Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det med sports-bh i seks uker... I mine papirer står det at man må bruke en bh med god støtte, f.eks sports-bh, i 6 uker, og at man etter den tiden kan bruke bh med spiler. Tror dere det da går bra om jeg kjøper en bh uten spiler for å bruke noen timer mens jeg er ute i morgen? Tenkte på en blondebh jeg har sett på Cubus, sånn som går rett over men som det er stropper på så puppene ikke må holde seg oppe selv. Er så lite pent med sportsbhen med borrelås under en fin topp :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Monicaeh
Skrevet

Dere som er 4 uker +, hvor ofte bytter dere teip? Ble plutselig usikker på om det var en gang i uken nå også.. :)

Jeg bytter teip hver uke helt til jeg skal slutte med teip :-)

Skrevet

Det med sports-bh i seks uker... I mine papirer står det at man må bruke en bh med god støtte, f.eks sports-bh, i 6 uker, og at man etter den tiden kan bruke bh med spiler. Tror dere det da går bra om jeg kjøper en bh uten spiler for å bruke noen timer mens jeg er ute i morgen? Tenkte på en blondebh jeg har sett på Cubus, sånn som går rett over men som det er stropper på så puppene ikke må holde seg oppe selv. Er så lite pent med sportsbhen med borrelås under en fin topp :P

Ja tror det går helt fint. Jeg bruker også den bh-toppen fra Cubus, som jeg har når jeg skal pynte meg:)

Skrevet (endret)

Bellablu: Jeg har lest litt av hennes innlegg ja, var det db hun fikk første gangen? Virker som han har tatt lærdom av feilen siden han sa at jeg måtte ha over muskel for å unngå db.

Endret av Meliora
Skrevet

Jeg skifter også teip en gang i uken :)

Skrevet

tror du kan gå med bh med god støtte, bare det er to cupper i den. Lest flere steder at det er viktig å ikke bruke sportsbh med unicup, da gjelder det nok vanlig bh også:0) de skal helst ikke presses mot hverandre før etter en god stund. Swegmark på lindex har noen gode og ikke så værst pene spileløse bh:0)
Skrevet

Er det noen som har anget på at de ikke la inn mer? Jeg har b fra før og skal legge inn 290, men er usikker på om jeg burde ta mer. Er nok plass til mer. Hmm

Jeg angrer, men egentlig var det ikke plass til mer. Men det ser langt ifra unaturlig ut på meg, så hadde nok lett greid 50 gram til. Har 295 gram,runde, moderate over muskel. Kirurgen sa at jeg kunne få enten 295 eller 310, så valgte jeg det minste. De ser nemlig så gigantiske ut når man prøver protesene i sportsbh....

Hvilken klinikk skal du opereres på?

Gjest entwine90
Skrevet

Idag har jeg vært på BH-shopping! Måtte opp i 70 D/E :fnise: Lykke!! :laugh:

Skrevet

Idag har jeg vært på BH-shopping! Måtte opp i 70 D/E :fnise: Lykke!! :laugh:

Moro :D gleder meg til det !!!!!!!!! ;) Hmmm sitter å tar meg noen glass vin jeg, er det farlig?

Skrevet

WHAT?? Kan man ikke bruke vanlig sportsbh?? Det har jeg ikke fått beskjed om! Hjelp! Har brukt swegmark sin vanlige i flere uker jeg nå... på klinikken sa de ingen ting om at det ikke kunne brukes! *litt panikk* :(

Gjest entwine90
Skrevet (endret)

Moro :D gleder meg til det !!!!!!!!! ;) Hmmm sitter å tar meg noen glass vin jeg, er det farlig?

Det kommer ann på om du tar smertestillende. Man skal ikke blande smertestillende og alkohol hvertfall. :) Nipper vin selv i kveld jeg, det gjør oppgaveskriving veldig mye mer interessant :fnise:

Bumblebee: Jeg bruker også vanlig sportsbh med unicup. Tror da de fleste bruker det? Fins det sportsbh'er med to cuper?

Endret av entwine90
Skrevet

-ja det finnes, men man får jo sånne kledelige "istopp" pupper i slike...uff. var såå fornøyd med min swegmark altså! Tror jeg må høre med klinikken på mandag og høre hva de sier. :(

Gjest entwine90
Skrevet

-ja det finnes, men man får jo sånne kledelige "istopp" pupper i slike...uff. var såå fornøyd med min swegmark altså! Tror jeg må høre med klinikken på mandag og høre hva de sier. :(

Jeg har hvertfall unicup, men den er kjøpt på apoteket med ekstra støtte. Mine er fine i formen selvom de har blitt klemt sammen i en cup :)

Skrevet

Det kommer ann på om du tar smertestillende. Man skal ikke blande smertestillende og alkohol hvertfall. :) Nipper vin selv i kveld jeg, det gjør oppgaveskriving veldig mye mer interessant :fnise:

Bumblebee: Jeg bruker også vanlig sportsbh med unicup. Tror da de fleste bruker det? Fins det sportsbh'er med to cuper?

Oki ;) måtte sette bort vinglasset nå, pga jeg fikk sinnsykt vondt i arret (tok en sterk tablett) :/:/ føler at bhen er for stram rundt.. Noen som har tatt bort kompressene før dag fire?? Det bør jo bli bedre plass hvis jeg fjerner dem.. Tror kanskje jeg har unødvendig vondt i sårene pga press.. Bruker egentlig 80 rundt, men fikk 75 fra klinikken.. Hmmm

Skrevet

Jeg hadde ingen kompresser! Bare tape fra dag 1 etter op. Den bhen jeg fikk fra klinikken er mye mer irriterende på arrene enn den jeg har kjøpt selv, den nye er som en drøm i forhold.når jeg bruker den "glemmer" jeg puppene helt siden jeg ikke kjenner noe smerte :fnise: så jeg bruker kun klinikkbhen på natten når jeg ligger iro.

Skrevet

Oki ;) måtte sette bort vinglasset nå, pga jeg fikk sinnsykt vondt i arret (tok en sterk tablett) :/:/ føler at bhen er for stram rundt.. Noen som har tatt bort kompressene før dag fire?? Det bør jo bli bedre plass hvis jeg fjerner dem.. Tror kanskje jeg har unødvendig vondt i sårene pga press.. Bruker egentlig 80 rundt, men fikk 75 fra klinikken.. Hmmm

Jeg tok av kompressene dagen etter. Det jeg fikk beskjed om :)

Skrevet

Hmm, er da unicup i den jeg fikk med fra klinikken :s

Skrevet

Hei alle sammen! Har fulgt med dere her inne en stund, men nå klarte jeg rett og slett ikke holde meg unna lenger :fnise: Har hatt lyst på silikon leeenge, og har nå bestemt meg for endelig å ta skrittet. Lurer på en del ting, men helt til å begynne med..

Er det noen her inne som har valgt å betale ned? Altså, ta opp et form for lån via noe klinikken kan tilby? Isåfall, erfaringer med hvor mye dyrere dette blir og hvor mye det er snakk om i mnd osv? Klarer ikke vente til jeg har fått spart meg opp nemlig (som mamma til en gutt på 2 og fulltidsstudent tar det fort litt tid). Og nå som jeg endelig har bestemt meg virker det som en evighet bare å måtte vente til høsten.. Huff!

Til slutt vil jeg bare si SUPERBRA at så mange vil dele erfaringer her inne, og så "godt" det er å ikke være alene om å ville justere litt på puppstellet :biggrin:

Skrevet (endret)

Uffda, dårlig forklart av meg... Jeg elsker mine Swegmark. http://www.timarco.com/no/swegmark/undert%C3%B8y/bh/swegmark-smooth-line-prostethic-bra

(ser faktisk ut som om den presser på brystene, men det må være modellens pupper som gjør det. Den klemmer ikke i hvertfall) og puppene ser fine og runde ut i denne. Selges på lindex.

Det er disse man må styre unna:

http://www.timarco.com/no/swegmark/sports-bh/sports-bh/swegmark-sport-top

Håper dere ser hva jeg mente, den siste deler ikke brystene og gir derfor ingen støtte rundt hele protesen, noe som er viktig de første par ukene. .;0)

Endret av Melli
Skrevet (endret)

Hmm, er da unicup i den jeg fikk med fra klinikken :s

det er det sikkert ikke, de man får på klinikken støtter godt rundt begge protesene. My bad, dårlig forklart.... Fikk du en som het Anita? Den holder i alle fall alt der det skal;0) brukte den på min første joggetur i forrige uke, skal love deg...ingen ting rørte seg en cm..hehe! Endret av Melli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...