Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oii 5 barn?? Jeg har to selv, og det er først nå jeg fungerer ok nok til å kunne ha de.kan ikke bytte bleier el.løfte de enda selv (mine er 2 og 3 år), så ja, du må få ordnet deg hjelp :) de første dagene sov eg myye og tok det helt rolig.mannen ordnet alt med ungene utenom når de var i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg skal opereres på klinikk haugesund. Fikk god magefølelse etter konsultasjonen. Røykte du før du ble operert ?

Skrevet

Ja jeg røykte, sluttet ca to uker før med unntak av ene lørdagen der jeg røykte ca 4 stk. (Var ute på byen) dette var litt over en uke før op.røyker ikke nå :)

Skrevet

Hva er det du skal ha? (Kansje du har skrevet lenger bak her men....) :)

Skrevet

Nå har jeg klart å sitte noen timer i sofaen sammen med kjæresten og datteren min, men merket fort at jeg fikk mer vondt/ ble sliten, så nå er jeg tilbake i sengen. Det er så kjedelig! :fnise:

Skrevet

Hva er det du skal ha? (Kansje du har skrevet lenger bak her men....) :)

Jg skal ha hele pakka. Løft og 260 innlegg. Anatomisk under muskel. Velkommen smertehelvete:-D

Skrevet

Jg skal ha hele pakka. Løft og 260 innlegg. Anatomisk under muskel. Velkommen smertehelvete:-D

Jeg har anatomiske under muskel. Smertehelvete . Ja :fnise: hvilken klinikk? Du har sikkert skrevet det før, men.

Skrevet (endret)

Jeg har anatomiske under muskel. Smertehelvete . Ja :fnise: hvilken klinikk? Du har sikkert skrevet det før, men.

Tror han heter Pave bryceta ? Eller noe lignende:-§ Jg er dårlig med navn...

klinikk haugesund :-)

Endret av Elibo
Skrevet

Da kan jeg berolige deg med at for meg var ikke smertene såå ille, det jeg har slitt mest med er faktisk ryggen!smertene i puppene har vært myye mindre enn fryktet, og jeg har så og si bare tatt paracet pga jeg ikke tålte sterkere tabletter. Så ikke frykt, jeg kunne faktisk med hånden på hjertet gjort ny op. I morgen uten at det hadde vært skremmende smertemessig! Tror de som har født barn og ammet har det litt enklere, puppene har jo vært sprengt ut før noen ganger :fnise: så det er ikke sikkert det blir så ille som du tror :)

Skrevet (endret)

Her kommer før/etter bilder fra meg :)

Kan jo begynne med å fortelle historien min til dere som er nye.

Jeg er 22 år og har aldri fyllt ut en A-cup en gang.

Ble lei av å vente på brystene som aldri kom, så den 21. mars la jeg meg under kniven hos Teres Sørlandsparken, det var Thom Topstad som opererte meg Planen var 250cc under muskel, til nød 285cc hvis det var plass, det måtte han se etter han hadde åpnet meg.

Var fryktelig redd jeg skulle være våken under operasjonen, men den gang ei. Sloknet som et lyn da operasjonssykepleier gav meg narkose :P

Da jeg våknet gråt jeg av lettelse (eller noe, hvem vet..) og Dr. Topstad fortalte at han hadde lagt inn 305cc under muskel, noe som var over all forventning!

Ble liggende på klinikken en times tid hvor jeg fikk mat (var så ufattelig sulten!) og fikk hjelp til alt jeg måtte lure på. En sykepleier fikk meg til å ta en rusletur, noe som gjorde meg veldig svimmel, men en halvtime etterpå var jeg klar til å dra hjem.

Min kjære hentet meg, og jeg var vanvittig trøtt første dagen og sov veldig mye. I tillegg var jeg sår og støl, så det var mye klynking det første døgnet :P Sov i sofaen med masse puter i ryggen, og takket være Paralgin fikk jeg sove uten problemer. Dag to var mye bedre, dog veldig støl og sprengt. Det verste var at det var så tungt å puste, måtte anstrenge meg veldig for å trekke pusten.

Etter dag to gikk alt bare bedre og bedre. 3. dagen var vi i byen og ruslet litt, men merket jeg ble fort sliten. Uansett sluttet jeg med de sterke smertestillende denne dagen, og dag 4 var jeg ute og kjørte bil. Det var litt tungt i starten, og helt sikkert ikke forsvarlig! Brukte veldig lang tid på å forberede meg til å svinge, men det gikk veldig greit.

Etter det har jeg ikke tenkt så mye på at jeg har operert, for jeg har fungert veldig normalt etter det. Jeg har selvfølgelig holdt meg unna tunge løft og anstrengelser, men det gjelder å ikke bli for forsiktig heller, da gjør man bare vondt verre. Bruk sunt folkevett, dere! Forteller min historie fordi jeg vet at mange har hatt et smertehelvette etter dette, men det trenger det ikke å være! Jeg bestemte meg tidlig for at dette ikke skulle gjøre vondt, og det har det ikke gjort heller.

Uansett, slik er resultatet nå, og jeg er kjempefornøyd!

Ikke sitèr innlegget, skal fjerne bildene etter en stund.

Edit: Glemte etter-bildet :P

Endret av Marsupilami
Skrevet

Da kan jeg berolige deg med at for meg var ikke smertene såå ille, det jeg har slitt mest med er faktisk ryggen!smertene i puppene har vært myye mindre enn fryktet, og jeg har så og si bare tatt paracet pga jeg ikke tålte sterkere tabletter. Så ikke frykt, jeg kunne faktisk med hånden på hjertet gjort ny op. I morgen uten at det hadde vært skremmende smertemessig! Tror de som har født barn og ammet har det litt enklere, puppene har jo vært sprengt ut før noen ganger :fnise: så det er ikke sikkert det blir så ille som du tror :)

åh! Krysser fingrene på at jg er lik deg! Har ammet tilsammen i syv år og brystspreng/ brystbetennelse har Jg hatt maaaange ganger. Smertestillende bruker jg ikke ta, så Jg regner med parasett og paralgin kommer til å slå meg rett ut!

Skrevet

Såå fine de ble! Det er runde proteser sant? Når synes du de "droppet"? :)

Skrevet

Såå fine de ble! Det er runde proteser sant? Når synes du de "droppet"? :)

Nei anatomiske :)

Jeg aner ikke om de har droppet.. jeg trodde det, men nå vet jeg ikke lenger :P

Skrevet

Åå ok, venter på at mine skal det skjønner du..nå er det litt mer pupp over brystvorten enn under om du forstår,men er ikke to uker enda så det går seg nok til. :)

Skrevet

Ps dine har nok det, de var veldig jevne og fine :) jeg passer på å ta bilder nå og da, så jeg ser forskjellen på hvordan de blir.

Skrevet (endret)

*fant svaret:-)*

Endret av Elibo
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april :) Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå!

Klem :)

Hei entwine90.

Hva syns du om clinic Strømstad ? Jeg skal dit på konsultasjon 22.4

Skrevet

Hvor lenge må jeg vente med sex? Noen som vet?

Skrevet

Jeg tar det litt på feelingen, man kjenner nok selv når man er klar..? Foreløpig er det no-go for meg, blir for mye bevegelse.så mannen må nok være tålmodig litt til..gleder meg til de er helt ferdig og kan "herjes" med :fnise:

Skrevet

Hehe ok. Da skal jg forberede mannen på at det blir skralt på ubestemt tid etterpå:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...