*Bumblebee* Skrevet 5. april 2013 #26281 Skrevet 5. april 2013 Jeg har under og har inntrykk av at de fleste som har det har nedpressbånd..fikk hvertfall beskjed selv om at det var viktig å bruke.men det varierer kanskje fra klinikk til klinikk. .
Gjest Monicaeh Skrevet 5. april 2013 #26282 Skrevet 5. april 2013 Noen som har operert på FORNEBUKLINIKKEN, som vet om man må komme på kontrolltime noen dager etter operasjon? Jeg bor veldig langt unna, så.. Også; må alle som tar under muskel bruke nedpressbånd? Våkner man fra operasjon med sports BH på, eller bare bandasje? Jeg opererte der 28.02 under muskel. Fikk ikke nedpressbånd, våknet med sportsbh og lang trøye på meg. Kontroll time blir først om et år, så du må ikke tilbake etter noen dager. :-)
Teita Skrevet 5. april 2013 #26283 Skrevet 5. april 2013 Jeg opererte der 28.02 under muskel. Fikk ikke nedpressbånd, våknet med sportsbh og lang trøye på meg. Kontroll time blir først om et år, så du må ikke tilbake etter noen dager. :-) Ok, tusen takk Fikk du med teip til å skifte på arret, eller beskjed om å kjøpe selv på apoteket?
Gjest Monicaeh Skrevet 5. april 2013 #26284 Skrevet 5. april 2013 Ok, tusen takk Fikk du med teip til å skifte på arret, eller beskjed om å kjøpe selv på apoteket? Teip måtte jeg kjøpe selv på apoteket. Men den teipen du har der når du drar må du ikke bytte før 10-12 dag, så hver uke fremover :-) Nå nærmer det seg, du har masse og glede deg til :-D Kanskje ikke første tiden, men etter det er det fantastisk og ha pupper ;-)
Teita Skrevet 5. april 2013 #26285 Skrevet 5. april 2013 Teip måtte jeg kjøpe selv på apoteket. Men den teipen du har der når du drar må du ikke bytte før 10-12 dag, så hver uke fremover :-) Nå nærmer det seg, du har masse og glede deg til :-D Kanskje ikke første tiden, men etter det er det fantastisk og ha pupper ;-) Ok Stod det i papirene hvilken teip du skulle kjøpe? Skal på apoteket til mandag, så tenkte å kjøpe da så jeg har det klart Ja, det skal bli deilig å få pupper. Håper jeg får i nærheten så fint resultat som du fikk.
Gjest Monicaeh Skrevet 5. april 2013 #26286 Skrevet 5. april 2013 Ja, du får med deg masse informasjon hjem. De anbefaler Micropore 25mm. Den funker kjempebra på meg. Blir selvfølgelig veldig rød når jeg skifter den, men den sitter veldig godt så det er ikke rart :-) jeg pleier og smøre litt Aloe Vera på arrene før jeg setter på ny. Det får du helt sikkert :-) De er så flinke på fornebuklinikken så :-) Får håpe du slipper unna blødninger under operasjonen. Jeg fikk jo sjokk når jeg våkna å så at jeg hadde en slange inn i puppen med en stor blodpose under. Så jeg måtte pumpe blod i 4 dager hjemme. Så et ekstra arr ble det :-/
Teita Skrevet 5. april 2013 #26287 Skrevet 5. april 2013 Ok, da skal jeg kjøpe den uffda, det hørtes ikke noe godt ut!
whoopwhoop Skrevet 5. april 2013 #26288 Skrevet 5. april 2013 Signerer de andre her, som ikke fikk nepressbånd. La også under muskel på Fornebu og er storfornøyd! Ligger til og med litt på magen nå, 7 uker etter
Pie84 Skrevet 5. april 2013 #26289 Skrevet 5. april 2013 Jeg opererte også på Fornebuklinikken under muskel og fikk ikke noe nedpressbånd.
Melli Skrevet 6. april 2013 #26290 Skrevet 6. april 2013 Ok, da skal jeg kjøpe den uffda, det hørtes ikke noe godt ut! da hørtes det ut som det er helt individuelt hvem som får og ikke får nedpressbånd! Blir spennende å høre om du får..., håper du slipper, det er ikke akkurat godt å ha på
Teita Skrevet 6. april 2013 #26291 Skrevet 6. april 2013 Jeg opererte der 28.02 under muskel. Fikk ikke nedpressbånd, våknet med sportsbh og lang trøye på meg. Kontroll time blir først om et år, så du må ikke tilbake etter noen dager. :-) Signerer de andre her, som ikke fikk nepressbånd. La også under muskel på Fornebu og er storfornøyd! Ligger til og med litt på magen nå, 7 uker etter Jeg opererte også på Fornebuklinikken under muskel og fikk ikke noe nedpressbånd. Ok, da høres det ut som om Fornebu ikke opererer med nedpressbånd da:) Tre dager igjen! Wææ.
ceca Skrevet 6. april 2013 #26292 Skrevet 6. april 2013 Noen som har operert på FORNEBUKLINIKKEN, som vet om man må komme på kontrolltime noen dager etter operasjon? Jeg bor veldig langt unna, så.. Også; må alle som tar under muskel bruke nedpressbånd? Våkner man fra operasjon med sports BH på, eller bare bandasje? Jeg opererte på fornebuklinikken for 5 mnd siden. Under muskel. Jeg hadde nedpressbånd. Våknet med sportsbh og nedpressbånd på. De spurte om str på bh jeg brukte før op på op-dagen for å ha riktig str rundt. Hadde kompresser, firkantede bandasjer , over tapen på arret. Den skulle tas av etter noen dager. Kontrolltime ett år etter op. Du får med deg et skriv som forteller hva du skal gjøre etter op. der står det også hvor lenge du skal bruke nedpressbåndet. Jeg kjøpte en sportsbh til på klinikken. Da hadde jeg en som jeg tok på etter dusj , mens den andre ble vasket. Kostet 300 kr om jeg ikke husker feil. Gikk uten nedpressbånd mens den ble vasket og tørket. (angret litt på at jeg ikke kjøpte ett ekstra) De ringer deg dagen etter (tror det var det eller andre dagen) og spør om alt er greit, om du lurer på noe etc. De ringer deg også noen dager før op og spør om du har fått resepten, hentet det, lurer på noe etc.
ceca Skrevet 6. april 2013 #26293 Skrevet 6. april 2013 Ok, tusen takk Fikk du med teip til å skifte på arret, eller beskjed om å kjøpe selv på apoteket? Kjøpte tape på apoteket. Står i papirene dine når du skal bytte den første gang og etter det en gang hver uke. Det er forskjell fra klinikk til klinikk hvor lengde den første tapen skal sitte på. De som jobber på apoteket har god greie på hvilke taper som er bra
ceca Skrevet 6. april 2013 #26294 Skrevet 6. april 2013 Ok, da høres det ut som om Fornebu ikke opererer med nedpressbånd da:) Tre dager igjen! Wææ. de gjør det, kanskje forskjellig fra kirurg til kirurg (?) .. jeg fikk nedpressbånd, operert av Dr. Schistad
Teita Skrevet 6. april 2013 #26295 Skrevet 6. april 2013 Jeg opererte på fornebuklinikken for 5 mnd siden. Under muskel. Jeg hadde nedpressbånd. Våknet med sportsbh og nedpressbånd på. De spurte om str på bh jeg brukte før op på op-dagen for å ha riktig str rundt. Hadde kompresser, firkantede bandasjer , over tapen på arret. Den skulle tas av etter noen dager. Kontrolltime ett år etter op. Du får med deg et skriv som forteller hva du skal gjøre etter op. der står det også hvor lenge du skal bruke nedpressbåndet. Jeg kjøpte en sportsbh til på klinikken. Da hadde jeg en som jeg tok på etter dusj , mens den andre ble vasket. Kostet 300 kr om jeg ikke husker feil. Gikk uten nedpressbånd mens den ble vasket og tørket. (angret litt på at jeg ikke kjøpte ett ekstra) De ringer deg dagen etter (tror det var det eller andre dagen) og spør om alt er greit, om du lurer på noe etc. De ringer deg også noen dager før op og spør om du har fått resepten, hentet det, lurer på noe etc. Tusen takk
whoopwhoop Skrevet 6. april 2013 #26296 Skrevet 6. april 2013 de gjør det, kanskje forskjellig fra kirurg til kirurg (?) .. jeg fikk nedpressbånd, operert av Dr. Schistad Dr. Schistad her og, og uten nedpressbånd
ceca Skrevet 6. april 2013 #26297 Skrevet 6. april 2013 Dr. Schistad her og, og uten nedpressbånd Forskjell fra pasient til pasient da tydeligvis Teita- Du får bare vente og se hva du våkner opp med. Nedpressbåndet gnagde noen steder og da la jeg lommerøkler/myke kluter under.
Teita Skrevet 6. april 2013 #26298 Skrevet 6. april 2013 Teita- Du får bare vente og se hva du våkner opp med. Nedpressbåndet gnagde noen steder og da la jeg lommerøkler/myke kluter under. Ja, jeg får vente å se
M.C Skrevet 6. april 2013 #26299 Skrevet 6. april 2013 Hei alle sammen Jeg skal opereres 23.mai. Hadde bestemt meg for runde implantater i moderat profil 200cc, men har i det siste begynt å tenke på anatomiske istedet da jeg ønsker et mest mulig naturlig resultat. Det jeg lurer på er om runde kan se naturlige ut når de blir lagt under muskel... Jeg er liten og spedbygd og bruker nå str 70B i HM str. På forhånd takk for svar
Rasberry Skrevet 6. april 2013 #26300 Skrevet 6. april 2013 Hei alle sammen Jeg skal opereres 23.mai. Hadde bestemt meg for runde implantater i moderat profil 200cc, men har i det siste begynt å tenke på anatomiske istedet da jeg ønsker et mest mulig naturlig resultat. Det jeg lurer på er om runde kan se naturlige ut når de blir lagt under muskel... Jeg er liten og spedbygd og bruker nå str 70B i HM str. På forhånd takk for svar Så spennende! Jeg skal opereres 21.mai Hvilken klinikk skal du til? Jeg er heller ikke stor, bruker 70B i HM str. Men ifølge pk så kommer runde, under muskel, høyprofil ca 335 (litt usikker på nøyaktig)cc til å se ganske så naturlig og pent ut. Det han anbefalte værtfall Tror kanskje når de blir lagt under, at muskelen klemmer dem litt "ned" på toppen, så du får en gjevn og fin overgang. Mener å ha lest at anatomiske er når du har mer fylde over, enn under..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå