yoggi Skrevet 16. april 2013 #26561 Skrevet 16. april 2013 Dere som har under muskel, hvor lang tid tok det før puppene deres droppet og ble mykere? Mine ble mykere etter 3-4 uker. Har fortsatt ikke merket noe til denne droppingen etter 6 uker. Så da blir de nok sånn som de er:)
Phibie Skrevet 16. april 2013 #26562 Skrevet 16. april 2013 Mine ble mykere etter 3-4 uker. Har fortsatt ikke merket noe til denne droppingen etter 6 uker. Så da blir de nok sånn som de er:) Jeg har heller ikke merket noe til denne droppinga alle snakker om På torsdag er det 7 uker siden min operasjon. Synes forsåvidt at puppene er fine der de er nå, de sitter ikke spesielt høyt tror jeg. Puppene er blitt noe mykere, men er enda ikke myke nok synes jeg. Men det kommer seg nok. Kan vel ta noen måneder før de blir myke.
yoggi Skrevet 16. april 2013 #26563 Skrevet 16. april 2013 Jeg har heller ikke merket noe til denne droppinga alle snakker om På torsdag er det 7 uker siden min operasjon. Synes forsåvidt at puppene er fine der de er nå, de sitter ikke spesielt høyt tror jeg. Puppene er blitt noe mykere, men er enda ikke myke nok synes jeg. Men det kommer seg nok. Kan vel ta noen måneder før de blir myke. Ja vi får bare vente å se. Synes også mine er for langt fra hverandre:p
Gjest Monicaeh Skrevet 16. april 2013 #26564 Skrevet 16. april 2013 Noen som vet når det er normalt å få tilbake følelse i brystene? Har fortsatt ikke følelse fra brystvortene og ned
Teita Skrevet 16. april 2013 #26565 Skrevet 16. april 2013 Ok. Jeg som håpet puppene mine ville bli bedre.. Nå er de harde som sten, langt fra hverandre, og litt lange. Kirurgen sa jo at han måtte legge inn anatomiske proteser på meg, for å "løfte" brystvorten lenger opp mot midten der de skal være. Men nå har jeg like lite pupp under brystvorten som før operasjonen, og masse over De er fine med klær osv, men ikke så fine nakne Er jo fornøyd, men langt fra 37000 kroner fornøyd. Er veldig spent på å høre hvordan det går med Mexx da?
*Bumblebee* Skrevet 16. april 2013 #26566 Skrevet 16. april 2013 Ok. Jeg som håpet puppene mine ville bli bedre.. Nå er de harde som sten, langt fra hverandre, og litt lange. Jeg Kirurgen sa jo at han måtte legge inn anatomiske proteser på meg, for å "løfte" brystvorten lenger opp mot midten der de skal være. Men nå har jeg like lite pupp under brystvorten som før operasjonen, og masse over De er fine med klær osv, men ikke så fine nakne Er jo fornøyd, men langt fra 37000 kroner fornøyd. Er veldig spent på å høre hvordan det går med Mexx da? uff så kjedelig! Hvor lenge er det siden er det du op.? Jeg var på kontroll idag, to uker postop. Der sa de at mine var droppet..slipper nedpressbåndet nå. jeg synes arrene er vel synlige enda, så håper virkelig de vil "sette" seg mer!blir forhåpentligvis bedre når arrene er helt grodd..er jo veldig nye enda.
*Bumblebee* Skrevet 16. april 2013 #26567 Skrevet 16. april 2013 -mente at jeg synes også at mine er mer pupp over enn under. Vil gjerne at de dropper litt mer så det blir mer under...har du bilder av dine?
Phibie Skrevet 16. april 2013 #26568 Skrevet 16. april 2013 Noen som vet når det er normalt å få tilbake følelse i brystene? Har fortsatt ikke følelse fra brystvortene og ned Synes å ha lest et sted at det kan ta opptil 1 år for nervene å gro sammen. Noe de ikke alltid gjør heller etter en sånn operasjon. Har ikke følelse der enda jeg heller
Phibie Skrevet 16. april 2013 #26569 Skrevet 16. april 2013 Ja vi får bare vente å se. Synes også mine er for langt fra hverandre:p Mine er å i grunn litt langt fra hverandre, men det var de også før operasjonen da. Men tenker at det kanskje blir bedre når de blir mykere? Når de blir mer "naturlig" i bevegelse å sånn
Gjest Monicaeh Skrevet 16. april 2013 #26570 Skrevet 16. april 2013 Synes å ha lest et sted at det kan ta opptil 1 år for nervene å gro sammen. Noe de ikke alltid gjør heller etter en sånn operasjon. Har ikke følelse der enda jeg heller Såpass ja :-/ Håper virkelig følelsene kommer tilbake.
Teita Skrevet 16. april 2013 #26571 Skrevet 16. april 2013 -mente at jeg synes også at mine er mer pupp over enn under. Vil gjerne at de dropper litt mer så det blir mer under...har du bilder av dine? Har ikke bilde nå, men skal få tatt med en gang jeg orker Akkurat nå ligger jeg i senga, fordi jeg har så vondt mellom puppene.
Teita Skrevet 16. april 2013 #26572 Skrevet 16. april 2013 uff så kjedelig! Hvor lenge er det siden er det du op.? Jeg var på kontroll idag, to uker postop. Der sa de at mine var droppet..slipper nedpressbåndet nå. jeg synes arrene er vel synlige enda, så håper virkelig de vil "sette" seg mer!blir forhåpentligvis bedre når arrene er helt grodd..er jo veldig nye enda. Puppene er en uke gamle i dag. Arrene blir sikkert veldig fine til slutt Venninna mi som tok for tre uker siden, har bare tynne lyse pennstreker allerede, men hun heler veldig fort. Jeg heler veldig sakte, så mine arr kommer nok til å være veldig synlige en stund. Vi får bare være flinke til å teipe
*Bumblebee* Skrevet 16. april 2013 #26573 Skrevet 16. april 2013 Å ok, da vil de nok forandre seg seg mer så bare smør deg med tålmodighet mine er finere nå enn det de var for en uke siden, og mine er jo bare to uker enda.de er også blitt mye mindre hoven, det ser jeg utifra bilder jeg har tatt
mexx Skrevet 16. april 2013 #26574 Skrevet 16. april 2013 Heii Jenter Takk for alle lykkeønsker! Med meg går det veldig bra! Fornebuklinkken var jo bare herlig hehe. Egentlig en deilig opplevelse Ikke noe særlig vondt i går. Lå på hotell i Oslo i natt og nå er jeg hjemme Litt mer vondt i dag, men absolutt heelt overkommelig
Lulo Skrevet 16. april 2013 #26575 Skrevet 16. april 2013 Hei alle sammen Det er første gang jeg er på denne siden og egentlig første gang jeg er inne på en blogg så jeg er litt urutinert men jeg bare hiver meg ut i det;=) Jeg er 33 år og har siden jeg var tenåring vært veldig lei og nesten flau over de små brystene mine, hele tiden har jeg ønsket meg bare bitte litt større og da jeg ble gravid for halvannet år siden kom endelig brystene jeg hadde drømt om så lenge!!!;=) dessverre forsvant de igjen da jeg var ferdig med at amme og nå står jeg tilbake med det store spørsmålet: skal jeg operere de større???? jeg holder på at bli sprø av at tenke på det og har nå kommet frem til den konklusjonen at enten skal jeg akseptere min kropp slik den er og slutt å syntes så synd på meg selv eller også må jeg gjøre noe med det. Jeg har derfor bestilt time hos Vanje Busic i Sandnes imorgen for at få en vurdering og litt veiledning om hva jeg bør gjøre. Jeg er dritt lei av at føle meg som en underutviklet liten jente og slite med manglende selvtillit når det gjelder kroppen min... Er det noen som har erfaring med Vanje Busic og har dere evt et par gode råd med på veien? Akkurat nå er jeg kjempe nervøs så det hadde vært kjekt med et par beroligende ord fra dere erfarne damer;=) Tusen hjertelig takk!! Hilsen Lulo;=)
1kakemonsteret Skrevet 16. april 2013 #26576 Skrevet 16. april 2013 Hei Er det noen som kjenner til ventetiden på Fornebuklinikken? Er det lang ventetid eller kan man få op. dato feks så tidlig som juni i år?
Gjest Monicaeh Skrevet 16. april 2013 #26577 Skrevet 16. april 2013 Hei Er det noen som kjenner til ventetiden på Fornebuklinikken? Er det lang ventetid eller kan man få op. dato feks så tidlig som juni i år? Det er en veldig populær klinikk og selvfølgelig litt ventetid. Fra konsultasjon til operasjon venta jeg 20 dager. Så du får helt sikkert operasjon i juni :-)
Elibo Skrevet 16. april 2013 #26578 Skrevet 16. april 2013 Hei alle sammen Det er første gang jeg er på denne siden og egentlig første gang jeg er inne på en blogg så jeg er litt urutinert men jeg bare hiver meg ut i det;=) Jeg er 33 år og har siden jeg var tenåring vært veldig lei og nesten flau over de små brystene mine, hele tiden har jeg ønsket meg bare bitte litt større og da jeg ble gravid for halvannet år siden kom endelig brystene jeg hadde drømt om så lenge!!!;=) dessverre forsvant de igjen da jeg var ferdig med at amme og nå står jeg tilbake med det store spørsmålet: skal jeg operere de større???? jeg holder på at bli sprø av at tenke på det og har nå kommet frem til den konklusjonen at enten skal jeg akseptere min kropp slik den er og slutt å syntes så synd på meg selv eller også må jeg gjøre noe med det. Jeg har derfor bestilt time hos Vanje Busic i Sandnes imorgen for at få en vurdering og litt veiledning om hva jeg bør gjøre. Jeg er dritt lei av at føle meg som en underutviklet liten jente og slite med manglende selvtillit når det gjelder kroppen min... Er det noen som har erfaring med Vanje Busic og har dere evt et par gode råd med på veien? Akkurat nå er jeg kjempe nervøs så det hadde vært kjekt med et par beroligende ord fra dere erfarne damer;=) Tusen hjertelig takk!! Hilsen Lulo;=) Hei. Har desverre ingen erfaring da jg ikke skal operere før 8 mai. Har googlet og lest mye her inne. Bladd igjennom en million før-etter bilder:-) Dersom du er i tvil om hva du skal gjøre så kjenn på magefølelsen du sitter igjen med etter konsultasjonen .
Teita Skrevet 16. april 2013 #26579 Skrevet 16. april 2013 Heii Jenter Takk for alle lykkeønsker! Med meg går det veldig bra! Fornebuklinkken var jo bare herlig hehe. Egentlig en deilig opplevelse Ikke noe særlig vondt i går. Lå på hotell i Oslo i natt og nå er jeg hjemme Litt mer vondt i dag, men absolutt heelt overkommelig Hvordan gikk det i begravelse? Godt at smertene er overkommelige, da har du vært heldig
mexx Skrevet 16. april 2013 #26580 Skrevet 16. april 2013 Hvordan gikk det i begravelse? Godt at smertene er overkommelige, da har du vært heldig Det gikk bra Ble ikke med etterpå da, kun i kirka, men det gikk helt fint Såå glad for det! Nå ligger jeg her og beynner å bli leiii, vil bare at det skal gå over! hehe. Må nok bare være tålmodig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå