Mhaaa91 Skrevet 9. mai 2013 #26981 Skrevet 9. mai 2013 Lurer på om det var Dr. Amland. Han var ikke imøtekommende og forklarte nesten ingen ting. Beskrev puppene mine på en lite fin måte :/ Jeg var hos Frode Amland da jeg var på konsultasjon, jeg synes også han var lite imøtekommende og sa svært lite, følte ikke ha lyttet til meg, virka som han bare hadde bestemt seg for hva han ville legge inn med en gang han så meg.. På operasjonsdagen ble jeg operert av Morten haug, han synes gjorde en bedre jobb og lyttet til meg, jeg er fornøyd med restultatat så langt
Lady Di Skrevet 9. mai 2013 #26982 Skrevet 9. mai 2013 Heihei! Jeg har ikke erfaring fra Teres Colosseum, men skal operere på Teres Bergen, og tenker at de kanskje praktiserer det likt siden det er samme kjede? Jeg fikk beskjed om å ta med et slikt bilde du snakker om, på selve operasjonsdagen, slik at kirurgen kunne danne seg et bilde av hvordan jeg ville ha det. Jeg hadde ikke med på konsultasjonen, men det er det vel ingenting i veien for at du gjør Jeg har også tatt sportsbh med i prisen på selve operasjonen, slik at jeg får bh hos dem etterpå. Tror en får kjøpt sportsbh på de fleste klinikker:) Lykke til på konsultasjon! Tusen takk for svar. Godt å vite så slipper jeg å stresse med denne bh greia med det første. Blir sikkert morsomt å se på nye bher når den tiden kommer. Åhhh gleder meg ;-)
Godterirusk Skrevet 9. mai 2013 #26983 Skrevet 9. mai 2013 Jeg var hos Frode Amland da jeg var på konsultasjon, jeg synes også han var lite imøtekommende og sa svært lite, følte ikke ha lyttet til meg, virka som han bare hadde bestemt seg for hva han ville legge inn med en gang han så meg.. På operasjonsdagen ble jeg operert av Morten haug, han synes gjorde en bedre jobb og lyttet til meg, jeg er fornøyd med restultatat så langt Var det sånn at du fikk en annen kirurg tilfeldig eller fordi du ønsket det? Jeg var hos Morten haug og vil også at han skal operere meg.
Mhaaa91 Skrevet 9. mai 2013 #26984 Skrevet 9. mai 2013 Var det sånn at du fikk en annen kirurg tilfeldig eller fordi du ønsket det? Jeg var hos Morten haug og vil også at han skal operere meg. Jeg fikk det tilfeldig, for jeg ville gjerne ikke ha så lang vente tid, så da var kun Morten Haug som var der den dagen, noe jeg ikke vært mer glad for!
Meliora Skrevet 9. mai 2013 #26985 Skrevet 9. mai 2013 Heihei! Jeg skal også operere 21.mai! Teres Bergen. Hvor gamle er barna dine? Jeg har en på 16 mnd, og er veldig spent på hvordan tida etter operasjonen skal gå med et viltert turbotroll:p få såklart hjelp av pappan, men litt sårt å ikke kunne løfte og klemme på en stund.. Jeg kommer til å ha barnefri 1-2 uker etter operasjonen, så jeg slipper heldigvis den bekymringen. Mine er 3 og 1,5 år gamle, så jeg hadde ikke kunnet tatt operasjonen hvis jeg ikke fikk hjelp
Godterirusk Skrevet 9. mai 2013 #26986 Skrevet 9. mai 2013 Jeg fikk det tilfeldig, for jeg ville gjerne ikke ha så lang vente tid, så da var kun Morten Haug som var der den dagen, noe jeg ikke vært mer glad for! Okei! Da holder jeg fast med min dato vil ikke ha noen andre tror jeg. Hørt han er den beste
Mhaaa91 Skrevet 9. mai 2013 #26987 Skrevet 9. mai 2013 Okei! Da holder jeg fast med min dato vil ikke ha noen andre tror jeg. Hørt han er den beste ja det synes jeg du skal gjøre, om du trivdes bra med han! Tror nok han er en av de beste ja, helt klart
Milkyway Skrevet 9. mai 2013 #26988 Skrevet 9. mai 2013 Hvis du er bekymret kan du alltids ringe klinikken. Jeg synes ikke såret så foruroligende ut (du opererte i går?), men diabetes skal man ikke spøke med. Fikk du ikke noe info/veiledning om hvordan operasjonen ville påvirke den? Fikk vite etter å ha fått kortison at jeg ikke skulle fått det, så hadde det ikke vært for de medisinene så hadde nok ikke blodsukkeret vært sånn på tur snakket akkurat med pk og han sa det tok en uke før det evt oppstod infeksjon.. Har i noen timer nå vært skikkelig kvalm, og kastet opp som en gris :/:/ så de sterkeste pillene bør jeg nok holde meg unna hvis det går bra.. Noen fler som har kastet opp av smertene evt medisinene etter op?
Melli Skrevet 9. mai 2013 #26989 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Noen som har kjent "tråd"som stikker på innsiden? Fått et rødt merke.. Ganske ubehagelig faktisk. Endret 9. mai 2013 av Melli
Rasberry Skrevet 9. mai 2013 #26990 Skrevet 9. mai 2013 Hvilke teip brukte/bruker dere? Skal i veien å hente ut resepten imorgen! Men står ingenting i skrivet om teip?!
Godterirusk Skrevet 9. mai 2013 #26991 Skrevet 9. mai 2013 Jeg klarer ikke bestemme meg for over eller under muskel. Pk sa jeg kunne velge selv siden jeg hadde mer enn nok vev. Viktigst er det jo at det blir så naturlig som mulig. Men siden jeg har nok vev vet jeg ikke om det har noe å si.
Melli Skrevet 9. mai 2013 #26992 Skrevet 9. mai 2013 Huff da Milkyway, leit å bli dårlig av pillene:( det er dessverre mange som må kutte de sterkeste pga kvalme og oppkast. Tok ingen av de jeg, livredd for akkurat det! Rasberry: det anbefales å bruke micropore papirtape til sårene har grodd. Den tørker du med føneren etter hver dusj. Når sårene ikke har skorper el lign kan du kjøpe arrtape som heler og gjør arrene finest mulig. Den er litt dyrere, men absolutt verdt det. Eks Mepitac.
Milkyway Skrevet 9. mai 2013 #26993 Skrevet 9. mai 2013 Formen er bedre nå som jeg har kuttet ut de sterke tablettene deilig men skjønner ikke hvorfor jeg må ha brystbånd når jeg har tatt over muskel, også bare i syv dager, da ser jeg ingen hensikt med det :S noen som kan gi meg en god grunn til å ha det på??
tennissokker Skrevet 9. mai 2013 #26994 Skrevet 9. mai 2013 Jeg kommer til å ha barnefri 1-2 uker etter operasjonen, så jeg slipper heldigvis den bekymringen. Mine er 3 og 1,5 år gamle, så jeg hadde ikke kunnet tatt operasjonen hvis jeg ikke fikk hjelp å, så deilig! samboeren min jobber skift, og han jobber siste skiftet før friperioden den dagen jeg opereres. Så da har han 1 uke fri til å være pappa på fulltid Etter det må jeg klare meg selv, så jeg håper det går bra! Om ikke så har jeg hvertfall mye familie rundt meg som kan trå til om det trengs
*Bumblebee* Skrevet 9. mai 2013 #26995 Skrevet 9. mai 2013 Dere som er 4 uker +, hvor ofte bytter dere teip? Ble plutselig usikker på om det var en gang i uken nå også..
Elibo Skrevet 9. mai 2013 #26996 Skrevet 9. mai 2013 Formen er bedre nå som jeg har kuttet ut de sterke tablettene deilig men skjønner ikke hvorfor jeg må ha brystbånd når jeg har tatt over muskel, også bare i syv dager, da ser jeg ingen hensikt med det :S noen som kan gi meg en god grunn til å ha det på?? så bra at du er bedre! Kvalme og svimmelhet er noe av det verste Jg vet. Angående båndet så aner Jg ikke! Jg har under muskel men fikk beskjed om å ikke bruke det!
Stjernesamleren Skrevet 9. mai 2013 #26997 Skrevet 9. mai 2013 Formen er bedre nå som jeg har kuttet ut de sterke tablettene deilig men skjønner ikke hvorfor jeg må ha brystbånd når jeg har tatt over muskel, også bare i syv dager, da ser jeg ingen hensikt med det :S noen som kan gi meg en god grunn til å ha det på?? Man får bånd hvis brystet er veldig stramt på undersiden. Det skal forhindre at implantatet glir for langt opp:)
yoggi Skrevet 9. mai 2013 #26998 Skrevet 9. mai 2013 Dere som er 4 uker +, hvor ofte bytter dere teip? Ble plutselig usikker på om det var en gang i uken nå også.. Jeg bytter fortsatt bare hver andre uke:) har hendt en gang at jeg byttet etter en. Er nå på uke 9.
Milkyway Skrevet 9. mai 2013 #26999 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Man får bånd hvis brystet er veldig stramt på undersiden. Det skal forhindre at implantatet glir for langt opp:) Oki, leste at det var kun de som tok under muskel som trengte det, men at på noen klinikker så anbefalte de til alle slik at personalet ikke skulle gjøre feil..http://www.lommelegen.no/legesvar/smerter-etter-brystforstørring-protese-under-brystmuskel Endret 9. mai 2013 av Milkyway
bellablu Skrevet 9. mai 2013 #27000 Skrevet 9. mai 2013 Heisann alle puppedamer Jeg er ny her inne, og skal fikse puppene mine den 21. Mai. Ikke lenge til, men føles som en eviiiighet!! Har hatt lyst til dette i flere år, og nå har jeg endelig bestemt meg. Er skikkelig nervøs for å få komplikasjoner eller angre, men sånn er det vel bare når man skal operere uansett. Jeg skal gjøre det på drammen private sykehus, Dr. Lars Haukeland. Siden jeg har litt heng og asymmetri etter å ha ammet to barn blir det over muskel (for å unngå db), skal ha høyprofil 300-340 cc. Har en str 70c/75b nå, en rimelig slapp en for å si det sånn.. Uten bh ser jeg rimelig flat ut. Regner med at jeg får tilbake størrelsen jeg hadde da jeg ammet, kanskje litt større. Da blir det naturlig og fint. Skrekktankene er jo kapsel og rippling. Er jo større fare for det når det er over muskel, men jeg krysser fingerene for at det går bra! Er det noen andre her inne som har operert på samme sted? Han virket i allefall veldig nøye og oppdatert. Har vært på konsultasjon på nobel clinic (ufyselig lege som ikke forklarte noe) og fornebuklinikken tidligere, men klarte ikke å føle meg fortrolig der selv om de sikkert er veldig flinke. Ooooh, jeg er så spent!!! Hei, søk på Puppedama sine innlegg, hun ble op der i fjor høst, måtte op på nytt pga komplikasjoner, men tror hun fikk god oppfølging. H
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå