Mor til 3 små Skrevet 12. april 2013 #26461 Skrevet 12. april 2013 Hei alle sammen! Håper noen kan hjelpe meg litt, ang bh størrelse. Forstår ikke helt det der systemet;-) Jeg kjøpte akuratt en bh i str 75 C. Den passet egentlig greit, puppene gikk akuratt oppi, men det var nesten sånn at brystvorten viste;-) kanskje jeg burde hatt en str større? Men vet ikke hvilken... For den var passe stram rundt, var liksom selve cupen der puppene er som var litt liten... Hehe håper dere forstår;-)
Elibo Skrevet 12. april 2013 #26462 Skrevet 12. april 2013 (endret) Jeg skal ta løft og innlegg 8 mai. Prisen ble på svimlende 46 000! Jg har ammet fire barn og puppene mine ser deretter ut:-/ Tomme og triste. Stilte opp på konsultasjon og håpet det ville holde med innlegg men ble frarådet det på det sterkeste . Gled/gruer meg veldig. Drar til Thailand i midten av juni. Pk sa det ville gå helt fint . Gruer meg til smertene og gleder meg til resultatet:-) Denne siden var helt genial btw :-) Fikk forresten en hel del Jg måtte gjøre før operasjonen. Urin-prøve, EKG , en haug blodprøver og slutte å røyke . Er det vanlig?? Endret 12. april 2013 av Elibo
Elibo Skrevet 12. april 2013 #26463 Skrevet 12. april 2013 Hei alle sammen! Håper noen kan hjelpe meg litt, ang bh størrelse. Forstår ikke helt det der systemet;-) Jeg kjøpte akuratt en bh i str 75 C. Den passet egentlig greit, puppene gikk akuratt oppi, men det var nesten sånn at brystvorten viste;-) kanskje jeg burde hatt en str større? Men vet ikke hvilken... For den var passe stram rundt, var liksom selve cupen der puppene er som var litt liten... Hehe håper dere forstår;-) Jg ville enten gått for en str større i cup eller en bh med et annet snitt.
Gjest entwine90 Skrevet 12. april 2013 #26464 Skrevet 12. april 2013 Opererte der 19.Februar ! Fantastisk sted, og fantastisk fin PK jeg fikk 280 under muskelen, runde proteser med ru overflate. Jeg gikk fra 65b (egentlig 60, men det selges ikke...) til 65F :D du burde glede deg, han er fantastisk flink, og beroligende Er det Bo som opererer også, eller er det en annen som gjør det? Jeg syntes han var veldig beroligende og flink. Og pratsom! Hehe.. Har to andre venninner som har operert seg der også, de er veldig fornøyde Hvor lang tid i forveien fikk du sms med mer informasjon? Da jeg fikk timen, sa de at jeg skulle få mer info på sms om noen dager, men det er jo en måned siden..
Cindi Skrevet 12. april 2013 #26465 Skrevet 12. april 2013 (endret) I går var helt forferdelig, smertemessig. Det er fortsatt vondt, men betraktelig bedre! Håper det bare går fremover nå. Puppene ser bra ut sålangt, men litt mindre enn jeg hadde trudd. Håper ikke de blir så veldig mye mindre nå. Jøss! Artig å se at du tok steget. Kikket inn her tilfeldigvis, og der var du. Gratulerer med vel gjennomført operasjon! Jeg ble vel også overrasket først over størrelsen, da jeg tenkte at en D-cup var SVÆRT, fordi de damene jeg har sett som har D-cup naturlig har skikkelige mugger. Men min D-cup ble mer som en normal C-cup. Det blir litt annerledes med silikonpupper, de er fastere og rundere, så det har kanskje noe å si. Nå er det 3 år siden min operasjon (om noen uker). I dag er jeg kjempefornøyd med puppene mine. Før operasjonen tenkte jeg OFTE på at jeg skulle ønske de var annerledes, etter operasjonen har disse tankene blitt borte. Det eneste jeg har ønsket meg var at puppene var nærmere hverandre, fordi jeg har ganske stort mellomrom mellom puppene. Det ser forøvrig ut til å ordne seg nå, som jeg er gravid. De er blitt enorme, og om mulig enda mer sexy. ^^,) Jeg er storfornøyd, og det er mannen også. Jeg slet forøvrig lenge med smerter i brystene som kom og gikk. Ikke uutholdelige smerter, men nok til at jeg merket det. Føltes litt som brystspreng. Du kan nok forvente at de vil forvandle seg litt, men ikke veldig mye. De synker litt, så du ikke har de opp under haka, men de vil nok være ganske "sprettpupper" alltid. Med mindre du får flere barn og ammer. Edit: Må legge til at rett etter operasjonen så skulle jeg ønske jeg hadde lagt inn enda litt til. Man blir litt puppeblind. I dag er jeg VELDIG glad jeg ikke la inn mer. Kunne heller lagt inn pittelitt mindre. Så hold tålmodigheten på størrelsen Du kan forandre mening når de går seg til. Endret 12. april 2013 av Cindi
Junine Skrevet 12. april 2013 #26466 Skrevet 12. april 2013 De er virkelig og anbefale :-) Pål Schistad opererte meg og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd med resultatet. Hvem var du på konsultasjonstime hos? Har du bestemt deg for og operere, og hvilken dato eventuelt? Var hos Pål Schistad selv! Har bestemt meg for han:) Jeg må bare finne ut med jobben, begynner i ny stilling nå. Så jeg må jo vente litt, håper på å få gjort det til vinteren da:) så er jeg klar til neste sommer! Det er lenge siden jeg meg bestemte meg for å gjøre dette, så er godt å komme et skritt nærmere! Måtte du bruke nedpressbånd forresten? Og hvorfor bruker man det?
1kakemonsteret Skrevet 12. april 2013 #26467 Skrevet 12. april 2013 Hei Jeg lurte på hvordan dere opplevede å se forandringen på Fornebu´s 3D-animering? Stemte det godt med hvordan reslutatet ble? Større/mindre? Ja, hva tenker dere ifht til det dere så og fikk? (Evt. bare har sett)
Teita Skrevet 12. april 2013 #26468 Skrevet 12. april 2013 Jøss! Artig å se at du tok steget. Kikket inn her tilfeldigvis, og der var du. Gratulerer med vel gjennomført operasjon! Jeg ble vel også overrasket først over størrelsen, da jeg tenkte at en D-cup var SVÆRT, fordi de damene jeg har sett som har D-cup naturlig har skikkelige mugger. Men min D-cup ble mer som en normal C-cup. Det blir litt annerledes med silikonpupper, de er fastere og rundere, så det har kanskje noe å si. Nå er det 3 år siden min operasjon (om noen uker). I dag er jeg kjempefornøyd med puppene mine. Før operasjonen tenkte jeg OFTE på at jeg skulle ønske de var annerledes, etter operasjonen har disse tankene blitt borte. Det eneste jeg har ønsket meg var at puppene var nærmere hverandre, fordi jeg har ganske stort mellomrom mellom puppene. Det ser forøvrig ut til å ordne seg nå, som jeg er gravid. De er blitt enorme, og om mulig enda mer sexy. ^^,) Jeg er storfornøyd, og det er mannen også. Jeg slet forøvrig lenge med smerter i brystene som kom og gikk. Ikke uutholdelige smerter, men nok til at jeg merket det. Føltes litt som brystspreng. Du kan nok forvente at de vil forvandle seg litt, men ikke veldig mye. De synker litt, så du ikke har de opp under haka, men de vil nok være ganske "sprettpupper" alltid. Med mindre du får flere barn og ammer. Edit: Må legge til at rett etter operasjonen så skulle jeg ønske jeg hadde lagt inn enda litt til. Man blir litt puppeblind. I dag er jeg VELDIG glad jeg ikke la inn mer. Kunne heller lagt inn pittelitt mindre. Så hold tålmodigheten på størrelsen Du kan forandre mening når de går seg til. Hei Cindi Tusen takk. Ja, jeg har alltid hatt lyst, men nå har jeg endelig fått gjort det Gleder meg til å føle at de er mine, og hører til på kroppen min. 3. Dag post-op i dag. Fortsatt invalid med sterke smerter. Hvor lenge sov dere med overkroppen hevet? Jeg vil tro jeg ligger i en 45 graders vinkel, men det hender jeg glir litt ned i søvne, og Gud da gjør det vondt når jeg reiser meg opp igjen. Føles ut som puppene koker og at det er masse blod inni der, og at protesene detter nedover. Skikkelig rar følelse. Beklager for at jeg klager her inne, men får null sympati hos kjæresten, siden dette er selvpåførte smerter..
Gjest Monicaeh Skrevet 12. april 2013 #26469 Skrevet 12. april 2013 Var hos Pål Schistad selv! Har bestemt meg for han:) Jeg må bare finne ut med jobben, begynner i ny stilling nå. Så jeg må jo vente litt, håper på å få gjort det til vinteren da:) så er jeg klar til neste sommer! Det er lenge siden jeg meg bestemte meg for å gjøre dette, så er godt å komme et skritt nærmere! Måtte du bruke nedpressbånd forresten? Og hvorfor bruker man det? Gratulerer med ny jobb :-) Kanskje greit og vente litt da ja. Godt du bruker god tid og tenker nøye igjennom det. Det er jo en stor avgjørelse og mye penger. Fikk du vite åssen proteser han ville legge inn på deg? Har du amma barn tidligere? Nei, jeg fikk ikke nedpressbånd. Som jeg har forstått så varierer det fra person til person. Ikke om du legger under eller over muskel. ( Glad jeg slapp ) . Det er for og legge press over implantatene, for å ikke få pupper oppe i halsen. Men til tross for at jeg ikke fikk nedpressbånd, har jeg heller ikke pupper som ligger for høyt opp :-P
Puppmania Skrevet 12. april 2013 #26470 Skrevet 12. april 2013 Er det Bo som opererer også, eller er det en annen som gjør det? Jeg syntes han var veldig beroligende og flink. Og pratsom! Hehe.. Har to andre venninner som har operert seg der også, de er veldig fornøyde Hvor lang tid i forveien fikk du sms med mer informasjon? Da jeg fikk timen, sa de at jeg skulle få mer info på sms om noen dager, men det er jo en måned siden.. Ja det er Bo som opererer + en lege som gir narkose og en sykepleier ! Jeg fikk sms et par dager før sto bare at jeg skulle møte opp da og da, spise 4 paraceter 2 timer før operasjon og dusje hele kroppen. det var egentlig det hele faktura får du med deg hjem etter operasjonen ed 7 dagers frist
Gjest Monicaeh Skrevet 12. april 2013 #26471 Skrevet 12. april 2013 Hei Cindi Tusen takk. Ja, jeg har alltid hatt lyst, men nå har jeg endelig fått gjort det Gleder meg til å føle at de er mine, og hører til på kroppen min. 3. Dag post-op i dag. Fortsatt invalid med sterke smerter. Hvor lenge sov dere med overkroppen hevet? Jeg vil tro jeg ligger i en 45 graders vinkel, men det hender jeg glir litt ned i søvne, og Gud da gjør det vondt når jeg reiser meg opp igjen. Føles ut som puppene koker og at det er masse blod inni der, og at protesene detter nedover. Skikkelig rar følelse. Beklager for at jeg klager her inne, men får null sympati hos kjæresten, siden dette er selvpåførte smerter.. Det er lov og klage litt her inne. Vi vet jo tross alt hvor jævlig det er :-P Jeg lå vel hevet i ca 6 dager før jeg klarte og legge meg flatt uten masse puter. Fikk også samme følelse som deg når jeg skulle reise meg, helt forferdelig.
*Bumblebee* Skrevet 12. april 2013 #26472 Skrevet 12. april 2013 Jeg skal ta løft og innlegg 8 mai. Prisen ble på svimlende 46 000! Jg har ammet fire barn og puppene mine ser deretter ut:-/ Tomme og triste. Stilte opp på konsultasjon og håpet det ville holde med innlegg men ble frarådet det på det sterkeste . Gled/gruer meg veldig. Drar til Thailand i midten av juni. Pk sa det ville gå helt fint . Gruer meg til smertene og gleder meg til resultatet:-) Denne siden var helt genial btw :-) Fikk forresten en hel del Jg måtte gjøre før operasjonen. Urin-prøve, EKG , en haug blodprøver og slutte å røyke . Er det vanlig?? jeg måtte ingen av de delene, bare slutte med røyken. . Ang prisen synes jeg ikke det var så ille, selv har jeg betalt 40 000 UTEN løft..har anatomiske u.muskel. en bekjent av meg måtte ut med nærmere 60 000 for løft+proteser. Syyykt dyrt!
*Bumblebee* Skrevet 12. april 2013 #26473 Skrevet 12. april 2013 Hvilken klinikk bruker du forresten?
Junine Skrevet 12. april 2013 #26474 Skrevet 12. april 2013 Gratulerer med ny jobb :-) Kanskje greit og vente litt da ja. Godt du bruker god tid og tenker nøye igjennom det. Det er jo en stor avgjørelse og mye penger. Fikk du vite åssen proteser han ville legge inn på deg? Har du amma barn tidligere? Nei, jeg fikk ikke nedpressbånd. Som jeg har forstått så varierer det fra person til person. Ikke om du legger under eller over muskel. ( Glad jeg slapp ) . Det er for og legge press over implantatene, for å ikke få pupper oppe i halsen. Men til tross for at jeg ikke fikk nedpressbånd, har jeg heller ikke pupper som ligger for høyt opp :-P Husker virkelig ikke hva protesene het:( han viste meg bare en type, som han kastet veggimellom:) haha. Jeg har ammet ja, så har ikke noe bryst igjen desverre. Det var kun skinn og bein som han sa.
Teita Skrevet 12. april 2013 #26475 Skrevet 12. april 2013 Det er lov og klage litt her inne. Vi vet jo tross alt hvor jævlig det er :-P Jeg lå vel hevet i ca 6 dager før jeg klarte og legge meg flatt uten masse puter. Fikk også samme følelse som deg når jeg skulle reise meg, helt forferdelig. Det er bra ok, i papirene så står det at jeg skal ligge med overkroppen hevet i 3-4 dager, men da må jeg nok ligge sånn litt lenger.
Gjest entwine90 Skrevet 12. april 2013 #26476 Skrevet 12. april 2013 Ja det er Bo som opererer + en lege som gir narkose og en sykepleier ! Jeg fikk sms et par dager før sto bare at jeg skulle møte opp da og da, spise 4 paraceter 2 timer før operasjon og dusje hele kroppen. det var egentlig det hele faktura får du med deg hjem etter operasjonen ed 7 dagers frist Takk for svar Fikk du resept på sterkere smertestillende og kvalmestillende? Kan eventuelt samboeren min hente ut det mens jeg opereres?
Elibo Skrevet 12. april 2013 #26477 Skrevet 12. april 2013 jeg måtte ingen av de delene, bare slutte med røyken. . Ang prisen synes jeg ikke det var så ille, selv halr jeg betalt 40 000 UTEN løft..har anatomiske u.muskel. en bekjent av meg måtte ut med nærmere 60 000 for løft+proteser. Syyykt dyrt! oi ! Da skal ikke Jg klage på prisen! Regningen skal være betalt to uker før operasjonen og papirene måtte Jg sende fortest mulig. Men i dag kunne min kjære mann fortelle at han ville ikke være tilgjengelig første helgen:-((( Jg blir operert på onsdagen, kommer hjem på torsdagen og han drar på fredagen:(( og kommer ikke hjem før søndagen.. Kan noen snille sjeler fortelle at det sikkert går bra? Mistet helt motet her:(
Gjest Monicaeh Skrevet 12. april 2013 #26478 Skrevet 12. april 2013 Husker virkelig ikke hva protesene het:( han viste meg bare en type, som han kastet veggimellom:) haha. Jeg har ammet ja, så har ikke noe bryst igjen desverre. Det var kun skinn og bein som han sa. Hehe, ja han har god sans for humor :-) Da blir det nok stor forandring og få litt pupper. Du får smøre deg med tålmodighet og glede deg til operasjon :-)
*Bumblebee* Skrevet 12. april 2013 #26479 Skrevet 12. april 2013 Uff så kjipt! Jeg skal ikke lyve for deg, jeg kunne ikke være alene hvertfall de 4 første dagene.bare det å kunne drikke av et glass måtte jeg ha hjelp til i starten, for ikke å snakke om å komme seg opp/ned av seng/sofa etc.og kle på/av, lage seg mat..ja, du forstår. Jeg hadde ikke klart meg uten hjelp, jeg hadde et nært familiemedlem som "nurse" siden mannen måtte jobbe. Nå over en uke post op.føler jeg at jeg klarer meg noenlunde ok alene, sett bort fra tunge løft osv. Alle er ikke like selvsagt, men dette er min egen erfaring og jeg anbefaler ikke å være alene de første dagene har du noen venninner e.l. som kanskje kan hjelpe deg?
Elibo Skrevet 12. april 2013 #26480 Skrevet 12. april 2013 (endret) Uff så kjipt! Jeg skal ikke lyve for deg, jeg kunne ikke være alene hvertfall de 4 første dagene.bare det å kunne drikke av et glass måtte jeg ha hjelp til i starten, for ikke å snakke om å komme seg opp/ned av seng/sofa etc.og kle på/av, lage seg mat..ja, du forstår. Jeg hadde ikke klart meg uten hjelp, jeg hadde et nært familiemedlem som "nurse" siden mannen måtte jobbe. Nå over en uke post op.føler jeg at jeg klarer meg noenlunde ok alene, sett bort fra tunge løft osv. Alle er ikke like selvsagt, men dette er min egen erfaring og jeg anbefaler ikke å være alene de første dagene har du noen venninner e.l. som kanskje kan hjelpe deg? åh hjelpes:( da sliter jg bigtime ! Det første døgnet ligger Jg på klinikken . Kommer hjem dagen etter. Jeg har fem barn i alderen 3 til 16 som trenger meg. Oooofff:-( Må spør mine foreldre eller mine venner om de kan hjelpe meg:( liker ikke! Men dette skal jg klare! Jg vil, jg må og jeg ska l. Får si som jg sier til barna: Vil du det mye nok så finner u en løsning. Vil du det ikke nok,så finner du en unnskyldning . Endret 12. april 2013 av Elibo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå