Kris80 Skrevet 17. april 2013 #26621 Skrevet 17. april 2013 Men du var happy med resultatet før det ble hardt? Du skjønner, jeg er fire uker postop og den ene puppen er litt høyre og litt hardere enn den andre...tenker såklart det værste...hehe... Ja, litt crazy jeg vet;0) A det var jeg:) men på den siden jeg fikk kapsel så var det steinhardt og det sprengte veldig. Men det tar jo tid før de blir myke.. Er du usikker så ring klinikken du opererte deg hos.., bedre å ringe en gang for mye:)
Teita Skrevet 17. april 2013 #26622 Skrevet 17. april 2013 Tusen takk :-) Ikke vær så lei deg. Du er helt i første fase og MYE skjer den første tiden. Jeg syns puppene dine så veldig fine ut i bikini, så jeg håper virkelig du blir fornøyd selv også etterhvert. Trøste klem :-) Ja, jeg håper det skjer endel mer.. De er fine med klær syntes jeg, men ikke uten
Puppmania Skrevet 18. april 2013 #26623 Skrevet 18. april 2013 au au. jeg har hatt puppene mine i 2 måneder nå, men begynt å slite med vondt i det høyre arret. det stikker og brenner liksom litt. hva kan det være? når jeg kjenner på det er det klumpete og hardt. det lekker ikke nnoe veske av det
Gjest Teta Skrevet 18. april 2013 #26624 Skrevet 18. april 2013 (endret) Åh, det er så spennende å lese om deres erfaringer! Selv er jeg i oppsparingsfasen, og sluker alt av informasjon. Jeg har faktisk lest gjennom alle sidene i denne tråden, litt sporadisk over flere år, og jeg er så glad for at så mange vil dele opplevelser. Selv er jeg 26 år gammel og har ønsket dette i mange år, men har ikke turt før nå.. Endret 18. april 2013 av Teta
M.C Skrevet 18. april 2013 #26625 Skrevet 18. april 2013 Da blir det anatomiske implantater på meg. 210cc under muskel. Håper det blir bra Min bwd er på 12 cm. Hvordan vil det bli når implantatene er på 11? Kunne gå opp til 235cc, men er redd det vil tyte ut på sidene da siden jeg er veldig smal....
Melli Skrevet 18. april 2013 #26626 Skrevet 18. april 2013 A det var jeg:) men på den siden jeg fikk kapsel så var det steinhardt og det sprengte veldig. Men det tar jo tid før de blir myke.. Er du usikker så ring klinikken du opererte deg hos.., bedre å ringe en gang for mye:) takk igjen for svar. Jo, har snakket med klinikken og fått time til ktr 6/5. De mente det var best å vente litt til så kroppen fikk litt mer tid Stresser sikker litt unødvendig, men du vet...vil jo at det skal bli så bra resultat som mulig
Melli Skrevet 18. april 2013 #26627 Skrevet 18. april 2013 Åh, det er så spennende å lese om deres erfaringer! Selv er jeg i oppsparingsfasen, og sluker alt av informasjon. Jeg har faktisk lest gjennom alle sidene i denne tråden, litt sporadisk over flere år, og jeg er så glad for at så mange vil dele opplevelser. Selv er jeg 26 år gammel og har ønsket dette i mange år, men har ikke turt før nå.. Velkommen hit lykke til med planlegging!
mexx Skrevet 18. april 2013 #26628 Skrevet 18. april 2013 Vet det har blitt tatt opp her før, men hvor lenge bør det gå før en kan bruke annen bh enn den vi får på klinikken? Den er så stygg. buhu Og tips til hvilken bh som da kan brukes? Lurer også på om dere klarte å vaske håret når dere dusja 4. dagen? :S Kan ikke skjønne hvordan det skal gå
Teita Skrevet 18. april 2013 #26629 Skrevet 18. april 2013 Vet det har blitt tatt opp her før, men hvor lenge bør det gå før en kan bruke annen bh enn den vi får på klinikken? Den er så stygg. buhu Og tips til hvilken bh som da kan brukes? Lurer også på om dere klarte å vaske håret når dere dusja 4. dagen? :S Kan ikke skjønne hvordan det skal gå De sier forskjellig på de forskjellige klinikker. Men på min sier de 4 uker, og 6 mnd før bh med spiler. Nelly.com har endel softbra. Jeg klarer enda ikke å vaske håret selv. Samboeren min som gjør det.
*Bumblebee* Skrevet 18. april 2013 #26630 Skrevet 18. april 2013 Jeg har under muskel, og det er først nå to uker post op. At jeg har vasket håret selv.har stått fremoverbøyd tidligere og fått min søster til å vaske;) står bøyd enda, klarer ikke å holde armene lenge over hodet. Fram til to uker etter op.skal man ikke ta armene over hodet i det hele tatt sa min pk. Og som sagt, får det ikke helt til enda
mexx Skrevet 18. april 2013 #26631 Skrevet 18. april 2013 Spørs om jeg også får få hjelp av kjærsten med hårvasken ja Lurer på hvordan det skal gå, han som syns det er forferdelig bare å måtte lage hestehale på meg disse dagene! haha. 4 uker, så lenge De ser jo så innmari rare ut at samme hva jeg har på meg utenpå i denne bhen. Når den vaskes tar det jo en del timer før den er tørr igjen også. Sett litt på nelly jeg og, må nok bestille noen der som jeg kan bruke innimellom Usikker på størrelsen. ser jeg har fått 80B i den triaction bhen fra fornebu, det høres veldig lite ut :S puppene er jo store Vet du om denne er stor i størrelsen? Du har vel den samme, teita?
Teita Skrevet 18. april 2013 #26632 Skrevet 18. april 2013 Spørs om jeg også får få hjelp av kjærsten med hårvasken ja Lurer på hvordan det skal gå, han som syns det er forferdelig bare å måtte lage hestehale på meg disse dagene! haha. 4 uker, så lenge De ser jo så innmari rare ut at samme hva jeg har på meg utenpå i denne bhen. Når den vaskes tar det jo en del timer før den er tørr igjen også. Sett litt på nelly jeg og, må nok bestille noen der som jeg kan bruke innimellom Usikker på størrelsen. ser jeg har fått 80B i den triaction bhen fra fornebu, det høres veldig lite ut :S puppene er jo store Vet du om denne er stor i størrelsen? Du har vel den samme, teita? Ja, den er ikke særlig fin. Puppene mine ser ut som to fjelltopper i den. Jeg har også 80 b i den. Kjøpte en ekstra fra klinikken, sånn at jeg hadde en til når den andre er til vask. Men jeg reagerer sånn på den strikken og kanten nederst. Får så vondt i arrene. Så jeg har gått uten i noen dager, med en soft bra fra kappahl, for å roe ned arrene. Men nå er den på igjen, og vondt igjen.. Jeg er nok en C cup i vanlig bh nå, og venninna mi som har C i sin tri action er en E cup.
mexx Skrevet 18. april 2013 #26633 Skrevet 18. april 2013 Ja, den er ikke særlig fin. Puppene mine ser ut som to fjelltopper i den. Jeg har også 80 b i den. Kjøpte en ekstra fra klinikken, sånn at jeg hadde en til når den andre er til vask. Men jeg reagerer sånn på den strikken og kanten nederst. Får så vondt i arrene. Så jeg har gått uten i noen dager, med en soft bra fra kappahl, for å roe ned arrene. Men nå er den på igjen, og vondt igjen.. Jeg er nok en C cup i vanlig bh nå, og venninna mi som har C i sin tri action er en E cup. Haha, ja, fjelltopper her og !! Hadde også tenkt å høre om det på klinikken, men glemte det :/ Huffda:( kjedelig :S Hvilken størrelse har du i den fra kappahl?
Kris80 Skrevet 18. april 2013 #26634 Skrevet 18. april 2013 takk igjen for svar. Jo, har snakket med klinikken og fått time til ktr 6/5. De mente det var best å vente litt til så kroppen fikk litt mer tid Stresser sikker litt unødvendig, men du vet...vil jo at det skal bli så bra resultat som mulig Bare hyggelig å kunne være til hjelp:) Har du barn? Hvis du har hatt melkespreng.. Så kan du gange den smerten med 100 :s Sikkert ikke likt for alle men...
*Bumblebee* Skrevet 18. april 2013 #26635 Skrevet 18. april 2013 Jeg må vente i SEKS uker, buhuu..de ser ikke akkurat freshe ut i denne sykehus-sportsbh'n!! Gleder meg såå til jeg kan gå med vanlig bh..men det er jo enda lengre til.6 mnd...jaja får bare holde ut! Blir de penere i spileløs bh altså? Hva er forskjellen på puppene i en slik vs en med spiler, for de som har prøvd?
*Bumblebee* Skrevet 18. april 2013 #26636 Skrevet 18. april 2013 -altså, spileløs vs vanlig bh mente jeg, haha..om dere forstår.
Melli Skrevet 18. april 2013 #26637 Skrevet 18. april 2013 (endret) Vet det har blitt tatt opp her før, men hvor lenge bør det gå før en kan bruke annen bh enn den vi får på klinikken? Den er så stygg. buhu Og tips til hvilken bh som da kan brukes? Lurer også på om dere klarte å vaske håret når dere dusja 4. dagen? :S Kan ikke skjønne hvordan det skal gå Mht hårvask, bøy hodet forrover, hold armene inntil kroppen og ikke løft albuene over ørehøyde. Da skal det gå bra. Det blir i alle fall rent, så kan kjæresten din børste deg etterpå Swegmark på Lindex har en spileløs sportsbh. Den er superdeilig og man får veldig fine pupper i den. Den er også litt nettere enn Triaction. Vekk med softispuppene! En annen som jeg elsker å ha på er bhen fra Anita. Har lagt ut link noen sider bakover her. De har den på Colosseuklinikken på Majorstua. Den har åpning forran og gnager ikke i det hele tatt. Endret 18. april 2013 av Melli
Melli Skrevet 18. april 2013 #26638 Skrevet 18. april 2013 (endret) oops!dobbelpost.. Endret 18. april 2013 av Melli
Teita Skrevet 18. april 2013 #26639 Skrevet 18. april 2013 -altså, spileløs vs vanlig bh mente jeg, haha..om dere forstår. Spiler får puppene til å se større ut
Milkyway Skrevet 18. april 2013 #26640 Skrevet 18. april 2013 Vellykket møte på Colosseum i dag operasjon om 20 dager :D 300-350cc over muskel er litt redd for at dem blir alt for store, men han skulle se ann når jeg ligger under kniven hva det blir.. :O gru gleder meg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå