whoopwhoop Skrevet 7. april 2013 #26321 Skrevet 7. april 2013 Hei whoopwhoop! Hvordan går det med deg? Det er en liten stund siden din op nå. Fornøyd? Hei Jo, her går det veldig fint, de 7 ukene etter har gått fort! Blir mer og mer fornøyd for hver dag som går. Nå sover jeg sånn halvveis på magen og løper uten problemer! Det eneste jeg kan komme på er at det på den ene puppen har kommet frem noen lyse strekkmerker, men dette synes nesten ikke, tror det må være fra første svangerskap, for jeg har ikke sett de siden, verken med unge nr 2 eller 3 I tillegg er det lurt å holde seg laaangt unna armhevinger, tok et par, for jeg ikke skulle bli avslørt her, men det var ikke godt!! Jeg var såpass misfornøyd med puppa før operasjon, at det skulle vel mye til for at det ikke ble bedre etter Hvordan er formen din?
Godterirusk Skrevet 7. april 2013 #26322 Skrevet 7. april 2013 Er det noen som har tips om sider med før-etter bilder evt en blogg om prosessen? Har lest mange blogger men vil gjerne lese mer!
Milkyway Skrevet 7. april 2013 #26323 Skrevet 7. april 2013 lurer på om akademiklinikken er ganske ny, så er nok ikke så rart hvis ikke så mange har vært der enda.. Var ikke lang ventetid der og kostet ingen ting for konsultasjonstime, sikkert pga det er såpass nytt.. Regner jo med at kirurgene har lang erfaring, og det står noe om det berømte akademi snittet, uten at jeg vet helt hva det vil si.. Siden det ikke koster noe så kommer jeg nok til å dra på time der og se hvordan det føles får sett på 3D, det fikk jeg ikke for noen år siden når jeg vurderte operasjon..
Teita Skrevet 7. april 2013 #26324 Skrevet 7. april 2013 2 dager til operasjon! I morgen skal jeg til apoteket for å hente ut reseptene mine. Noen som vet ca. Hvor mye det kommer på? Har fått resept på 2 pk paracet, antibiotika, hibiscrub og de pillene for betennelse og smerter.
*Bumblebee* Skrevet 7. april 2013 #26325 Skrevet 7. april 2013 Det kom på ca 600,- for mine medisiner,+ ca 200 for støttestrømper mot blodpropp til bruk under op.best å være på sikre siden tenkte jeg
*Bumblebee* Skrevet 7. april 2013 #26326 Skrevet 7. april 2013 Ps jeg fikk paralgin forte i tillegg til det du har..
Teita Skrevet 7. april 2013 #26327 Skrevet 7. april 2013 Det kom på ca 600,- for mine medisiner,+ ca 200 for støttestrømper mot blodpropp til bruk under op.best å være på sikre siden tenkte jeg Tusen takk
Melli Skrevet 7. april 2013 #26328 Skrevet 7. april 2013 Virker ikke som dem sitter der dem var på en måte... Har en del vondt og så er jeg blitt nesten flat når jeg ligger... Men har ikke kapsel heldigvis. Jeg fikk det første gangen jeg opererte.. Og det gjorde skikkelig vondt Uffda, men hvor raskt fikk du kapsel første gang? Skjønner at det ikke er likt etter barn/amming, men fikk du kapsel før barna?
mexx Skrevet 7. april 2013 #26329 Skrevet 7. april 2013 2 dager til operasjon! I morgen skal jeg til apoteket for å hente ut reseptene mine. Noen som vet ca. Hvor mye det kommer på? Har fått resept på 2 pk paracet, antibiotika, hibiscrub og de pillene for betennelse og smerter. Mine kom bare på 300-400 Skulle ikke du også på fornebuklinikken? Da har vi isåfall sikkert fått resept på det samme
Melli Skrevet 7. april 2013 #26330 Skrevet 7. april 2013 Hei Jo, her går det veldig fint, de 7 ukene etter har gått fort! Blir mer og mer fornøyd for hver dag som går. Jeg var såpass misfornøyd med puppa før operasjon, at det skulle vel mye til for at det ikke ble bedre etter Hvordan er formen din? hei hei! Så fint at løping er greit, forventer at push-ups ikke er like digg;0) strekkmerker kan vi leve med, men jeg syntes mine er veldig harde ennå? Er skikkelig utålmodig...livredd for kapsel også så klart... Ikke noe bonus med litt betennelse i ene arret heller...tror det tørker fint opp da. Fikk beskjed om å lufttørke det til alt er tørt før jeg setter på ny tape igjen. Venter i alle fall til i morgen med det, er ikke helt fint ennå. Men si meg, når kan man se forskjell på normal hevelse/spreng og kapsel? Er to uker + nå:0)
Kris80 Skrevet 7. april 2013 #26331 Skrevet 7. april 2013 Uffda, men hvor raskt fikk du kapsel første gang? Skjønner at det ikke er likt etter barn/amming, men fikk du kapsel før barna? Fikk det vel etter et år ca.. Så fikk det før jeg fikk barn. Men når jeg opererte meg første gang så veide jeg ca 50 kg. Er 172 høy. La på meg 30 kg i begge svangerskap som jeg har gått ned.. Ligger på ca 60 kg nå.. Så kroppen har jo forandret seg en del
Teita Skrevet 7. april 2013 #26332 Skrevet 7. april 2013 Mine kom bare på 300-400 Skulle ikke du også på fornebuklinikken? Da har vi isåfall sikkert fått resept på det samme Ok, takk for svar Jo, jeg skal på Fornebuklinikken.
Lille v Skrevet 7. april 2013 #26333 Skrevet 7. april 2013 Hei. Jeg la opererte meg for ca 12 år siden og skal gjøre det på nytt nå... Har blitt litt forandringer etter to svangerskap og vekt endring.. Har tenkt til å gjøre det på clinic Strømstad da det er ganske dyrt å bytte her i Norge . Noen som vet om det gjør mindre vondt andre gangen? Hei Kris80! Jeg la saltvannsinnlegg over muskel i -97 og byttet til silikon i desember i fjor. La denne gangen under muskel, - og ja, det var vondt! Hadde nok ikke mer smerter enn vanlig, heller kanskje mindre, men det er en helt ny operasjon og området er jo ikke utvidet noe dersom du velger å endre plassering på implantatene. Dersom du velger å legge over muskel (regner kanskje med at det er det du har?), så tror jeg ikke det vil bli like ille som det første inngrepet, men du vil nok likevel kjenne en del press, samt ubehag i såret. Du vil kanskje også legge i litt større innlegg for å fylle ut (sånn tatt litt ut i fra luften tenkte jeg at du, som meg, var blitt slappere i puppene etter to graviditeter... ;-) )
Melli Skrevet 7. april 2013 #26334 Skrevet 7. april 2013 Er det noen som har tips om sider med før-etter bilder evt en blogg om prosessen? Har lest mange blogger men vil gjerne lese mer! implantinfo.com eller qvinne.info var sider jeg bladde meg igjennom masse før op:0) eller blogger som sanssoussi.blogg.no , myboobjob.blogg.no eller mydirtysecret.blogg.no. Lykke til:0) bruk tid
Lille v Skrevet 7. april 2013 #26335 Skrevet 7. april 2013 Er det noen som har tips om sider med før-etter bilder evt en blogg om prosessen? Har lest mange blogger men vil gjerne lese mer! Hei! Se www.implantinfo.com. Du kan også prøve å google silikon + blogg etc. Finnes også flere amerikanske sider med før- og etterbilder. Googlet dette: before and after photos of breast augmentation og fant masse
HoneyBooBoo Skrevet 8. april 2013 #26336 Skrevet 8. april 2013 Wohoo, da kan endelig jeg "melde meg inn" her også! Jeg hadde tidligere små, men helt fine A-pupper. Etter graviditet og amming er de ikke akkurat fine lenger. Jeg er ung, og vil kunne gå i bikini i mange år fremover uten redsel for at puppefillene skal dette ut For rundt ett år siden var jeg på konsultasjon på Fornebuklinikken, men fikk ikke helt de beste vibbene der. Etter å ha snakket med venninner som har tatt silikon så skal jeg på torsdag på konsultasjon hos Colosseumklinikken. Noen her som har erfaringer derfra, gode eller dårlige? Jeg leser meg jo ihjel på alt som har med silikon å gjøre. Høy profil, moderat profil, runde proteser, anatomiske proteser, er jo så mange muligheter! Etter å ha sett mange før/etter-bilder, lest masse og prøvd "ris-pupper" i bhen, så er det høy profil over muskel i minst 350cc som har satt seg fast i hodet mitt. Føler det kan passe til meg, men jeg skal selvfølgelig være åpen for hva kirurgen sier. Er 170 høy, veier ca. 63 kg. Er det kankje tilfeldigvis noen med likt utgangspunkt som meg her, som har tatt noe i likhet av hva jeg øsker meg? Har lest utrolig mange sider i denne tråden de siste dagene, og fått svar på kjempemange spørsmål!
Melli Skrevet 8. april 2013 #26337 Skrevet 8. april 2013 (endret) Velkommen HoneyBooBoo:0) da har du kommet rett! Og alle her er litt puppegale som deg og leser alt man kommer over:0) jeg var også på konsultasjon på både Fornebuklinikken og Colosseumklinikken. Valgte dr Skolleborg på Colosseumklinikken. Op der for to og en halv uke siden og er kjempe fornøyd:0) ja det har vært j..vondt også, men er man godt forberedt går alt! Jeg er nok litt andre mål enn deg med mine 160cm og 55kg, men fikk 325cc moderat profil under muskel. Har ganske brede skuldre. 350cc høres ikke for mye ut til deg:0) man har en formening i hodet på hva man vil ha, valgte derfor den pk som snakket mest "mitt språk" og forsto hva jeg ønsket meg. Han snakker MYE, men er superhyggelig. Jeg jobber med leger som kjenner ham og de skryter veldig av han. Lykke til på konsultasjon der. Håper du blir fornøyd. Spent på å høre hva du synes;0) Endret 8. april 2013 av Melli
Zaraa Skrevet 8. april 2013 #26338 Skrevet 8. april 2013 Wohoo, da kan endelig jeg "melde meg inn" her også! Jeg hadde tidligere små, men helt fine A-pupper. Etter graviditet og amming er de ikke akkurat fine lenger. Jeg er ung, og vil kunne gå i bikini i mange år fremover uten redsel for at puppefillene skal dette ut For rundt ett år siden var jeg på konsultasjon på Fornebuklinikken, men fikk ikke helt de beste vibbene der. Etter å ha snakket med venninner som har tatt silikon så skal jeg på torsdag på konsultasjon hos Colosseumklinikken. Noen her som har erfaringer derfra, gode eller dårlige? Jeg leser meg jo ihjel på alt som har med silikon å gjøre. Høy profil, moderat profil, runde proteser, anatomiske proteser, er jo så mange muligheter! Etter å ha sett mange før/etter-bilder, lest masse og prøvd "ris-pupper" i bhen, så er det høy profil over muskel i minst 350cc som har satt seg fast i hodet mitt. Føler det kan passe til meg, men jeg skal selvfølgelig være åpen for hva kirurgen sier. Er 170 høy, veier ca. 63 kg. Er det kankje tilfeldigvis noen med likt utgangspunkt som meg her, som har tatt noe i likhet av hva jeg øsker meg? Har lest utrolig mange sider i denne tråden de siste dagene, og fått svar på kjempemange spørsmål! vet ikke hvordan utgangspunkt du hadde, mn hg hadde hvertfall en 75 b før op. Er 168 og veier 63 kg. Har opperert 390 cc moderat plus profil (eurosilicone) over muskel. resultatet ble ihvertfall veldig naturlig på meg, trodde det skulle bli veldig voldstomt. Bruker 75d nå, mn hevelsen er ikke helt borte enda
Zaraa Skrevet 8. april 2013 #26340 Skrevet 8. april 2013 Hvor lenge siden op du Zaraa? Fornøyd? opererte for fire dager siden, er fornøyd. Men føler ikke at jg helt kan se resultatet enda iom at jeg fortsatt er hoven. så de ser ganske runde ut enda. Har forresten ingen følelser fra nippel oh ned til stingene i dn ene puppen. Noen som har opplevd det samme? Ellers enn det er jeg veldig fornøyd:) hva med deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå