevet 29. mai 2013 #27295 Skrevet 29. mai 2013 Hei Jeg er nå på dag 7 etter op og føler meg så mye bedre!! MEN, jeg klarer fortsatt ikke å rette meg helt opp i ryggen. Går litt krumbøyd. Og klarer heller ikke å ligge helt flatt. Ryggen min begynner å bli ganske sliten nå... Når klarte dere å rette dere helt opp igjen?
Sokka Skrevet 29. mai 2013 #27296 Skrevet 29. mai 2013 Hei Jeg er nå på dag 7 etter op og føler meg så mye bedre!! MEN, jeg klarer fortsatt ikke å rette meg helt opp i ryggen. Går litt krumbøyd. Og klarer heller ikke å ligge helt flatt. Ryggen min begynner å bli ganske sliten nå... Når klarte dere å rette dere helt opp igjen? Jeg har desverre ikke noe svar til deg, men håpet du ville fortelle hvordan disse dagene etter op har vært. Ville satt veldig pris på det hva orker/orket du? Og hvilke begrensninger har du hatt? De 2-3 første dagene sies å være verst... Hva klarte du å gjøre selv? (Husker ikke om du har tatt over eller under nå i farta). Op-dagen har jeg noen hos meg, samt de to påfølgende dagene. Etter dette er jeg nok alene på dagtid.
M.C Skrevet 29. mai 2013 #27297 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har desverre ikke noe svar til deg, men håpet du ville fortelle hvordan disse dagene etter op har vært. Ville satt veldig pris på det hva orker/orket du? Og hvilke begrensninger har du hatt? De 2-3 første dagene sies å være verst... Hva klarte du å gjøre selv? (Husker ikke om du har tatt over eller under nå i farta). Op-dagen har jeg noen hos meg, samt de to påfølgende dagene. Etter dette er jeg nok alene på dagtid. Hei Jeg har lagt under muskel. 210cc, anatomiske proteser. Dette er gjort på teres bergen. Veldig fornøyd med klinikken så langt. Fantastiske folk som jobber der og god oppfølging Jeg er som sagt på dag 7 etter op og har hatt endel smerter denne uken. Dag 2-3 har vært verst for meg. Da lå jeg mest i sengen godt oppbygget av puter eller satt i en stressless. Måtte ha hjelp for å komme meg opp når jeg hadde sittet lenge i ro bare. Ellers klarte jeg meg selv. Bodde hos foreldrene mine de første 4 dagene. Og det er jeg glad for Merker at formen kommer seg for hver dag. Og idag har jeg kun hatt litt stikkinger i sidene. Går som sagt litt krumbøyd fortsatt. Det verste er faktisk ryggen. Har vondt etter å sovet halvveis sittende. Så håper jeg snart klarer å ligge meg helt ned. Har også vært plaget med oppblåst mage. Ser ut som om jeg er gravid igjen.. hehe. Tross endel smerter denne uken, har jeg ikke angret en eneste gang!! Syns brystene ser kjempefine ut allerede. Og str er grei. Litt store, men håper på å gå ned litt til når hevelsen forsvinner Når er op dato din? Masse lykke til iallfall Det går så fint så!! Klem fra meg.
Blossoms Skrevet 29. mai 2013 #27298 Skrevet 29. mai 2013 Hei Jeg er nå på dag 7 etter op og føler meg så mye bedre!! MEN, jeg klarer fortsatt ikke å rette meg helt opp i ryggen. Går litt krumbøyd. Og klarer heller ikke å ligge helt flatt. Ryggen min begynner å bli ganske sliten nå... Når klarte dere å rette dere helt opp igjen? Tok litt over en uke på meg før eg greide å gå helt fint. Er på dag 15 og ingen problem lengre :D
M.C Skrevet 29. mai 2013 #27299 Skrevet 29. mai 2013 Tok litt over en uke på meg før eg greide å gå helt fint. Er på dag 15 og ingen problem lengre :D Godt å høre!! Håper det blir bedre de nærmeste dagene da. Takk for svar
Mie91 Skrevet 29. mai 2013 #27300 Skrevet 29. mai 2013 Kjedelig om man angrer i ettertid på at man ikke hørt på pk, og syns man fikk for små. Og leser jo at det går igjen igjen her inne. Leste meg litt tilbake og så at det var flere rundt den tiden Det er jo greit, så man kan spørre hverandre som ligger "likt" i prosessen! Merker jeg er skikkelig utålmodig, og helst skulle fått gjort det i dag, og helst i går Hvor skal du operere deg? Haha, ja samme her. Kjedelig å vente på operasjonsdagen.. Jeg var på konsultasjon på både fornebuklinikken og teres i Oslo, men bestemte meg for å ta det på teres i Stavanger, da jeg sikkert trenger hjelp etter op. Hvor skal du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå