Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg er ny her, men har lest store deler av denne tråden, noe som hjalp meg til å ta det endelige skrittet for å bestille en konsultasjon. (har tenkt på forstørrelse siden jeg var 17, og er nå 26).

Jeg har nå nylig vært på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, og jeg følte meg veldig trygg på han, og skal opereres av han i løpet av sommeren. Vi var begge helt enig om runde under muskel.

Jeg vil ha større enn jeg har i dag (75A/70B) og hadde sett for meg 250-300cc (ikke at jeg har heeelt peiling på hva det tilsvarer. På noen ser det lite ut, på andre ser det mye ut, selv med ganske likt utgangspunkt).

Men Barstad foreslo først 385/365 (pga en forskjell) høyprofil. Men jeg syns det hørtes mye ut, så han foreslo også moderat profil 345/335.

Jeg er 176cm og ca 68kg.

Så nå er jeg usikker på str... Jeg vet de ser på proporsjonene og hva som passer den enkelte, og mente dette ville passe meg og ikke bli stort mtp at jeg er høy. Men jeg syns det høres stort ut. :laugh: Men så leser man om alle de som har angret på at de ikke tok større, og de få som har angret på at de tok for stort. For meg blir det uansett en forskjell, men man vender seg jo til det.

Så da håper jeg kanskje noen vil si meningen sin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7 dager til det blir min tur :D Det blir 310cc under muskel. Herregud! Nå starter forberedelsene for fullt...

Endret av supersoppen88
Skrevet

Hei! :)

Jeg er ny her, men har lest store deler av denne tråden, noe som hjalp meg til å ta det endelige skrittet for å bestille en konsultasjon. (har tenkt på forstørrelse siden jeg var 17, og er nå 26).

Jeg har nå nylig vært på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, og jeg følte meg veldig trygg på han, og skal opereres av han i løpet av sommeren. Vi var begge helt enig om runde under muskel.

Jeg vil ha større enn jeg har i dag (75A/70B) og hadde sett for meg 250-300cc (ikke at jeg har heeelt peiling på hva det tilsvarer. På noen ser det lite ut, på andre ser det mye ut, selv med ganske likt utgangspunkt).

Men Barstad foreslo først 385/365 (pga en forskjell) høyprofil. Men jeg syns det hørtes mye ut, så han foreslo også moderat profil 345/335.

Jeg er 176cm og ca 68kg.

Så nå er jeg usikker på str... Jeg vet de ser på proporsjonene og hva som passer den enkelte, og mente dette ville passe meg og ikke bli stort mtp at jeg er høy. Men jeg syns det høres stort ut. :laugh: Men så leser man om alle de som har angret på at de ikke tok større, og de få som har angret på at de tok for stort. For meg blir det uansett en forskjell, men man vender seg jo til det.

Så da håper jeg kanskje noen vil si meningen sin :)

Hei:)

Jeg har en venninne som er ca samme str som deg og hu la inn 375cc over muskelen.

Det høres jo litt mye ut, det er jeg enig i, men de er helt perfekte til henne. Jeg vil anbefale deg å ta det kirurgen mener er best. Jeg skal selv legge inn 300cc under muskelen om ca 20 dager, men jeg er 165 cm og 58 kg, så tror ikke jeg kunne lagt inn mer, vil ha så naturlig resultat som mulig.

Gleder meg!

Lykke til videre med å finne ut hva du vil gå for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som er ca samme str som deg og hu la inn 375cc over muskelen.

Det høres jo litt mye ut, det er jeg enig i, men de er helt perfekte til henne. Jeg vil anbefale deg å ta det kirurgen mener er best. Jeg skal selv legge inn 300cc under muskelen om ca 20 dager, men jeg er 165 cm og 58 kg, så tror ikke jeg kunne lagt inn mer, vil ha så naturlig resultat som mulig.

Gleder meg!

Ja, jeg føler det er trygt å stole på kirurgen. Han vet hva han gjør :P Men det er bare det at det høres mye ut.

Men så bra det ser bra ut på henne :) Takk for svaret!

Jeg gleder meg også! :)

Skrevet

Jeg har også brått fått masse kviser/nupper mellom puppene :S håper det går vekk!!! Var på byen på lørdag og møtte noen venninner som ikke viste at jeg har operert og de trodde ikke på meg når jeg sa det, så syns ikke min pk har lagt inn nok :P neida, får vel være fornøyd med at det ser naturlig ut ;) driver å leter etter sports bh nå, hva het de forskjellige fra Cubus og Lindex igjen? Orker ikke å lete ;) så håper noen av dere snille jenter gidder å svare på det.. :) byttet teip i går, man skulle kanskje ventet til det hadde gått 3 uker? Men den ramlet nesten av.. Er tre uker siden til onsdag da :)

Skrevet

De fra Lindex heter Swegmark, Cubus har sine egne, de heter bare C. Ikke tenk på det med tapen, min datt også nesten av før tiden. Helt greit å bytte da:0) går uten tape for tiden, fikk plutselig skikkelig reaksjon på tapen jeg har brukt hele tiden...merkelig. Klør som f....

Skrevet

Oki takk :) så på den på Cubus, men trodde ikke det var den siden den var så billig :D da skal jeg ut å kjøpe begge i dag :D

Skrevet

Hva sier kirurgene deres ang tiden etter operasjon og sol (altså, ikke sol på såret/arret), men generelt? Kan man sitte ute å sole seg, og er det greit å bytte til bikinioverdel for en liten stund? Evt hvor tidlig kan man det? :)

Og er det noen som har kommet så langt som til å kunne bruke andre bh'er enn sportsbh'en? Hva slags bruker dere da? Er disse fra gina greie? eller trengs det mer støtte?

Ser frem til å kunne bruke fine trekantbikinier og føle seg vel i dem :) Selvom det ikke blir denne sommeren...

Skrevet

Er du ikke op.enda? Jeg er snart to mnd postop, skal i skrivende stund ut og nyte sola i en (litt for liten, gammel fra før op) trekantbikini ;) gled deg :) jeg passer på at bikinien ligger godt over tapen så den ikke får sol.

Skrevet

Ps har hvertfall solt meg i to uker nå, null problem.bruker solkrem da så ikke huden på puppene blir altfor grillet..den er jo blitt litt strukket etter op.ps vær forsiktig med sol om du har nye strekkmerker, har hørt at de ikke bør bli soleksponert.

Skrevet

Er du ikke op.enda? Jeg er snart to mnd postop, skal i skrivende stund ut og nyte sola i en (litt for liten, gammel fra før op) trekantbikini ;) gled deg :) jeg passer på at bikinien ligger godt over tapen så den ikke får sol.

Skal operere godt uti juni, men leser og prøver å finne ut mest mulig innen den tid :)

Skrevet

Er det flere som har oppblåst mage etter operasjonen? Ser ut som jeg er 6 mnd gravid... :P

Skrevet

Haha slik såg jeg også ut..følte meg fææl! Var det lenge og, tok en stund etter at jeg ikke tok medisiner mer før jeg ble normal igjen. ;)

Skrevet

Utrolig irriterende!! Får så vidt igjen buksene mine :/ Er sluttet med smertestillende og håper det forsvinner snart.

Skrevet

Gleder meg!

Vet jeg ikke kan gå etter det, men bare nysgjerrig... Vet du hvilken bh-str (cup) venninnen din havnet på? :)

Skrevet

Noen som har fått dekket opprasjon av tuberøse bryst ? Plaget meg utrolig lenge, og var like ille før jeg fikk barn som de er nå. Hovedproblemet er å finne bher og bikinier som passer )umulig )

Skrevet

Har lest så mye i denne tråden, og hoppet litt frem og tilbake, så da har man kommet ut av ting. Men er det flere som skal operere seg snart? :)

Skrevet

Hei jenter ! Må bare slenge meg på her. Jeg opererte Idag kl 0930 :D tok 175 cc runde i moderat profil over muskel. Var tidligere en 75b og håper nå på en c. Har hittil ikke hatt noe særlig med plager bortsett fra litt mer smerter i høyre enn i venstre. Venstre gjør egentlig ikke vondt i det hele tatt :) noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Vet jeg ikke kan gå etter det, men bare nysgjerrig... Vet du hvilken bh-str (cup) venninnen din havnet på? :)

Hun ligger mellom C og D cup nå. :) Når skal du opereres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...