Godterirusk Skrevet 19. mai 2013 #27141 Skrevet 19. mai 2013 Leste et sted at man måtte slutte på ppiller før operasjonen. Stemmer det? Og isåfall hvor lenge før? Også lurer jeg på når man skal slutte å røyke? Skal få fest ca 8 dager før operasjonen og da vil jeg gjerne drikke og røyke. Går det bra tro?
M.C Skrevet 19. mai 2013 #27142 Skrevet 19. mai 2013 Leste et sted at man måtte slutte på ppiller før operasjonen. Stemmer det? Og isåfall hvor lenge før? Også lurer jeg på når man skal slutte å røyke? Skal få fest ca 8 dager før operasjonen og da vil jeg gjerne drikke og røyke. Går det bra tro? Hei. Jeg skal operere nå på torsdag og trenger ikke slutte på p-piller. Fikk beskjed om at jeg måtte slutte å røyke 14 dager før og 14 dager etter operasjon. Men tror det varierer litt fra de forskjellige klinikkene
smudiii Skrevet 19. mai 2013 #27143 Skrevet 19. mai 2013 Først synes jeg de var mer enn store nok (og ophovnet), men jeg vente meg fort til dem, og synes nå de kunne vært enda litt større;) Jeg er kun 3 1/2 uke postop, så jeg har ikke "prøvd" dem i vanlig BH ennå, kun en skvisende sports-BH. Tror de kommer til å være veldig passselige:) Er du bekymret for at de skal være for store eller for små? Jeg er redd jeg skal syns de er for små. Veit at folk sier de miater ca 20% når de legger under muskel. Alt er selvfølgelig bedre enn det er nå, men tenker som så at når jeg først skal gjøre det så skal jeg jo bli fornøyd. Er det stor forskjell på høy profil kontra moderat? Har du bilde så jeg får se hvordan det ser ut med 410?
tennissokker Skrevet 19. mai 2013 #27144 Skrevet 19. mai 2013 åååhåhåå, idag MÅ jeg slutte å snuse, men jeg sliter virkelig!! op om to dager!! har utsatt å kutte snusen fram til nå når jeg ikke har noe valg, og tenkte at det skulle gå fint.. men neida, her sitter jeg med en BRUKT snus under leppa, som jeg har letet fram fra en gammel snusboks som ikke ble kasta igår.. kan noen fortelle meg hvor dum jeg er? hva skjer om jeg nå snuser feks til imorgen kveld, er ikke nikotinen ute av kroppen til tirsdag da?? haha, desperate much?
tennissokker Skrevet 19. mai 2013 #27145 Skrevet 19. mai 2013 Leste et sted at man måtte slutte på ppiller før operasjonen. Stemmer det? Og isåfall hvor lenge før? Også lurer jeg på når man skal slutte å røyke? Skal få fest ca 8 dager før operasjonen og da vil jeg gjerne drikke og røyke. Går det bra tro? Jeg har ikke hørt noe om ppiller.. men jeg ha spiral da, så har kanskje ikke tenkt noe over det. Ang røyking ol, så er det ganske forskjellig fra klinikk til klinikk, jeg fikk beskjed om å slutte to dager før op, og en uke etter.. (og som du leser oppenfor så sliter jeg litt:p) alkohol er nok ingen problem 8 dager før, for det går jo relativt fort ut av systemet.. jeg var på fest igår, og skal opereres på tirsdag
Godterirusk Skrevet 19. mai 2013 #27146 Skrevet 19. mai 2013 Takk for svar alle sammen. Fikk bekreftet at ppiller ikke hadde noe å si nå er det 16 dager igjen og eneste jeg bekymrer meg over er størelse, er så redd for å ta for lite, eller for mye. Hmmmm
Stjernesamleren Skrevet 19. mai 2013 #27147 Skrevet 19. mai 2013 Jeg er redd jeg skal syns de er for små. Veit at folk sier de miater ca 20% når de legger under muskel. Alt er selvfølgelig bedre enn det er nå, men tenker som så at når jeg først skal gjøre det så skal jeg jo bli fornøyd. Er det stor forskjell på høy profil kontra moderat? Har du bilde så jeg får se hvordan det ser ut med 410? Profilen varierer med størrelsen på implantantene, men jeg mener å huske at mine har en projektion på 6,3 cm. Du kan (i hvertfall for Eurósilicone som jeg har) finne alle spesifikasjoner på deres hjemmeside:) Hvordan legger jeg ved bilde? Hmm, finner ikke ut av det.
Stjernesamleren Skrevet 19. mai 2013 #27148 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Det er litt vanskelig å ta bilde av størrelsen med mobilkamera og sort BH, men håper du får en idé om størrelsen. Venligst ikke quote bilde, så jeg kan slette det igjen:) *Vekk* Endret 20. mai 2013 av Stjernesamleren
M.C Skrevet 19. mai 2013 #27149 Skrevet 19. mai 2013 åååhåhåå, idag MÅ jeg slutte å snuse, men jeg sliter virkelig!! op om to dager!! har utsatt å kutte snusen fram til nå når jeg ikke har noe valg, og tenkte at det skulle gå fint.. men neida, her sitter jeg med en BRUKT snus under leppa, som jeg har letet fram fra en gammel snusboks som ikke ble kasta igår.. kan noen fortelle meg hvor dum jeg er? hva skjer om jeg nå snuser feks til imorgen kveld, er ikke nikotinen ute av kroppen til tirsdag da?? haha, desperate much? Synes også det var vanskelig å kutte røyk og snus. Sluttet den 1.mai og først nå begynner suget å gi seg. Masse lykke til på tirsdag Ble det over muskel? Og på Teres Bergen?
Gjest Teta Skrevet 19. mai 2013 #27150 Skrevet 19. mai 2013 Jeg syns de ser dødsfine ut Stjernesamleren! Ser ut som du har endt opp med en kjempeflott størrelse.
smudiii Skrevet 19. mai 2013 #27151 Skrevet 19. mai 2013 De så kjempe bra ut:-) bekymrer meg ikke for at str er feil:-) takk!
Stjernesamleren Skrevet 19. mai 2013 #27152 Skrevet 19. mai 2013 Jeg syns de ser dødsfine ut Stjernesamleren! Ser ut som du har endt opp med en kjempeflott størrelse. De så kjempe bra ut:-) bekymrer meg ikke for at str er feil:-) takk! Takktakk, og bare hyggelig!
tennissokker Skrevet 20. mai 2013 #27153 Skrevet 20. mai 2013 Synes også det var vanskelig å kutte røyk og snus. Sluttet den 1.mai og først nå begynner suget å gi seg. Masse lykke til på tirsdag Ble det over muskel? Og på Teres Bergen? Må innrømme jeg har sprukket 1-2 ganger, men prøver så godt jeg kan! Takk for det! imorgen er dagen, kjempespent! Det ble over muskel ja, og på Teres Bergen:) Har ikke bestemt noe størrelse enda, men tar det imorgen, og stoler ellers fullt på pk:)
Meliora Skrevet 20. mai 2013 #27154 Skrevet 20. mai 2013 I morgen skal jeg under kniven også! Grugleder meg så innmari nå.. Har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg skal ha 300 eller 350.. Er redd for at de skal bli for små eller at de skal bli for store og se kunstige ut.. Må nok bare stole på kirurgen..
frk A Skrevet 20. mai 2013 #27155 Skrevet 20. mai 2013 I morgen skal jeg under kniven også! Grugleder meg så innmari nå.. Har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg skal ha 300 eller 350.. Er redd for at de skal bli for små eller at de skal bli for store og se kunstige ut.. Må nok bare stole på kirurgen.. Stol på kirurgen, jeg var kjempe redd for at mine kom til å bli for små! De er helt perfekt
Elibo Skrevet 20. mai 2013 #27156 Skrevet 20. mai 2013 Hjelp!!!(( jg er 12 dg post-op idag og det har gått kjempebra men i dag har jeg vondt:((jeg har smerter i ribbeina 3 cm under operasjonsarret . Akkurat der kanten på sportstoppen er!Hva er det og hva gjør jeg med det??? Skal på kontroll og ta stingene på onsdag.
HoneyBooBoo Skrevet 20. mai 2013 #27157 Skrevet 20. mai 2013 Tenkte å komme med en liten oppdatering som sannsynligvis blir det siste fra meg her inne, selv om jeg kommer til å være her inne og titte litt. 3 uker postop i morgen, tiden går fort altså! Bare 3 uker til jeg kan bruke fiiiine bher!! :D Jeg tror jeg har vært helt sinnsykt heldig med alt egentlig. Var jo i storform rett etter operasjonen, og hadde vondt i 4-5 dager etter. På dag 6 var formen superfin, og fra dag 7-8 har jeg ikke kjent smerter i det hele tatt. Nesten så det er litt skummelt akkurat det med å ikke ha noe vondt, for det har vært så lett å glemme at jeg må være forsiktig med løfting og det å ta armene over hodet. Puppene er jeg kjempefornøyd med, det eneste er at jeg absolutt ikke vil at de skal bli noe mindre nå! Tror det er lett å se seg blind på dem altså, for nå synes jeg nesten de er små (har 80D/75E, så de er jo absolutt ikke det). Alt har gått kjempefint for min del, og jeg er så glad jeg fikk gjort dette her! Blir nok en ny operasjon den dagen jeg er 100% helt ferdig med barn, men frem til det skal jeg bare nyte de nye, fine puppene jeg har fått. Lykke til alle dere som skal ta operasjon, og takk til alle de som har kommet med gode råd og svar på spørsmål fra meg frem til nå. Denne tråden er GULL!
Rasberry Skrevet 20. mai 2013 #27158 Skrevet 20. mai 2013 Imorgen er den store dagen! Har vasket klær, skiftet på sengen osv. Men lurte på om noen vet om jeg kan ha linser under op.? Jeg har linser jeg kan sove med, så skulle tro det går bra, eller? Og er det noen "tips" om hva jeg burde pakke? Skal være hos ei venninne dem første dagene etter op. Så må nesten pakke med litt...
Elibo Skrevet 20. mai 2013 #27159 Skrevet 20. mai 2013 Imorgen er den store dagen! Har vasket klær, skiftet på sengen osv. Men lurte på om noen vet om jeg kan ha linser under op.? Jeg har linser jeg kan sove med, så skulle tro det går bra, eller? Og er det noen "tips" om hva jeg burde pakke? Skal være hos ei venninne dem første dagene etter op. Så må nesten pakke med litt... Aner ikke angående linser . Jeg ville pakket toalettsaker, smertestillende , undertøy, og et/to sett med rene klær. Hettegenser eller genser med knapper foran.
Godterirusk Skrevet 20. mai 2013 #27160 Skrevet 20. mai 2013 I morgen skal jeg under kniven også! Grugleder meg så innmari nå.. Har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg skal ha 300 eller 350.. Er redd for at de skal bli for små eller at de skal bli for store og se kunstige ut.. Må nok bare stole på kirurgen.. Spennende!! Jeg må vente 14 dager til og lurer på om jeg vil ha 300 eller 350 selv. Jeg troooor jeg kommer til å gå for så stort som er mulig til min kropp uten at det skal se falskt ut. Ser det er så mange som angrer på at de ikke tok større. Hmmm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå