Saeria Skrevet 18. desember 2007 #2661 Skrevet 18. desember 2007 Mine puppeplaner er lagt på is for øyeblikket. Jeg er på vei ned i vekt og har endret livsstilen min en del. Røyken er stumpet, jeg har nettopp begynt på en roaccutankur, vektnåla peker nedover, kostholdet er blitt sunnere og jeg starter opp kondisjonstreningen for alvor etter jul. Så med alt dette, vil jeg vente til vekta/kroppen er der jeg ønsker og så se hva som "er igjen" av puppene min. De krymper jo litt de og. Jeg la jo litt på meg etter jeg sluttet å røyke og det fikk meg til å virkelig sette i gang med å gjøre noe med en kropp jeg ikke lengre følte meg tilfreds med. Så vi får se hvordan ståa er om en stund og hvordan puppene ser ut da.
siliconsally Skrevet 19. desember 2007 #2662 Skrevet 19. desember 2007 Mine puppeplaner er lagt på is for øyeblikket. Jeg er på vei ned i vekt og har endret livsstilen min en del. Røyken er stumpet, jeg har nettopp begynt på en roaccutankur, vektnåla peker nedover, kostholdet er blitt sunnere og jeg starter opp kondisjonstreningen for alvor etter jul. Så med alt dette, vil jeg vente til vekta/kroppen er der jeg ønsker og så se hva som "er igjen" av puppene min. De krymper jo litt de og. Jeg la jo litt på meg etter jeg sluttet å røyke og det fikk meg til å virkelig sette i gang med å gjøre noe med en kropp jeg ikke lengre følte meg tilfreds med. Så vi får se hvordan ståa er om en stund og hvordan puppene ser ut da. Hørtes veldig fornuftig ut!! Det er nok av dem som stresser med å få dette gjort. Selv vet jeg at det ikke er lett og vente da.. Hehe.
Liza:-) Skrevet 19. desember 2007 #2663 Skrevet 19. desember 2007 Ønsker deg lykke til i morgen Tinge Ling...
Tinge_Ling Skrevet 19. desember 2007 #2664 Skrevet 19. desember 2007 Ønsker deg lykke til i morgen Tinge Ling... Tuuuusen takk:) Nerver her nå... 5 timer til Faste.. Spennende...håper jeg får sove i natt. Skrive mer etter operasjonen i morgen. Ha en fiin kveld:)
siliconsally Skrevet 19. desember 2007 #2665 Skrevet 19. desember 2007 Tuuuusen takk:) Nerver her nå... 5 timer til Faste.. Spennende...håper jeg får sove i natt. Skrive mer etter operasjonen i morgen. Ha en fiin kveld:) Så såennende! Lykke til!!! Så må du sende meg mld i morra altså!:D
Liza:-) Skrevet 19. desember 2007 #2666 Skrevet 19. desember 2007 Tuuuusen takk:) Nerver her nå... 5 timer til Faste.. Spennende...håper jeg får sove i natt. Skrive mer etter operasjonen i morgen. Ha en fiin kveld:) Kan tenke meg du er kjempespent og litt nervøs ja....helt normalt det... Du får ha god natt...håper du får noen timers søvn i natt da.... :søvn:
Saeria Skrevet 19. desember 2007 #2667 Skrevet 19. desember 2007 Lykke til Tinge Ling! siliconsally: Jeg tror det er best å vente jeg og. Ventingen går greit også. Får hvertfall sjans til å spare opp penger.
Tinge_Ling Skrevet 20. desember 2007 #2668 Skrevet 20. desember 2007 Hei hei! Ja nå er det ikke mange timene igjen. Fikk sove litt i natt, men våkna for en time siden.. å fikk ikke sove mer. Nå er det litt over 2 timer til vi skal kjøre til Fornebuklinikken Å jeg er spent å glad å nervøs bekymret og ennå mer GLAD!!! Skriver mer til dere her når jeg har kommet meg hjem i ettermiddag og jeg er i form til å komme på nett Tusen takk for lykke til meldinger:)
Gjest puselabb Skrevet 20. desember 2007 #2669 Skrevet 20. desember 2007 Masse lykke til Tinge_Ling! Du er vel kanskje inne akkurat nå :rosasmil: Blir spennende å høre hvordan det går med deg
siliconsally Skrevet 20. desember 2007 #2670 Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer med nye pupper tingeling!!! Gleder meg til å høre! Har fått time til op jeg da, 11 feb. kl 10.00
Tinge_Ling Skrevet 20. desember 2007 #2672 Skrevet 20. desember 2007 Håper alt gikk bra, Tinge_ling =) Hei dere:) Litt slapp nå.. alt gikk bra...skriver å forteller mer i morgen jeg... Klem så lenge:)
Liza:-) Skrevet 20. desember 2007 #2674 Skrevet 20. desember 2007 Hei dere:) Litt slapp nå.. alt gikk bra...skriver å forteller mer i morgen jeg... Klem så lenge:) Gratulerer! Godt å høre det gikk bra! Ønsker deg god bedring... Tar ofte noen dager før man er skikkelig oppegående igjen...
Tinge_Ling Skrevet 21. desember 2007 #2675 Skrevet 21. desember 2007 Hei hei jenter Fortelle litt om gårsdagen. Kom til klinikken litt før 12. Fikk da snakke med sykepleier. Hun stilte meg noen spørsmål og jeg henne. Så fikk jeg en skjorte å ta på meg. Ble deretter vist til ett lite avlukket med en seng. Fikk 2 tabletter av henne som jeg skulle ta.Så var det bare å vente til det ble min tur. Klokka var vel litt over 14 før det ble min tur. Kirurgen hentet meg da inn til ett annet rom. Hvor vi snakka sammen og han fikk vite hva jeg syns å han fortalte hva han mente ville bli penest. Når han var ferdig å tenge på meg så var det bare å legge seg på operasjonsbordet. Fikk da sånn veneflon i amrmen, og blodtrykksmåler i andre. Å så husker jeg ikke mer før jeg våkner opp å blir fulgt tilbake til senga. Fikk 275 ml under muskel. Fikk litt vann å så sovnet jeg. Sov noen timer. Fikk så litt rundstykke og vann. Det var godt. Kirurgen kom å snakket med meg før jeg dro hjem. Å han var veldig fornøyd. Skal på kontroll 3 juledag. Kjenner jeg ikke klarer å skrive så veldig mye. Er kvalm å ikke i form. Får skrive mer nå jeg er en smule bedre. Nå sove litt... Tusen takk for lykke til og gratulasjoner:)
Liza:-) Skrevet 21. desember 2007 #2676 Skrevet 21. desember 2007 Hei hei jenter Fortelle litt om gårsdagen. Kom til klinikken litt før 12. Fikk da snakke med sykepleier. Hun stilte meg noen spørsmål og jeg henne. Så fikk jeg en skjorte å ta på meg. Ble deretter vist til ett lite avlukket med en seng. Fikk 2 tabletter av henne som jeg skulle ta.Så var det bare å vente til det ble min tur. Klokka var vel litt over 14 før det ble min tur. Kirurgen hentet meg da inn til ett annet rom. Hvor vi snakka sammen og han fikk vite hva jeg syns å han fortalte hva han mente ville bli penest. Når han var ferdig å tenge på meg så var det bare å legge seg på operasjonsbordet. Fikk da sånn veneflon i amrmen, og blodtrykksmåler i andre. Å så husker jeg ikke mer før jeg våkner opp å blir fulgt tilbake til senga. Fikk 275 ml under muskel. Fikk litt vann å så sovnet jeg. Sov noen timer. Fikk så litt rundstykke og vann. Det var godt. Kirurgen kom å snakket med meg før jeg dro hjem. Å han var veldig fornøyd. Skal på kontroll 3 juledag. Kjenner jeg ikke klarer å skrive så veldig mye. Er kvalm å ikke i form. Får skrive mer nå jeg er en smule bedre. Nå sove litt... Tusen takk for lykke til og gratulasjoner:) Du får bare slappe av og ta tiden til hjelp... Du er nok mye bedre om noen dager. Du er vel sikkert ferdig med juleforberedelsene, og har tid til å slappe av... Mens andre stresser rundt...he he Du får fortsatt ha god bedring
Ma_ Skrevet 21. desember 2007 #2677 Skrevet 21. desember 2007 Hei Har sitti å lest på denne siden veldig lenge nå, også lurer jeg på om det er noen som har noe erfaring fra nobel clinic i oslo? Skal opereres der 8.januar, er kjempe spent :)
Liza:-) Skrevet 21. desember 2007 #2678 Skrevet 21. desember 2007 Hei Har sitti å lest på denne siden veldig lenge nå, også lurer jeg på om det er noen som har noe erfaring fra nobel clinic i oslo? Skal opereres der 8.januar, er kjempe spent :) Nobel Clinic er kjempebra. Kjempefine resultater... De er veldig dyktige i det de gjør. Lykke til!
Tinge_Ling Skrevet 22. desember 2007 #2679 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Var noen av dere plaget med veldig kvalme og uggen.. Kastet opp en del å sånn etter operasjonen? Jeg gjør nemmelig det..vært dårlig siden jeg kom hjem torsdags kvelden. Fått noe kvalme settende av legen..men funker dårlig.. Så måtte slutte på de sterke tabelettene.Å heller ha litt ekstra vondt. Noen som har noen gode råd mot kvalme? hva er godt å spise? Uten at det komer opp igjen... Dette burde det være verdt ...he he... Føles som om man har omgangssyke å blitt kjørt over av en traktor på en gang...gurk... Håper jeg blir bedre snart...
Liza:-) Skrevet 22. desember 2007 #2680 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Var noen av dere plaget med veldig kvalme og uggen.. Kastet opp en del å sånn etter operasjonen? Jeg gjør nemmelig det..vært dårlig siden jeg kom hjem torsdags kvelden. Fått noe kvalme settende av legen..men funker dårlig.. Så måtte slutte på de sterke tabelettene.Å heller ha litt ekstra vondt. Noen som har noen gode råd mot kvalme? hva er godt å spise? Uten at det komer opp igjen... Dette burde det være verdt ...he he... Føles som om man har omgangssyke å blitt kjørt over av en traktor på en gang...gurk... Håper jeg blir bedre snart... Du er nok mye bedre 3-4 dager etter operasjoen. Men det er normalt å føle seg redusert en stund. Må bare ta tiden til hjelp. Ser du la inn under muskel, tar litt ekstra tid da før man kvikner til. Et godt råd angående kvalme er vel å gjerne spise litt salt kjeks f.eks ritz, regelmessig, slik at du ikke er helt tom i magen. Du bør jo også slappe mest mulig av. Litt coca cola kan også være godt mot kvalme. Fortsatt god bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå