mexx Skrevet 16. april 2013 #26581 Skrevet 16. april 2013 Hei Er det noen som kjenner til ventetiden på Fornebuklinikken? Er det lang ventetid eller kan man få op. dato feks så tidlig som juni i år? Jeg hadde konsultasjon 11 mars og fikk operasjon i går Så ikke så altfor ille med 5 uker
Teita Skrevet 16. april 2013 #26582 Skrevet 16. april 2013 Det gikk bra Ble ikke med etterpå da, kun i kirka, men det gikk helt fint Såå glad for det! Nå ligger jeg her og beynner å bli leiii, vil bare at det skal gå over! hehe. Må nok bare være tålmodig! Det beste du kan gjøre, er å ta smertestillende til avtalt tid, og sove så mye som mulig. Da går dagene fortere. Jeg er fortsatt sengeliggende mesteparten av tiden, og nå er det en uke siden min operasjon, men i dag har jeg klart å brette klær babysteps. Blir bedre for hver dag som går.
mexx Skrevet 16. april 2013 #26583 Skrevet 16. april 2013 Det beste du kan gjøre, er å ta smertestillende til avtalt tid, og sove så mye som mulig. Da går dagene fortere. Jeg er fortsatt sengeliggende mesteparten av tiden, og nå er det en uke siden min operasjon, men i dag har jeg klart å brette klær babysteps. Blir bedre for hver dag som går. Ja:) Ikke tatt de sterkeste enda, har litt lyst, men er jo ikke sånn at jeg måå så. Redd jeg skal sove mindre om natta jeg, om jeg sover altfor mye på dagen :S ? Hehe, huff, det går fremover da:) Og det kommer jo til å bli bra, vi vet hvartfall det ! :D
Teita Skrevet 16. april 2013 #26584 Skrevet 16. april 2013 Ja:) Ikke tatt de sterkeste enda, har litt lyst, men er jo ikke sånn at jeg måå så. Redd jeg skal sove mindre om natta jeg, om jeg sover altfor mye på dagen :S ? Hehe, huff, det går fremover da:) Og det kommer jo til å bli bra, vi vet hvartfall det ! :D Jeg tok alle de sterkeste jeg. Tror ikke jeg hadde kommet meg over det verste uten. De tre siste sparte jeg til kvelden når jeg skulle sove, for de hjalp på det. Syntes de fungerte godt. Tok ca. 15 min før virkningen begynte, men virkningen gikk også fort ut.. Men det var ihvertfall deilig sålenge de lindret. Men utrolig bra hvis du ikke føler du trenger de da!
Milkyway Skrevet 16. april 2013 #26585 Skrevet 16. april 2013 Skal på konsultasjon på Colosseum på torsdag, men klarer ikke å vente med spørsmål så hører her opererer dem på torsdager/fredager? På akademiklinikken så opererte dem bare man/tirs/ons, men det passer dårlig for meg pga lettere å få hjelp til barnepass i helgen
locomira Skrevet 16. april 2013 #26586 Skrevet 16. april 2013 Hei. Helt ny her, og nyoperert igår. Gikk kjempe bra og syns ikke jeg har særlig vondt idet hele tatt. Har tatt max smertestillende, en voltaren + en paragin forte 2 ganger idag, men skal begynne å trappe ned nå. Puppene mine er selvfølgelig veldig harde, men syns også de er ganske spisse, som kremtopper. Håper de blir litt mer runde etterhvert. Gjør de det, dere som har peiling her inne????
Melli Skrevet 16. april 2013 #26587 Skrevet 16. april 2013 Skal på konsultasjon på Colosseum på torsdag, men klarer ikke å vente med spørsmål så hører her opererer dem på torsdager/fredager? På akademiklinikken så opererte dem bare man/tirs/ons, men det passer dårlig for meg pga lettere å få hjelp til barnepass i helgen jeg op fredag før påske på Colosseumklinikken:0)
Melli Skrevet 16. april 2013 #26588 Skrevet 16. april 2013 Hei. Helt ny her, og nyoperert igår. Gikk kjempe bra og syns ikke jeg har særlig vondt idet hele tatt. Har tatt max smertestillende, en voltaren + en paragin forte 2 ganger idag, men skal begynne å trappe ned nå. Puppene mine er selvfølgelig veldig harde, men syns også de er ganske spisse, som kremtopper. Håper de blir litt mer runde etterhvert. Gjør de det, dere som har peiling her inne???? Gratulerer med nye pupper:0) ta det med ro, de forandrer seg masse de neste tre mnd i alle fall! Til og med spisse, harde kremtopper blir runde og myke;0)
FrøkenC Skrevet 16. april 2013 #26589 Skrevet 16. april 2013 (endret) Hei. Helt ny her, og nyoperert igår. Gikk kjempe bra og syns ikke jeg har særlig vondt idet hele tatt. Har tatt max smertestillende, en voltaren + en paragin forte 2 ganger idag, men skal begynne å trappe ned nå. Puppene mine er selvfølgelig veldig harde, men syns også de er ganske spisse, som kremtopper. Håper de blir litt mer runde etterhvert. Gjør de det, dere som har peiling her inne???? Mine var veldig runde rett etter op., men har jo dempet seg litt nå. Tok du runde eller anatomiske? For hvis du tok runde, og puppene dine fremdeles virker mer "kremtoppete" når hevelsen begynner å gå ned, så ville jeg dratt rett til klinikken FØR kontrollsjekken. Endret 16. april 2013 av FrøkenC
locomira Skrevet 16. april 2013 #26590 Skrevet 16. april 2013 Gratulerer med nye pupper:0) ta det med ro, de forandrer seg masse de neste tre mnd i alle fall! Til og med spisse, harde kremtopper blir runde og myke;0) Takk for det:) Det var da godt å høre:)
locomira Skrevet 16. april 2013 #26591 Skrevet 16. april 2013 Mine var veldig runde rett etter op., men har jo dempet seg litt nå. Tok du runde eller anatomiske? For hvis du tok runde, og puppene dine fremdeles virker mer "kremtoppete" når hevelsen begynner å gå ned, så ville jeg dratt rett til klinikken FØR kontrollsjekken. Mener jeg har runde. Anatomiske, er det dråpeformet? Er jo bare ett døgn siden jeg op. så tror ikke hevelsen er gått helt ned. Skal på kontrollsjekk mandag.
FrøkenC Skrevet 16. april 2013 #26592 Skrevet 16. april 2013 (endret) Gratulerer med nye pupper:0) ta det med ro, de forandrer seg masse de neste tre mnd i alle fall! Til og med spisse, harde kremtopper blir runde og myke;0) Greit nok at puppene vil endre seg endel iløpet av mnd. som går... men hvis puppene mine hadde vært mer anatomiske enn runde, når den værste hevelsen hadde begynt å trappe ned, så hadde jeg så absolutt dratt til klinikken før andre kontroll (da har man jo fått av bandasjen for lengst og hevelsen sakte men sikkert går ned) Endret 16. april 2013 av FrøkenC
FrøkenC Skrevet 16. april 2013 #26593 Skrevet 16. april 2013 Mener jeg har runde. Anatomiske, er det dråpeformet? Er jo bare ett døgn siden jeg op. så tror ikke hevelsen er gått helt ned. Skal på kontrollsjekk mandag. Ja, anatomiske er dråpeformet. Ikke bekymre deg om dette nå, men etter første kontroll hvor du får av bandasjen osv., så burde du ikke la det gå lenger enn halvannen mnd før du drar til klinikken igjen (hvis du føler de fremdeles er mer dråpeformet enn runde).
*Bumblebee* Skrevet 16. april 2013 #26594 Skrevet 16. april 2013 Ja, anatomiske er dråpeformet. Ikke bekymre deg om dette nå, men etter første kontroll hvor du får av bandasjen osv., så burde du ikke la det gå lenger enn halvannen mnd før du drar til klinikken igjen (hvis du føler de fremdeles er mer dråpeformet enn runde). hva mener du med dette? Jeg har anatomiske, og mine pupper er runde! Absolutt ikke kjegleform..! Anatomiske er ikke automatisk "kjegleform" altså!
*Bumblebee* Skrevet 16. april 2013 #26595 Skrevet 16. april 2013 Locomira; ikke frekt ment, men man bør vel vite hvilket implantat man har..?? Har du ikke avtalt det med pk på forhånd? Hvor mange cc har du? 1
M.C Skrevet 17. april 2013 #26596 Skrevet 17. april 2013 Noen som har opplevd at anatomiske implantat har snudd seg?
Melli Skrevet 17. april 2013 #26597 Skrevet 17. april 2013 Noen som har opplevd at anatomiske implantat har snudd seg? uff, det må være skrekken... har aldri hørt om noen, eller lest om noen her i tråden heller. Tror det er ekstremt sjelden. Selv har jeg runde, mest fordi jeg var så redd for akkurat at de skulle snu seg faktisk. Driver aktivt med yoga og da er det mye "oppned" øvelser og tanken på at noe skulle flytte på seg ble for stor! Hvorfor lurer du? Har noen av dine endret fasong?
M.C Skrevet 17. april 2013 #26598 Skrevet 17. april 2013 uff, det må være skrekken... har aldri hørt om noen, eller lest om noen her i tråden heller. Tror det er ekstremt sjelden. Selv har jeg runde, mest fordi jeg var så redd for akkurat at de skulle snu seg faktisk. Driver aktivt med yoga og da er det mye "oppned" øvelser og tanken på at noe skulle flytte på seg ble for stor! Hvorfor lurer du? Har noen av dine endret fasong? Hei. Neida, jeg skal ikke opereres før 23.mai. Men er litt usikker på om jeg vil ha runde eller anatomiske Kan en tynn dame få et naturlig resultat med runde implantat?
Teita Skrevet 17. april 2013 #26599 Skrevet 17. april 2013 Kan en tynn dame få et naturlig resultat med runde implantat? Det er klart det. Men det kommer helt an på hvordan puppene dine er. Jeg måtte ha anatomiske proteser fordi jeg hadde mer pupp over brystvorten enn under, såkalte tubulære bryst. De ble sånn av amming.. Det kan være flere grunner til hvorfor man burde ha det ene eller det andre, men du burde høre på plastikkirurgen din. Han eller hun vet best hva som blir finest på deg
M.C Skrevet 17. april 2013 #26600 Skrevet 17. april 2013 Takk for svar Blir gal av denne ventetiden. Tenker så mye på operasjon og resultater... Og leser alt jeg kommer over på nettet. Og jo mer jeg leser, jo mer usikker blir jeg på hva jeg skal velge. Skal på en ny konsultasjon hos kirurgen min imorgen. Håper det hjelper litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå