Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spennende!! Jeg må vente 14 dager til og lurer på om jeg vil ha 300 eller 350 selv. Jeg troooor jeg kommer til å gå for så stort som er mulig til min kropp uten at det skal se falskt ut. Ser det er så mange som angrer på at de ikke tok større. Hmmm.

Ja, det er det jeg også leser hele tiden. "Skulle ønske de var litt større". Derfor tror jeg at jeg går for 350 så lenge det ikke gir beckhamlooken, men det tror jeg skal mye til å få..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det jeg også leser hele tiden. "Skulle ønske de var litt større". Derfor tror jeg at jeg går for 350 så lenge det ikke gir beckhamlooken, men det tror jeg skal mye til å få..

Ja jeg tror det er lurt. Er sjeldent man hører om noen som angrer på at de ikke tok mindre.

Men får man bestemme seg endelig rett før operasjonen når kirurgen skal tegne på en og prate før operasjonen? Vi ble egentlig løst enige om 290 men nå vil jeg ha større men er usikker på om jeg må si ifra til de nå? Er 2 uker til.

Skrevet

Ja jeg tror det er lurt. Er sjeldent man hører om noen som angrer på at de ikke tok mindre.

Men får man bestemme seg endelig rett før operasjonen når kirurgen skal tegne på en og prate før operasjonen? Vi ble egentlig løst enige om 290 men nå vil jeg ha større men er usikker på om jeg må si ifra til de nå? Er 2 uker til.

Jeg sendte mail og spurte og fikk beskjed om at vi kunne prate om det i morgen :)

Skrevet

Nå sitter jeg på venterommet.. nye pupper straks! Iiik jeg er så nervøs :/

Skrevet

Nå sitter jeg på venterommet.. nye pupper straks! Iiik jeg er så nervøs :/

Masse lykke til!!!

Skrevet

Masse lykke til!!!

Takk, nå sitter jeg og venter på å bli hentet. Helt fin, bare litt kvalm. Ga kirurgen frie tøyler og har fått 350 gram. Ee babdasjert, så får ikke se før om to dager :/

Skrevet

Takk gud for at jeg fant dette stedet! Har lest meg over 500 sider tilbake, så nå tenkte jeg det var på tide å registrere seg. I morgen skal jeg på konsultasjon i oslo! Gleder meg som en liten unge! Har brukt over et år på å spare opp pga så mange faste utgifter, så dette kan ikke skje fort nok. Hvor lang tid må jeg regne med å måtte vente før jeg kan opereres? Jeg skal til fornebuklinikken.

Skrevet

Hei jenter! Bh spørsmål...kan man kansje kjøpe en vanlig bh, for så å ta utav spilene?? Skal på et event i morgen og vil så gjerne bruke noe annet enn sportsbhen :/ og finner ikke spileløse i min str. Så tenkte kansje dette kunne være en løsning?? :)

Skrevet

Takk, nå sitter jeg og venter på å bli hentet. Helt fin, bare litt kvalm. Ga kirurgen frie tøyler og har fått 350 gram. Ee babdasjert, så får ikke se før om to dager :/

Gratulerer med nye pupper! Håper formen holder seg fin :blomst:

Skrevet

Jeg vil forresten anbefale en bok om brystforstørrelse som heter "The Good Boob Bible". Spesielt hvis man er litt i tvil, og om man ønsker mer kunnskap og tips. Holder på å lese den nå, og jeg har lært mye jeg ikke visste. Har blitt tryggere på valget mitt om å gjennomføre dette. :danse:

Skrevet

Ferdig operert nå. Veldig svimmel, men tror det er pga jeg fikk oxynorm.. Flere som hadde vanskeligheter med å fokusere etterpå?

Skrevet

Ferdig operert nå. Veldig svimmel, men tror det er pga jeg fikk oxynorm.. Flere som hadde vanskeligheter med å fokusere etterpå?

Veldig! Supersvimmel og døsig. Fikk også noe mot skjelvinger og kvalme intravenøst.

Skrevet

Åh, så godt å høre det ikke er bare meg :) litt betryggende.. Ellers går det overraskende bra altså! :D ble 345 høyprofil, under muskel :D

Skrevet

da var jeg også oppe og går, med nytt frontparti!! :)

Formen er kjempefin, så lenge jeg holder meg i ro:) slet litt med myye skjelvinger når jeg våkna etter narkosen, skalv så fælt at jeg glemte og puste litt (kjente selv jeg hadde kontroll altså), men da begynte det å pipe noe jævlig i maskinene og de kom styrtende flere sykepleiere:p gikk over etterhvert:) nå ligger jeg å venter på middag!! namnam:)

det ble 280cc, eurosilicone, over muskel, hos Teres Bergen ved Dr. Ørner. Veldig fornøyd med behandlingen og personalet hvertfall, så nå er jeg spent på å få se resultatet! :) hååper det blir i morgen på kontrollen, noen som vet?

(dette ble litt rotete innlegg, men mistenker jeg ikke er heelt "edru" enda:p"

Skrevet

Så spennende !!! Klarer ikke tenke på annet jeg nå! 14 dager igjen (snart 13) ææææ

Skrevet

Omg, mine hovner mer og mer opp. Ser de jo ikke under bandasjen, men kjenner at de strammer seg mer og mer.

Skrevet

T

Omg, mine hovner mer og mer opp. Ser de jo ikke under bandasjen, men kjenner at de strammer seg mer og mer.

Blir så nysgjerrig jeg, tror jeg hadde tatt av bandasjen med en gang :O er det krise om man gjør det? Hohoh

Skrevet

T

Blir så nysgjerrig jeg, tror jeg hadde tatt av bandasjen med en gang :O er det krise om man gjør det? Hohoh

Er ikke alle som setter på bandasje.. jeg tør ikke ta av min enda :P var vist noe med infeksjonsfare. Får bare vente til torsdag formiddag....

Skrevet

Jeg hadde kun tape, ingen infeksjon her i gården ;)

Skrevet

Nå er de så hovne at jeg ikke tør å se uansett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...