Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Takk takk alle! :)

Gleder meg sånn til jeg blir i 100% form...

Ikke bare bare å be om hjelp til alt, samboer får virkelig prøvd seg...he he :fnise:

Men det går bra, regner med jeg blir mye bedre utover uka...

Gleder meg kjempemasse til jeg blir ferdig å gå med dette nedpress båndet, ikke direkte behagelig det...

Men holder nok ut en uke til... Må det! :)

Hei :)

Så at du og har operert inn delvis under muskel. Hvor lenge har du fått beskjed om å bruke "nedpress-båndet"??

Perle77 :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Da har jeg både vært på konsultasjon(3okt), og fått meg time.. Fikk først den 17 januar..men klarer bare ikke vente..he he

Så ringte fornebuklinkken i dag å fikk ny tid Torsdag den 20 desember i stede.. 24 dager til!!!!!!!!

Må si jeg gleder meg.. håper disse dagene går fort.. Blir en litt avslappende jul for min del..men det er det verdt!!

ååå som jeg gleder meg

Måtte bare få fortelle!!!!!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så at du og har operert inn delvis under muskel. Hvor lenge har du fått beskjed om å bruke "nedpress-båndet"??

Perle77 :goodbye:

Hei! :)

Fikk beskjed om å bruke nedpressbåndet i 14 dager etter operasjonen. Er ikke direkte behagelig å ha det på, men må holde ut en uke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da har jeg både vært på konsultasjon(3okt), og fått meg time.. Fikk først den 17 januar..men klarer bare ikke vente..he he

Så ringte fornebuklinkken i dag å fikk ny tid Torsdag den 20 desember i stede.. 24 dager til!!!!!!!!

Må si jeg gleder meg.. håper disse dagene går fort.. Blir en litt avslappende jul for min del..men det er det verdt!!

ååå som jeg gleder meg

Måtte bare få fortelle!!!!!

:danse:

Så spennende det blir,gleder meg til å si og høre!!! :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk alle! :)

Gleder meg sånn til jeg blir i 100% form...

Ikke bare bare å be om hjelp til alt, samboer får virkelig prøvd seg...he he :fnise:

Men det går bra, regner med jeg blir mye bedre utover uka...

Gleder meg kjempemasse til jeg blir ferdig å gå med dette nedpress båndet, ikke direkte behagelig det...

Men holder nok ut en uke til... Må det! :)

Hei! :)

Fikk beskjed om å bruke nedpressbåndet i 14 dager etter operasjonen. Er ikke direkte behagelig å ha det på, men må holde ut en uke til......

Rart at det er så stor forskjell på hvor lenge man må bruke nedpressbåndet!!

Jeg har også protesene delvis under,men har fått beskjed om å bruke det i 4-6 uker. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det er så stor forskjell på hvor lenge man må bruke nedpressbåndet!!

Jeg har også protesene delvis under,men har fått beskjed om å bruke det i 4-6 uker. :sukk:

Jeg vet.. jeg fikk beskjed om å bruke det i 6-8 uker. :sjenert:

Perle77 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. jeg fikk beskjed om å bruke det i 6-8 uker. :sjenert:

Perle77 :)

Ja litt rart dette. Men det avhenger vel kanskje av at musklaturen i brystene er litt forskjellig fra person til person - slik at man kanskje trenger ulik tid med dette nedpressbåndet.

Men jeg VET ikke....det var bare en tanke... :)

Jeg har fått beskjed om å bruke støtte BH'en i 6 uker da. Men dere som skal bruke nedpressbåndet i 6-8 uker skal vel kanskje ikke bruke støtte BH så lenge??

Snakkes! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter og gratulere til de som har fått nytt frontparti siden jeg var inne sist :bursdag:

I dag er det 3 uker siden operasjonen og jeg skiftet tape for første gang etter at den har sittet i en uke. Det gikk bra, men på det ene stedet så kom det litt blod og verk og det luktet ikke godt )litt råttent); noen erfaringer med sånt i sårene? Burde jeg ringe klinikken? :forvirra:

Ellers er venstre side fremdeles større, høyere og mere sprengt mens høyre side begynner å bli myk og få en fin form. På venstre side kjenner jeg innlegget helt øverst og det er litt guffent. :forvirret:

Sporst BH som jeg fikk på klinikken fikk jeg beskjed om å bruke natt og dag i 4 uker; deretter kan jeg bruke hva jeg vil uten spiler.

Til dere som lurte på kontroller: Jeg er operert på Fornebu og var til kontroll etter en uke. Så etter en uke til fordi det væsket litt fra såret. Fikk beskjed om å komme tilbake om tre måneder (må ringe selv), men jeg har tatt løft også så de vil sikkert sjekke sårene mine mer nøye enn om jeg bare hadde hatt innlegg som jo er et mye mindre sår.

Formen blir ellers bare bedre og bedre; men hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg holdt meg borte fra jobben i 14 dager; den første uka på jobb var tøff.

Noen som vet når jeg kan støvsuge igjen? Hybelkaninene mine har fått langt hår og store hoggtenner og de kommer løpende etter meg så det er på tide å ta livet av dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter og gratulere til de som har fått nytt frontparti siden jeg var inne sist :bursdag:

I dag er det 3 uker siden operasjonen og jeg skiftet tape for første gang etter at den har sittet i en uke. Det gikk bra, men på det ene stedet så kom det litt blod og verk og det luktet ikke godt )litt råttent); noen erfaringer med sånt i sårene? Burde jeg ringe klinikken? :forvirra:

Ellers er venstre side fremdeles større, høyere og mere sprengt mens høyre side begynner å bli myk og få en fin form. På venstre side kjenner jeg innlegget helt øverst og det er litt guffent. :forvirret:

Sporst BH som jeg fikk på klinikken fikk jeg beskjed om å bruke natt og dag i 4 uker; deretter kan jeg bruke hva jeg vil uten spiler.

Til dere som lurte på kontroller: Jeg er operert på Fornebu og var til kontroll etter en uke. Så etter en uke til fordi det væsket litt fra såret. Fikk beskjed om å komme tilbake om tre måneder (må ringe selv), men jeg har tatt løft også så de vil sikkert sjekke sårene mine mer nøye enn om jeg bare hadde hatt innlegg som jo er et mye mindre sår.

Formen blir ellers bare bedre og bedre; men hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg holdt meg borte fra jobben i 14 dager; den første uka på jobb var tøff.

Noen som vet når jeg kan støvsuge igjen? Hybelkaninene mine har fått langt hår og store hoggtenner og de kommer løpende etter meg så det er på tide å ta livet av dem. :fnise:

I går var jeg å fikk fjernet tråendene på siden av snittene. Legen sa at det ville bli en liten betennelsne når tråden råtnet bort.Dette er en ikkebakteriell betennelse som bare skulle vaskes med såpe og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

Hvordan går det med dere pupperdamer? :klemmer:

Skal på konsultasjon om 11 dager og gleder meg kjempemye!!!! :ler:

Hører jo så utrolig mye positivt her inne,og da blir man jo bare enda mer gira..

MEN: har lyst å høre litt negative ting også jeg.. Noen som ikke er helt fornøyd? Noen med negative inspill? :fnise: Må jo være forberedt på dette også. :)

klem fra siliconsally som snart får nye pupper! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Da er det 18 dager til operasjonsdagen min:) Jeg gleeeeeder meg noe så vannvittig. Spent på hvordan ting blir etter operasjonen.

Jeg skal opereres den 20des. Å det er jo bare 4 dager før julaften.

Så ett par spørsmål,

Hvor lang tid tar det sånn ca før en kan bevge seg rundt hjemme?Tenker da på om jeg kommer til å være i fin form på julaften?

Svigermor kommer og skal hjelpe meg med julemat osv, da vi skal feire jul sammen her hos oss. Så jeg slipper å styre så mye med det,da vi ordner alt klar før jula. Å bare varmer opp maten.

Jeg har ikke fortalt noe til de om operasjonen,å er litt spent på hvordan det skal gå.

Jeg er 162/50 , bruker 75 B med innlegg, uten innlegg er jeg en A.Mye heng, og løs hud. å det er snakk om ca 260. Hva tror dere jeg kommer til å få etter operasjonen?

Får støtte bh av klinikken,men tenkte kanksje d var greit å ha en ekstra. Forslag til noen som er gode å bruke?

Det eneste jeg bekymrer meg for å tenker mye på der om jeg får en kjempe stor mellom rom mellom puppene. Slik at det ser unormalt ut.. Noen som har noe å si om det?

Jeg har også en del strekk merker, etter amming og slikt, hvordan vil det bli?

Kommer til å snakke mer med kirurgen før operasjonen om dette, men er en stund til ennå, å ville gjerne få spurt dere om dette:)

Å som jeg gleder meg til å bruke Bher som er uten innlegg, fine bikinier og føle meg vel. Skal bli godt.

Tenkt på dette i 7-8 år nå. Så nå er det så vidt jeg klarer vente mer..he he.. men 18 dager er jo lite i forhold til 8 år..

Får man smerte stillende med seg hjem?

Kommer sikkert flere spørsmål etterhvert...

Håper noen kan svare meg på dette:)

hilsen Tinge_ling snart puppeguri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er det 18 dager til operasjonsdagen min:) Jeg gleeeeeder meg noe så vannvittig. Spent på hvordan ting blir etter operasjonen.

Jeg skal opereres den 20des. Å det er jo bare 4 dager før julaften.

Så ett par spørsmål,

Hvor lang tid tar det sånn ca før en kan bevge seg rundt hjemme?Tenker da på om jeg kommer til å være i fin form på julaften?

Svigermor kommer og skal hjelpe meg med julemat osv, da vi skal feire jul sammen her hos oss. Så jeg slipper å styre så mye med det,da vi ordner alt klar før jula. Å bare varmer opp maten.

Jeg har ikke fortalt noe til de om operasjonen,å er litt spent på hvordan det skal gå.

Jeg er 162/50 , bruker 75 B med innlegg, uten innlegg er jeg en A.Mye heng, og løs hud. å det er snakk om ca 260. Hva tror dere jeg kommer til å få etter operasjonen?

Får støtte bh av klinikken,men tenkte kanksje d var greit å ha en ekstra. Forslag til noen som er gode å bruke?

Det eneste jeg bekymrer meg for å tenker mye på der om jeg får en kjempe stor mellom rom mellom puppene. Slik at det ser unormalt ut.. Noen som har noe å si om det?

Jeg har også en del strekk merker, etter amming og slikt, hvordan vil det bli?

Kommer til å snakke mer med kirurgen før operasjonen om dette, men er en stund til ennå, å ville gjerne få spurt dere om dette:)

Å som jeg gleder meg til å bruke Bher som er uten innlegg, fine bikinier og føle meg vel. Skal bli godt.

Tenkt på dette i 7-8 år nå. Så nå er det så vidt jeg klarer vente mer..he he.. men 18 dager er jo lite i forhold til 8 år..

Får man smerte stillende med seg hjem?

Kommer sikkert flere spørsmål etterhvert...

Håper noen kan svare meg på dette:)

hilsen Tinge_ling snart puppeguri:)

Hei!

Mye man lurer på før en sånn operasjon ja... :jepp:

Hvilken form du kommer til å være i på julaften er litt vanskelig å si... For dette er veldig forskjellig fra person til person, og om du skal legge implantatene under muskel. Man har ofte vont litt lengre med implantat under muskel, men du får jo trolig med deg smertestillende fra klinikken. Dette får du sikkert vite om du kontakter klinikken. Hvor skal du operere deg? Tror du er oppegående men litt redusert på julaften... :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvilken form du kommer til å være i på julaften er litt vanskelig å si... For dette er veldig forskjellig fra person til person, og om du skal legge implantatene under muskel. Man har ofte vont litt lengre med implantat under muskel, men du får jo trolig med deg smertestillende fra klinikken. Dette får du sikkert vite om du kontakter klinikken. Hvor skal du operere deg? Tror du er oppegående men litt redusert på julaften... :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal legge over muskel. Skal opereres på fornebuklinikken:)

Gleder meg masse masse.

Mange spørsmål ja.he he. får jo svar på alt av kirurgen, men hadde litt lyst å høre andres meninger:)

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tinge Ling :goodbye:

Jeg ble operert for 3 uker siden og fikk lagt inn 430 ml delvis under muskelen. (173/60) Jeg brukte også 75 b,men den var for stor! Jeg har nå fått en stor c cup. Jeg har ammet 3 barn, så jeg hadde både mye strekkmerker og løs hud,men ingenting vises nå :danse: Jeg er megafornøyd meg puppene og er glad jeg stolte på legen ang.str. Tenk at jeg ikke har fått gjort dette før!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tinge Ling :goodbye:

Jeg ble operert for 3 uker siden og fikk lagt inn 430 ml delvis under muskelen. (173/60) Jeg brukte også 75 b,men den var for stor! Jeg har nå fått en stor c cup. Jeg har ammet 3 barn, så jeg hadde både mye strekkmerker og løs hud,men ingenting vises nå :danse: Jeg er megafornøyd meg puppene og er glad jeg stolte på legen ang.str. Tenk at jeg ikke har fått gjort dette før!!!! :fnise:

Hei annemone :)

Takk for svar :) Og Gratulere med nye framdeler :)

Jeg gleder meg bare sååå mye.Har tenkt på dette i mange år nå.

Etter to barn så er det ikke stort igjen gitt.

Jeg bruker 75 b med innlegg.uten innlegg er jeg en liten A.

Jeg er som sagt 162/50.

Å snakket med kirurgen om å legge inn ca 260 ml. Fra eller til. Over muskel da han mente det ble penest,siden jeg har så mye løs hud.

Kommer ann på hva det er plass til. Vil jo fylle de helt opp. Men vil ikke se unaturlig ut heller. Så er veldig spent på hvordan det vil se ut til slutt:)

Med strekkmerkene jeg har og slikt. Ser ut som to tomme teposer eller to vrengte baklommer. he he..Så dette er noe jeg ser frem til.

Gleder meg til å føle meg vel igjen.

Ha en stråålende kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...