Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempefine har de blitt, Marsupilami! Håper jeg får et like bra resultat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine har de blitt, Marsupilami! Håper jeg får et like bra resultat :)

Takk, er kjempefornøyd! Det går sikkert fint med deg også :)

Gjest entwine90
Skrevet

Hei entwine90.

Hva syns du om clinic Strømstad ? Jeg skal dit på konsultasjon 22.4

Hei :) Jeg fikk et godt inntrykk. PK ser rimelig glatt ut, men veldig hyggelig og seriøs. Var vel inne i tjue minutters tid. Han prater mye, og følte jeg ble hørt ut i fra mine ønsker. Og det er fint der, en svær villa med fin utsikt :)

Skrevet

Hvor lenge må jeg vente med sex? Noen som vet?

Hos oss gikk det ca 6 dager, men da tok vi det veldig rolig og med alt av sportsbh og bånd på.

Skrevet

Det jg gleder meg mest til er å sole meg i ordentlig bikini! Tidligere har jg solt meg i svart bh:-( har ikke funnet bikini som har passet pga heng og tomme bryst:(

Skrevet

Hos oss gikk det ca 6 dager, men da tok vi det veldig rolig og med alt av sportsbh og bånd på.

ja ser for meg at det blir rimelig soft i starten.

Skrevet

Takk for svar :) Fikk du resept på sterkere smertestillende og kvalmestillende? Kan eventuelt samboeren min hente ut det mens jeg opereres?

Jeg husker rett og slett ikke... alt etter operasjonen er ganske tåkete! Jeg våknet og var i kjempe bra form, ikke noe vondt eller noe. Hadde med en venninne som tok i mot alt sånn for meg og dagen etter hadde jeg smertestillende, ingen anelse hvordan jeg fikk dem. men du får med deg noen tabletter hjem! 1 for kvelden og en for morgningen :) du får også noen tabletter du skal ta før operasjonen når du kommer dit

Skrevet (endret)

Hvor lenge må jeg vente med sex? Noen som vet?

hihi...det er ikke lett å vente så lenge, men dag fem var det greit å kose litt igjen :fnise: veeeldig forsiktig selvsagt! og puppene får han leke litt med nå, tre uker postop, ikke før...:O) Endret av Melli
Skrevet

Så fine de er Marsupilami! Utrolig flott resultat, de kommer til å glede deg i mange år fremover. Skulle gjerne hatt sånne da jeg var yngre også :fnise: nyt dem!

Skrevet

Hvor lang tid tar det ca før man ikke har noe vondt lenger og kan leve som normalt? :)

Skrevet (endret)

Hvor lang tid tar det ca før man ikke har noe vondt lenger og kan leve som normalt? :)

hmm...veldig individuelt, men for meg var jeg helt handicapet første uken, uke to helt utslitt av litt aktivitet, særlig da jeg begynte på jobb etter 11 dager. Slit! :veslejenta:

Uke tre har jeg fått tilbake energien, smertene er så og si borte, men synes fortsatt det er ekkelt å gjøre det meste anstrengende, kjøre bil, vaske opp, knyte skoene mm :bond:

Gleder meg fra uke til uke nå. Føler det er stor fremgang fra uke til uke, ikke dag til dag egentlig. Det har vært en utfordring å kjenne på hvor dårlig jeg er til å vente...

Tålmodighet er nøkkelen, og ikke ta i for mye for tidlig. Det blir bare sårt og vondt igjen. Må ikke ødelegge noe nå!

Endret av Melli
Skrevet

hmm...veldig individuelt, men for meg var jeg helt handicapet første uken, uke to helt utslitt av litt aktivitet, særlig da jeg begynte på jobb etter 11 dager. Slit! :veslejenta:

Uke tre har jeg fått tilbake energien, smertene er så og si borte, men synes fortsatt det er ekkelt å gjøre det meste anstrengende, kjøre bil, vaske opp, knyte skoene mm :bond:

Gleder meg fra uke til uke nå. Føler det er stor fremgang fra uke til uke, ikke dag til dag egentlig. Det har vært en utfordring å kjenne på hvor dårlig jeg er til å vente...

Tålmodighet er nøkkelen, og ikke ta i for mye for tidlig. Det blir bare sårt og vondt igjen. Må ikke ødelegge noe nå!

Ok, tusen takk for utfyllende svar :)

Skrevet

Hei jenter,

Nå er det litt over 3 mnd siden min operasjon. Lurer på hva jeg skal gjøre med teiping av arrene ?

Skal jeg fortsette å teipe ? Hva gjør dere andre :-) ?

Skrevet

Hei jenter,

Nå er det litt over 3 mnd siden min operasjon. Lurer på hva jeg skal gjøre med teiping av arrene ?

Skal jeg fortsette å teipe ? Hva gjør dere andre :-) ?

I mine papirer står det ihvertfall at jeg skal slutte med teipingen etter tre mnd, så vil tro du er ferdig :)

Skrevet

Teip så lenge du orker, det skader ikke. Og for all del: dekk til arrene under soling! Solarium kan gjøre arrene veldig stygge.

Jeg var tilbake på jobb etter en uke. Hadde sex etter tre dager. Men det gjorde bare ordentlig vondt i noen dager for meg. Var greit igjen etter tre-fire dager. Så alt er individuelt.

Skrevet

Jeg hadde ikke spesielt vondt i dagene etter, men det var enkelte ting jeg ikke kunne gjøre, som å strekke meg etter noe høyt, eller løfte barn. Etter 1 uke var hverdagen tilbake, med kjøring, henting av barn og jobb, alt som normalt, bortsatt fra ikke å trene. I tillegg så kjenner man fort hva som ikke er behagelig å gjøre, men ja dette er individuelt.

Skrevet

Er det tilstrekkelig å ha to lag med tape når man tar solarium? Eller bør man ta andre forhåndsregler her også?

• Liker 1
Skrevet

Bruk sunblock i tillegg, så lenge arrene er grodd og ikke åpne da:)

Skrevet

Edit; blir kanskje litt kluss å ta det under tape...? ;)

Skrevet

Sårene er godt grodd, men kanskje jeg kan ha det utenpå tapen? Bruker den mepitac tapen, så det er mulig detblir vanskelig å få smurt på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...