Elibo Skrevet 14. mai 2013 #27101 Skrevet 14. mai 2013 jeg har euro silicone.. Er fornøyd med formen hittil da, men ville hatt litt større bare... Kanonflotte !! Fin form OG størrelse!
Godterirusk Skrevet 14. mai 2013 #27102 Skrevet 14. mai 2013 jeg har euro silicone.. Er fornøyd med formen hittil da, men ville hatt litt større bare... . Kjempefine!!! (Sitter på mobil så vet ikke om jeg siterte med bilde nå) :s
Meliora Skrevet 14. mai 2013 #27103 Skrevet 14. mai 2013 Utrolig fine milkyway! hvilke størrelse hadde du før? Jeg tester ut 360 g i ris nå, og jeg tror jeg skal be om det. Hvis jeg ikke får det blir jeg nok fornøyd med 300 også, dine ser jo veldig naturlige ut.
-Artemis Skrevet 14. mai 2013 #27104 Skrevet 14. mai 2013 "Har enda flere spørsmål nå jeg Får ikke operert før om omtrent 1 år, kanskje litt tidligere om jeg er heldig, men gleder meg allerede utrolig mye. Ser at noen av dere har skrevet at dere har fått ny operasjon dekket pga. forskjellige grunner. Jeg skal mest sannsynlig ha under muskel, og er litt redd for dubble bubble, som folk har skrevet om her. Blir operasjon for fiksing av dette dekket, eller må man selv betale? Jeg har også nok pupp til å ha over muskel, men vil helst ha under uansett, er det større sjanse for DB da, eller har ikke original pupp størrelse noe å si for dette? Også lurer jeg på om brystvortene, eller areolaen? da, blir større etter operasjonen. Huden blir jo strukket, men vil også areolaen strekke seg mye, har allerede ganske store, men akkurat innenfor at jeg er fornøyd med de, så vil helst ikke at de skal bli kjempestore. Men større pupper så ser de kanskje ikke så store ut heller da
Milkyway Skrevet 14. mai 2013 #27105 Skrevet 14. mai 2013 Utrolig fine milkyway! hvilke størrelse hadde du før? Jeg tester ut 360 g i ris nå, og jeg tror jeg skal be om det. Hvis jeg ikke får det blir jeg nok fornøyd med 300 også, dine ser jo veldig naturlige ut. takk dere!! Hjelper litt på sutre humøret mitt!! vil fortsatt ha litt større, siden dem blir vel litt mindre når dem ikke er så harde mer.. Jeg brukte 75C i HM, men hadde kun pupp "nede", tomt oppe.. Får se litt mer på gamle bilder på hvor stygge dem var
Elibo Skrevet 14. mai 2013 #27106 Skrevet 14. mai 2013 takk dere!! Hjelper litt på sutre humøret mitt!! vil fortsatt ha litt større, siden dem blir vel litt mindre når dem ikke er så harde mer.. Jeg brukte 75C i HM, men hadde kun pupp "nede", tomt oppe.. Får se litt mer på gamle bilder på hvor stygge dem var jg husker hvordan puppene mine var før løft og innlegg men klarer ikke se det for meg. Irriterer meg grønn over at jg ikke tok "før" og etter bilde !
Lady Di Skrevet 14. mai 2013 #27107 Skrevet 14. mai 2013 Hei igjen. Har vært uten nett i 2 dager og det er kjipt, men nå er det gjort. Datoen er satt og tidspkt er klart. Gleder meg veldig. Var på konsultasjon på Colosseums klinikken hos Tomm Bjærke. Fortalte hva jeg ville ha, viste bilder på hva jeg kunne se for meg. Han viste meg ulike innlegg og fikk prøve med en bh på. Ut i fra det bestemte vi/jeg for moderat profil 260cc/g. Han mente den burde ligge over muskel siden jeg trener en del, men kan ombestemme meg om det er det jeg vil( under muskel) Datoen blei 21/6 kl 10.00. Har startet "count down". Når kan mann begynne å løfte armene/strekke seg etter op.? Hvordan gjorde dere det med dusjing etter op? Må ta med mannen da og få assistanse, ikke at han blir vond å be akk.. he-he.... På op. dagen lønner det vel seg å ha på noe med knapper helt ned el glidelås på overkroppen eller hva gjorde dere? På forhånd takk
Gjest entwine90 Skrevet 14. mai 2013 #27108 Skrevet 14. mai 2013 Hei igjen. Har vært uten nett i 2 dager og det er kjipt, men nå er det gjort. Datoen er satt og tidspkt er klart. Gleder meg veldig. Var på konsultasjon på Colosseums klinikken hos Tomm Bjærke. Fortalte hva jeg ville ha, viste bilder på hva jeg kunne se for meg. Han viste meg ulike innlegg og fikk prøve med en bh på. Ut i fra det bestemte vi/jeg for moderat profil 260cc/g. Han mente den burde ligge over muskel siden jeg trener en del, men kan ombestemme meg om det er det jeg vil( under muskel) Datoen blei 21/6 kl 10.00. Har startet "count down". Når kan mann begynne å løfte armene/strekke seg etter op.? Hvordan gjorde dere det med dusjing etter op? Må ta med mannen da og få assistanse, ikke at han blir vond å be akk.. he-he.... På op. dagen lønner det vel seg å ha på noe med knapper helt ned el glidelås på overkroppen eller hva gjorde dere? På forhånd takk Gratulerer med dato I mine papirer står det at man skal være forsiktig med å løfte armer/strekke seg de to første ukene. Jeg er 3 uker postop, og synes det er ganske ubehagelig å løfte armene enda. Hårvasken fikk jeg hjelp til de to første ukene. Nå vasker jeg håret selv. På operasjonsdagen hadde jeg på meg en stor genser uten noe annet enn BH under. Det viste seg å være ganske vanskelig å få av, så vil tippe knapper eller glidlås er en fin ting
Destruit Skrevet 14. mai 2013 #27109 Skrevet 14. mai 2013 Hei igjen. Har vært uten nett i 2 dager og det er kjipt, men nå er det gjort. Datoen er satt og tidspkt er klart. Gleder meg veldig. Var på konsultasjon på Colosseums klinikken hos Tomm Bjærke. Fortalte hva jeg ville ha, viste bilder på hva jeg kunne se for meg. Han viste meg ulike innlegg og fikk prøve med en bh på. Ut i fra det bestemte vi/jeg for moderat profil 260cc/g. Han mente den burde ligge over muskel siden jeg trener en del, men kan ombestemme meg om det er det jeg vil( under muskel) Datoen blei 21/6 kl 10.00. Har startet "count down". Når kan mann begynne å løfte armene/strekke seg etter op.? Hvordan gjorde dere det med dusjing etter op? Må ta med mannen da og få assistanse, ikke at han blir vond å be akk.. he-he.... På op. dagen lønner det vel seg å ha på noe med knapper helt ned el glidelås på overkroppen eller hva gjorde dere? På forhånd takk Du skal opereres på samme dag som meg ) skal selv opereres på fornebuklinikken , har ikke fått klokkeslett enda, men det kommer vel i posten snart ) hvilke mål har du ? Jeg er 167, 55 kg og har 70a, skal legge inn 350ml under muskel
M.C Skrevet 15. mai 2013 #27110 Skrevet 15. mai 2013 Milkyway: Kjempefine!! Håper jeg får like flott resultat
Cheesy Skrevet 15. mai 2013 #27111 Skrevet 15. mai 2013 Hei alle sammen!! Da melder jeg meg inn her, og skal være flink å følge med.. Bestemte meg for operasjon for 2 år siden, men har vært veldig frem og tilbake. Nå endelig den 17 juni, skal jeg FAEN meg gjøre det! Jeg skal til Schistad, bare fordi han er best og jeg stoler 100% på han. Skal legge inn 450g moderat profil. GRUER MEG Satte opp timen i februar og har tenkt at det er så lenge til... men tiden flyr! Har ikke satt meg noe mer inn i det, fordi jeg blir bare ekstra bekymra så jeg tenker å ta dette enklest mulig, det som skjer det får skje. Krysser alt av fingre og tær for at dette blir bra. Hva anbefaler dere å gjøre i forkant? Nå er det akk en mnd igjen.. Hva burde jeg kjøpe av ting? Når skal man betale? Hva er lurt å gjøre før operasjonen? Jeg kutter røyken om ca 2 ukers tid..
Meliora Skrevet 15. mai 2013 #27112 Skrevet 15. mai 2013 jg husker hvordan puppene mine var før løft og innlegg men klarer ikke se det for meg. Irriterer meg grønn over at jg ikke tok "før" og etter bilde ! Tok ikke kirurgen før-bilde? Du kan sikkert få det om du hører med dem
Elibo Skrevet 15. mai 2013 #27113 Skrevet 15. mai 2013 Tok ikke kirurgen før-bilde? Du kan sikkert få det om du hører med dem ja det gjorde han jo..!!! Skal på ny kontroll om en uke. Fjerne sting og bytte bandasje . Da skal jg spør om å få en kopi
Kamikaze Skrevet 15. mai 2013 #27114 Skrevet 15. mai 2013 Nå er jeg litt beskymret... har fått vite at samboeren min må til utlandet i jobbsammenheng de tre første dagene etter operasjonen min. Vet ikke om noen andre som kan ta seg av meg, så jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan komme meg gjennom de første tre dagene alene på best mulig måte? Vurderte et øyeblikk å flytte operasjonsdatoen, men det vil passe dårlig mtp jobb og andre forpliktelser jeg har. Jeg er superstresset! Er det noen andre her som har vært mye alene den første tiden? Jeg er livredd for å ikke klare å gå på do/reise meg fra sofaen osv, og da sitter jeg jo fint i det... Det eneste jeg kan komme på som jeg kan gjøre er å sette fram alt som er høyt oppe i hyller (glass, tallerkner, sugerør osv) og sørge for at all maten er lett tilgjengelig. I tillegg tror jeg neppe at jeg tør å legge meg i sengen i frykt for å ikke klare å reise meg igjen, så planen min er å bare bo i sofaen i mest mulig sittende stilling den tiden jeg er alene. Utover det så føler jeg meg relativt blank...
Blossoms Skrevet 15. mai 2013 #27115 Skrevet 15. mai 2013 Kamikaze: Jeg opererte i går og jeg er veldig glad for at eg har folk rundt meg. Greier omtrent ikke å reise meg fra sengen på egenhånd og å gå rundt. Men vet at andre har ikke hatt problemer med det. Men eg ville anbefalt at du ikke er alene de første dagene. 1
Elibo Skrevet 15. mai 2013 #27116 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Første dagen var jg helt skutt . ( Løft og silikon ) Følte det satt en elefant oppå brystkassen min. Andre dagen gikk det bra. Klarte alt selv og var overkommelige smerter. Endret 15. mai 2013 av Elibo 1
Milkyway Skrevet 15. mai 2013 #27117 Skrevet 15. mai 2013 Jeg klarte meg selv fra dag 1 tok over muskel da.. Hadde bare "melkespreng smerter" og følte meg støl.. Alt tok lang tid å reise seg og sånn da 1
Kamikaze Skrevet 15. mai 2013 #27118 Skrevet 15. mai 2013 Takk for svar Det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre når smertene i ettertid oppleves så individuelt for alle, og jeg vet jo ikke selv hvor vondt jeg kommer til å ha det. Men samtidig så føles det litt "nå eller aldri" ettersom jeg enten må hoppe ut i det nå og ta sjansen, eller vente kanskje enda et år. Og jeg har ventet lenge nok! Hvis det blir fullstendig katastrofe så kan jeg nok finne noen jeg kan ringe (selv om det vil bli den minst naturlige samtalen i mitt liv..). Men problemet er at det bare er samboeren min som vet om dette, og bare han jeg er komfortabel med å fortelle det til. Jeg ser på dette som så utrolig personlig og kan ikke se for meg å fortelle det til noen andre enn ham. Men selvfølgelig, jeg er jo ikke helt idiot, og om det viser seg at jeg er fullstendig hjelpesløs i ettertid så må jeg vel bare bite i det sure eplet og få hjelp av noen andre. Men jeg håper virkelig at jeg slipper!! Man får jo vel nok av smertestillende, blant annet morfinpreparat vil jeg tro?
Blossoms Skrevet 15. mai 2013 #27119 Skrevet 15. mai 2013 Jada du får nok av smertestillende. Jeg fikk oxynorm og 2pk med paralagin forte pluss andre tabletter. når er det du skal operere?
frk A Skrevet 15. mai 2013 #27120 Skrevet 15. mai 2013 Kamikaze: Jeg er på dag 2 og har klar meg helt fint alene med å gå på do osv, itt hjelp til matlaging er alt. Har under muskel, har ondt og sprengt men ikke så masse at jeg ikke klarer meg på egenhånd. Men som de sier er det meger individuelt. Lurer på når jeg klarer å kle på meg, gå ut en tur osv selv, noen som har erfaring med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå