Teita Skrevet 14. april 2013 #26541 Skrevet 14. april 2013 I morra er det min tur! Iiiiii Etter man har dusja med hibiscruben, kan man ikke bruke noe som helst "kosmetiske produkt"? Står bare at man ikke kan ha neglelakk eller bodylotion, men det må jo gjelde alt? Jeg fikk ikke bruke noe. Ikke deodorant, ansiktskrem etc. Lykke til! Hvor skal du operere?
mexx Skrevet 14. april 2013 #26542 Skrevet 14. april 2013 Jeg fikk ikke bruke noe. Ikke deodorant, ansiktskrem etc. Lykke til! Hvor skal du operere? Åh, søren hehe. Skal på fornebu til Pål jeg også :D
Teita Skrevet 14. april 2013 #26543 Skrevet 14. april 2013 Åh, søren hehe. Skal på fornebu til Pål jeg også :D Har hørt at han er veldig flink Marius opererte meg. Over eller under muskel, hvor mange gram?
mexx Skrevet 14. april 2013 #26544 Skrevet 14. april 2013 Har hørt at han er veldig flink Marius opererte meg. Over eller under muskel, hvor mange gram? Jaa, det var jo sant Anatomiske under muskel, størrelse er ikke helt bestemt, men blir mellom 270 og 310
Teita Skrevet 14. april 2013 #26545 Skrevet 14. april 2013 Jaa, det var jo sant Anatomiske under muskel, størrelse er ikke helt bestemt, men blir mellom 270 og 310 Det var det jeg tok og
mexx Skrevet 14. april 2013 #26546 Skrevet 14. april 2013 Det var det jeg tok og Oj :D Bikinibildet du la ut så veldig bra ut forresten! Ååå, jeg er så spent!
Anneks Skrevet 14. april 2013 #26547 Skrevet 14. april 2013 Gratulerer med vel overstått operasjon, teita! De ble jo kjempe fine ;D Vet du om det er moderat profil eller høy profil du har fått? Gled deg til det har gått en stund og de blir mykere og mer "dine"
Teita Skrevet 14. april 2013 #26548 Skrevet 14. april 2013 Oj :D Bikinibildet du la ut så veldig bra ut forresten! Ååå, jeg er så spent! Tusen takk Det skjønner jeg! Blir spennende Gratulerer med vel overstått operasjon, teita! De ble jo kjempe fine ;D Vet du om det er moderat profil eller høy profil du har fått? Gled deg til det har gått en stund og de blir mykere og mer "dine" Tusen takk moderat profil. Gleder meg veldig! Nå er det bare sårt og vondt.. Og steinhardt!
Puppmania Skrevet 14. april 2013 #26549 Skrevet 14. april 2013 I morra er det min tur! Iiiiii Etter man har dusja med hibiscruben, kan man ikke bruke noe som helst "kosmetiske produkt"? Står bare at man ikke kan ha neglelakk eller bodylotion, men det må jo gjelde alt? Jeg brukte ikke den scruben en gang så jeg tviler på at det er veldig viktig. du blir vaske tgodt på klinikken uansett
Anneks Skrevet 14. april 2013 #26551 Skrevet 14. april 2013 Tusen takk Det skjønner jeg! Blir spennende Tusen takk moderat profil. Gleder meg veldig! Nå er det bare sårt og vondt.. Og steinhardt! Ok Jeg har høyprofil. Siden jeg er så smal i overkroppen måtte jeg hatt mindre i cc om jeg skulle fått moderat, for implantatene hadde "krasjet" i bredden, siden en protese i moderat er bredere enn en i høyprofil. Men bare å ha tolmodighet, det blir bedre og bedre for hver uke! Du får ha fortsatt god bedring
Teita Skrevet 14. april 2013 #26553 Skrevet 14. april 2013 Ok Jeg har høyprofil. Siden jeg er så smal i overkroppen måtte jeg hatt mindre i cc om jeg skulle fått moderat, for implantatene hadde "krasjet" i bredden, siden en protese i moderat er bredere enn en i høyprofil. Men bare å ha tolmodighet, det blir bedre og bedre for hver uke! Du får ha fortsatt god bedring Ja, jeg vet.. Han sa høyprofil til meg på konsultasjonen, men når jeg spurte sykepleieren etterpå hva det ble, så sa hun moderat profil, men det kan jo hende hun tok feil..? Tusen takk 1
Pie84 Skrevet 14. april 2013 #26554 Skrevet 14. april 2013 Ja, jeg vet.. Han sa høyprofil til meg på konsultasjonen, men når jeg spurte sykepleieren etterpå hva det ble, så sa hun moderat profil, men det kan jo hende hun tok feil..? Tusen takk Står i brosjyren du fikk med deg hjem hvilken proteser, cc og profil du har fått. Var hos Marius på Fornebu jeg og. =)
Anneks Skrevet 15. april 2013 #26556 Skrevet 15. april 2013 Ja, jeg vet.. Han sa høyprofil til meg på konsultasjonen, men når jeg spurte sykepleieren etterpå hva det ble, så sa hun moderat profil, men det kan jo hende hun tok feil..? Tusen takk Det står på det kortet du fikk med deg tror jeg På mitt står det MF. Det betyr moderat høyde, full projeksjon, altså høy profil. MM tror jeg er moderat
Melli Skrevet 15. april 2013 #26557 Skrevet 15. april 2013 Hei Mexx, hvordan gikk det i dag? Håper du er fornøyd og ikke "dør"av smerte. Husk at vi føler med deg alle sammen:0)
Teita Skrevet 15. april 2013 #26558 Skrevet 15. april 2013 Det står på det kortet du fikk med deg tror jeg På mitt står det MF. Det betyr moderat høyde, full projeksjon, altså høy profil. MM tror jeg er moderat Hmm.. Det står MF på min :/ rart hun sa der var moderat profil da..
Teita Skrevet 15. april 2013 #26559 Skrevet 15. april 2013 Dere som har under muskel, hvor lang tid tok det før puppene deres droppet og ble mykere?
Lille v Skrevet 16. april 2013 #26560 Skrevet 16. april 2013 Dere som har under muskel, hvor lang tid tok det før puppene deres droppet og ble mykere? Begge mine var myke på en uke, men var fortsatt litt hoven fram til uke 4. Merket aldri noe til dropping, de lå der de skulle være fra dag 1.. Har anatomiske..kanskjeman merker dropping bedre ved runde?? Aner egentlig ikke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå