Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå tatt av bhen og smugkikket litt, og er veldig fornøyd så langt! men, jeg syns det var litt vel stort mellomrom mellom puppene.. kommer dette til å bli mindre? om ikke annet, så bare litt? :P

og så har jeg en tilståelse.. jeg er nå på dag 2 postop, men sprakk i stad og tok en snus.. hvor dumt er det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd å holde meg unna nikotin om jeg var deg, jeg fikk streng beskjed om fire uker, men det er jo ikke noe problem for min del. Det har noe med helingsprosessen å gjøre. Nikotin er ikke bra for det.

Gjest entwine90
Skrevet

Hei jenter! Bh spørsmål...kan man kansje kjøpe en vanlig bh, for så å ta utav spilene?? Skal på et event i morgen og vil så gjerne bruke noe annet enn sportsbhen :/ og finner ikke spileløse i min str. Så tenkte kansje dette kunne være en løsning?? :)

Jeg fikk beskjed om at man kan kjøpe vanlige spileBH'er, og fjerne spilene. Så jeg bruker det nå :)

Skrevet

Jeg blir nødt til å ta taxi hjem etter operasjonen, så jeg lurer på om det kanskje er best å la vesken være hjemme og heller putte kortet i lomma? Eller får man masse medisiner som man trenger en veske til å bære?

Skrevet

Jeg blir nødt til å ta taxi hjem etter operasjonen, så jeg lurer på om det kanskje er best å la vesken være hjemme og heller putte kortet i lomma? Eller får man masse medisiner som man trenger en veske til å bære?

Jeg fikk en pose med papierer og medisiner i, men jeg hadde med en liten veske også. Null stress å bære det ut i bilen i allefall :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en pose med papierer og medisiner i, men jeg hadde med en liten veske også. Null stress å bære det ut i bilen i allefall :)

Så godt å høre!! :) 11 dager igjen, kan nesten ikke vente!

Skrevet

Så godt å høre!! :) 11 dager igjen, kan nesten ikke vente!

Det går superfort! Jeg hadde 2,5 uke å vente fra konsultasjon til operasjon og det gikk veldig fort.

Skrevet

Hei!

I morgen er det 12 uker siden min operasjon. Brystvortene mine er fortsatt veldig ømme, og litt hvit på tuppen :P Er det noen her som har kommet like langt som meg i prosessen som fortsatt har ømme brystvorter? Begynner å bli ganske lei det nå ;)

Skrevet

Er det noen andre her som fikk flyttet folden sin lengre ned? Tok det lang tid før den "nye" huden strakk seg og ble buet under? Nå står de bare litt sånn rett ut, men en skygge der den gamle folden var:P Men jeg opererte jo i går.. tålmodighet hvor er du?!

Skrevet

Hei!

I morgen er det 12 uker siden min operasjon. Brystvortene mine er fortsatt veldig ømme, og litt hvit på tuppen :P Er det noen her som har kommet like langt som meg i prosessen som fortsatt har ømme brystvorter? Begynner å bli ganske lei det nå ;)

Jeg har også det og er 2 uker lenger enn deg:p første mnd hadde jeg ikke følelse i venstre, men den kom heldigvis tilbake for 1 uke siden så nå er jeg bare glad for å være litt øm:)

Skrevet (endret)

Har akkurat dusjet og vasket meg med hibiscrub, men tok det ikke i håret.

Burde jeg gjøre det imorgen før operasjon?

Endret av M.C
Skrevet

Jeg vasket håret både kvelden før, og på morgenen. Stå på arket jeg fikk med at håret skulle vaskes :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed at jeg ikke trengte å vaske håret med hibi. Tok bare å vasket det og satt det opp i strikk. Det kommer jo ikke nær huden uansett, og fikk null tegn til infeksjon:)

Skrevet

Jeg trengte ikke å bruke hibiskrub i det hele tatt :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen! Blir spennende å høre hvordan det har gått. :blomst:

Skrevet

Går det fint å røyke 9 dager før oprasjon tro? :S

Skrevet

Nå er jeg kommet hjem. Har bare positivt å si om teres bergen. Det ble anatomiske proteser 210cc og under muskel. Har litt smerter. Veldig press i brystet. Ellers er formen bra :) Veldig spent på resultatet. Får se de imorgen. Men han sa at jeg har gått fra liten b cup til c :)

Nedpressbåndet er forresten veldig ubehagelig.

Skrevet

Jeg skulle vaske håret både kvelden før og på morningen! Men følg det klinikken din sier! Er nok en del forskjeller ute å går

Skrevet

Nå er jeg kommet hjem. Har bare positivt å si om teres bergen. Det ble anatomiske proteser 210cc og under muskel. Har litt smerter. Veldig press i brystet. Ellers er formen bra :) Veldig spent på resultatet. Får se de imorgen. Men han sa at jeg har gått fra liten b cup til c :)

Nedpressbåndet er forresten veldig ubehagelig.

Gratulerer med nye herligheter:) nedpress båndet er litt ubehagelig, jeg fikk beskjed om at når det gnagde under armen var det litt stramt! Hevelsen kommer ikke med engang!

Skrevet

Tusen takk :) Det går fint så lenge jeg sitter i ro. Er de mest hoven dag nr 2 kanskje? Syns de er veldig store nå ;)

Gratulerer med nye herligheter:) nedpress båndet er litt ubehagelig, jeg fikk beskjed om at når det gnagde under armen var det litt stramt! Hevelsen kommer ikke med engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...