Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

da var jeg også oppe og går, med nytt frontparti!! :)

Formen er kjempefin, så lenge jeg holder meg i ro:) slet litt med myye skjelvinger når jeg våkna etter narkosen, skalv så fælt at jeg glemte og puste litt (kjente selv jeg hadde kontroll altså), men da begynte det å pipe noe jævlig i maskinene og de kom styrtende flere sykepleiere:p gikk over etterhvert:) nå ligger jeg å venter på middag!! namnam:)

det ble 280cc, eurosilicone, over muskel, hos Teres Bergen ved Dr. Ørner. Veldig fornøyd med behandlingen og personalet hvertfall, så nå er jeg spent på å få se resultatet! :) hååper det blir i morgen på kontrollen, noen som vet?

(dette ble litt rotete innlegg, men mistenker jeg ikke er heelt "edru" enda:p"

Gratulerer så mye! :biggrin: Godt å høre at du er fornøyd med behandlingen og personalet! Vurderer samme klinikk. Hvordan var Dr. Ørner å snakke med? Gruer meg nemlig ganske mye for konsultasjonen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :biggrin: Godt å høre at du er fornøyd med behandlingen og personalet! Vurderer samme klinikk. Hvordan var Dr. Ørner å snakke med? Gruer meg nemlig ganske mye for konsultasjonen....

Takk for det! :) Ja, min erfaring var veldig positiv! Konsultasjonen er ikke noe å grue seg for :) de tar deg godt imot! Jeg har hørt det er flere som syns dr. Ørner kan være litt kort og bestemt i tonefallet, om du skjønner hva jeg mener.. men jeg synes han var veldig grei å snakke med, og tenker at grunnen til at han kanskje virker litt likegyldig, er fordi han ikke vil påvirke valget om å operere eller ikke :) Idag så var han i alle fall smørblid, og lo godt av de nervøse "prøve å ikke virke nervøs"-vitsene mine! ;)

Skrevet

Takk for det! :) Ja, min erfaring var veldig positiv! Konsultasjonen er ikke noe å grue seg for :) de tar deg godt imot! Jeg har hørt det er flere som syns dr. Ørner kan være litt kort og bestemt i tonefallet, om du skjønner hva jeg mener.. men jeg synes han var veldig grei å snakke med, og tenker at grunnen til at han kanskje virker litt likegyldig, er fordi han ikke vil påvirke valget om å operere eller ikke :) Idag så var han i alle fall smørblid, og lo godt av de nervøse "prøve å ikke virke nervøs"-vitsene mine! ;)

Så fint å høre! Da ble jeg litt roligere med en gang, hehe. Det er jo kanskje like greit at han virker litt likegyldig, sånn sett! :rolleyes: Hvordan er formen nå da, i forhold til ubehag og slik?

Skrevet

Er det flere her som har vært fryktelig kalde etter operasjon? Er på dag 2 nå og fryser så fælt. Brrr. Er det medisinene kanskje? Går på oxycontin og codaxol.

Skrevet

Er det flere her som har vært fryktelig kalde etter operasjon? Er på dag 2 nå og fryser så fælt. Brrr. Er det medisinene kanskje? Går på oxycontin og codaxol.

Lest om flere som er veldig kalde og skjelver. Selv er jeg motsatt, kjempe varm! Men jeg klarer meg på paracet :)

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om det er dumt å ta badstu 3 uker etter operasjon? :)

Endret av Mhaaa91
Skrevet

Tennissokker: Så godt å høre at du er fornøyd med klinikken :) Håper formen din er bra.

Skal operere imorgen kl 07.30 og gruuuuer meg!!!

Men skal bli godt å få det gjort.

Formen er mye bedre. Fortsatt litt tett og hoster litt. Snakket med klinikken og de sa det går fint så lenge jeg ikke har feber :)

• Liker 1
Skrevet

Hurra!!! Nå har jeg vært på konsultasjon på fornebuklinikken hos pål schistad og skal opereres allerede 3. juli!! Det er jo bare litt over en uke til! Nå gleder jeg meg så mye at jeg nesten er litt kvalm! Herregud så glad jeg er! Man skal jo egentlig kutte ut røyken i to uker før operasjonen da, har jeg hørt... men den har jeg stumpet i dag, så det håper jeg skal gå bra. Nå skal jeg lage en mappe med masse tvserier og filmer som jeg kan ha i dagene/ukene etter operasjonen. Og vaske hver eneste krok i huset så det ikke skal bli så mye stress i dagene i forkant. JEG ER SÅ GLAD!

Skrevet

Ooolala, jeg måtte ta an bandasjen siden jeg reagerte veldig på teipen.. Makan så runde spretne pupper jeg har fått!! :D De er nok ganske hovne fremdeles, så de kan godt bli litt mindre. Men de er fiiiine :D

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer Meliora :D

Noe sier meg at det kommer til å bli mye spamming og mas fra meg framover nå... men jeg lurer på hva jeg skal skrive under "mottakers navn" når jeg betaler for operasjonen i nettbanken? Skal jeg bare skrive fornebuklinikken eller skal jeg skrive kirurgens navn?

Skrevet

Etter litt nøyere studering ser jeg at han har flyttet folden min, noe jeg egentlig håpte han ville gjøre siden den var høyt opp. Ser jo hvor den gamle er, men det regner jeg med at strekker seg ut med litt tid :)

975477_10151398299791759_1813222053_n.jpg?oh=798a14822eb186025bae1a62e1ae531a&oe=519ED294&__gda__=1369439249_f39bb1828074aba7ae31c1ecb3df7322

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen her inne kan anbefale Teres Colosseum Stavanger? Jeg har fått time hos Ayman Zakaria den 17 juni, og gruer meg fælt. Jeg er 165 cm, veier ca 60 kg og har en liten a-cup. ( altså ganske flatt). Han anbefalte meg 300 ml under muskelen.

Takk for svar :)))

Skrevet

Meliora: hvor høy er du? Og vekt? Hvis du vil si det da :) ser ut som du får et kjempe bra resultat :) jeg skal fjerne kompressene etterpå. Grugleder meg :D

Skrevet

Tusen takk :) Jeg er 163 og 58 kg!

Skrevet

Hei jenter! Bh spørsmål...kan man kansje kjøpe en vanlig bh, for så å ta utav spilene?? Skal på et event i morgen og vil så gjerne bruke noe annet enn sportsbhen :/ og finner ikke spileløse i min str. Så tenkte kansje dette kunne være en løsning?? :)

hei Bumblebee! Kanskje litt sent, men denne søte lille saken fant jeg på Cubus:0) de har den i hvit og sort også:0)

post-66190-0-35618100-1369233269_thumb.j

Skrevet

Tusen takk :) Jeg er 163 og 58 kg!

Hei Meliora! Vi har ganske likt utgangspukt når det kommer til vekt og høyde. Vet at resultatet kan variere uansett, men lurte bare på hvor mye du har lagt inn, høy eller moderat profil og om du har over eller under muskel? :)

Skrevet

Hei Meliora! Vi har ganske likt utgangspukt når det kommer til vekt og høyde. Vet at resultatet kan variere uansett, men lurte bare på hvor mye du har lagt inn, høy eller moderat profil og om du har over eller under muskel? :)

Jeg har lagt inn 350 g, høy profil. Han har også flyttet folden min lengre ned, derav skyggen nederst på puppene. Jeg har over muskel pga jeg hadde litt heng i utgangspunktet. Brukte størrelse 75b i utgangspunktet :)

Skrevet

Så fint å høre! Da ble jeg litt roligere med en gang, hehe. Det er jo kanskje like greit at han virker litt likegyldig, sånn sett! :rolleyes: Hvordan er formen nå da, i forhold til ubehag og slik?

Så bra:) ja det er nok ikke dumt, så slipper man å bli påvirket og angre i ettertid!

Formen er veldig fin! Er jo ømt, men absolutt mye bedre enn jeg trodde det skulle være :) tror jeg er en av de heldige, må holde meg i skinnet for å ikke ta meg en joggetur liksom :P

Men har slitt litt med kvalme idag da, tror det er fordi jeg tok codaxol i natt for å være sikker på at jeg sov bra.. Ellers har jeg bare tatt pinex!

Skrevet

Jeg var veldig kald rett etter operasjonen, men kom seg med varmeputer og dyner på oppvåkningen :) uten å være helsepersonell, vil jeg tippe det er medisinene du tar ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...