*Bumblebee* Skrevet 23. mai 2013 #27221 Skrevet 23. mai 2013 Grattis til dere nyopererte! og takk til svar på bh spørsmålet mitt, så på noen igår.men finner ikke ut av str!! Synes ingen satt bra..så drar nok til en ordentlig undertøysbutikk og blir målt og får hjelp der, tenker jeg.
tennissokker Skrevet 23. mai 2013 #27222 Skrevet 23. mai 2013 er det enslags bieffekt av medisinene eller narkosen at man får kviser? jeg pleier ikke få så mange kviser, men etter operasjonen så har dem bare poppa opp en etter en.. og de er ikke vanlige kviser, de er MEGAstore og midt i ansiktet.. typisk når jeg skal i bryllup om 2 dager!!
Meliora Skrevet 23. mai 2013 #27223 Skrevet 23. mai 2013 Kan kanskje være en bivirkning av medisinene ja, jeg har bare fått småkviser heldigvis.. Jeg tok en codaxol og paracet på morgenen i dag, men jeg tror jeg fint kunne ha holdt meg til paracet for fy fader så rusa jeg har følt meg. Nå har jeg kun tatt paracet og har ikke vondt heller. Djiiis, jeg prøvde å holde meg klar i toppen på jobbintervju i dag, men tror ikke det gikk så bra :/
M.C Skrevet 23. mai 2013 #27224 Skrevet 23. mai 2013 Hvor mye krympet brystene deres da hevelsen forsvant? Mine er veldig store nå...
tennissokker Skrevet 23. mai 2013 #27225 Skrevet 23. mai 2013 Kan kanskje være en bivirkning av medisinene ja, jeg har bare fått småkviser heldigvis.. Jeg tok en codaxol og paracet på morgenen i dag, men jeg tror jeg fint kunne ha holdt meg til paracet for fy fader så rusa jeg har følt meg. Nå har jeg kun tatt paracet og har ikke vondt heller. Djiiis, jeg prøvde å holde meg klar i toppen på jobbintervju i dag, men tror ikke det gikk så bra :/ ah, da er du heldig! jeg ser rett og slett ikke ut:/ jeg tok codaxol første natta etter operasjonen, men ble så utrolig kvalm av den, at jeg har droppet det etter det! får håpe det gikk bra på intervjuet tross alt
M.C Skrevet 24. mai 2013 #27226 Skrevet 24. mai 2013 Har veldig smerter idag. Trodde jeg hadde høy smerteterskel, men kjennes ut som det skal revne hver gsng jeg reiser meg og når jeg går. Må ta de sterkeste tablettene. Dag 2 er kanskje verste dagen?
tennissokker Skrevet 24. mai 2013 #27227 Skrevet 24. mai 2013 Har veldig smerter idag. Trodde jeg hadde høy smerteterskel, men kjennes ut som det skal revne hver gsng jeg reiser meg og når jeg går. Må ta de sterkeste tablettene. Dag 2 er kanskje verste dagen? Jeg trodde også dag2 skulle være verst, men da jeg kom på kontroll dagen etter operasjonen og følte meg bedre enn dagen før, fikk jeg beskjed om at det faktisk ikke var sånn, selv om mange trodde det. Det skal bli bedring for hver dag. Men jeg har over muskel, og du hadde under? Kan være noe der? Om det blir for gale tror jeg du bør ta en tlf til klinikken:)
M.C Skrevet 24. mai 2013 #27228 Skrevet 24. mai 2013 Jeg trodde også dag2 skulle være verst, men da jeg kom på kontroll dagen etter operasjonen og følte meg bedre enn dagen før, fikk jeg beskjed om at det faktisk ikke var sånn, selv om mange trodde det. Det skal bli bedring for hver dag. Men jeg har over muskel, og du hadde under? Kan være noe der? Om det blir for gale tror jeg du bør ta en tlf til klinikken:) Jeg kommer fra klinikken nå og det er helt normalt med sterke smerter på dag 2. Iallfall om det er under muskel. Så får hive innpå med smertestillende og håpe det er bedre imorgen Puppene så forresten kjempefine ut Så veldig fornøyd med det. Har gått fra liten b til c cup. Akkurat det jeg ønsket Hvordan går det med deg da?
tennissokker Skrevet 24. mai 2013 #27229 Skrevet 24. mai 2013 Ah, så bra ja, du får bruke pillene for det de er verdt Og så fint at du ble fornøyd med resultatet! Med meg går det bra, er slik at jeg må huske å ta det med ro, fordi jeg egentlig ikke har noe smerter lenger:p Er også fornøyd med resultatet tror jeg, bare syns de er svæære!! Men de krymper jo litt når hevelsen går ned, så sånn sett er jeg veldig fornøyd:) Jeg har gått bra liten b til d (med hevelsen). Noen som vet hvor mye de krymper sånn ca? Og hvor ofte er det greit å ta av og på bhen? Jeg vil hele tiden se/vise de, og prøve forskjellige bher, men det er vel ikke så bra med konstant avogpå..
M.C Skrevet 24. mai 2013 #27230 Skrevet 24. mai 2013 Det høres jo kjempebra ut Jeg spurte pæ klinikken idag ang hevelsen. Hun sa at de ikke blir mindre, men de ligger seg bare mer tilrette og blir mindre struttende på en måte.
Puppmania Skrevet 24. mai 2013 #27231 Skrevet 24. mai 2013 Hvor mye krympet brystene deres da hevelsen forsvant? Mine er veldig store nå... De krymper ikke veldig, de bare forandrer form ! Hevelsen er selvfølgelig forskjellig fra person til person. Mine gikk ned en halv bh str etter 2 uker. Men som regel så bare forandrer formen seg
M.C Skrevet 24. mai 2013 #27232 Skrevet 24. mai 2013 De krymper ikke veldig, de bare forandrer form ! Hevelsen er selvfølgelig forskjellig fra person til person. Mine gikk ned en halv bh str etter 2 uker. Men som regel så bare forandrer formen seg Syns mine er ganske store nå, så halv str mindre hadde vært perfekt Men ingen krise om ikke. Blir vel vant til str uansett tenker jeg. Jeg har dråpeformede under muskel. Syns ikke de var så kjegleformet som jeg hadde trodd de skulle være. Ørlite struttende, så gleder meg til de dropper
Rasberry Skrevet 24. mai 2013 #27233 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Kommer brystene nærmere hverandre, etterhvert? Synes mine sitter så langt fra hverandre Og, når begynte dere å kjøre bil etter op.? Kjedelig å være i god form etter operasjonen, kan jo ikke røre på seg Endret 24. mai 2013 av Rasberry 1
Lille v Skrevet 24. mai 2013 #27234 Skrevet 24. mai 2013 Kommer brystene nærmere hverandre, etterhvert? Synes mine sitter så langt fra hverandre Og, når begynte dere å kjøre bil etter op.? Kjedelig å være i god form etter operasjonen, kan jo ikke røre på seg Tror ikke de nærmer seg hverandre, mine gjorde det ikke. Men det er kanskje forskjellig fra person til person.. Jeg kjørte bil etter tre dager. Null problem, selv med manuelle gir. Har anatomiske under muskel
Meliora Skrevet 24. mai 2013 #27235 Skrevet 24. mai 2013 Jeg begynte å kjøre bil igjen etter tre dager, men jeg har over muskel. Har nesten ikke vondt lengre, nå er det bare sånne sitringer eller hva jeg skal kalle det i puppene. Lurer på om det er nervene som våkner til liv igjen. Kjennes ut som ut hevelsen min har gått ned veldig mye nå, de er faktisk veldig myke. Er bare under hvor han har flyttet folden at det er ømt og hardt. Gleder meg til de faller ned sånn at jeg får bue under puppen igjen. Nå står de ganske så rett ut. Anngående mellomrom så endrer det seg nok ikke så mye, jeg har to fingerbredder mellom og det har jeg alltid hatt. Men jeg kan dytte de sammen (mye lettere med over muskel enn under). Om du har under muskel kan de nok komme nærmere hverandre når muskelen slipper taket. Jeg har vært på shopping i dag, måtte ha noen nye topper som funker med sportsbhen. Men det er ikke enkelt å finne klær når man har store pupper og ellers er ganske lita..
Rasberry Skrevet 24. mai 2013 #27236 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har under muskel... Jeg har så mye pupp under armene, på en måte Så hadde vært fint om dem kom litt mer midt på..
tennissokker Skrevet 24. mai 2013 #27237 Skrevet 24. mai 2013 åå, gi meg styrke! jeg holder på å klø meg ihjel!! det klør langs hele bh kanten fremme, og det noe så grusomt.. hvor lenge klør det??
M.C Skrevet 25. mai 2013 #27238 Skrevet 25. mai 2013 Begynner å få vondt i ryggen nå. Sover sittende og går krumbøyd hele tiden. Og nedpressbåndet gnager forferdelig!! Noen som vet om man kan skifte bh etter 3 dager? Denne jeg fikk på klinikken er stram og gnager på sårene. Ellers er formen mye bedre idag. Tar kun paracet nå
Blossoms Skrevet 25. mai 2013 #27239 Skrevet 25. mai 2013 Har samma problemet!. Har gått med nedpressbåndet i 9 dager nå og begynner å bli klar for å ta det av. Tror ikke du bør skifte bh bare etter 3 dager med mindre du har en sportsBH som er noen lunde lik den du allerede har. men er jo bare til å høre med klinikken
*Bumblebee* Skrevet 25. mai 2013 #27240 Skrevet 25. mai 2013 Jeg kunne bruke sportsbh etter op, bare den gav nok støtte.byttet etter en uke ca..den eg fikk på klinikken var fææl i forh.til denne. (Swegmark) den andre gnagde på arrene, var veldig ubehagelig. Nå har jeg det mye bedre ang ryggen så var det verste smertehelvete for meg..ikke selve brystene faktisk.slet med ryggen i mange uker, ble bare bedre da jeg (endelig) kunne sove flatt og på siden.nå er den helt bra, men det er jo og snart 2 mnd siden op.klarer enda ikke ligge på magen, det blir ubehagelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå