Elibo Skrevet 11. mai 2013 #27041 Skrevet 11. mai 2013 Kjøpte denne på change i dag, 500kr :/ håper den er bra.. Noen som har prøvd den? Den så veldig bra ut! Hvordan får du lagt ut bilde? Får det ikke til med dinosaur -mobilen min:((
Milkyway Skrevet 11. mai 2013 #27042 Skrevet 11. mai 2013 Den så veldig bra ut! Hvordan får du lagt ut bilde? Får det ikke til med dinosaur -mobilen min:(( først må jeg vise fulle siden og ikke mobil versjonen , så trykke på full Editor så er det bare å laste opp bilde
Puppmania Skrevet 11. mai 2013 #27043 Skrevet 11. mai 2013 Nå er det bare underkant av en uke til puppene mine er 3måneder(!!!) gamle ! Og derfor lurer jeg: Når sa klinikken til dere at dere kunne begynne å bruke vanlig bh med spiler ? Kløøøør etter å få på meg de døds pene bhne jeg har kjøpt..
Lille v Skrevet 11. mai 2013 #27044 Skrevet 11. mai 2013 Kjøpte denne på change i dag, 500kr :/ håper den er bra.. Noen som har prøvd den? Wow! Nice boobs!!! Det ser veldig bra ut!!
Lille v Skrevet 11. mai 2013 #27045 Skrevet 11. mai 2013 Takk for svar! Men kan jeg spørre hvor mye dyrere dette blir for deg, med tanke på renter og slikt? Det blir nok ganske mye dyrere, har ikke regnet på det. Mener renten nok ligger på 12-14%. Men det får bare være... Så lenge det går greit å betale det, er det verd det, for min del! Bare så synd jeg må tilbake nok en gang, med reiseutgifter for tredje gang, så blir det ganske mye dyrere enn planlagt..:/
Stjernesamleren Skrevet 11. mai 2013 #27046 Skrevet 11. mai 2013 Hvor lang tid tok det før deres pupper ble myke? Da jeg våknet i dag var mine plutselig blitt ganske myke og bevegelige (2 1/2 postop). Det er meget merkelig å bøye seg og sånt nå - puppene følger med! Og jeg går bare rundt og er mega oppmerksom på dem! :D
Milkyway Skrevet 11. mai 2013 #27047 Skrevet 11. mai 2013 Wow! Nice boobs!!! Det ser veldig bra ut!! takk ser store ut på bildet, lureri Hehe..
Melli Skrevet 11. mai 2013 #27048 Skrevet 11. mai 2013 Nå er det bare underkant av en uke til puppene mine er 3måneder(!!!) gamle ! Og derfor lurer jeg: Når sa klinikken til dere at dere kunne begynne å bruke vanlig bh med spiler ? Kløøøør etter å få på meg de døds pene bhne jeg har kjøpt.. iflg Colosseumklinikken kan man begynne med spiler etter 6 uker! Jeg er 7 uker postop, men tør ikke helt begynne ennå. Har kjøpt en fin en, men bruker fortsatt spileløse:0) skikkelig pyse.... Synes de er harde og fortsatt litt vonde. For tidlig for meg i alle fall med spiler....
Puppmania Skrevet 11. mai 2013 #27049 Skrevet 11. mai 2013 iflg Colosseumklinikken kan man begynne med spiler etter 6 uker! Jeg er 7 uker postop, men tør ikke helt begynne ennå. Har kjøpt en fin en, men bruker fortsatt spileløse:0) skikkelig pyse.... Synes de er harde og fortsatt litt vonde. For tidlig for meg i alle fall med spiler.... 6 UKER?????!!! Jeg fikk beskjed om 6 MÅNEDER.... Jeg begynner på uke 12 nå, og har tenkt til å vente en stund til med spiler, mest fordi arr bruker 3 måneder på å gro, og enda lenger på å bli fine. Ganske rart å ikke trenge å teipe dem mer... men kommer til å teipe når jeg bruker spiler, bare for å være sikker
*Bumblebee* Skrevet 11. mai 2013 #27050 Skrevet 11. mai 2013 Noen som vet hva de gjør for å fikse DB?? Ser at nå er også mitt høyre bryst blitt verre før var det mest på venstre.nå er det ille på begge.. pk sa bare at han måtte se det an, og at det evt må fikses med ankerløft(ta vekk hud på overkant av brystet og dermed "stramme opp" det som lager DB under.) såvidt jeg forsto? Han virket ikke særlig interessert i det i det hele tatt, følte jeg ble avfeid bare.uff dette er kjipt! Betale 40 tusen for dårlig arbeid må vel betale en formue igjen nå da.. har liite lyst på ny op og, men dette er ikke pent og jeg er redd det bare blir verre
Melli Skrevet 11. mai 2013 #27051 Skrevet 11. mai 2013 6 UKER?????!!! Jeg fikk beskjed om 6 MÅNEDER.... Jeg begynner på uke 12 nå, og har tenkt til å vente en stund til med spiler, mest fordi arr bruker 3 måneder på å gro, og enda lenger på å bli fine. Ganske rart å ikke trenge å teipe dem mer... men kommer til å teipe når jeg bruker spiler, bare for å være sikker ja veldig rart de praktiserer så forskjellig fra klinikk til klinikk:0) jeg har hatt på "finbhen" på fest et par ganger. Føler daglig bruk er for tidlig uansett! Alt med måte tenker jeg:0)
Elibo Skrevet 11. mai 2013 #27052 Skrevet 11. mai 2013 Den så veldig bra ut! Hvordan får du lagt ut bilde? Får det ikke til med dinosaur -mobilen min:(( Her er sportsbhen
Milkyway Skrevet 11. mai 2013 #27053 Skrevet 11. mai 2013 Wow de så stoooooore ut :D 😃😄😃😄 Her er sportsbhen
Elibo Skrevet 11. mai 2013 #27054 Skrevet 11. mai 2013 Hehehe de ER store!! Plastikk-kirurgen kalte dem " balooons " )) og det var det jg ville ha:)
Milkyway Skrevet 11. mai 2013 #27055 Skrevet 11. mai 2013 Hehehe de ER store!! Plastikk-kirurgen kalte dem " balooons " )) og det var det jg ville ha:) du er heldig !!!! de tilbakemeldingene jeg har fått hittil er bare at de var passe til kroppen din og at de ikke blir vanskelige å skjule for dem Som ikke skal vite hva jeg har gjort.. Jaja.. Er det forresten bare meg som blir skikkelig oppblåst i magen av tablettene???
Puppmania Skrevet 11. mai 2013 #27056 Skrevet 11. mai 2013 ja veldig rart de praktiserer så forskjellig fra klinikk til klinikk:0) jeg har hatt på "finbhen" på fest et par ganger. Føler daglig bruk er for tidlig uansett! Alt med måte tenker jeg:0) ja, men det var da voldsomt da,, 6 uker og 6 måneder er liksom ikke et steinkast unna hverandre Jeg tror nok jeg føler meg klar til å bruke de fine bhene jeg har kjøpt meg, skål for det
Melli Skrevet 12. mai 2013 #27057 Skrevet 12. mai 2013 (endret) ja, men det var da voldsomt da,, 6 uker og 6 måneder er liksom ikke et steinkast unna hverandre Jeg tror nok jeg føler meg klar til å bruke de fine bhene jeg har kjøpt meg, skål for det hihi...kos deg du;0) Endret 12. mai 2013 av Melli
Melli Skrevet 12. mai 2013 #27058 Skrevet 12. mai 2013 Mine bytter fremdeles på å være størst/minst..!?! vanlig?
Kamikaze Skrevet 12. mai 2013 #27059 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei jenter! Snart er det min tur! Og jeg har ventet så lenge!! Men først et par spm som jeg håper noen med erfaring kan hjelpe meg med. Hvor lenge etter operasjonen kan man ha sex uten å føle så mye smerter? Hvor viktig er det å vaske/rense såret i uke 4? Jeg har nemlig tenkt meg på festival hvor det er lite muligheter for dusj og vask. Dette vil være ca 4 uker etter operasjonen, tror dere det vil være trygt? Tenker hovedsaklig på infeksjonsfare... og det at jeg må bære bagasjen min et godt stykke. Er man i stand til å bære sekk etter en måned? Det er jo ikke så fryktelig mye jeg skal ha med meg. Og sist men ikke minst, så har jeg merket siden jeg var liten at jeg får arr veldig fort, og de har en endens til å både være røde og ganske store. Har dere noen tips til hvordan jeg kan sørge for at operasjonsarrene blir minst mulig synlige? Endret 12. mai 2013 av Kamikaze
Melli Skrevet 12. mai 2013 #27060 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei jenter! Snart er det min tur! Og jeg har ventet så lenge!! Men først et par spm som jeg håper noen med erfaring kan hjelpe meg med. Hvor lenge etter operasjonen kan man ha sex uten å føle så mye smerter? Hvor viktig er det å vaske/rense såret i uke 4? Jeg har nemlig tenkt meg på festival hvor det er lite muligheter for dusj og vask. Dette vil være ca 4 uker etter operasjonen, tror dere det vil være trygt? Tenker hovedsaklig på infeksjonsfare... og det at jeg må bære bagasjen min et godt stykke. Er man i stand til å bære sekk etter en måned? Det er jo ikke så fryktelig mye jeg skal ha med meg. Og sist men ikke minst, så har jeg merket siden jeg var liten at jeg får arr veldig fort, og de har en endens til å både være røde og ganske store. Har dere noen tips til hvordan jeg kan sørge for at operasjonsarrene blir minst mulig synlige? så digg at ventetiden er snart over! Sex er ikke noe problem, hadde litt forsiktig kosesex etter fem dager. Gikk helt fint. Det kommer litt an på hvor mye smerter du har, vanlig at det gir seg litt etter tre-fem dager:0) Såret har nok grodd fint etter fire uker, da skifter du tapen en gang i uken. Mht festival og dårlige sanitære fasiliteter får du vel bare innrette deg deretter, ha med antibac til hender, våtsevietter osv. Pakk deg godt inn så puppene er beskyttet mot vær og vind. Hold dem tørre så langt det er mulig er mitt råd! Ikke bytt tape der. sekk er bedre enn bag mht bæring!?! Få noen snille venner til å hjelpe deg:0) hadde vel vært mest redd for andre fulle festivaldeltakere som kan ramle over meg og mine nye fine pupper jeg da....;0) Mht arrene, bruk Mepitac eller annen helende arrtape når skorpene har falt av. Da holdes de mer i sjakk og resultatet blir bedre:0) lykke til med op, arr og festival. Endret 12. mai 2013 av Melli 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå