Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har under muskel, dagen etterpå er definitivt sofa-dag!! Hadde nok svimt av om jeg måtte bevegd med ut av huset. . Nå en uke post op.er jeg fortsatt ikke 100%, blir fort sliten og må hvile en del.men seff, det varierer fra person til person hvordan man takler operasjonen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ringe klinikken å spørre om de har en ledig time ikke så lenge etter den du har, eller om de kan sette deg på venteliste sånn at de kan ringe deg dersom noen avbestiller? Føler meg slem når jeg skriver dette, men det er virkelig vondt i dag! :( jeg har en datter på 1,5 år, og jeg er så lei meg fordi jeg ikke orker å reise meg opp fra sengen for å gi henne et kyss engang. Så tanken på å skulle pynte meg for å gå i en begravelse..

Skrevet

Hei Mexx! Det kan bli noe heftig, ja..Vil ikke anbefale..Om du må, husk sm stillende og hold deg unna klemmer og helst håndtrykk sånn at du slipper å løfte på armen(e). Dag 1 er ikke dagen for aktivitet og det er altfor lett å gjøre for mye når du har sm stillende i kroppen..

Skrevet

MELLI: Husker jeg riktig at dine smerter begynte å avta på dag seks ca? Har så vondt og er så utålmodig.. Hehe. Eneste som lindrer litt er Oxcinorm, men nå har bare fire stk igjen :( er veldig vant til å ta paracet, så det gjør dessverre ingen forskjell for meg.

Gjest Monicaeh
Skrevet

Hei alle sammen:)

5 dager til operasjon nå!

Hvordan var dere som har operert i form dagen etter operasjon?? Jeg er nemlig nødt i begravelse dagen etter. Håper bare det går bra! Og at jeg klarer å "oppføre meg" så ikke folk lurer på hva som er galt med meg :S

Lykke til med operasjonen :-) Jeg var kjempe dårlig. Hang over do og brakk meg i 3 dager pluss smerter som var helt forferdelig :-( Håper du får det bedre enn det og klarer og gå i begravelse. Kondolerer forresten.

Skrevet (endret)

Nå har jeg fjernet kompressene og sett litt ordentlig på puppene. De ser veldig trekantet ut i sportsBH, og litt sånn ut til hver side, men jeg er veldig fornøyd. Håper ikke de blir så veldig mye mindre. :)

Og kjæresten min som var så imot silikon, syns også det ble bra :fnise:

Endret av Teita
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Teita
Skrevet

Tusen takk for alle svar. Ikke helt svarene jeg håpte på men :/

Tror nok fornebuklinikken har ganske lang venteliste, og jeg har så mye planer at å utsette ser ganske umulig ut :(

Må bare inderlig håpe at jeg er litt heldig og klarer å holde ut noen timer :/

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Ikke helt svarene jeg håpte på men :/

Tror nok fornebuklinikken har ganske lang venteliste, og jeg har så mye planer at å utsette ser ganske umulig ut :(

Må bare inderlig håpe at jeg er litt heldig og klarer å holde ut noen timer :/

Jeg forstår godt at det ikke var svarene du håpet på :( Skulle ønske jeg kunne gitt deg et mer positivt svar.

Hvilken kirurg skal du bruke på Fornebu? :)

Skrevet

Jeg forstår godt at det ikke var svarene du håpet på :( Skulle ønske jeg kunne gitt deg et mer positivt svar.

Hvilken kirurg skal du bruke på Fornebu? :)

Jeg skal til Pål Schistad :) Syns han virka topp :) Forhåpentligvis like bra som Marius!

Skrevet

Jeg skal til Pål Schistad :) Syns han virka topp :) Forhåpentligvis like bra som Marius!

Det var han jeg egentlig ønsket, men han hadde ikke ledig til meg. Har bare hørt gode ting om han, så det blir nok kjempebra!:)

Skrevet

Det var han jeg egentlig ønsket, men han hadde ikke ledig til meg. Har bare hørt gode ting om han, så det blir nok kjempebra! :)

Ja, er nok i trygge hender :) Har ei venninne som ble operert av Marius, og hennes ble hvartfall kjempefine! ;) Godt dine også ser bra ut og at du er fornøyd hittil :D

Nei, må bare håpe håpe på at det går greit, og prøve å glede meg igjen!:)

Skrevet

MELLI: Husker jeg riktig at dine smerter begynte å avta på dag seks ca? Har så vondt og er så utålmodig.. Hehe. Eneste som lindrer litt er Oxcinorm, men nå har bare fire stk igjen :( er veldig vant til å ta paracet, så det gjør dessverre ingen forskjell for meg.

Hei hei kjære deg:O) Uff, føler skikkelig med deg.... :hug:

Jeg fikk med meg mange Ketorax(samme fam som Oxynorm) og i tillegg fikk jeg Codaxol(paralgin forte) og Ibux. Overlevde uten Ketorax faktisk, men måtte ha en Codaxol og en Ibux fire ganger i døgnet de første 4 dagene. Deretter slapp det litt om dagen og jeg brukte vanlig pinex sammen med Ibux fire ganger i døgnet. codaxol om natten bare da.

Hør med klinikken om du kan få litt codaxol. Det virket fint på meg i alle fall.

Ikke bekymre deg for fasongen akkurat nå. Mine er nå tre uker til fredag og de begynner skikkelig å ta form. Jeg er skikkelig utålmodig, men ser nå at dette blir akkurat som jeg ønsket meg :danse: Kan godt legge ut bilde om jeg får det til.

Fortsatt god bedring.

Mexx: henger meg på de andre...det blir veldig vanskelig å skjule hva du har gjort dagen etter! Stakkars, det er ikke lett det der...

Skrevet

Tusen takk Melli :) jeg fikk med meg åtte oxcynorm, men har bare fire igjen. Ringte klinikken, men de ville ikke gi meg noe mer :( Håper jeg klarer meg på det lille jeg har igjen. Paracet gjør ikke mye for meg, for jeg er veldig vant å ta det, med menssmerter, migrene og influensa hvert år..

Legg gjerne ut bilde :) Skal legge ut bilde så fort jeg får tatt et ordentlig et jeg og :)

Skrevet

Bare vær obs på at ikke alle tåler de smertestillende som blir gitt, selv var jeg sløv og "dopet" og spydde som en gris av morfinpreparatene nevnt over her, samt paralgin forte. Jeg gikk over til å bare ta paracet, what a difference!! Så om du merker du blir dårlig og kvalm så ta kontakt med klinikken, evt prøv å kutte ut/ned på de sterkeste medisinene. Igjen, alle reagerer forskjellig :)

Skrevet

Ps ja!! Legg ut bilder! Gøy å se! (Skal få gjort det selv også etter hvert) :)

Skrevet

Bare vær obs på at ikke alle tåler de smertestillende som blir gitt, selv var jeg sløv og "dopet" og spydde som en gris av morfinpreparatene nevnt over her, samt paralgin forte. Jeg gikk over til å bare ta paracet, what a difference!! Så om du merker du blir dårlig og kvalm så ta kontakt med klinikken, evt prøv å kutte ut/ned på de sterkeste medisinene. Igjen, alle reagerer forskjellig :)

Takk for tips! Urettferdig at noen skal ha det så fælt, og andre ikke. Kjenner ei som ikke hadde vondt og var på shopping dagen etter :S Selvfølgelig ikke lurt å gjøre uansett da!

Skrevet (endret)

Prøver et bilde fra tlf:0) venstre er ca to og en halv uke gamle her, høyre ca en og en halv uke. Synes de har blitt mykere og finere i formen bare siste uken. Jeg har 325cc moderat profil under muskel:O)

Endret av Melli
Skrevet

Superfine! Hva var det du hadde nå igjen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...