Karenina Skrevet 11. april 2013 #26441 Skrevet 11. april 2013 Hei alle sammen! Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå! Klem Velkommen skal du være! :D Hvilken størrelse har du nå?
Melli Skrevet 11. april 2013 #26442 Skrevet 11. april 2013 Hei Melli, koselig at du spør! Den gikk helt over all forventning faktisk! Likte kirurgen kjempegodt, kjemien var kjempebra, og han forklarte alt så bra at jeg ikke sitter igjen med et eneste spørsmål. Før jeg fikk sagt noe om hva jeg har forestilt meg så foreslo han faktisk nesten akkurat hva jeg ville ha, bare større enn jeg i det hele tatt har turt å tenke på. 30. April er det min tur!! åh..., gratulerer med opdato:0) så gøy at du følte deg hørt, og enda bedre med størrelsebonus;0) det blir skikkelig spennende. Gleder meg til å følge med videre:0)
Junine Skrevet 11. april 2013 #26443 Skrevet 11. april 2013 Godt du får svar på det du trenger :-) Neida, jeg var sykemeldt fra før av. Egentlig litt dumt at man ikke får sykemelding for det. Man må beregne seg på at man bør bli hjemme en ukes tid. Jeg opererte på Fornebuklinikken. De er så koselige og imøtekommende der :-) Var der jeg var på konsultasjon:) hvem opererte deg? Føler at det er klinikken for meg hvertfall!
Melli Skrevet 11. april 2013 #26444 Skrevet 11. april 2013 Hei alle sammen! Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå! Klem henger meg på og ønsker deg velkommen hit:0) 24.04 er jo rett rundt hjørnet, ikke rart du er spent:0) det blir helt sikkert kjempefint!
Gjest entwine90 Skrevet 11. april 2013 #26445 Skrevet 11. april 2013 (endret) Velkommen skal du være! :D Hvilken størrelse har du nå? Tusentakk Jeg har 70 a/liten b i HM-størrelse Endret 11. april 2013 av entwine90
HoneyBooBoo Skrevet 11. april 2013 #26446 Skrevet 11. april 2013 Hei alle sammen! Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå! Klem Velkommen! Jeg er ny her selv, etter å ha snoket gjennom de fleste sidene her veldig lenge. Blir spennende å se hvordan det går for deg
HoneyBooBoo Skrevet 11. april 2013 #26447 Skrevet 11. april 2013 åh..., gratulerer med opdato:0) så gøy at du følte deg hørt, og enda bedre med størrelsebonus;0) det blir skikkelig spennende. Gleder meg til å følge med videre:0) Tusen takk! Deilig å sitte hjemme med en skikkelig god følelse av at jeg får det akkurat som jeg hadde håpet på
Gjest Monicaeh Skrevet 11. april 2013 #26448 Skrevet 11. april 2013 Var der jeg var på konsultasjon:) hvem opererte deg? Føler at det er klinikken for meg hvertfall! De er virkelig og anbefale :-) Pål Schistad opererte meg og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd med resultatet. Hvem var du på konsultasjonstime hos? Har du bestemt deg for og operere, og hvilken dato eventuelt?
Milkyway Skrevet 11. april 2013 #26449 Skrevet 11. april 2013 det er jammen ikke lett! Jeg er ganske lik deg i kropp, men hadde nok et mindre utgangspunkt en deg. Liten a, du så kanskje bildene jeg la ut to sider bakover her. Det er jo ganske stort faktisk (synes jeg da..), men om du har et større utgangspunkt blir jo resultatet desto større. Hadde ikke mye hud til overs. Jeg har som sagt 325cc. Hva er drømmen? Hvor stort vil du? Ganske flott å kunne velge på øverste hylle da!!?! Dine ble kjempefine :) sånne runde og fine jeg og vil ha, drømmer vel kanskje om litt større så om jeg også tar 325 så blir det brått akkurat sånn jeg vil men på 3D bildene så det litt lite ut men det blir jo feil å gå utifra dem.. 345 så passe stort ut, men blir kanskje aaaalt for store :S huff usikker.. Hadde du noe heng eller flate øverst?? Har brått litt for høye forhåpninger på sluttresultatet
Milkyway Skrevet 11. april 2013 #26450 Skrevet 11. april 2013 Hei alle sammen! Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå! Klem Gratulerer med fastsatt dato :D skal du ta over eller under muskel? Og var det snakk om hvor brede implantatene var?? Ble helt forvirret når pk begynte å snakke om cm i bredden i forhold til brystkassa osv har ikke tenkt på noe annet enn størrelse i cc :S skal kanskje opperere ca to uker etter deg
Teita Skrevet 11. april 2013 #26451 Skrevet 11. april 2013 Å, så deilig. Nå har jeg funnet en god sittestilling og kjenner minimalt med smerter Gleder meg sånn til jeg kan begynne å "leve" igjen!
Milkyway Skrevet 11. april 2013 #26452 Skrevet 11. april 2013 da krysser vi fingrene for at de finner en time til deg:O) Fikk forresten konsultasjon time til torsdag
Stjernesamleren Skrevet 11. april 2013 #26453 Skrevet 11. april 2013 Vet ikke mye om brystløft, men ang det å være alene bør du IKKE det første døgnet! De fleste klinikker sier også at man må ha tilsyn første 24 timer med hensyn til evt.komplikasjoner o.l. som blødninger osv. (Svært sjeldent det skjer da men likevel) Og-du er ganske hjelpeløs så tidlig.selv trengte jeg hjelp hvertfall de 4 første dagene, til det meste.. (har u.muskel) så mitt tips er, allier deg med noen som kan "passe deg" litt Ja, jeg burde vel nok ikke være alene, men jeg har noen i bakhånd viss jeg skulle bli helt hjelpesløs. Skal dog ha over muskel, så håper det ikke blir såå gale ;D
Gjest Monicaeh Skrevet 11. april 2013 #26454 Skrevet 11. april 2013 Å, så deilig. Nå har jeg funnet en god sittestilling og kjenner minimalt med smerter Gleder meg sånn til jeg kan begynne å "leve" igjen! Så herlig :-) Hvordan går det så langt?
Teita Skrevet 11. april 2013 #26455 Skrevet 11. april 2013 Så herlig :-) Hvordan går det så langt? I går var helt forferdelig, smertemessig. Det er fortsatt vondt, men betraktelig bedre! Håper det bare går fremover nå. Puppene ser bra ut sålangt, men litt mindre enn jeg hadde trudd. Håper ikke de blir så veldig mye mindre nå.
Gjest entwine90 Skrevet 11. april 2013 #26456 Skrevet 11. april 2013 Gratulerer med fastsatt dato :D skal du ta over eller under muskel? Og var det snakk om hvor brede implantatene var?? Ble helt forvirret når pk begynte å snakke om cm i bredden i forhold til brystkassa osv har ikke tenkt på noe annet enn størrelse i cc :S skal kanskje opperere ca to uker etter deg Under muskel Nei, hørte ikke noe snakk om det.. Er det forskjell på det også? Jeg fikk prøve ulike størrelser i BH'en, men han nevnte ikke noe om bredde.. Gosh, jeg er så innmari spent på resultatet! Og ikke minst hvor vondt det kommer til å gjøre.. Da kan vi jo følge hverandre litt da, med to ukers mellomrom
Milkyway Skrevet 11. april 2013 #26457 Skrevet 11. april 2013 Under muskel Nei, hørte ikke noe snakk om det.. Er det forskjell på det også? Jeg fikk prøve ulike størrelser i BH'en, men han nevnte ikke noe om bredde.. Gosh, jeg er så innmari spent på resultatet! Og ikke minst hvor vondt det kommer til å gjøre.. Da kan vi jo følge hverandre litt da, med to ukers mellomrom Hmm da lurer jeg på hvorfor det var snakkisen med han pk jeg var hos, blir spennende å se hva han andre sier på Colosseum hvis jeg skulle ta 325 så var dem 11,5cm og 345 12cm noe han mente var i grenseland for hvor mye jeg kunne ta med tanke på bredden.. Skjønner at du er spent hihi.. Vil at måned skal gå fort så man får sett resultatet hihi.. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg :)
Gjest entwine90 Skrevet 11. april 2013 #26458 Skrevet 11. april 2013 Hmm da lurer jeg på hvorfor det var snakkisen med han pk jeg var hos, blir spennende å se hva han andre sier på Colosseum hvis jeg skulle ta 325 så var dem 11,5cm og 345 12cm noe han mente var i grenseland for hvor mye jeg kunne ta med tanke på bredden.. Skjønner at du er spent hihi.. Vil at måned skal gå fort så man får sett resultatet hihi.. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg :) Hmm ja, man kan begynne lure! Det sies jo så forskjellig fra sted til sted! Det er en måned siden jeg fikk datoen, og det har gått kjempefort Håper de to siste ukene går fort også.. Litt uvirkelig at om to uker ligger jeg med nye pupper.. hihi
Karenina Skrevet 11. april 2013 #26459 Skrevet 11. april 2013 Hmm ja, man kan begynne lure! Det sies jo så forskjellig fra sted til sted! Det er en måned siden jeg fikk datoen, og det har gått kjempefort Håper de to siste ukene går fort også.. Litt uvirkelig at om to uker ligger jeg med nye pupper.. hihi Det kommer til å gå kjempefort! De siste ukene før operasjonen bare fløy avsted
Puppmania Skrevet 11. april 2013 #26460 Skrevet 11. april 2013 Hei alle sammen! Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå! Klem Opererte der 19.Februar ! Fantastisk sted, og fantastisk fin PK jeg fikk 280 under muskelen, runde proteser med ru overflate. Jeg gikk fra 65b (egentlig 60, men det selges ikke...) til 65F :D du burde glede deg, han er fantastisk flink, og beroligende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå