Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Au au au! :( måtte bare klage litt. Føles ut som noen tramper på brystet mitt og jeg får nesten ikke puste. Har bare 3 oxcynorm igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au au au! :( måtte bare klage litt. Føles ut som noen tramper på brystet mitt og jeg får nesten ikke puste. Har bare 3 oxcynorm igjen :(

Uff, høres ikke noe godt ut, Teita.. Trøst deg med at de aller fleste sier det er vondest de første dagene :hug:

Skrevet

stakkars, spar oxynormen til nettene kankje, viktig å få hvilt skikkelig, da blir du friskere fortere! :kose: håper du har fri en stund til. Ikke godt å starte med for mye aktivitet når du har så vondt. Skal bli godt å slippe nedpressbåndet også tenker jeg. Følte også at det var veldig vanskelig å puste lenge. Om du bare kommer deg over helgen så løsner det nok for deg:O) sov godt og god bedring!
Skrevet

Under muskel:(

Uff.. Må nok bare bite tenna sammen da, har ikke så mye valg :/

Oi, lykke til! Jeg tok under muskel, og det var uutholdelige smerter når jeg skulle opp å gå de første tre dagene. Vrei meg i smerte hver gang samboer tvang meg opp fordi jeg ikke turte å røre meg. Usj!

Skrevet

Uff stakkars, jeg føler så med deg! Jeg hadde selv så utrolige smerter at jeg angret i flere dager. Smertene mine var værst på dag 2 og 3. Føltes ut som om alt skulle revne og falle ut hver gang jeg skulle opp i sittende stilling. Var så lei at jeg på et punkt brast ut i gråt, haha. Stakkars samboeren min! Men plutselig på dag 4 begynte alt å bli mye bedre. Jeg fikk forresten noen morfinpiller og masse ibux, men jeg merket INGENTING av pillene, annet enn svak kvalme og at jeg sovnet lett om natten. Og så får man utrolig vondt i ryggen av å sove i sittende stilling hehe. Men fortvil ikke, for det blir bedre helt plutselig:)

Skrevet

.. Så kan jeg også "melde meg inn" her. :) Har vært til konsultasjon og skal opereres den 24.04.

Jeg har en del heng i brystene, og kirurgen sa at det var en viss fare for at brystene vil henge for mye når de har falt skikkelig på plass om et halvår - år. Hva utfallet faktisk blir kunne han jo ikke forutse - det kan gå begge veier. Og hvis de henger for mye er det noe man skal godta eller fikse ved brystløft (som resulterer i mange arr og er derfor ganske utelukket). Er det andre her som har fått lignende melding, og kan si noe som sitt resultat?

Jeg vil også gjerne høre hvordan formen deres var det/de første døgnet/døgnene? Jeg kommer til å måtte være litt alene det første døgn, og helt alene på dagtid fra og med døgn to.

Skrevet

Vet ikke mye om brystløft, men ang det å være alene bør du IKKE det første døgnet! De fleste klinikker sier også at man må ha tilsyn første 24 timer med hensyn til evt.komplikasjoner o.l. som blødninger osv. (Svært sjeldent det skjer da men likevel) Og-du er ganske hjelpeløs så tidlig.selv trengte jeg hjelp hvertfall de 4 første dagene, til det meste.. (har u.muskel) så mitt tips er, allier deg med noen som kan "passe deg" litt :)

Skrevet

I morgen er konsultasjonen min! Føler meg nesten dum som er så spent, er jo ikke i morgen jeg skal operere :fnise:

Er det noen som vil si litt hva som skjer på konsultasjonen? Er det inn, håndhilse og rett av med klærne på overkroppen liksom? Haha, merker jeg gruer meg til å vise frem ammepuppene.. Men men, han har vel sett det meste før! Jeg skal også ha med en venninne, jeg håper ikke det gjør noe? Skal på Colosseumklinikken i Oslo..

Skrevet

I morgen er konsultasjonen min! Føler meg nesten dum som er så spent, er jo ikke i morgen jeg skal operere :fnise:

Er det noen som vil si litt hva som skjer på konsultasjonen? Er det inn, håndhilse og rett av med klærne på overkroppen liksom? Haha, merker jeg gruer meg til å vise frem ammepuppene.. Men men, han har vel sett det meste før! Jeg skal også ha med en venninne, jeg håper ikke det gjør noe? Skal på Colosseumklinikken i Oslo..

hihi...så spennende:0) ikke noe å grue seg til. Om du skal til Skolleborg er det bare å la han prate. Han snakker masse på en gang:0) men bare hyggelig, han er veldig flink og du kan føle deg helt trygg;0) jeg hadde også med venninne på noen av mine konsultasjoner, det er helt greit. Bare ta av deg!!! Det er jo derfor du er der....hihi han har sett det meste;0) lykke til!
Skrevet

Jeg håper på å få litt hjelp av dere til å velge størrelse :) har litt pupper fra før men formen er ødelagt på dem etter å ha ammet to barn.. I HM bruker jeg vel ca 80c men ser ut som A/b uten bh :S er 160 og veier 54kg.. Pk jeg var hos i går sa jeg nesten kunne velge hva jeg ville innen rimelighetens grenser pga jeg hadde nok vev/hud.. Vil jo ha litt store når jeg først skal gjøre dette, men ikke så store at jeg får vondt i ryggen eller at dem blir i veien :P anyone?? :)

Skrevet

Jeg håper på å få litt hjelp av dere til å velge størrelse :) har litt pupper fra før men formen er ødelagt på dem etter å ha ammet to barn.. I HM bruker jeg vel ca 80c men ser ut som A/b uten bh :S er 160 og veier 54kg.. Pk jeg var hos i går sa jeg nesten kunne velge hva jeg ville innen rimelighetens grenser pga jeg hadde nok vev/hud.. Vil jo ha litt store når jeg først skal gjøre dette, men ikke så store at jeg får vondt i ryggen eller at dem blir i veien :P anyone?? :)

det er jammen ikke lett! Jeg er ganske lik deg i kropp, men hadde nok et mindre utgangspunkt en deg. Liten a, du så kanskje bildene jeg la ut to sider bakover her. Det er jo ganske stort faktisk (synes jeg da..), men om du har et større utgangspunkt blir jo resultatet desto større. Hadde ikke mye hud til overs. Jeg har som sagt 325cc. Hva er drømmen? Hvor stort vil du? Ganske flott å kunne velge på øverste hylle da!!?!
  • Liker 1
Skrevet

Du er ca på størrelse med meg. Er 155 og veier 46 kg. La inn 295 under muskel. Hadde 70 A, nå er jeg 70C. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt 325 ;-) Det blir naturlig og pent, selvom vi ikke er så store :-)

Hei!:) takk for svar! Da er vi ganske like, ja. Ønsket meg en 70C/D så kanskje det er mulig med 325:D Det virker som om implantater gjør seg veldig på mindre jenter, føler du det? At dem kommer tydeligere frem, selv om du ikke la inn så mye?:) hvordan var smertene dine etter op?

Gjest Monicaeh
Skrevet

Hei!:) takk for svar! Da er vi ganske like, ja. Ønsket meg en 70C/D så kanskje det er mulig med 325:D Det virker som om implantater gjør seg veldig på mindre jenter, føler du det? At dem kommer tydeligere frem, selv om du ikke la inn så mye?:) hvordan var smertene dine etter op?

Du oppnår en 70C/D om du legger inn 325, så det ville jeg gjort :-D Smertene etter operasjonen var selvfølgelig veldig forferdelig :-P Men jeg tok kun paracet, ikke noe sterke smertestillende. Så det har nok mye og si på smertene. Jeg var "heldigvis" sykemeldt i tiden etter operasjonen. Hadde jeg vært i jobb, måtte jeg venta 10 dager før jeg kunne jobba. Måtte ha hjelp de 10 dagene med og komme meg opp og ned av senga. Jeg føler at selvom jeg bare la inn 295 så kommer de kjempe bra frem. Det er ikke så mye, men det ble bra på den lille kroppen min :-D

Skrevet

Du oppnår en 70C/D om du legger inn 325, så det ville jeg gjort :-D Smertene etter operasjonen var selvfølgelig veldig forferdelig :-P Men jeg tok kun paracet, ikke noe sterke smertestillende. Så det har nok mye og si på smertene. Jeg var "heldigvis" sykemeldt i tiden etter operasjonen. Hadde jeg vært i jobb, måtte jeg venta 10 dager før jeg kunne jobba. Måtte ha hjelp de 10 dagene med og komme meg opp og ned av senga. Jeg føler at selvom jeg bare la inn 295 så kommer de kjempe bra frem. Det er ikke så mye, men det ble bra på den lille kroppen min :-D

Så godt å få litt utfyllende svar:) regner med at smertene blir ille ja, usj:( får lide for skjønnheten! Fikk du sykemelding etter operasjonen? Trodde ikke det var mulig jeg?:) Kan jeg spørre om hvor du gjorde det?

Skrevet

Nå har det endelig skjedd noe her! Venstre bryst har droppet og er betraktelig mykere enn høyre, tre uker etter operasjonen :)

Velkommen, alle dere nye!

• Liker 1
Gjest Monicaeh
Skrevet (endret)

Så godt å få litt utfyllende svar:) regner med at smertene blir ille ja, usj:( får lide for skjønnheten! Fikk du sykemelding etter operasjonen? Trodde ikke det var mulig jeg?:) Kan jeg spørre om hvor du gjorde det?

Godt du får svar på det du trenger :-) Neida, jeg var sykemeldt fra før av. Egentlig litt dumt at man ikke får sykemelding for det. Man må beregne seg på at man bør bli hjemme en ukes tid. Jeg opererte på Fornebuklinikken. De er så koselige og imøtekommende der :-)

Endret av Monicaeh
Skrevet

Takk for tørsten, det hjalp :klemmer: Har ikke klart å skrive noe før nå, men nå har jeg ikke så intense smerter lenger. Dag 2 post- op i dag. Hver gang jeg setter meg opp (får fortsatt hjelp til det), så føles det ut som alt sklir ned, revner og detter ut. Skikkelig ekkel følelse.

Jeg har ikke vært noe kvalm til nå, men nå føler jeg meg litt kvalm. Kan være fordi jeg har spist veldig lite. Levd på suppe, innmaten på loff og yougurt. Har ikke klart å spise noe annet pga smerter i halsen etter intuberingen.

Har ikke tatt de sterkeste smertestillende i dag, så det er jo et godt tegn :) Har sovet mye i natt og i dag også.

Begynner å savne datteren min veldig :( Hun roper på mamma, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer å løfter og kysser på henne som jeg alltid gjør. Gud som jeg gleder meg til å bli meg selv igjen!

Skrevet

Hei HoneyBooBoo!

Hvordan gikk konsultasjonen i dag? Ble du noe klokere?

Skrevet

Hei HoneyBooBoo!

Hvordan gikk konsultasjonen i dag? Ble du noe klokere?

Hei Melli, koselig at du spør! :)

Den gikk helt over all forventning faktisk! Likte kirurgen kjempegodt, kjemien var kjempebra, og han forklarte alt så bra at jeg ikke sitter igjen med et eneste spørsmål. Før jeg fikk sagt noe om hva jeg har forestilt meg så foreslo han faktisk nesten akkurat hva jeg ville ha, bare større enn jeg i det hele tatt har turt å tenke på. Det blir 450(!!!) høy profil delvis under muskel for meg. Da kommer jeg til å ende opp med en DD ca, som jeg er sikker på at kommer til å passe kroppen min veldig godt. Prøvde jo protesene i sportsbh, og synes det så veldig riktig ut i forhold til formene mine ellers.

30. April er det min tur!! :danse:

Gjest entwine90
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg lest her inne et halvt års tid, så er vel på tide å registrere seg! Hehe.. Jeg er 23 år, 174cm og 59kg, og skal opereres ved clinic strømstad 24 april :) Runde, 350 g. Kjenner nervene begynner å komme nå!

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...