Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er det bare 9 dager igjen til operasjonen min, og jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn PUPPER! Jeg har bestemt og ombestemt meg sikkert 20 ganger om dagen fordi jeg gruer meg sånn. Masse dommedagstanker. Ok, det var å ta i litt. Men tenk om jeg får hard kapsel, rippling og asymetriske hengepupper??? DJiiis. Det er pupper. Rilax liksom. Det blir nok bra!!

Fant et bilde med litt likt utgangspunkt som meg, og hvis resultatet blir sånn er jeg fornøyd. Jeg vet at jeg ikke har det enkleste utgangspunktet, så jeg kan ikke forvente perfekte, symmetriske struttepupper. Men at det kan bli bedre enn hva jeg har har jeg troen på.

http://www.implantinfo.com/plastic_surgeons/Mark-Epstein-MD-FACS/304cc-Filled-Silicone-Implants-Used-In-Breast-Augmentation-565.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende Meliora! Jeg har 24 dager igjen å vente!!!! Er så utrolig spent! Har ikke bestemt meg for noe enda så jeg er super usikker på alt. Over, under muskel eller hvor mye jeg ønsker. Spennende!!!!

Skrevet

Hihi....tro ikke dere tenker noe MINDRE på pupper etter op....! Er 7 uker+ og tenker/tar på puppene 24/7 fortsatt;0) booobs!!

Skrevet

å, så deilig! samboeren min jobber skift, og han jobber siste skiftet før friperioden den dagen jeg opereres. Så da har han 1 uke fri til å være pappa på fulltid ;) Etter det må jeg klare meg selv, så jeg håper det går bra! Om ikke så har jeg hvertfall mye familie rundt meg som kan trå til om det trengs :)

Det går nok helt sikkert greit etter en uke med hjelp, er utrolig hva man får til når man må. Min på 1,5 år krever å bli båret HELE tiden, nå er det en fin mulighet til å bli kvitt den uvanen. Tenker hun skjønner ganske fort at mamma ikke kan bære nå, hun kan trossalt gå selv. Bortskjemt kanskje, hehe.

Skrevet

Haha, kan tenke meg at det blir enda mer puppetenking etter operasjonen ja, iiik. Jeg gruer meg til å se resultatet jeg. Er så innstilt på fiasko at det gjør vondt. Herlighet, det nytter ikke å sitte å lese om pupper og komplikasjoner hele dagen heller.

Gjest entwine90
Skrevet

Sukk. Jeg er helt sikker på at de har lagt feil størrelse i feil pupp nå.. Det er MYE mer pupp i den venstre enn høyre, enda mer enn det var før operasjon. Noen som vet om man kan klage på det, eventuelt hvor mye det vil koste? Om klinikken har gjort feil, så kan det vel ikke forventes at jeg skal betale full pris? :(

Skrevet

Sukk. Jeg er helt sikker på at de har lagt feil størrelse i feil pupp nå.. Det er MYE mer pupp i den venstre enn høyre, enda mer enn det var før operasjon. Noen som vet om man kan klage på det, eventuelt hvor mye det vil koste? Om klinikken har gjort feil, så kan det vel ikke forventes at jeg skal betale full pris? :(

Har du ringt og snakket med kirurgen? Hvis ikke ville jeg ha gjort det i morgen, så kan de si hvilken de la mest i til deg. Det kan jo hende den ene er mer hoven enn den andre? Eller at du hadde større forskjell enn de trodde i utgangspunktet.. Jeg har også litt forskjell, men kirurgen var usikker på om han ville legge mer i den minste siden diameteren på innlegget forandret seg. Men nå har jeg veldig lite forskjell da, det tydligste er at den minste henger mest.

Om de har lagt feil på deg, eller forskjellen er veldig stor etter 3 mnd kan du kreve korreksjon kostnadsfritt tror jeg, det er jo litt forskjell fra klinikk til klinikk. Men resultatet skal jo være overens med det du ble forspeilet på konsultasjonen.

Skrevet

Det går nok helt sikkert greit etter en uke med hjelp, er utrolig hva man får til når man må. Min på 1,5 år krever å bli båret HELE tiden, nå er det en fin mulighet til å bli kvitt den uvanen. Tenker hun skjønner ganske fort at mamma ikke kan bære nå, hun kan trossalt gå selv. Bortskjemt kanskje, hehe.

ja, må man så må man:) og min er litt lik der, han skal opp og ned hele tiden, og favorittsysselen er å bruke mamman som klatrestativ.. så da tenker jeg vi får kvitte oss med den uvanen ;)

uæ, tenk, ni dager ja!! jeg las lengre oppe at du skrev det, så tenkte jeg at "nei, det kan vel ikke stemme, jeg har jo samme op-dag som henne.." jeg har da altså hatt så mye å gjøre i det siste, at jeg har hengt meg fast på 12 dager på nedtellingen.. tida flyr nå altså! :)

Gjest entwine90
Skrevet

Har du ringt og snakket med kirurgen? Hvis ikke ville jeg ha gjort det i morgen, så kan de si hvilken de la mest i til deg. Det kan jo hende den ene er mer hoven enn den andre? Eller at du hadde større forskjell enn de trodde i utgangspunktet.. Jeg har også litt forskjell, men kirurgen var usikker på om han ville legge mer i den minste siden diameteren på innlegget forandret seg. Men nå har jeg veldig lite forskjell da, det tydligste er at den minste henger mest.

Om de har lagt feil på deg, eller forskjellen er veldig stor etter 3 mnd kan du kreve korreksjon kostnadsfritt tror jeg, det er jo litt forskjell fra klinikk til klinikk. Men resultatet skal jo være overens med det du ble forspeilet på konsultasjonen.

Nei har ikke snakket med dem. Men fikk med sånn operasjonskort eller hva jeg skal kalle det, hvor det står hvor mye de har lagt inn. Og der står det riktig..

Er ikke mer enn 3 uker postop, så mye kan enda skje. Vet ikke om den høyre kanskje har droppa, men ikke den venstre. Det er betraktelig med pupp over nippelen, og på siden på venstre.. Pk antydet ca 20-30 gram forskjell, og la derfor 20 gram mer i den minste. Kan hende det ikke utgjorde noen forskjell, og måtte hatt mer. Skal til kontroll etter tre måneder, så får se hva han sier da. De vil vel uansett ikke gjøre noe før de tre månedene har gått.. Får bare smøre meg med tålmodighet..

Skrevet

du er heldig !!!! 😊😊 de tilbakemeldingene jeg har fått hittil er bare at de var passe til kroppen din og at de ikke blir vanskelige å skjule for dem Som ikke skal vite hva jeg har gjort.. Jaja.. Er det forresten bare meg som blir skikkelig oppblåst i magen av tablettene???

Oppblåst og en smule sløv ! Har kuttet ut smertestillende nå. Tar kun keflex og diclofenac

Skrevet

så digg at ventetiden er snart over!

Sex er ikke noe problem, hadde litt forsiktig kosesex etter fem dager. Gikk helt fint. Det kommer litt an på hvor mye smerter du har, vanlig at det gir seg litt etter tre-fem dager:0)

Såret har nok grodd fint etter fire uker, da skifter du tapen en gang i uken. Mht festival og dårlige sanitære fasiliteter får du vel bare innrette deg deretter, ha med antibac til hender, våtsevietter osv. Pakk deg godt inn så puppene er beskyttet mot vær og vind. Hold dem tørre så langt det er mulig er mitt råd! Ikke bytt tape der.

sekk er bedre enn bag mht bæring!?! Få noen snille venner til å hjelpe deg:0) hadde vel vært mest redd for andre fulle festivaldeltakere som kan ramle over meg og mine nye fine pupper jeg da....;0)

Mht arrene, bruk Mepitac eller annen helende arrtape når skorpene har falt av. Da holdes de mer i sjakk og resultatet blir bedre:0) lykke til med op, arr og festival.

Tusen takk for fint og utfyllende svar :D Nå er det bare å lene seg tilbake og glede seg!! Herregud, jeg klarer jo ikke å tenke på annet...

Skrevet

Har hatt samme problem og ble reoperert etter 3mnd. Som deg, så så jeg det med en gang og kontaktet klinikken etter en uke. Fikk da beskjed om å la det gå et par mnd og tok på kontakt på ny 8 uker postop. Klinikken dekte alt, bortsett fra transport. Dessverre ble ikke resultatet bra og jeg må opr for tredje gang:/ Klinikken dekker dette også. Har også bedt dem dekke transportkostnader da jeg bor langt unna (fly og tog), men har ikke fått svar på det ennå.

Ta kontakt med pk. Ta bilder (det har du kanskje gjort fra du oppdaget at resultatet ikke var som forventet?) og send på epost.

Går absolutt ut i fra at pk ikke på noen måte ønsker at resultatet skal være dårlig, så vil tro at de dekker ny opr (om du behøver det) uten no diskusjon.

Kan jeg spørre hvor du er opr?

Gjest entwine90
Skrevet

Har hatt samme problem og ble reoperert etter 3mnd. Som deg, så så jeg det med en gang og kontaktet klinikken etter en uke. Fikk da beskjed om å la det gå et par mnd og tok på kontakt på ny 8 uker postop. Klinikken dekte alt, bortsett fra transport. Dessverre ble ikke resultatet bra og jeg må opr for tredje gang:/ Klinikken dekker dette også. Har også bedt dem dekke transportkostnader da jeg bor langt unna (fly og tog), men har ikke fått svar på det ennå.

Ta kontakt med pk. Ta bilder (det har du kanskje gjort fra du oppdaget at resultatet ikke var som forventet?) og send på epost.

Går absolutt ut i fra at pk ikke på noen måte ønsker at resultatet skal være dårlig, så vil tro at de dekker ny opr (om du behøver det) uten no diskusjon.

Kan jeg spørre hvor du er opr?

Har snakket med dem nå, og det var for tidlig å si om dette ble det endelige resultatet, eller om det ville endre seg. De ville ikke gjøre noe før 3mnd kontroll. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har).. Opererte i Strømstad.

Skrevet

Dere som har kjøpt swegmark sin sportsbh, hvilken størrelse tok dere? Jeg bruker ca 75b nå og skal legge inn 300-340 cc, er så usikker på hvilke størrelse jeg skal kjøpe. Triumph sin finner jeg ikke, har bestilt på timarco, men tror ikke jeg får den i tide.

Skrevet

Har en fra swegmark, hadde ca samme utg punkt som deg og la inn 340 anatomiske. Jeg bruker str som heter 70, det står ikke cup size i den.. (må nok ha 70 D i vanlig bh)eelsker denne, utrolig god på.ps er ikke samme som ble linket til her tidligere. Kjøpte min på lindex, finnes i svart og hvit.

Skrevet (endret)

Edit; får du ikke med bh fra klinikken? Den jeg har nå kjøpte jeg noen uker etter op. Når puppene hadde satt seg litt :) fikk en annen på klinikken rett e.op.

Endret av *Bumblebee*
Skrevet

Fem uker post-op, men har fortsatt vondt i puppene, er det vanlig? Er bare vondt/ veldig ømt når de blir tatt på osv, men føler liksom det burde vært mulig å ta på de nå :/

Skrevet

Fem uker post-op, men har fortsatt vondt i puppene, er det vanlig? Er bare vondt/ veldig ømt når de blir tatt på osv, men føler liksom det burde vært mulig å ta på de nå :/

vel, venter fortsatt på at mine skal bli myke og mine.... Ganske harde og litt for ømme til å slappe helt av med ennå! 7 uker+ nå:) har hørt at noe skjer rundt tre mnd... Ikke vet jeg, får vente å se;0)
Skrevet

Jeg er vel litt over 5 uker nå, kan fint ta på de men har litt ømme partier enda. Og så stikker/verker det nå og da, men det går over av seg selv.regner med det er nervene som styrer på litt..de skal jo vokse sammen igjen.har også et følelseløst felt på høyre underside enda. I beg var brystvortene hyyper sensitive, de har heldigvis blitt normale igjen nå :fnise:

Skrevet

22 dager igjen!! Er så usikker på størelse jeg. Har 80 b nå, er 163 høy og 65 kg. Prøvde 290cc, skal ha over muskel men er super usikker på størelse. Får man prøve på nytt på oprasjonsdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...