Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har sikkert nevnt det før, men hvilken klinikk snakker du om? :)

Ja, uff.. Jeg leste alt jeg kom over i form av forum, blogger osv.. :fnise: Men det beste er bare å finne en kirurg som vet hva han snakker om, og som du kan stole på gjør det som blir best for deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

[slettet

Endret av M.C
Skrevet

Teres i Bergen. Dr Busch som skal operere. Tror han er litt i Stavanger og opererer også.

Kjempehyggelig og veldig profesjonell :)

Skal snakke litt om implantater siden jeg er så usikker.

Ok, men da finner dere sikkert ut av det :) Min kirurg så ihvertfall på meg i noen få minutter, snudde seg mot meg og sa "ok, du har en mulighet, og det er anatomiske, under muskel osv.. " Veldig sikker i sin sak ihvertfall. Også forklarte han meg hvorfor.

Skrevet

Noen som har opplevd at anatomiske implantat har snudd seg?

Mange implantater i dag er ruglete, dette fordi at de skal feste seg til vev inni puppen, da kan de i prinsippet ikke snu seg opp ned :) Så tror ikke det er så vanlig uansett, da hadde de nok ikke brukt anatomiske så mye :)

Gjest Monicaeh
Skrevet

I morgen er puppene mine 7 uker gamle, så tenkte og legge ut noen bilder. De har ikke forandra seg de droppet, så jeg håper de forblir sånn.

Har 295 under muskel.

Legger ved et gammelt bildet sånn at dere kan se forandringen.

post-67594-0-85637200-1366209087_thumb.jpost-67594-0-93565900-1366209125_thumb.jpost-67594-0-24063100-1366209164_thumb.j

Skrevet (endret)

Jammen fine Monicaeh:0) gratulerer med flott resultat! Når droppet dine, evt ble like i fasongen?

Det er helt ubeskrivelig deilig å fylle en pen bh! Hurra for silikon;0) måtte bare ventilere litt lykke...

Endret av Melli
Skrevet

Noen som kjenner noen som har/har hatt hard kapsel? Evt når skjedde det etter op?

Skrevet

Monicaeh: Fine pupper, bra resultat :) Du burde være veldig fornøyd! Fin kløft og, ikke noe mellomrom mellom puppene sånn som jeg har..

Blir lei meg når jeg ser på puppene mine i speilet jeg.. Håper, håper, håper de vil forandre seg endel. :(

Skrevet

Locomira; ikke frekt ment, men man bør vel vite hvilket implantat man har..?? Har du ikke avtalt det med pk på forhånd? Hvor mange cc har du? :)

Jo jeg har runde, og var selvfølgelig på konsultasjonstime og avtalte str. Jeg har lagt inn 350.

Gjest Monicaeh
Skrevet

Jammen fine Monicaeh:0) gratulerer med flott resultat! Når droppet dine, evt ble like i fasongen?

Det er helt ubeskrivelig deilig å fylle en pen bh! Hurra for silikon;0) måtte bare ventilere litt lykke...

Takk takk :-) Første puppen droppa etter 2 uker, mens den andre kom en uke senere! Dine har droppa enda eller?

Nå er de myke og gode, Jippi :-D Silikon er fantastisk ;-)

Skrevet

Teita..synes dine ser fine ut eg! Utifra bildet du la ut? :) ang mellomrom så kommer det an på hva du hadde fra før.selv har jeg også litt mellomrom, jeg belager meg på at sånn er det. Man kan ikke forandre så mye på hva man hadde som utg.punkt dessverre.. silikon er bare en forbedring av dine egne :)

Gjest Monicaeh
Skrevet

Monicaeh: Fine pupper, bra resultat :) Du burde være veldig fornøyd! Fin kløft og, ikke noe mellomrom mellom puppene sånn som jeg har..

Blir lei meg når jeg ser på puppene mine i speilet jeg.. Håper, håper, håper de vil forandre seg endel. :(

Tusen takk :-) Ikke vær så lei deg. Du er helt i første fase og MYE skjer den første tiden.

Jeg syns puppene dine så veldig fine ut i bikini, så jeg håper virkelig du blir fornøyd selv også etterhvert.

Trøste klem :-)

Skrevet

Monicaeh.. superfint resultat!! :)

Skrevet (endret)

Edit: fjernet bildelink

Kjempefint resultat!! Regner med du er fornøyd :-D

Endret av Lille v
Skrevet

Så er det bare én uke ( :sjokkert:) til jeg skal opereres! Har så smått begynt "forberedelesene", men vil gjerne høre hva dere andre har gjorde/i ettertid skulle ønske dere gjorde/forberedte :)

Sånn utover å selvfølgelig hente medisiner og tape, har jeg tenkt å handle inn masse og lettvint mat, sette viktige ting i "armhøgde" (kaffetrakter, baderomsartikler....??), finne frem kle som er lette å få på.. Eh, ja det var det jeg kom på i farten:)

Skrevet

Noen som kjenner noen som har/har hatt hard kapsel? Evt når skjedde det etter op?

Jeg fikk det... Gjorde grusomt vondt, brystet var helt steinhardt. Måtte operere på nytt.. Tror det skjedde ca 6-12 mnd etter oprasjonen.. Men er ikke sikker.. Er 14 år siden

Skrevet

Jeg fikk det... Gjorde grusomt vondt, brystet var helt steinhardt. Måtte operere på nytt.. Tror det skjedde ca 6-12 mnd etter oprasjonen.. Men er ikke sikker.. Er 14 år siden

oi...! Takk for svar:) ble veldig nysgjerrig nå. Husker du om det startet tidlig i forløpet, uker..måneder? Droppet de som normalt etter noen uker postop, eller var de litt harde helt fra starten av? Fikk du på begge? Hvordan ble det etter op 2?

Det var mange spørsmål:0) håper du gidder svare;0)

Skrevet

oi...! Takk for svar:) ble veldig nysgjerrig nå. Husker du om det startet tidlig i forløpet, uker..måneder? Droppet de som normalt etter noen uker postop, eller var de litt harde helt fra starten av? Fikk du på begge? Hvordan ble det etter op 2?

Det var mange spørsmål:0) håper du gidder svare;0)

Mener å huske at det tok en god stund før det skjedde...., alle kontrollene jeg var på var bra.

Hadde bare på ene siden og har vært bra etter oprasjon nr to.

Skrevet (endret)

Mener å huske at det tok en god stund før det skjedde...., alle kontrollene jeg var på var bra.

Hadde bare på ene siden og har vært bra etter oprasjon nr to.

Men du var happy med resultatet før det ble hardt?

Du skjønner, jeg er fire uker postop og den ene puppen er litt høyre og litt hardere enn den andre...tenker såklart det værste...hehe... Ja, litt crazy jeg vet;0)

Endret av Melli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...