Teita Skrevet 8. april 2013 #26341 Skrevet 8. april 2013 Da har jeg vært på apoteket og hentet ut reseptene, så i kveld skal det dusjes med hibiscrub, og jeg skal ta antibiotikaen. Spennende nå Jeg har forresten vært syk i en uke nå, med litt feber og vond hals, og jeg er fortsatt ikke noe bedre Begynner å bli redd for å bli sendt hjem i morgen.. Det går greit så lenge jeg ikke anstrenger meg. Gikk litt rundt i byen i sta, og da ble jeg veldig varm Tror dere det går bra selv om jeg har litt feber? Skl jo ta to paracet i morgen tidlig, og de er jo også febernedsettende.
HoneyBooBoo Skrevet 8. april 2013 #26342 Skrevet 8. april 2013 Velkommen HoneyBooBoo:0) da har du kommet rett! Og alle her er litt puppegale som deg og leser alt man kommer over:0) jeg var også på konsultasjon på både Fornebuklinikken og Colosseumklinikken. Valgte dr Skolleborg på Colosseumklinikken. Op der for to og en halv uke siden og er kjempe fornøyd:0) ja det har vært j..vondt også, men er man godt forberedt går alt! Jeg er nok litt andre mål enn deg med mine 160cm og 55kg, men fikk 325cc moderat profil under muskel. Har ganske brede skuldre. 350cc høres ikke for mye ut til deg:0) man har en formening i hodet på hva man vil ha, valgte derfor den pk som snakket mest "mitt språk" og forsto hva jeg ønsket meg. Han snakker MYE, men er superhyggelig. Jeg jobber med leger som kjenner ham og de skryter veldig av han. Lykke til på konsultasjon der. Håper du blir fornøyd. Spent på å høre hva du synes;0) Tusen takk! Tiden fremover nå blir veldig spennende, og jeg er i første omgang spesielt spent for torsdagen. Lurer så fælt på hva han kommer til å si ut ifra tankene jeg har angående form og størrelse. Regner med det er veeeeldig vondt ja, men det må jo være verdt det :D Kan jo kun snakke for meg selv, men jeg vet at jeg takler smerten så lenge jeg vet jeg kommer til å føle meg bedre med meg selv etterhvert. Håper jeg får et like godt inntrykk av kirurgen som du fikk, hvis det er han jeg skal snakke med!
HoneyBooBoo Skrevet 8. april 2013 #26343 Skrevet 8. april 2013 vet ikke hvordan utgangspunkt du hadde, mn hg hadde hvertfall en 75 b før op. Er 168 og veier 63 kg. Har opperert 390 cc moderat plus profil (eurosilicone) over muskel. resultatet ble ihvertfall veldig naturlig på meg, trodde det skulle bli veldig voldstomt. Bruker 75d nå, mn hevelsen er ikke helt borte enda Høres ut som vi har et ganske likt utgangspunkt. Er som sagt 170, veier 63. Brukte 75b etter amming, i starten av ammingen var jeg oppe i 75d. Så det er nok av tøyd hud å fylle ut her, for å si det sånn! Vil gjerne ha noe i likhet av det jeg hadde mens jeg ammet, kanskje biiiittelitt mer Følte det passet kroppen min veldig bra og jeg følte meg smashing, selv med x antall kilo for mye den gang!
Karenina Skrevet 8. april 2013 #26344 Skrevet 8. april 2013 opererte for fire dager siden, er fornøyd. Men føler ikke at jg helt kan se resultatet enda iom at jeg fortsatt er hoven. så de ser ganske runde ut enda. Har forresten ingen følelser fra nippel oh ned til stingene i dn ene puppen. Noen som har opplevd det samme? Ellers enn det er jeg veldig fornøyd:) hva med deg? Jeg opererte for 2 uker + siden, og har ikke følelse fra nippelen og ned til arret fremdeles, det tar nok litt tid til nervene gror på plass
Melli Skrevet 8. april 2013 #26345 Skrevet 8. april 2013 Da har jeg vært på apoteket og hentet ut reseptene, så i kveld skal det dusjes med hibiscrub, og jeg skal ta antibiotikaen. Spennende nå Jeg har forresten vært syk i en uke nå, med litt feber og vond hals, og jeg er fortsatt ikke noe bedre Begynner å bli redd for å bli sendt hjem i morgen.. Det går greit så lenge jeg ikke anstrenger meg. Gikk litt rundt i byen i sta, og da ble jeg veldig varm Tror dere det går bra selv om jeg har litt feber? Skl jo ta to paracet i morgen tidlig, og de er jo også febernedsettende. Uffda Teita! Håper du blir bedre til i morgen;) antibiotikaen gjør sikkert litt godt for det også. Det går sikkert bra skal du se. Man skal være ganske så syk før de avlyser. Tenker på deg i morgen, meld oss når du ligger på sofaen etterpå:0) go boobs!!!
Melli Skrevet 8. april 2013 #26346 Skrevet 8. april 2013 opererte for fire dager siden, er fornøyd. Men føler ikke at jg helt kan se resultatet enda iom at jeg fortsatt er hoven. så de ser ganske runde ut enda. Har forresten ingen følelser fra nippel oh ned til stingene i dn ene puppen. Noen som har opplevd det samme? Ellers enn det er jeg veldig fornøyd:) hva med deg? da er det veldig ferskt ennå, ikke rart du ikke føler noe;0) jeg føler mer og mer nå snart tre uker etter op. Synes de fortsatt er noe sprengt, men litt mykere har de blitt heldigvis. Er nok litt utålmodig, skulle gjerne hatt dem "ferdige" med en gang:0) liker dem mer og mer...;0)
Kris80 Skrevet 8. april 2013 #26347 Skrevet 8. april 2013 Hei Kris80! Jeg la saltvannsinnlegg over muskel i -97 og byttet til silikon i desember i fjor. La denne gangen under muskel, - og ja, det var vondt! Hadde nok ikke mer smerter enn vanlig, heller kanskje mindre, men det er en helt ny operasjon og området er jo ikke utvidet noe dersom du velger å endre plassering på implantatene. Dersom du velger å legge over muskel (regner kanskje med at det er det du har?), så tror jeg ikke det vil bli like ille som det første inngrepet, men du vil nok likevel kjenne en del press, samt ubehag i såret. Du vil kanskje også legge i litt større innlegg for å fylle ut (sånn tatt litt ut i fra luften tenkte jeg at du, som meg, var blitt slappere i puppene etter to graviditeter... ;-) ) Takk for svar:) Jeg tror jeg la under muskel sist... Men ikke helt sikker.. Vil tro at området er utvidet.. Da det virker som om dem har vandret litt først etter jeg fikk barna. Har nok tenkt til å fylle ut litt tomrom ja:) Hvor mye betalte du for å bytte? Jeg har fått pris på 39 000 på volvat.. Vurderer derfor Strømstad , der er prisen 25-29 000 svenske
Teita Skrevet 8. april 2013 #26348 Skrevet 8. april 2013 Uffda Teita! Håper du blir bedre til i morgen;) antibiotikaen gjør sikkert litt godt for det også. Det går sikkert bra skal du se. Man skal være ganske så syk før de avlyser. Tenker på deg i morgen, meld oss når du ligger på sofaen etterpå:0) go boobs!!! Takk, det håper jeg og Det skal jeg gjøre! Da har jeg dusjet med hibiscrub, og skal snart spise mitt siste "måltid" Etter det, skal jeg ta antibiotika og håpe jeg får sove litt i natt.
Melli Skrevet 8. april 2013 #26349 Skrevet 8. april 2013 Hihi....drømte at jeg hadde blitt "fortung" og sank da jeg skulle svømme i basseng....iiik! Hvordan er det egentlig? Noen som har svømt med sine nye pupper? Flyter man mer, mindre eller likt? Hehe...
whoopwhoop Skrevet 8. april 2013 #26350 Skrevet 8. april 2013 Hihi....drømte at jeg hadde blitt "fortung" og sank da jeg skulle svømme i basseng....iiik! Hvordan er det egentlig? Noen som har svømt med sine nye pupper? Flyter man mer, mindre eller likt? Hehe... Jeg har svømt og det var ingen forskjell. Følte bare at det var rart å ha pupper som syntes
Melli Skrevet 8. april 2013 #26351 Skrevet 8. april 2013 Jeg har svømt og det var ingen forskjell. Følte bare at det var rart å ha pupper som syntes hehe..så bra:0) ja, det blir rart å ha pupper som alle kan se! ;0)
HoneyBooBoo Skrevet 8. april 2013 #26352 Skrevet 8. april 2013 Åååå, som jeg håper at jeg rekker å få puppene noenlunde klare til iallefall siste halvdel av bikinisesongen!
Zaraa Skrevet 8. april 2013 #26353 Skrevet 8. april 2013 Jeg opererte for 2 uker + siden, og har ikke følelse fra nippelen og ned til arret fremdeles, det tar nok litt tid til nervene gror på plass ja får vel bare vente i spenning
Lille v Skrevet 8. april 2013 #26354 Skrevet 8. april 2013 Takk for svar:) Jeg tror jeg la under muskel sist... Men ikke helt sikker.. Vil tro at området er utvidet.. Da det virker som om dem har vandret litt først etter jeg fikk barna. Har nok tenkt til å fylle ut litt tomrom ja:) Hvor mye betalte du for å bytte? Jeg har fått pris på 39 000 på volvat.. Vurderer derfor Strømstad , der er prisen 25-29 000 svenske Operererte på Aviva Helse. Kostet 34.000,- for anatomiske innlegg. 5000,- mindre for runde. Prisen var visst den samme for å bytte innlegg (dersom det ikke er kapsel), som for førstegangsoperasjon. Sikkert greit å bytte i Sverige, da får du jo også kursen. Jeg vurderte også klinikker Sverige. For meg ble det ikke aktuelt da jeg arbeider i helsevesenet og vi som gjør det må ta spesielle prøver om vi har vært til behandling/innlagt på utenlandske sykehus og ikke kan gå på jobb før disse prøvesvarene er klare. Dette må pasienter som blir innlagte også dersom det er mindre enn 12 mnd etter opr... Bare til orientering..
Teita Skrevet 9. april 2013 #26355 Skrevet 9. april 2013 Da er endelig dagen her! Om fire timer ligger jeg på operasjonsbordet
HoneyBooBoo Skrevet 9. april 2013 #26356 Skrevet 9. april 2013 Da er endelig dagen her! Om fire timer ligger jeg på operasjonsbordet Masse lykke til!! :D
Gjest Monicaeh Skrevet 9. april 2013 #26357 Skrevet 9. april 2013 Da er endelig dagen her! Om fire timer ligger jeg på operasjonsbordet Lykke til Teita :-D
Teita Skrevet 9. april 2013 #26358 Skrevet 9. april 2013 Kort oppdatering. Au au au. 335 gram er fortsatt i senga på fornebuklinikken. Skriver mer senere
HoneyBooBoo Skrevet 9. april 2013 #26359 Skrevet 9. april 2013 Kort oppdatering. Au au au. 335 gram er fortsatt i senga på fornebuklinikken. Skriver mer senere Gleder meg til å høre mer! Skulle gjerne hatt vondt snart jeg og
Karenina Skrevet 9. april 2013 #26360 Skrevet 9. april 2013 Kort oppdatering. Au au au. 335 gram er fortsatt i senga på fornebuklinikken. Skriver mer senere Skulle til å skrive "Hei, Teita!", men fikk meg ikke til å gjøre det Hvordan går det med deg? Håper du har fått i deg noe mat og gode smertestillende til nå, så går det over raskt! Til dere andre: Hvordan i alle dager vet man om brystene har droppet eller ikke? Mine er ganske harde fremdeles, men jeg vet jo ikke hvor myke de blir etter dropping.. :/ Frustrerende å ikke vite Er 3 uker etter operasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå