M.C Skrevet 6. april 2013 #26301 Skrevet 6. april 2013 Så spennende! Jeg skal opereres 21.mai Hvilken klinikk skal du til? Jeg er heller ikke stor, bruker 70B i HM str. Men ifølge pk så kommer runde, under muskel, høyprofil ca 335 (litt usikker på nøyaktig)cc til å se ganske så naturlig og pent ut. Det han anbefalte værtfall Tror kanskje når de blir lagt under, at muskelen klemmer dem litt "ned" på toppen, så du får en gjevn og fin overgang. Mener å ha lest at anatomiske er når du har mer fylde over, enn under.. Jeg skal opereres på Teres i Bergen. Kirurgen min tror runde blir veldig fint på meg, så burde vel høre på han. Er bare så redd for at de skal bli kulerunde.. Hjelper nok ikke at jeg sitter på nettet og leser alt jeg kommer over som har med silikon å gjøre. Blir jo bare mer usikker av det Men ja, det blir veldig spennende!! Jeg grugleder meg veldig
Milkyway Skrevet 6. april 2013 #26302 Skrevet 6. april 2013 Ny her etter å ha fått to barn merker jeg at det er på tide å fylle opp det som har blitt to tomme lommer :/ hadde tenkt å ta silikon etter førstemann men bestemte meg for å bli ferdig med barn først.. Så nå sitter jeg her klar som et egg!! Håpløst å få lest seg gjennom alt her, så spør isteden, er det noen som har erfaring med akademiklinikken i Oslo?? Vurderer å ta der..
Aei Skrevet 6. april 2013 #26303 Skrevet 6. april 2013 Hei;) Milkyway, jeg lurer også på om noen her har erfaring med akademiklimikken? Hørt mye bra men vill vite mer;) håper vi får svar;)
*Bumblebee* Skrevet 6. april 2013 #26304 Skrevet 6. april 2013 M.C, gar du vært andre steder på konsult.og? Spør bare fordi da jeg var på teres Bergen var pk sååå skråsikker på å legge runde høyprofil på meg.han snakket nærmest dritt om de som la under muskel, han kunne ikke forstå det.var andre steder og og der sa de noe heelt annet, pga min høyde og vekt burde jeg ikke ha runde med mindre jeg vill ha runde fotballpupp-resultat. Har op.nå på tirsdag og valgte anatomiske under muskel, er foreløpig fornøyd med det valget! så mitt tips er å sjekke flere steder hva de sier, på teres legger de visst myye runde over muskel..
M.C Skrevet 6. april 2013 #26305 Skrevet 6. april 2013 M.C, gar du vært andre steder på konsult.og? Spør bare fordi da jeg var på teres Bergen var pk sååå skråsikker på å legge runde høyprofil på meg.han snakket nærmest dritt om de som la under muskel, han kunne ikke forstå det.var andre steder og og der sa de noe heelt annet, pga min høyde og vekt burde jeg ikke ha runde med mindre jeg vill ha runde fotballpupp-resultat. Har op.nå på tirsdag og valgte anatomiske under muskel, er foreløpig fornøyd med det valget! så mitt tips er å sjekke flere steder hva de sier, på teres legger de visst myye runde over muskel.. Jada. jeg har vært flere steder. Førstevalget mitt var egentlig på fana medisinske, men likte ikke Bugge så godt. Og det minste han ville legge inn var 285cc. Det er helt uaktuelt!! Jeg er 162 og 49 kg. Har veldig smale hofter også. På Teres kunne jeg velge om jeg ville ha over eller under muskel. Valgte under fordi jeg er så tynn. Kunne også velge mellom runde eller anatomiske. Han mente at begge deler ville bli fint. Det som avgjorde det var at jeg kunne få mindre implantater der. Ønsker ikke mer enn 200cc. Bestemte meg for runde, men vurderer nå anatomiske.....
Sazu Skrevet 6. april 2013 #26306 Skrevet 6. april 2013 Hei! Jeg har fulgt litt med i denne tråden, og har ikke silikon selv eller noen planer om å ta (i de nærmeste årene hvertfall). Håper likevel at noen gidder å svare på spørsmålet mitt, for jeg er veldig interessert i pupper og alt som har med det å gjøre. Etter at man har tatt silikon, får man da større areola og/eller brystvorter i tillegg?
*Bumblebee* Skrevet 6. april 2013 #26307 Skrevet 6. april 2013 Ok, tok selv hos bugge og er sålangt fornøyd:) jeg tok anatomiske som sagt, tror og håper at de blir flotte når de har droppet og blitt ferdige. Ser fine ut nå også, men de har jo ikke "satt" seg enda så tidlig så må bare være tålmodig. Var du hos dr ørner? Var han jeg var hos på teres..mulig han andre pk der er flinkere og mer nøye enn ørner.konsult.gikk veeldig fort hos han synes jeg! Ikke helt overbevist. Ps kjenner en venninne av meg og som har anatomiske, de er nyydelige! Da jeg så de var jeg ikke i tvil på mitt valg lykke til
*Bumblebee* Skrevet 6. april 2013 #26308 Skrevet 6. april 2013 Hei! Jeg har fulgt litt med i denne tråden, og har ikke silikon selv eller noen planer om å ta (i de nærmeste årene hvertfall). Håper likevel at noen gidder å svare på spørsmålet mitt, for jeg er veldig interessert i pupper og alt som har med det å gjøre. Etter at man har tatt silikon, får man da større areola og/eller brystvorter i tillegg? nå er mine veldig nye enda, men det ser ikke ut slik på meg.nå tok jeg seff ikke et halvt kg i hver heller da..det har nok litt å si hvor mye du putter inn og hva du har fra før
M.C Skrevet 6. april 2013 #26309 Skrevet 6. april 2013 Ok, tok selv hos bugge og er sålangt fornøyd:) jeg tok anatomiske som sagt, tror og håper at de blir flotte når de har droppet og blitt ferdige. Ser fine ut nå også, men de har jo ikke "satt" seg enda så tidlig så må bare være tålmodig. Var du hos dr ørner? Var han jeg var hos på teres..mulig han andre pk der er flinkere og mer nøye enn ørner.konsult.gikk veeldig fort hos han synes jeg! Ikke helt overbevist. Ps kjenner en venninne av meg og som har anatomiske, de er nyydelige! Da jeg så de var jeg ikke i tvil på mitt valg lykke til Ja, kjenner at jeg får mer og mer lyst på anatomiske. Har en venninne som har det og de ser veldig naturlige ut. Og hun tok de over muskelen. Jeg var ikke hos Ørner nei. Hadde hørt at han kun tok over muskel. Har vurdert å ta en siste konsultasjon hos Rosenberg på fana medisinske bare for å høre hva han sier også. Noen som har erfaring med han?
*Bumblebee* Skrevet 6. april 2013 #26310 Skrevet 6. april 2013 Har erfaring med han når det gjelder restylane.litt spesiell fyr vil jeg si, men har ikke vært på puppekonsult.med han da. Jeg ville gjort det om jeg var deg, bedre med en mening ekstra enn ikke, så slipper du å angre om du ikke gjør det.det er verdt de 200,-det koster (?)
Melli Skrevet 7. april 2013 #26311 Skrevet 7. april 2013 Hei! Jeg har fulgt litt med i denne tråden, og har ikke silikon selv eller noen planer om å ta (i de nærmeste årene hvertfall). Håper likevel at noen gidder å svare på spørsmålet mitt, for jeg er veldig interessert i pupper og alt som har med det å gjøre. Etter at man har tatt silikon, får man da større areola og/eller brystvorter i tillegg? jeg har heller ikke fått større:)
Melli Skrevet 7. april 2013 #26312 Skrevet 7. april 2013 Ny her etter å ha fått to barn merker jeg at det er på tide å fylle opp det som har blitt to tomme lommer :/ hadde tenkt å ta silikon etter førstemann men bestemte meg for å bli ferdig med barn først.. Så nå sitter jeg her klar som et egg!! Håpløst å få lest seg gjennom alt her, så spør isteden, er det noen som har erfaring med akademiklinikken i Oslo?? Vurderer å ta der.. velkommen Milkyway og Aei:0) det er er stor avgjørelse å velge klinikk og pk! Gå på flere konsultasjoner og føl dere frem. Ikke ta det billigste, det så man på TV2 hjelper deg sist....ikke lurt! Spør alle spm og velg den du opplever er ærligst og som gir deg den tryggheten du trenger før du bestemmer deg. Selv var jeg fire steder og de sa ganske mye forskjellig mht str og form. Bruk god tid, Google alle klinikkene, du finner mye dritt på noen av klinikkene i sentrum der. Styr unna, betal heller litt mer. Her i tråden virker det som at det er de samme trygge klinikkene som går igjen, Colosseumklinikken, Fornebuklinikken og Nobel. Lykke til:0) la oss høre hvordan det går:0)
Melli Skrevet 7. april 2013 #26313 Skrevet 7. april 2013 Hei whoopwhoop! Hvordan går det med deg? Det er en liten stund siden din op nå. Fornøyd?
Milkyway Skrevet 7. april 2013 #26314 Skrevet 7. april 2013 Hei, takk for svar er ca samme pris der, var den hjemmesiden (akademiklininikken.no) som ga best førsteinntrykk og damen på tlf var superhyggelig.. Har ikke kjempe god tid, for må ta det i løpet av mai da mannen er i pappa perm.. Er det ingen her som har tatt der selv, lest om eller kjenner noen ??
Kris80 Skrevet 7. april 2013 #26315 Skrevet 7. april 2013 Hei. Jeg la opererte meg for ca 12 år siden og skal gjøre det på nytt nå... Har blitt litt forandringer etter to svangerskap og vekt endring.. Har tenkt til å gjøre det på clinic Strømstad da det er ganske dyrt å bytte her i Norge . Noen som vet om det gjør mindre vondt andre gangen?
Melli Skrevet 7. april 2013 #26316 Skrevet 7. april 2013 Hei, takk for svar er ca samme pris der, var den hjemmesiden (akademiklininikken.no) som ga best førsteinntrykk og damen på tlf var superhyggelig.. Har ikke kjempe god tid, for må ta det i løpet av mai da mannen er i pappa perm.. Er det ingen her som har tatt der selv, lest om eller kjenner noen ?? har lest mye i tråden, men kan ikke huske å ha hørt om noen som har op der:( det er vanskelig å vite noe om kvaliteten på kirurgene der eller hvor mange brystop de gjør i året... Det hender de store klinikkene har avbestillinger, kanskje du kan sette deg på venteliste? Har du ringt rundt? Er det lang ventetid?
Melli Skrevet 7. april 2013 #26317 Skrevet 7. april 2013 Hei. Jeg la opererte meg for ca 12 år siden og skal gjøre det på nytt nå... Har blitt litt forandringer etter to svangerskap og vekt endring.. Har tenkt til å gjøre det på clinic Strømstad da det er ganske dyrt å bytte her i Norge . Noen som vet om det gjør mindre vondt andre gangen? det er noen som har byttet her inne, synes det virker som det meste går litt lettere når man vet hva man går til:0) hva slags forandring har du? Kapsel? Evt når og hvordan merket du det?
Godterirusk Skrevet 7. april 2013 #26318 Skrevet 7. april 2013 Hei, jeg er nesen sikker på at jeg kommer til å ta silikon i høst eller vinter. Jeg holder nå på å gå ned i vekt for å få den kroppen jeg vil ha før jeg gjør dette. Ser for meg det ikke er så lurt å slanke seg etterpå pga da vil jo puppene forandre seg veldig. Jeg har hatt 80d i størelse så er vant til ganske store pupper, har nå gått ned 7-8 kilo og har nå 75 liten c. Jeg skal enda ned 6 kilo til før jeg når målet. Merker at puppene mine ikke strutter på samme måte før. Jeg er 23 år så har ganske unge fine pupper men jeg har veldig brede hofter og stor rompe så jeg føler det er noe som mangler. Jeg tipper jeg vil være 75 c-b når jeg tar silikon. Gjør det mest for å få fin form og struttende pupper som passer kroppen min. Spennende å følge med i denne tråden her
Melli Skrevet 7. april 2013 #26319 Skrevet 7. april 2013 Hei, jeg er nesen sikker på at jeg kommer til å ta silikon i høst eller vinter. Jeg holder nå på å gå ned i vekt for å få den kroppen jeg vil ha før jeg gjør dette. Ser for meg det ikke er så lurt å slanke seg etterpå pga da vil jo puppene forandre seg veldig. Jeg har hatt 80d i størelse så er vant til ganske store pupper, har nå gått ned 7-8 kilo og har nå 75 liten c. Jeg skal enda ned 6 kilo til før jeg når målet. Merker at puppene mine ikke strutter på samme måte før. Jeg er 23 år så har ganske unge fine pupper men jeg har veldig brede hofter og stor rompe så jeg føler det er noe som mangler. Jeg tipper jeg vil være 75 c-b når jeg tar silikon. Gjør det mest for å få fin form og struttende pupper som passer kroppen min. Spennende å følge med i denne tråden her velkommen sukkererta:0) ja, her inne får du vite det meste:0) på godt og vondt... Fint med masse informasjon, da er du bedre forberedt! Lykke til i prosessen:0) 1
Kris80 Skrevet 7. april 2013 #26320 Skrevet 7. april 2013 det er noen som har byttet her inne, synes det virker som det meste går litt lettere når man vet hva man går til:0) hva slags forandring har du? Kapsel? Evt når og hvordan merket du det? Virker ikke som dem sitter der dem var på en måte... Har en del vondt og så er jeg blitt nesten flat når jeg ligger... Men har ikke kapsel heldigvis. Jeg fikk det første gangen jeg opererte.. Og det gjorde skikkelig vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå