Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg på min 2 dag etter operasjonen, og jeg har det ikke bra.. Smertene går greit, men det psykiske derimot.. Jeg lurer på om jeg angrer :( Puppene er steinharde, og brystvortene mine er ikke fine lenger, de er strukket og alt ser bare sprengt ut. Er nesten på gråten, savner mine egne myke pupper med fine brystvorter. Er det noen andre som har følt det sånn, har dere blitt fornøyde etterhvert?

Skal på kontroll om noen timer, håper ikke jeg knekker sammen.. Uff.

Uff, ikke fortvil! De blir kjempefine, men det tar litt tid!!! :hug: Mange angrer helt i starten, det er jo skikkelig plastikkfølelse. Kjipt, men heldigvis forbigående. Prøv å ikke forvente for mye i starten, la de sette seg før du gjør deg opp en endelig mening. Lykke til i dag, dette går fint.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg på min 2 dag etter operasjonen, og jeg har det ikke bra.. Smertene går greit, men det psykiske derimot.. Jeg lurer på om jeg angrer :( Puppene er steinharde, og brystvortene mine er ikke fine lenger, de er strukket og alt ser bare sprengt ut. Er nesten på gråten, savner mine egne myke pupper med fine brystvorter. Er det noen andre som har følt det sånn, har dere blitt fornøyde etterhvert?

Skal på kontroll om noen timer, håper ikke jeg knekker sammen.. Uff.

Tro meg, det er helt normalt! Mine brystvorter var store som femtilapper i begynnelsen, og det er rett og slett for at brystene blir dobbelt/trippelt/frippelt så store i løpet av de få sekundene det tar for kirurg å stappe inn silikonen. Dette går tilbake av seg selv etterhvert :) Jeg flasset også en del på brystvortene og selve brystet 1-2 uker etter inngrepet.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Føler meg litt bedre nå :) "Godt" å høre at det er flere som har hatt det på samme måte, og at det har blitt mye bedre hos dere.. Da må det vel bli det her også. Fort gjort å glemme å være realistisk midt oppi alt, hadde jo egentlig vært rart om de var fine rett etterpå.

Var på kontrolltime ista, og kirurgen sa han så det kom til å bli kjempebra, så jeg får vel bare prøve å stole på han.

Men jeg har også mer synlige blodårer nå, hadde noen av dere det? Og roet det seg når hevelsen gikk ned isåfall?

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Føler meg litt bedre nå :) "Godt" å høre at det er flere som har hatt det på samme måte, og at det har blitt mye bedre hos dere.. Da må det vel bli det her også. Fort gjort å glemme å være realistisk midt oppi alt, hadde jo egentlig vært rart om de var fine rett etterpå.

Var på kontrolltime ista, og kirurgen sa han så det kom til å bli kjempebra, så jeg får vel bare prøve å stole på han.

Men jeg har også mer synlige blodårer nå, hadde noen av dere det? Og roet det seg når hevelsen gikk ned isåfall?

Jeg har veldig synlige blodårer ja, men det er også fordi puppene er "fylt". Ikke noe jeg gidder bry meg om, for det er ingenting å gjøre med det uansett.

Skrevet (endret)

Jeg har veldig synlige blodårer ja, men det er også fordi puppene er "fylt". Ikke noe jeg gidder bry meg om, for det er ingenting å gjøre med det uansett.

Monokini: det går bort når du blir brun, ta noen soltimer før sommeren så synes de ikke så godt:) bare husk å dekke arrene godt! Endret av Melli
Skrevet

Har fått betennelse i ene arret.....:( sitter uten tape og bh for å vente på at det skal tørke ut....Depp....:(

• Liker 1
Gjest Monicaeh
Skrevet

Har fått betennelse i ene arret.....:( sitter uten tape og bh for å vente på at det skal tørke ut....Depp....:(

Så kjedelig :-( Håper det går fort over og at det ikke blir værre. Hvor gamle er puppene dine nå? Håper jeg er ute av faresonen for infeksjon :-/

Skrevet

Huff kjipt melli! Håper det ordner seg raskt :/ her går det fortsatt i smerter, har ikke fått dusjet eller sett skikkelig på de enda..venter også på den berømte droppingen, når skjedde det for dere? Jeg er bare på dag 3 postop.nå så må vel være tålmodig..spent på 1 ukes kontrollen på tirsdag.

Skrevet

Monokini: så kjedelig!! Nå ble jeg redd for at jeg kommer til å angre... Det er mye penger! (37000 for meg) Vet ikke hva jeg gjør om jeg ikke blir fornøyd altså. Håper du blir mer fornøyd etterhvert!

Skrevet

Monokini: så kjedelig!! Nå ble jeg redd for at jeg kommer til å angre... Det er mye penger! (37000 for meg) Vet ikke hva jeg gjør om jeg ikke blir fornøyd altså. Håper du blir mer fornøyd etterhvert!

Har du bestilt operasjon, når isåfall? Det er mye penger ja!

Snakket med en venninne i dag som tok silikon for et år siden, og hun hadde visst reagert akkurat som meg..

Hun syntes ikke de var fine i det hele tatt, hadde merkelig form og så sprengte ut.. Men hun ble kjempefornøyd etterhvert som de gikk seg til :) Så jeg skal oppdatere etterhvert, håper jeg blir fornøyd også :)

Skrevet

Har fått betennelse i ene arret..... :( sitter uten tape og bh for å vente på at det skal tørke ut....Depp.... :(

Så kjedelig :( Må du bare vente på at det går over av seg selv eller har du fått noe mot betennelsen?

Skrevet

Melli: har du tatt kontakt med pk? Om ikke-gjør det snarest! Vil tro du får antibiotika dersom det er infeksjon. Fikk det selv 17 dager postop..Jo tidligere du får behandling (om det er behov), jo bedre!

Kan du oppdatere hvordan det går?

Skrevet

Har du bestilt operasjon, når isåfall? Det er mye penger ja!

Snakket med en venninne i dag som tok silikon for et år siden, og hun hadde visst reagert akkurat som meg..

Hun syntes ikke de var fine i det hele tatt, hadde merkelig form og så sprengte ut.. Men hun ble kjempefornøyd etterhvert som de gikk seg til :) Så jeg skal oppdatere etterhvert, håper jeg blir fornøyd også :)

Ja, det er bestilt og betalt. Har operasjon 9. April. Nærmer seg nå! Så bra at hun ble fornøyd etterhvert, håper du blir det og :)

Skrevet

Noen som har operert på FORNEBUKLINIKKEN, som vet om man må komme på kontrolltime noen dager etter operasjon? Jeg bor veldig langt unna, så..

Også; må alle som tar under muskel bruke nedpressbånd?

Våkner man fra operasjon med sports BH på, eller bare bandasje?

:)

Skrevet

Så kjedelig :( Må du bare vente på at det går over av seg selv eller har du fått noe mot betennelsen?

skikkelig dri....! Nei, han ville se om det tørket opp av seg selv først, fikk ikke noe for det. Skal sove uten bh i natt, det blir rart:) håper alt ser bedre ut allerede i morgen.
Skrevet

Noen som har operert på FORNEBUKLINIKKEN, som vet om man må komme på kontrolltime noen dager etter operasjon? Jeg bor veldig langt unna, så..

alle som har under muskel har nedpressbånd. Litt individuelt hvor lenge, alt fra en uke til flere. Og jo, du våkner ferdig bandasjert i bh:) tipper du kjenner på spenningen nå når det er så kort til:) men ta det med ro, dette kommer til å gå kjempefint. Fornebuklinikken er superkjent for å ta godt vare på deg:) det med oppfølgingstime står sikkert på nettsiden deres, jeg måtte ikke tilbake, men ble oppringt dagen etter op. Helt greit å ikke måtte ut da, er jo ganske mør etter op. Lykke til Teita, det blir bra å få det overstått:))
Skrevet

Melli: har du tatt kontakt med pk? Om ikke-gjør det snarest! Vil tro du får antibiotika dersom det er infeksjon. Fikk det selv 17 dager postop..Jo tidligere du får behandling (om det er behov), jo bedre!

Kan du oppdatere hvordan det går?

uff, ja meldte med pk. Skulle ta av all teip og lufttørke. Tror det hjelper. Hva gjorde du for å stoppe bet. Kur?
Skrevet

Fornebu klinikken bruker ikke nedpress bånd bestandig , verken jeg eller andre jeg kjenner har fått det og vi har under muskel :) våkner opp med bh på :) lykke til :) hvem opererer deg?

Skrevet

alle som har under muskel har nedpressbånd. Litt individuelt hvor lenge, alt fra en uke til flere. Og jo, du våkner ferdig bandasjert i bh:) tipper du kjenner på spenningen nå når det er så kort til:) men ta det med ro, dette kommer til å gå kjempefint. Fornebuklinikken er superkjent for å ta godt vare på deg:) det med oppfølgingstime står sikkert på nettsiden deres, jeg måtte ikke tilbake, men ble oppringt dagen etter op. Helt greit å ikke måtte ut da, er jo ganske mør etter op. Lykke til Teita, det blir bra å få det overstått:))

Ok :) har en venninne som opererte i Drammen, og hun hadde bare en stor bandasje på i to dager før hun kunne dusje og ta på sports BH. Ja, jeg kjenner spenningen komme nå ja! Ikke så lenge igjen. Jeg valgte jo Fornebuklinikken for en grunn, men sålangt har det vært litt mye surr med de. Sikkert bare jeg som er litt uheldig. Håper de lever opp til ryktet sitt :) Tusen takk!

Fornebu klinikken bruker ikke nedpress bånd bestandig , verken jeg eller andre jeg kjenner har fått det og vi har under muskel :) våkner opp med bh på :) lykke til :) hvem opererer deg?

Ok :) Tusen takk. Jeg skal opereres av Marius Barstad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...