Melli Skrevet 10. april 2013 #26402 Skrevet 10. april 2013 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, jeg tror det kommer til å bli bra En annen ting, noen som vet når man kan begynne å ta omega 3-6-9 igjen? Huden min savner fuktigheten...
Junine Skrevet 10. april 2013 #26403 Skrevet 10. april 2013 Hei alle sammen! I dag har jeg endelig vært på konsultasjonstime på Fornebu, og jeg er helt i hundre:D Ble anbefalt 325cc, moderat under muskel. Det var det jeg fikk plass til, og som han mente jeg ville kle:) Har strl 70A fra før, er 154cm høy og veier 49kg. Noen med lignende erfaringer her? Når jeg fikk se det på virket det litt mye, siden jeg er så liten. Men han virket veldig overbevist om at dette var rett størrelse. Er redd jeg skal angre hvis jeg tar mindre? Hvilken strl ca vil jeg ende opp på med dette?
Melli Skrevet 10. april 2013 #26404 Skrevet 10. april 2013 (endret) Hei alle sammen! I dag har jeg endelig vært på konsultasjonstime på Fornebu, og jeg er helt i hundre:D Ble anbefalt 325cc, moderat under muskel. Det var det jeg fikk plass til, og som han mente jeg ville kle:) Har strl 70A fra før, er 154cm høy og veier 49kg. Noen med lignende erfaringer her? Når jeg fikk se det på virket det litt mye, siden jeg er så liten. Men han virket veldig overbevist om at dette var rett størrelse. Er redd jeg skal angre hvis jeg tar mindre? Hvilken strl ca vil jeg ende opp på med dette? Hei hei og gratulerer med igangsatt prosess Jeg har 325cc moderat profil under muskel, men er litt større enn deg, 159 cm og 55 kg. Var en liten a cup før, har ikke målt ennå nå, men la ut bilde nettopp i dag! Se litt bakover. Har brede nok skuldre til så mye, er du smal? Tror jeg ender opp som en liten c( full b) Det blir sikkert kjempefint Endret 10. april 2013 av Melli
Milkyway Skrevet 10. april 2013 #26405 Skrevet 10. april 2013 Da har jeg vært på konsultasjon i dag.. Koster det mer å legge under muskel overalt? Har ikke bestemt meg for størrelse :S vanskelige greier!! Tenker mellom 300-345.. Hmm.. Og hvor mange cm var deres protese?? Sitter jo igjen med fler spørsmål enn jeg hadde før jeg dro
Melli Skrevet 10. april 2013 #26406 Skrevet 10. april 2013 Da har jeg vært på konsultasjon i dag.. Koster det mer å legge under muskel overalt? Har ikke bestemt meg for størrelse :S vanskelige greier!! Tenker mellom 300-345.. Hmm.. Og hvor mange cm var deres protese?? Sitter jo igjen med fler spørsmål enn jeg hadde før jeg dro Hvor var du? De stedene jeg har vært kostet det akkurat det samme over eller under muskel...!?! Så rart
Junine Skrevet 10. april 2013 #26407 Skrevet 10. april 2013 Hei hei og gratulerer med igangsatt prosess Jeg har 325cc moderat profil under muskel, men er litt større enn deg, 159 cm og 55 kg. Var en liten a cup før, har ikke målt ennå nå, men la ut bilde nettopp i dag! Se litt bakover. Har brede nok skuldre til så mye, er du smal? Tror jeg ender opp som en liten c( full b) Det blir sikkert kjempefint Wow! Du ser kjempe flott ut! Jeg hadde brede nok skuldre til 325cc hvertfall, men jeg er ganske 'litta' som pk sa så fint:) Så det så stort ut når jeg prøvde på. Men det blir kanskje en del mindre når det kommer inn? Han mente det kom til å bli sååå sexy, så får vel stole på det! haha
Melli Skrevet 10. april 2013 #26408 Skrevet 10. april 2013 Wow! Du ser kjempe flott ut! Jeg hadde brede nok skuldre til 325cc hvertfall, men jeg er ganske 'litta' som pk sa så fint:) Så det så stort ut når jeg prøvde på. Men det blir kanskje en del mindre når det kommer inn? Han mente det kom til å bli sååå sexy, så får vel stole på det! haha Hehe...takk:O) Har allerede blitt veldig glad i de! Du var sikkert hos dr Schistad? Han er en skikkelig flørt..., men kjempeflink pk. Du blir nok superfornøyd med det han anbefaler. Jeg gikk litt større enn jeg først hadde tenkt, siden det er så mange som sier de godt kunne ha lagt inn mer om de fikk velge på nytt;O)
Milkyway Skrevet 10. april 2013 #26409 Skrevet 10. april 2013 Akademikliniken.. Tror kanskje det blir colloseum, hvis det koster det samme for over og under der.. Og garantien er med i prisen.. På akademi så måtte man betale 34000 for å ta under muskel og betale enda 4000 til for kapselforsikring :S
Melli Skrevet 10. april 2013 #26410 Skrevet 10. april 2013 Akademikliniken.. Tror kanskje det blir colloseum, hvis det koster det samme for over og under der.. Og garantien er med i prisen.. På akademi så måtte man betale 34000 for å ta under muskel og betale enda 4000 til for kapselforsikring :S ] oi, det var dyrt... Er det med løft? Jeg op på Colosseumklinikken uten løft og betalte ca 32.000 for hele pakken:O) Da er 5 års kapseforsikring inkl. Har du vært der ennå? Jeg er kjempefornøyd med alt der:O)
Junine Skrevet 10. april 2013 #26411 Skrevet 10. april 2013 Hehe...takk:O) Har allerede blitt veldig glad i de! Du var sikkert hos dr Schistad? Han er en skikkelig flørt..., men kjempeflink pk. Du blir nok superfornøyd med det han anbefaler. Jeg gikk litt større enn jeg først hadde tenkt, siden det er så mange som sier de godt kunne ha lagt inn mer om de fikk velge på nytt;O) Haha! Helt riktig, var hos han:) Utrolig morsom type! Ja, er redd jeg angrer om jeg tar mindre enn det han sier? Jeg stoler på at han har peiling på dette, det bare så mye ut på meg:) Det blir sikkert annerledes når det settes inn.
Milkyway Skrevet 10. april 2013 #26412 Skrevet 10. april 2013 ] oi, det var dyrt... Er det med løft? Jeg op på Colosseumklinikken uten løft og betalte ca 32.000 for hele pakken:O) Da er 5 års kapseforsikring inkl. Har du vært der ennå? Jeg er kjempefornøyd med alt der:O) Det var uten løft, og skjønner ikke helt hvorfor jeg absolutt måtte ta under muskel heller.. Siden jeg har nok vev og er ikke veldig smal eller for tynn.. Må ringe colloseum fort da håper dem og har ledig 13 mai.. Da starter permen til samboern så slipper jeg å løfte to unger tok du over eller under, på han pk jeg var hos hørtes det ut som at under var det beste for alle, men det strider litt imot hva jegnhar hørt tidligere.. Huff forvirra!!!!
Melli Skrevet 10. april 2013 #26413 Skrevet 10. april 2013 Det var uten løft, og skjønner ikke helt hvorfor jeg absolutt måtte ta under muskel heller.. Siden jeg har nok vev og er ikke veldig smal eller for tynn.. Må ringe colloseum fort da håper dem og har ledig 13 mai.. Da starter permen til samboern så slipper jeg å løfte to unger tok du over eller under, på han pk jeg var hos hørtes det ut som at under var det beste for alle, men det strider litt imot hva jegnhar hørt tidligere.. Huff forvirra!!!! Hmm..ikke lett det der, men det er veldig lurt å få flere pk til å uttale seg. Jeg var hos fire før jeg bestemte meg. Kunne bare ha under jeg da, så valget der var enkelt. Ring og hør om det er andre som har ledig samme dato:O) Lykke til!
Milkyway Skrevet 10. april 2013 #26414 Skrevet 10. april 2013 Det må bli colloseum nobel vil jeg ikke ta siden jeg var hos dr Lykke for noen år siden og han likte jeg ikke!! Så unngår å gå dit.. Har lest om mange her inne som er fornøyd med colloseum så har vel sånn ca bestemt meg, hvis ikke jeg går ut derfra med en elendig følelse, men tviler på det
Melli Skrevet 10. april 2013 #26415 Skrevet 10. april 2013 Det må bli colloseum nobel vil jeg ikke ta siden jeg var hos dr Lykke for noen år siden og han likte jeg ikke!! Så unngår å gå dit.. Har lest om mange her inne som er fornøyd med colloseum så har vel sånn ca bestemt meg, hvis ikke jeg går ut derfra med en elendig følelse, men tviler på det da krysser vi fingrene for at de finner en time til deg:O)
Milkyway Skrevet 10. april 2013 #26416 Skrevet 10. april 2013 da krysser vi fingrene for at de finner en time til deg:O) ja :) ringer i morgen
Kris80 Skrevet 10. april 2013 #26417 Skrevet 10. april 2013 Operererte på Aviva Helse. Kostet 34.000,- for anatomiske innlegg. 5000,- mindre for runde. Prisen var visst den samme for å bytte innlegg (dersom det ikke er kapsel), som for førstegangsoperasjon. Sikkert greit å bytte i Sverige, da får du jo også kursen. Jeg vurderte også klinikker Sverige. For meg ble det ikke aktuelt da jeg arbeider i helsevesenet og vi som gjør det må ta spesielle prøver om vi har vært til behandling/innlagt på utenlandske sykehus og ikke kan gå på jobb før disse prøvesvarene er klare. Dette må pasienter som blir innlagte også dersom det er mindre enn 12 mnd etter opr... Bare til orientering.. Ja det er jeg klar over:) hvor lang tid var du hjemme fra jobb?
*Bumblebee* Skrevet 10. april 2013 #26418 Skrevet 10. april 2013 Uff når kunne dere kjøre bil igjen? Er en uke+en dag idag,har nettopp vært ute og kjørt en liten tur.men fant fort ut at jeg ikke kan det, det endte opp med at min søster som var passasjer måtte ratte bilen og jeg styrte pedalene..måtte ta et skikkelig rattutslag og det gjorde vondt! Er øm på den siden nå, er så redd jeg har ødlagt noe :( uff..trodde jo det var ok å kjøre, der tok jeg feil!
Gjest Monicaeh Skrevet 10. april 2013 #26419 Skrevet 10. april 2013 Hei alle sammen! I dag har jeg endelig vært på konsultasjonstime på Fornebu, og jeg er helt i hundre:D Ble anbefalt 325cc, moderat under muskel. Det var det jeg fikk plass til, og som han mente jeg ville kle:) Har strl 70A fra før, er 154cm høy og veier 49kg. Noen med lignende erfaringer her? Når jeg fikk se det på virket det litt mye, siden jeg er så liten. Men han virket veldig overbevist om at dette var rett størrelse. Er redd jeg skal angre hvis jeg tar mindre? Hvilken strl ca vil jeg ende opp på med dette? Du er ca på størrelse med meg. Er 155 og veier 46 kg. La inn 295 under muskel. Hadde 70 A, nå er jeg 70C. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt 325 ;-) Det blir naturlig og pent, selvom vi ikke er så store :-)
Melli Skrevet 10. april 2013 #26420 Skrevet 10. april 2013 Uff når kunne dere kjøre bil igjen? Er en uke+en dag idag,har nettopp vært ute og kjørt en liten tur.men fant fort ut at jeg ikke kan det, det endte opp med at min søster som var passasjer måtte ratte bilen og jeg styrte pedalene..måtte ta et skikkelig rattutslag og det gjorde vondt! Er øm på den siden nå, er så redd jeg har ødlagt noe :( uff..trodde jo det var ok å kjøre, der tok jeg feil! uff...ja det er ikke godt! Har kjørt kun det jeg har måttet. Nå tre uker etter op er det fortsatt driiiit ekkelt å kjøre. Kjører litt som en mann med hatt merker jeg...snegler meg rundt Ta det med ro bumblebee, du har sikkert ikke ødelagt noe. Jeg har også hatt noen runder med ting jeg har gjort så jeg har blitt øm og sår i en dag etterpå. Det går seg til, bare prøv og ikke gjøre så mye av de tingene som er ubehagelige....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå