Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada du får nok av smertestillende. Jeg fikk oxynorm og 2pk med paralagin forte pluss andre tabletter. :) når er det du skal operere?

Hva i ALLE dager? hvorfor får du de gode drugsa, mens jeg bare har fått pinex?! :(

eller får man kanskje ekstra på klinikken etter op?

jeg stusset litt på det skjønner du, at jeg bare fikk noen pingleparacet, som ikke engang hjelper med ved hodepine :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også div.sterke smertestillende. . Ikke bare paracet o.l. :)

Skrevet

Hoho, jeg skal på jobbintervju to dager etter operasjon. Det kan bli spennende å se hvordan blir :P

Skrevet

Du skal opereres på samme dag som meg :)) skal selv opereres på fornebuklinikken , har ikke fått klokkeslett enda, men det kommer vel i posten snart ;)) hvilke mål har du ? Jeg er 167, 55 kg og har 70a, skal legge inn 350ml under muskel

Er 2 cm høyere, samme vekt, 75a+/b-. Skal legge 260 (moderat profil)over muskel siden jeg trener en del og vil fortsette med det. Pk tippet j ville bli en full c, nettopp d j ønsket. Hva blei du forespeilet at du kommer til å bli? Veldig spennende. Masse lykke til. Hold meg oppdatert :-)

Skrevet

Gratulerer med dato :) I mine papirer står det at man skal være forsiktig med å løfte armer/strekke seg de to første ukene. Jeg er 3 uker postop, og synes det er ganske ubehagelig å løfte armene enda. Hårvasken fikk jeg hjelp til de to første ukene. Nå vasker jeg håret selv. På operasjonsdagen hadde jeg på meg en stor genser uten noe annet enn BH under. Det viste seg å være ganske vanskelig å få av, så vil tippe knapper eller glidlås er en fin ting :)

Takk for svar :-)

Skrevet

Hva i ALLE dager? hvorfor får du de gode drugsa, mens jeg bare har fått pinex?! :(

jeg stusset litt på det skjønner du, at jeg bare fikk noen pingleparacet, som ikke engang hjelper med ved hodepine :P

Jg fikk paralgin forte , keflex og diclofenac/voltaren .

Skrevet

Fikk oxynorm på klinikken ja. Og noen som hjalp mot kvalmen. Super grei sykepleier! :)

Skrevet

Fikk oxynorm på klinikken ja. Og noen som hjalp mot kvalmen. Super grei sykepleier! :)

å så bra:) da er det håp likevel:p

Skrevet

Jeg fikk også de gode pillene på klikken;)

Skrevet

Jeg fikk også de gode pillene på klikken;)

godt å høre! nå nærmer det seg med stormskritt her, tirsdag er dagen! :) så alle slags mulige ting som popper opp i hjernen min nå :P men da kan jeg slutte å bekymre meg for pingletabletter hvertfall ;)

Skrevet

og nå kom jeg på en ting til!

skal i en bursdag på lørdag, noe som jo inkluderer en god mengde alkohol.. det går fint å drikke selv om det da bare er 3 dager til op. eller?

• Liker 2
Skrevet

og nå kom jeg på en ting til!

skal i en bursdag på lørdag, noe som jo inkluderer en god mengde alkohol.. det går fint å drikke selv om det da bare er 3 dager til op. eller?

Jeg ble også operert en tirsdag, og var toskefull både fredag og lørdag helga før. Og dampa gjennom en pakke røyk hver av kveldene (røyker egentlig ikke).. Kom ikke på at det var noe jeg IKKE skulle gjøre før fyllasjuka tok meg søndagen. :kari:

Alkoholen er langt ute tre dager etter, så det tror jeg skal gå fint:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei jenter!

Da melder jeg meg inn her. :-) har etter 2 omganger med amming bestemt meg for å ta tak i puppe problemet mitt.

Konsultasjons time på fornebuklinikken hadde jeg den 11.mai.

Dr. Barstad foreslo å legge inn 415cc moderate profil under muskel.

Er 169 høy og 67 kg. Bruker 75 B til vanlig.

Noen her med ca samme utgangspunkt som har opperert seg?

Dato ble satt til 20 Juni!:-) gleder meg!

Endret av smudiii
Skrevet

Er det noen som vet når en kan ta piercingen i nippelen tilbake? Måtte fjerne de før operasjonen men finner ingen info om når de kan puttes tilbake

Skrevet

Hei hei! Er det noen som har erfaring med sånne 3d bilder mange klinikker bruker under konsultasjon? Skal selv legge meg under kniven til høsten, og vet de har dette å tilby på Fornebuklinikken der jeg skal.

Skrevet

Hei hei! Er det noen som har erfaring med sånne 3d bilder mange klinikker bruker under konsultasjon? Skal selv legge meg under kniven til høsten, og vet de har dette å tilby på Fornebuklinikken der jeg skal.

Jeg hadde 3D scanning av kroppen på konsultasjons timen. Syns det ga meg ett godt bilde på hvordan jeg kan forvente meg at resultatet blir:-)

Skrevet

5 dager til operasjonen og jeg er blitt forkjølet!!!

Håper virkelig ikke det gjør noe med en lett forkjølelse. Har ikke feber, men hoster litt.

Krysser fingrene for at det går over raskt.

Skrevet

Hei jenter!

Da melder jeg meg inn her. :-) har etter 2 omganger med amming bestemt meg for å ta tak i puppe problemet mitt.

Konsultasjons time på fornebuklinikken hadde jeg den 11.mai.

Dr. Barstad foreslo å legge inn 415cc moderate profil under muskel.

Er 169 høy og 67 kg. Bruker 75 B til vanlig.

Noen her med ca samme utgangspunkt som har opperert seg?

Dato ble satt til 20 Juni!:-) gleder meg!

Jeps, er dog 170cm og 60kg, men brukte 70/75 B. Fikk lagt inn ca det samme, 410 ml - anatomiske, høy profil.:)

Skrevet (endret)

Jeps, er dog 170cm og 60kg, men brukte 70/75 B. Fikk lagt inn ca det samme, 410 ml - anatomiske, høy profil.:)

Er du fornøyd med str?:-) er så redd jeg skal blir misfornøyd:-/

Endret av smudiii
Skrevet

Er du fornøyd med str?:-) er så redd jeg skal blir misfornøyd:-/

Først synes jeg de var mer enn store nok (og ophovnet), men jeg vente meg fort til dem, og synes nå de kunne vært enda litt større;) Jeg er kun 3 1/2 uke postop, så jeg har ikke "prøvd" dem i vanlig BH ennå, kun en skvisende sports-BH. Tror de kommer til å være veldig passselige:)

Er du bekymret for at de skal være for store eller for små?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...