Melli Skrevet 18. april 2013 #26641 Skrevet 18. april 2013 Vellykket møte på Colosseum i dag operasjon om 20 dager :D 300-350cc over muskel er litt redd for at dem blir alt for store, men han skulle se ann når jeg ligger under kniven hva det blir.. :O gru gleder meg!! Hey! Gratulerer med opdato :laugh: Det blir nok supert skal du se. De er gode på å bestemme str. Stol på dem, ikke heng deg for mye opp i cc.
Milkyway Skrevet 18. april 2013 #26642 Skrevet 18. april 2013 Sant sant han har jo gjort det i over 25 år som han sa, så bør ha peiling er det ikke vanlig at dem måler opp og sånn på konsultasjon?? Dem gjorde nemlig det på akademiklininikken men ikke på Colosseum.. Og sa moderatprofil på akademi og høyprofil på Colosseum.. Kan jo bli gal av det greine her
Puppmania Skrevet 18. april 2013 #26643 Skrevet 18. april 2013 au au. jeg har hatt puppene mine i 2 måneder nå, men begynt å slite med vondt i det høyre arret. det stikker og brenner liksom litt. hva kan det være? når jeg kjenner på det er det klumpete og hardt. det lekker ikke nnoe veske av det oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA
Milkyway Skrevet 18. april 2013 #26644 Skrevet 18. april 2013 oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA Huff vet ikke hva du bør gjøre, men håper det går bra med deg :/:/
Gjest Monicaeh Skrevet 18. april 2013 #26645 Skrevet 18. april 2013 oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA Uff, skjønner at du er stressa. Jeg tror det er best og la det lufttørke uten teipen. Få tak i klinikken din så fort som mulig og hør hva du skal gjøre. Håper det ordner seg!!!
Teita Skrevet 18. april 2013 #26646 Skrevet 18. april 2013 oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA Shit, så kjedelig! Jeg aner ikke hvorfor eller hva :/ Jeg tror jeg ville teipet over nå. Også ringt klinikken med en gang De åpner. Hvor opererte du igjen?
yoggi Skrevet 18. april 2013 #26647 Skrevet 18. april 2013 (endret) oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA Ring legevakten imens, kanskje de har noe tips. Dette skjedde med en venninne av meg, hun måtte tilbake til klinikken igjen å sy. Etter en stund skjedde det samme igjen og hun måtte tilbake å sy, men fikk beskjed om at hvis det skjedde en gang til måtte hun ta ut implantatene. Men det gikk heldigvis bra. Det går sikkert kjempe fint. Endret 18. april 2013 av yoggi
Puppmania Skrevet 18. april 2013 #26648 Skrevet 18. april 2013 Huff vet ikke hva du bør gjøre, men håper det går bra med deg :/:/ Uff, skjønner at du er stressa. Jeg tror det er best og la det lufttørke uten teipen. Få tak i klinikken din så fort som mulig og hør hva du skal gjøre. Håper det ordner seg!!! Shit, så kjedelig! Jeg aner ikke hvorfor eller hva :/ Jeg tror jeg ville teipet over nå. Også ringt klinikken med en gang De åpner. Hvor opererte du igjen? Ring legevakten imens, kanskje de har noe tips. Dette skjedde med en venninne av meg, hun måtte tilbake til klinikken igjen å sy. Etter en stund skjedde det samme igjen og hun måtte tilbake å sy, men fikk beskjed om at hvis det skjedde en gang til måtte hun ta ut implantatene. Men det gikk heldigvis bra. Det går sikkert kjempe fint. Tekstet med PK nå og forklarte problemet. Han sa jeg skulle rense det og ta på kompressplaster og IKKE teipe. Så ba han meg også sende et bilde av hvordan det så ut. så håper på et svar. det er jo ikke store såret. men når det klarer å bli sår i 2måned blir jeg veldig nervøs kjenner jeg... Opererte på klinikken i strømstad, og har mulighet til å snakke med PK døgnet rundt
yoggi Skrevet 18. april 2013 #26649 Skrevet 18. april 2013 Tekstet med PK nå og forklarte problemet. Han sa jeg skulle rense det og ta på kompressplaster og IKKE teipe. Så ba han meg også sende et bilde av hvordan det så ut. så håper på et svar. det er jo ikke store såret. men når det klarer å bli sår i 2måned blir jeg veldig nervøs kjenner jeg... Opererte på klinikken i strømstad, og har mulighet til å snakke med PK døgnet rundt Uff ja stakkars det skjønner jeg! Ble nervøs selv jeg:/ har såret sett ok tidligere de andre gangene du har byttet teip?
locomira Skrevet 18. april 2013 #26650 Skrevet 18. april 2013 Hei igjen Nå har det gått 3 dager siden jeg operasjon og jeg føler meg i kjempeform. Har ikke veldig vondt eller store problemer med å funke normalt. Det eneste som gjør litt vondt er å komme seg ut av senga på morgenen. Tok smertestillende de 2 første dagene, men ikke noe idag.. Har veldig brystspreng og lurer på når det begynner å gi seg? Jeg har lagt inn 350 under muskelen.
Puppmania Skrevet 18. april 2013 #26651 Skrevet 18. april 2013 Uff ja stakkars det skjønner jeg! Ble nervøs selv jeg:/ har såret sett ok tidligere de andre gangene du har byttet teip? det høyre har alltid vært mer lilla, men det var vel litt mer jobb med den puppen tror jeg ! FÅTT SVAR !!! Han sa at det ikke kommer til å revne resten av arret og det bare trenger å lufttørke og ikke dekkes til, så jeg skal ta på kompress før jeg legger meg og bare passe på at det ikke ligger noe sømmer fra bh rett under. gud så nervøs jeg var... men det ordnet seg. Han mente det ikke var farlig. I love my PK
Milkyway Skrevet 18. april 2013 #26652 Skrevet 18. april 2013 det høyre har alltid vært mer lilla, men det var vel litt mer jobb med den puppen tror jeg ! FÅTT SVAR !!! Han sa at det ikke kommer til å revne resten av arret og det bare trenger å lufttørke og ikke dekkes til, så jeg skal ta på kompress før jeg legger meg og bare passe på at det ikke ligger noe sømmer fra bh rett under. gud så nervøs jeg var... men det ordnet seg. Han mente det ikke var farlig. I love my PK Det var godt å høre :) håper det ordner seg!!
Melli Skrevet 18. april 2013 #26653 Skrevet 18. april 2013 oppdatering i og med at ingen svarte. Gikk i dusjen nå og skulle ta av teipen, så at arret faen meg har sprukket i kanten !! ca 3-4mm åpning og det kom ganske rød/orange blod ut av det. HVA GJØR JEG NÅ !??? ÅK har ikke svart meg enda og jeg er livredd for å teipe over det, skal jeg bruke strips, teip, hvordan teip, plaster ?! KJEMPE STRESSA NEI, ikke tape det igjen!!! Hadde det samme selv for litt over en uke siden. Det må lufttørke. Kjøp vanlig plaster som du klipper til for å beskytte mot bhen mens det tørker opp. det tar ca et par dager og så venter du enda noen dager med å tape over. Ta det med ro. Det er visst vanlig å væske litt fra såret etter noen uker faktisk.( ref colosseumklinikken) Det er sårvæske som skal ut. Pass på å tørke det godt med føneren etter dusjing. Hold det rent og tørt. Detter går bra:=)
Melli Skrevet 18. april 2013 #26654 Skrevet 18. april 2013 Hei igjen Nå har det gått 3 dager siden jeg operasjon og jeg føler meg i kjempeform. Har ikke veldig vondt eller store problemer med å funke normalt. Det eneste som gjør litt vondt er å komme seg ut av senga på morgenen. Tok smertestillende de 2 første dagene, men ikke noe idag.. Har veldig brystspreng og lurer på når det begynner å gi seg? Jeg har lagt inn 350 under muskelen. Gratulrere og vel overstått Ja sprenger gjør det nok! Det gir seg i løpet av noen dager til. Så fint at du ikke dør av smerter, fortsatt god bedring
Vigil Skrevet 18. april 2013 #26655 Skrevet 18. april 2013 Hei jenter Det er over 3 mnd siden min operasjon men venstre bryst er fortsatt hardere enn høyre bryst. Tar det så langt tid før den dropper og blir like myk som høyre bryst ? Har fått litt annerledes fasong på høyre bryst og har kontaktet PK men hun sier at vi må vente å se. Hittil har det ikke vært noe positiv endring så jeg håper ikke at jeg må vente et år før det blir korrigert. 1
*Bumblebee* Skrevet 19. april 2013 #26656 Skrevet 19. april 2013 Mht hårvask, bøy hodet forrover, hold armene inntil kroppen og ikke løft albuene over ørehøyde. Da skal det gå bra. Det blir i alle fall rent, så kan kjæresten din børste deg etterpå Swegmark på Lindex har en spileløs sportsbh. Den er superdeilig og man får veldig fine pupper i den. Den er også litt nettere enn Triaction. Vekk med softispuppene! En annen som jeg elsker å ha på er bhen fra Anita. Har lagt ut link noen sider bakover her. De har den på Colosseuklinikken på Majorstua. Den har åpning forran og gnager ikke i det hele tatt. har du link el bilde til den sportsbhen? Er sååå lei denne stygge sykehus greia... kunne gjerne tenkt meg noe mer fresht ja! Synes ikke puppene er noe fine i denne jeg har heller...
Melli Skrevet 19. april 2013 #26657 Skrevet 19. april 2013 har du link el bilde til den sportsbhen? Er sååå lei denne stygge sykehus greia... kunne gjerne tenkt meg noe mer fresht ja! Synes ikke puppene er noe fine i denne jeg har heller... Okidoki, legger ut bilde/link når jeg kommer hjem fra jobb
mexx Skrevet 19. april 2013 #26658 Skrevet 19. april 2013 Mht hårvask, bøy hodet forrover, hold armene inntil kroppen og ikke løft albuene over ørehøyde. Da skal det gå bra. Det blir i alle fall rent, så kan kjæresten din børste deg etterpå Swegmark på Lindex har en spileløs sportsbh. Den er superdeilig og man får veldig fine pupper i den. Den er også litt nettere enn Triaction. Vekk med softispuppene! En annen som jeg elsker å ha på er bhen fra Anita. Har lagt ut link noen sider bakover her. De har den på Colosseuklinikken på Majorstua. Den har åpning forran og gnager ikke i det hele tatt. Takk for svar! :D Skal blir så deilig med dusj<3 grugleder meg Da skal jeg inn å bestille den fra swegmark nå! Håper bare jeg treffer på størrelsen )
*Bumblebee* Skrevet 19. april 2013 #26659 Skrevet 19. april 2013 Kjøpte en fra swegmark idag, håper det var samme du prøvde melli den fantes i sort el hvit, og hadde justerbare stropper og lukking bak.var usikker på str,men tok en i 70.kan bruke 75 og, men tenkte det er best å ta den som sitter tightest på.prøvde såvidt ny fiin bh og, SOM jeg gleder meg til jeg kan gå amok og handle nye fine :D :D ser ut til at jeg havner på 70 D, evt 75. Fornøyd!! Før fylte jeg ikke en B engang..
mexx Skrevet 19. april 2013 #26660 Skrevet 19. april 2013 Kjøpte en fra swegmark idag, håper det var samme du prøvde melli den fantes i sort el hvit, og hadde justerbare stropper og lukking bak.var usikker på str,men tok en i 70.kan bruke 75 og, men tenkte det er best å ta den som sitter tightest på.prøvde såvidt ny fiin bh og, SOM jeg gleder meg til jeg kan gå amok og handle nye fine :D :D ser ut til at jeg havner på 70 D, evt 75. Fornøyd!! Før fylte jeg ikke en B engang.. Så GØY!! iiii, gleder meg til jeg og kan på shopping )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå