*Bumblebee* Skrevet 25. mai 2013 #27241 Skrevet 25. mai 2013 Ps eg måtte ha på båndet i to uker..så fikk jeg ta det av.en glede! Men det gnagde ikke på meg da..kansje du har det for stramt? Min pk hadde merket av hvor det skulle sitte på meg, så det var lett å stramme riktig etter feks en dusj.
M.C Skrevet 25. mai 2013 #27242 Skrevet 25. mai 2013 Jeg måtte løsne litt på det idag og kneppe opp nederst på sports bhen en liten stund. Kjempedeilig!! Når begynte du å ligge mer flatt?
Pernille:91 Skrevet 25. mai 2013 #27243 Skrevet 25. mai 2013 noen kirurger anbefaler ikke å gå med spile-bh før 6 mnd (noen sier 6 uker andre 8 uker, er forskjellig), men jeg lurte på om det da går ann å bare ta ut spilene på bhene, det blir jo som en spileløs bh?
*Bumblebee* Skrevet 25. mai 2013 #27244 Skrevet 25. mai 2013 Jeg kan bruke spilebh etter 3 mnd.og ja, du kan fint kjøpe vanlig for så å ta spilene ut. Husker ikke nøyaktig når jeg lå flatt, gjorde det når jeg følte det var ok.tror det var etter ca 2 uker.men man kan ligge flatt før det altså, jeg måtte bare ta det i mitt tempo.
Pernille:91 Skrevet 25. mai 2013 #27245 Skrevet 25. mai 2013 Jeg kan bruke spilebh etter 3 mnd.og ja, du kan fint kjøpe vanlig for så å ta spilene ut. Husker ikke nøyaktig når jeg lå flatt, gjorde det når jeg følte det var ok.tror det var etter ca 2 uker.men man kan ligge flatt før det altså, jeg måtte bare ta det i mitt tempo. ok, bare tenkte om de gir nok støtte, men det gjør de kanskje om jeg tar ut spilene? kan du bruke push up også etter 3 mnd og hva slags bh går folk med i mellomtiden? 1
*Bumblebee* Skrevet 25. mai 2013 #27246 Skrevet 25. mai 2013 Usikker på push, tror jeg må vente med det men er sannelig ikke sikker. . Må se i papirene hva som står.
Missy1 Skrevet 26. mai 2013 #27247 Skrevet 26. mai 2013 er det enslags bieffekt av medisinene eller narkosen at man får kviser? jeg pleier ikke få så mange kviser, men etter operasjonen så har dem bare poppa opp en etter en.. og de er ikke vanlige kviser, de er MEGAstore og midt i ansiktet.. typisk når jeg skal i bryllup om 2 dager!! Jeg fikk faktisk myyye kviser på brystet etter operasjonen. Det er nå et år siden og endelig har det roet seg
Elanore Skrevet 26. mai 2013 #27249 Skrevet 26. mai 2013 Er virkelig kjempespennende å lese det dere skriver her! Er artig å se hvor langt tilbake noen av disse trådene går, og jeg liker å se at det er så mange ulike erfaringer! Det er lett å bare komme over skrekkeksemplene, og det kan være forstyrrende lesning i lengden.. Har ikke silikon selv, men har planer om å få det senere. Har en C fra før, så blir ikke store modifikasjonen, men jeg mistet en del størrelse og form etter at jeg hadde spiseforstyrrelser og gikk mye ned i vekt. Nå har jeg nådd en passelig vekt, men siden fettprosenten går ned med all styrketreningen, ryker det stadig med litt størrelse på brystene også... Jeg er veldig høy og har en bred brystkasse, så vil egentlig bare øke størrelsen litt så de kler min kropp bedre. Er også veldig greit å få kompansert litt for lavere fettprosent, for jeg vil ikke at bryststørrelse skal stoppe meg fra å trene styrke. Tenker å plassere implantatet under muskelen for et mest mulig naturlig resultat, men lurer litt på hvor mye det påvirker styrken i den muskelen etter operasjonen...
Megogmine Skrevet 26. mai 2013 #27250 Skrevet 26. mai 2013 ok, bare tenkte om de gir nok støtte, men det gjør de kanskje om jeg tar ut spilene? kan du bruke push up også etter 3 mnd og hva slags bh går folk med i mellomtiden? Spileløse bher er skikkelig vanskelig å finne, jeg kjøpte noen på ellos pluss at jeg faktisk har kjøpt noen amme bher! De gir hvertfall god støtte! Ikke så sexy, men kan vente med å være sexy i noen mnd til! Jeg har fått beskjed om 6 mnd med spilefri!
Pernille:91 Skrevet 26. mai 2013 #27251 Skrevet 26. mai 2013 Spileløse bher er skikkelig vanskelig å finne, jeg kjøpte noen på ellos pluss at jeg faktisk har kjøpt noen amme bher! De gir hvertfall god støtte! Ikke så sexy, men kan vente med å være sexy i noen mnd til! Jeg har fått beskjed om 6 mnd med spilefri! men kan man ikke bare ta ut spilene fra bher med spiler?
Meliora Skrevet 26. mai 2013 #27252 Skrevet 26. mai 2013 men kan man ikke bare ta ut spilene fra bher med spiler? Nei, da mister de fasongen og sitter neppe pent. Jeg har kjøpt en spileløs fra nelly (abecita) også har de noen på lindex f.eks. Jeg ville heller kjøpt en ammebh, finnes mange fine Jeg har tatt vare på mine så jeg kan bruke de når jeg ikke bruker sportsbh lengre.
Melli Skrevet 26. mai 2013 #27253 Skrevet 26. mai 2013 åå, gi meg styrke! jeg holder på å klø meg ihjel!! det klør langs hele bh kanten fremme, og det noe så grusomt.. hvor lenge klør det?? du har min fulle sympati, snart 10uker postop, klør fortsatt!! Ja, hvor lenge til tro? ;0)
Melli Skrevet 26. mai 2013 #27254 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Nei, da mister de fasongen og sitter neppe pent. Jeg har kjøpt en spileløs fra nelly (abecita) også har de noen på lindex f.eks. Jeg ville heller kjøpt en ammebh, finnes mange fine Jeg har tatt vare på mine så jeg kan bruke de når jeg ikke bruker sportsbh lengre. Cubus og bik bok har også noen fine spileløse, la ut bilde litt lenger bak... (s1360) Endret 26. mai 2013 av Melli
mexx Skrevet 26. mai 2013 #27255 Skrevet 26. mai 2013 Mange fine på lindex! Jeg fant en kjempefin som ser akkurat ut som en vanlig spilebh, men uten spiler:) ++
M.C Skrevet 27. mai 2013 #27256 Skrevet 27. mai 2013 Hei. Våknet i natt av en intens smerte på siden. Sånn stikkende/revnende smerte og veldig intenst. Ga seg etter en liten stund. Alt så helt fint ut. Ikke noe mer hevelse. Jeg får vondt på samme stedet når jeg beveger meg. Og det er ømt når jeg tar der. Kan det være en nerve i klem? Noen som har opplevd det samme? Skal ringe klinikken når de åpner.
Rasberry Skrevet 27. mai 2013 #27257 Skrevet 27. mai 2013 Hei. Våknet i natt av en intens smerte på siden. Sånn stikkende/revnende smerte og veldig intenst. Ga seg etter en liten stund. Alt så helt fint ut. Ikke noe mer hevelse. Jeg får vondt på samme stedet når jeg beveger meg. Og det er ømt når jeg tar der. Kan det være en nerve i klem? Noen som har opplevd det samme? Skal ringe klinikken når de åpner. Jeg har hatt det sånn noen netter/kvelder. Kjennes nesten litt stikkende/brennende ut. Tror det kommer når jeg har vært for mye i bevegelse.. Jeg har ikke tenkt så veldig over det,går over etterhvert
tennissokker Skrevet 27. mai 2013 #27258 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Kan noen forklare dette med "dropping" for meg? Har lest at flere har nevnt det her, men er ikke helt sikker på hva det betyr.. Er det noe som skjer med alle som har silikon, eller bare de som har under muskel osv? Nå er jeg 6 dager postop, og ser tydelig forskjell på puppene. Den høyre ser ut til å ha synket litt, og er mindre enn den venstre. Den venstre er fortsatt hoven, og litt lenger oppe enn den høyre. Betyr det at den høyre har "droppet" da? Når vil isåfall den venstre også følge etter? Livredd for at det er kapsel jeg nå, siden den venstre er større og hardere:/ edit: jeg har forresten over muskel:) Endret 27. mai 2013 av tennissokker
Meliora Skrevet 27. mai 2013 #27259 Skrevet 27. mai 2013 Kan noen forklare dette med "dropping" for meg? Har lest at flere har nevnt det her, men er ikke helt sikker på hva det betyr.. Er det noe som skjer med alle som har silikon, eller bare de som har under muskel osv? Nå er jeg 6 dager postop, og ser tydelig forskjell på puppene. Den høyre ser ut til å ha synket litt, og er mindre enn den venstre. Den venstre er fortsatt hoven, og litt lenger oppe enn den høyre. Betyr det at den høyre har "droppet" da? Når vil isåfall den venstre også følge etter? Livredd for at det er kapsel jeg nå, siden den venstre er større og hardere:/ edit: jeg har forresten over muskel:) Ikke bekymre deg for kapsel i allefall, det tar mange måneder å utvikle det! Men dropping er noe alle må gjennom ja, de som har under muskel i større grad siden muskelen må slippe tak på implantatet. Det vi med over må mest gjennom kan vel kalles fluffing, dvs at huden må strekke seg for å gi rom til implantatet. De vil nok synke noe også, men ikke i like stor grad som hos de under muskel. Etterhvert som huden strekker seg får implantatet mest fylde på bunnen noe som gir mer fylde under brystvorten og mer naturlig fasong. Jeg har jo også over muskel, men venter veldig på at de skal droppe og fluffe seg sånn at jeg får mer fylde under og den naturlige buen under brystet. Og det aller viktigste er at den gamle folden min blir strukket ut, for nå synes den litt som en double buble. Ikke så ille, men man kan kjenne den som en dump under brystet også synes det best inn mot kløfta. Men det kan ta flere måneder før den jevner seg ut så jeg ønsker meg mer tålmodighet her....
tennissokker Skrevet 27. mai 2013 #27260 Skrevet 27. mai 2013 Ikke bekymre deg for kapsel i allefall, det tar mange måneder å utvikle det! Men dropping er noe alle må gjennom ja, de som har under muskel i større grad siden muskelen må slippe tak på implantatet. Det vi med over må mest gjennom kan vel kalles fluffing, dvs at huden må strekke seg for å gi rom til implantatet. De vil nok synke noe også, men ikke i like stor grad som hos de under muskel. Etterhvert som huden strekker seg får implantatet mest fylde på bunnen noe som gir mer fylde under brystvorten og mer naturlig fasong. Jeg har jo også over muskel, men venter veldig på at de skal droppe og fluffe seg sånn at jeg får mer fylde under og den naturlige buen under brystet. Og det aller viktigste er at den gamle folden min blir strukket ut, for nå synes den litt som en double buble. Ikke så ille, men man kan kjenne den som en dump under brystet også synes det best inn mot kløfta. Men det kan ta flere måneder før den jevner seg ut så jeg ønsker meg mer tålmodighet her.... Tusen takk for godt svar! godt å kunne "utelukke" kapsel hvertfall! da er det bare å vente på at den venstre også bestemmer seg for å se litt mer naturlig ut Håper du slipper å vente så veldig lenge før folden din blir strukket ut:) vi får trøste oss med at resultatet nok blir kjempebra til slutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå