Lille v Skrevet 13. april 2013 #26521 Skrevet 13. april 2013 Eller bruk tape og bh! Huden bør ikke utsettes for sol når den er belastet med strekk (tidlig i forløpet), men dine er vel ganske så normalisert nå:-)
Teita Skrevet 13. april 2013 #26522 Skrevet 13. april 2013 Dag 4 post op, og jeg føler meg mye bedre Har fortsatt vondt, men ikke på langt nær så ille som det har vært. Nå går det fremover, deilig! I dag har jeg fått dusjet, eller dvs. Blitt dusjet og nå venter jeg på at nedpressbåndet skal tørke.. Slenger med et bikinibilde fra i dag.
Gjest Monicaeh Skrevet 13. april 2013 #26523 Skrevet 13. april 2013 Så fint bildet :-D Gratulerer med nye flotte pupper. Nå går det bare fremover :-)
Teita Skrevet 13. april 2013 #26524 Skrevet 13. april 2013 Så fint bildet :-D Gratulerer med nye flotte pupper. Nå går det bare fremover :-) Takk Ja, det er deilig å se bedring. Målte meg med change sin bh kalkulator på nettet, 65 G
Gjest Monicaeh Skrevet 13. april 2013 #26525 Skrevet 13. april 2013 Resultatet ble kjempebra. Det kan stemme bra det. Jeg kjøpte 65 F og siden du la inn litt mer enn meg er du sikkert G. Men jeg syns 65 er litt stramt og ubehagelig så nå kjøper jeg 70 fremover. :-)
Teita Skrevet 13. april 2013 #26526 Skrevet 13. april 2013 Resultatet ble kjempebra. Det kan stemme bra det. Jeg kjøpte 65 F og siden du la inn litt mer enn meg er du sikkert G. Men jeg syns 65 er litt stramt og ubehagelig så nå kjøper jeg 70 fremover. :-) Ok Det kan hende jeg har målt litt feil da. Puppene dine så større ut enn mine på de bildene du sendte meg.
Elibo Skrevet 13. april 2013 #26527 Skrevet 13. april 2013 Har googlet og lest om pk jg skal bruke. Og fant ut at han opererer inn silikonen via armhulen! Hvordan blir det da?? Må jg teipe armhulen da? Noen som har erfaringer?
Gjest Monicaeh Skrevet 13. april 2013 #26528 Skrevet 13. april 2013 Ok Det kan hende jeg har målt litt feil da. Puppene dine så større ut enn mine på de bildene du sendte meg. Men mine har forandra seg ganske mye siden den tid. De har krympa litt :-P Men fått fin form så jeg skal nok ikke klage, hehe. Man blir litt bortskjemt når man først får store pupper, så brått krymper de litt å da blir man misfornøyd. Hehe. Har tatt masse bilder i dag som jeg legger ut til uka. :-)
Teita Skrevet 14. april 2013 #26529 Skrevet 14. april 2013 (endret) Au! 5. Dag postop i dag, og jeg var nødt å sove uten støttebh (hadde på nedpressbåndet da) men den sømmen på innsiden av strikkanten nederst på BH'en gnager så forferdelig på arrene! Spesielt det ene, og jeg ser at det har blitt verre enn det andre (gjennom teipen) vet ikke hvordan jeg skal holde ut den BH'en her. Har forresten triumph tri action. Noen råd? Endret 14. april 2013 av Teita
Teita Skrevet 14. april 2013 #26530 Skrevet 14. april 2013 Bilde av det arret som har blitt skikkelig sårt.
Gjest Monicaeh Skrevet 14. april 2013 #26531 Skrevet 14. april 2013 Au! 5. Dag postop i dag, og jeg var nødt å sove uten støttebh (hadde på nedpressbåndet da) men den sømmen på innsiden av strikkanten nederst på BH'en gnager så forferdelig på arrene! Spesielt det ene, og jeg ser at det har blitt verre enn det andre (gjennom teipen) vet ikke hvordan jeg skal holde ut den BH'en her. Har forresten triumph tri action. Noen råd? Skikkelig stille her på bloggen de siste dagene. Kan anbefale en topp fra KappAhl. Den er myk og god. De har den i forskjellige farger.
yoggi Skrevet 14. april 2013 #26532 Skrevet 14. april 2013 Bilde av det arret som har blitt skikkelig sårt. Går du uten teip allerede? Mitt sår på venstre side ser også litt værre ut enn det på høyre. Man må bare ta tiden til hjelp. Ser stadig forbedringer
Teita Skrevet 14. april 2013 #26533 Skrevet 14. april 2013 Skikkelig stille her på bloggen de siste dagene. Kan anbefale en topp fra KappAhl. Den er myk og god. De har den i forskjellige farger. Tusen takk, skal sjekke ut den i morgen Har den god nok støtte? Går du uten teip allerede? Mitt sår på venstre side ser også litt værre ut enn det på høyre. Man må bare ta tiden til hjelp. Ser stadig forbedringer Nei, jeg har på teip, den er bare litt gjennomsiktig. Jeg ringte pk, han sa jeg skulle ta av bh og gå uten nå mens det såret har blitt så ille. Jeg sendte han bilde av såret. Han sa jeg kunne komme inn på klinikken i morgen å få en annen bh, men det er fire timers reiseveg for meg, så han sa jeg skulle kjøpe en som var myk under/rundt og med slappe stropper. Noen som har tips til støttebh?
Karenina Skrevet 14. april 2013 #26534 Skrevet 14. april 2013 Tusen takk, skal sjekke ut den i morgen Har den god nok støtte? Nei, jeg har på teip, den er bare litt gjennomsiktig. Jeg ringte pk, han sa jeg skulle ta av bh og gå uten nå mens det såret har blitt så ille. Jeg sendte han bilde av såret. Han sa jeg kunne komme inn på klinikken i morgen å få en annen bh, men det er fire timers reiseveg for meg, så han sa jeg skulle kjøpe en som var myk under/rundt og med slappe stropper. Noen som har tips til støttebh? Swegmark sin, fåes på Lindex. Veldig god, og kirurgen min sa at den trygt kunne brukes
Gjest Monicaeh Skrevet 14. april 2013 #26535 Skrevet 14. april 2013 Tusen takk, skal sjekke ut den i morgen Har den god nok støtte? Nei, jeg har på teip, den er bare litt gjennomsiktig. Jeg ringte pk, han sa jeg skulle ta av bh og gå uten nå mens det såret har blitt så ille. Jeg sendte han bilde av såret. Han sa jeg kunne komme inn på klinikken i morgen å få en annen bh, men det er fire timers reiseveg for meg, så han sa jeg skulle kjøpe en som var myk under/rundt og med slappe stropper. Noen som har tips til støttebh? Tok den med inn på klinikken og spurte. Den kunne fint brukes. Så er det ingen gangene sømmer i den.
Melli Skrevet 14. april 2013 #26536 Skrevet 14. april 2013 (endret) Bilde av det arret som har blitt skikkelig sårt. uff, kjipt når det blir irritasjon i arret. Jeg hadde nettopp en liten infeksjon i det ene jeg også. Snakket med pk og skulle lufttørke det mest mulig før jeg etter hvert hadde på åpent plaster for beskyttelse i noen dager til. Satte på ny tape først etter en uke. Da var det tørket helt opp. Har støttebh som heter Anita. Den er helt supermyk og gnager ikke. Swegmark sin er også god, men min sklir litt opp for jeg tror jeg har kjøpt litt for stor.... http://www.amazon.com/Anita-Active-Front-Close-Sports/dp/B000JLI4JY/ref=pd_rhf_ee_p_t_1_JW59 Våknet med den på etter op. Man får kjøpt den på Colosseumklinikken. Den har front-lukning som også er digg. Ellers kan du kjøpe 10x10cm kompresser og legge under kanten på bhen din. Mykt og beskyttende. Endret 14. april 2013 av Melli
Puppmania Skrevet 14. april 2013 #26538 Skrevet 14. april 2013 Når begynte dere å bruke vanlige bher med spiler ? Jeg ser at i skrivet jeg fikk fra klinikken står det 6 måneder !?!??!?! men har hørt at de fleste får beskjed om at de kan bruke spiler etter 3 måneder, fordi arrene er "ferdige" da?
Teita Skrevet 14. april 2013 #26539 Skrevet 14. april 2013 Når begynte dere å bruke vanlige bher med spiler ? Jeg ser at i skrivet jeg fikk fra klinikken står det 6 måneder !?!??!?! men har hørt at de fleste får beskjed om at de kan bruke spiler etter 3 måneder, fordi arrene er "ferdige" da? Det står seks mnd i skrivet mitt og, men kirurgen sa det ikke var noe problem å bruke spilebh innimellom. Men de sier forskjellig overalt. Er ihvertfall viktig med ordentlig BH'er med god støtte.
mexx Skrevet 14. april 2013 #26540 Skrevet 14. april 2013 I morra er det min tur! Iiiiii Etter man har dusja med hibiscruben, kan man ikke bruke noe som helst "kosmetiske produkt"? Står bare at man ikke kan ha neglelakk eller bodylotion, men det må jo gjelde alt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå