*Bumblebee* Skrevet 19. april 2013 #26661 Skrevet 19. april 2013 Uff haha...angrer litt på kjøpet nå.er uvant med ny bh, følte den lå for mye over arrene.så måtte opp og bytte til den gamle igjen..uff skal ikke være lett!! Yror denne får være til special accations, så får jeg heller bruke den når de er ferdig og arret ok.de har forresten masse spileløse bher på lindex, hot tips! Det skal jeg handle når jeg er kommet så langt; )
HoneyBooBoo Skrevet 20. april 2013 #26663 Skrevet 20. april 2013 Er det noen her som vet noe om tatovering og operasjon? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har vunnet en tatovering (weeeee), og har fått tid til å ta den nå på onsdag. Jeg skal jo operere tirsdag 30.04, og begynte plutselig å tenke på im det egentlig er greit? :s
Melli Skrevet 20. april 2013 #26664 Skrevet 20. april 2013 (endret) Er det noen her som vet noe om tatovering og operasjon? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har vunnet en tatovering (weeeee), og har fått tid til å ta den nå på onsdag. Jeg skal jo operere tirsdag 30.04, og begynte plutselig å tenke på im det egentlig er greit? :s Vet ikke om det er så lurt... Om du er uheldig (man vet jo aldri) og får en infeksjon i tatoveringen så kan det være de avlyser operasjonen. De vil nok ikke at du skal ha noen infeksjon når de skal åpne deg opp hos dem!?! Jeg vet ikke jeg altså, men spurte faktisk om de kunne fjerne en kul på skulderen min samtidig mens jeg var i narkose, men de ville ikke at det skulle kunne bli noen "blanding" med operasjoner, mht infeksjon. Det er sikkert greit om det langt fra puppene kanskje, nedest på leggen feks...I don`t know Best å ringe å spørre på klinikken! Endret 21. april 2013 av Melli
Melli Skrevet 20. april 2013 #26665 Skrevet 20. april 2013 Uff haha...angrer litt på kjøpet nå.er uvant med ny bh, følte den lå for mye over arrene.så måtte opp og bytte til den gamle igjen..uff skal ikke være lett!! Yror denne får være til special accations, så får jeg heller bruke den når de er ferdig og arret ok.de har forresten masse spileløse bher på lindex, hot tips! Det skal jeg handle når jeg er kommet så langt; ) Så dumt da Var på Vestby i dag og kjøpte en annen fra Swegmark. Den hadde litt lengre kant under, så kommer ikke arrene i klem i det hele tatt. 159,- kjempe billig. Det var ikke stort utvalg av spileløse bher der, veldig høy bestemorfaktor på det meste. Skal prøve å legge ut noen bilder av de jeg har som er gode God helg til alle!
*Bumblebee* Skrevet 20. april 2013 #26666 Skrevet 20. april 2013 Oppatering..har nå tvunget meg selv til å tørre å gå med den, og det viser seg at den er helt ok likevel ; P sov med den i natt og, eneste er at jeg synes kanskje den støtter litt lite på sidene på natten så føler de sklir litt ut til siden. Så inatt sover jeg med styggbhen og går med den andre på dagen.swegmark bhen gnager også mindre over arrene,viser det seg, etter å ha testet idag. Synes de er penere og mindre rød nå hvertfall
Melli Skrevet 21. april 2013 #26667 Skrevet 21. april 2013 (endret) Oppatering..har nå tvunget meg selv til å tørre å gå med den, og det viser seg at den er helt ok likevel ; P sov med den i natt og, eneste er at jeg synes kanskje den støtter litt lite på sidene på natten så føler de sklir litt ut til siden. Så inatt sover jeg med styggbhen og går med den andre på dagen.swegmark bhen gnager også mindre over arrene,viser det seg, etter å ha testet idag. Synes de er penere og mindre rød nå hvertfall Så bra at det ikke var helt feil allikevel Endret 22. april 2013 av Melli
mexx Skrevet 21. april 2013 #26668 Skrevet 21. april 2013 Ser ut som jeg har fått strekkmerker på ene puppen :( Er vel ingenting å gjøre med det?
Melli Skrevet 21. april 2013 #26669 Skrevet 21. april 2013 (endret) Ser ut som jeg har fått strekkmerker på ene puppen :( Er vel ingenting å gjøre med det? så leit, nei det går ikke bort.... Ps. De blir jo bleke med tiden.... Endret 21. april 2013 av Melli
Gjest entwine90 Skrevet 22. april 2013 #26670 Skrevet 22. april 2013 Nå er det bare to dager igjen for meg! Handlet inn et lass med filmer og tre sportsbh'er, nedpressbånd og skrubb.. Sommerfugler i magen Bør man legge på rent sengetøy dagen man skal operere?
mexx Skrevet 22. april 2013 #26671 Skrevet 22. april 2013 Nå er det bare to dager igjen for meg! Handlet inn et lass med filmer og tre sportsbh'er, nedpressbånd og skrubb.. Sommerfugler i magen Bør man legge på rent sengetøy dagen man skal operere? Lykke til!! Ja, legg på nytt sengetøy så er det helt rent når du legger deg etter dusjen Også greit å slippe å tenke på å måtte bytte på senga ukene etter operasjon
Milkyway Skrevet 22. april 2013 #26672 Skrevet 22. april 2013 Nå er det bare to dager igjen for meg! Handlet inn et lass med filmer og tre sportsbh'er, nedpressbånd og skrubb.. Sommerfugler i magen Bør man legge på rent sengetøy dagen man skal operere? Spennende :D gleder meg til å høre hvordan det går :) jeg må vente til 8 mai, men det går nok fort..
Teita Skrevet 22. april 2013 #26673 Skrevet 22. april 2013 Jeg er ikke fornøyd med puppene mine Håper de vil forandre seg, men tviler litt på det. Snart to uker siden operasjon nå. De er bittesmå med klær på, ingen som ser at jeg har tatt silikon, men store uten klær. De går liksom lite utover, men området med pupp er stort litt vanskelig å forklare.. Men jeg har ikke en sånn fin fold/ kurve under puppen. De går rett frem i en cm ca, og så kommer kurven. Ser litt rart ut. Akkurat som om protesen burde falt mer ned, og nærmere brystet på en måte.. Noen som har opplevd at det ble bedre?
*Bumblebee* Skrevet 22. april 2013 #26674 Skrevet 22. april 2013 Jeg har nå oppdaget at jeg har en ekstra fold under beystet..er livredd for at det er "double bouble" ang str så har jeg det helt likt, INGEN ser det med klær på.så lurer jo på om jeg sku tatt større cc..men uten klær så synes jeg de er ok.minus den rare formen under da..skal inn til pk på ekstra kontroll snart.uff typisk min flaks å få noe søikt :(
*Bumblebee* Skrevet 22. april 2013 #26675 Skrevet 22. april 2013 - pokkers tlf, mye stavefeil pga den!!
tennissokker Skrevet 22. april 2013 #26676 Skrevet 22. april 2013 heihei alle silikondamer! så gøy med en egen (og ikke minst stor og aktiv) tråd angående silikon! kan vel begynne med å presentere meg selv: 19 år, mamma til 1-åring som nicket sier så har jeg fått tennissokker til pupper etter 1 års amming. Operasjonsdato: 21. mai (mindre enn en mnd til!!!!) så har man jo litt spørsmål da, håper noen kan svare:) : på konsultasjonen ble vi vel enige om proteser enn plass mellom 240-280 cc. (Eller heter det gram? Hva er forskjellen?) Men jeg begynner å lure på om det kanskje blir litt lite? Målet er jo naturlige pupper, men når man først legger seg under kniven for flerfoldige tusen, så vil man jo ha litt størrelse også.. Full C helst! Noen som har lagt inn rundt 240-280? Hvilken str endte dere opp med? Er forøvrig 1.59 høy, og ca 47-50 kg. (lenge siden jeg har eid en vekt, så litt usikker.) Diskuterer man str på selve operasjonsdagen? 1
*Bumblebee* Skrevet 22. april 2013 #26677 Skrevet 22. april 2013 Hvilken str bruker du nå? Jeg hadde liten B, har nå C/D cup.kommer an på bhen og hvilken omkrets jeg bruker. Har lagt inn anatomiske under muskel, 340 cc. Men husk! Det er pk som vet hva som blir best for deg, lurt å høre på han som regel de er flinke til å se hva som blir mest naturlig i forh.til din kropp. Antall cc varierer uendelig fra person til person, og to som har likt ant. Cc har veldig ofte ulike pupper etterpå pga det er ditt utg.punkt som avgjør resultatet.
Stjernesamleren Skrevet 22. april 2013 #26678 Skrevet 22. april 2013 I morgen på dette tidspunkt sitter jeg forhåpentlig her med nye pupper! Skrekkblandet fryd! :D 1
Anneks Skrevet 22. april 2013 #26679 Skrevet 22. april 2013 Så leit å høre at du ikke er fornøyd teita! Silikonpupper er lettere å skjule enn naturlige pupper, så de ser nok mindre ut med klær enn ikke klær. Men husk ennå at de kan forandre seg myyye! Du har i tillegg under muskel og hvis de ikke har dropper ennå så ser man ikke det endelige resultatet før det. Og denne prosessen kan ta lang tid. Jeg har over muskel, og synes mine ble merkbart finere etter ca. 4 uker. Da ble mer runde i formen og myknet opp litt etter litt. Så prøv å ikk ta sorgene på forskudd og gi det litt tid. Mye som fortsatt kan skje
Anneks Skrevet 22. april 2013 #26680 Skrevet 22. april 2013 Tennissokker: Jeg hadde a-cup fra før, og la inn 295 cc (cc=gr=ml). Jeg har endt opp med 70 d. Evt kan jeg i noen bher bruker 75c, men cupen kan bli litt knapp i noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå