Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du skal ha over/under er ofte opp til pk..de vet som regel best på hva som blir finest på deg:) selv trodde jeg aldri jeg var noe kandidat for anatomiske under, men det er nettopp det jeg skal ha nå. Om du er slank/har lite fett under huden så legger de ofte under muskel da det blir mest naturlig. Da får man ikke en skarp rund protesekant.:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle pupedamer!!!

Hva skjedde med tråden vår? Den liksom "døde" litt i påsken..... :vetikke:

Håper alle er tilbake snart....savner å høre fra dere :hug:

Hei melli! Ja jeg synes også at tråden har stagnert litt..jaja jeg er nå innom her titt og ofte, og I MORGEN får jeg nye pupper!! Iiiiiiik....! Har ikke gått helt opp for meg enda tror jeg. .. ;)

Skrevet

Hei melli! Ja jeg synes også at tråden har stagnert litt..jaja jeg er nå innom her titt og ofte, og I MORGEN får jeg nye pupper!! Iiiiiiik....! Har ikke gått helt opp for meg enda tror jeg. .. ;)

Masse lykke til! :D

Skrevet

Lykke til!! :laugh:

Skrevet

Iiiiiik....så gøy! Det kommer til å gå kjempefint:O) Lykke til og lov å fortelle hvordan alt har gått! Puppeklem
Skrevet (endret)

Har ikke blitt en av dere enda, men jeg har veldig lenge vurdert å ta silikon og har vel kommet frem til at dette er noe jeg har lyst til å gjøre. Ikke for andres skyld, men for min egen, man trenger vel kanskje ikke å forsvare seg selv i denne tråden? Så jeg lar det ligge med det :)

Har ikke vært på konsultasjons time enda, da det kommer til å bli minst et år til før jeg får tatt silikon, grunnet omstendighetene. Men samme hvor mye jeg leser rundt på nett så er det likevel en del jeg ikke helt greier å bli klok på, så hvor er det vel bedre å spørre enn her.

- Hva ville du ha anbefalt, under eller over muskelen? Leser liksom både gode og dårlige ting om begge deler. Men hva ser mest naturlig ut, men samtidig runde og fine ut. Hva ser best ut om en del år? Vil jo helst slippe å måtte operere flere ganger, men jeg vet også at det kan bli slik at man må.

Også har jeg hørt av en venninne at man MÅ ta ut silikon over muskelen om man blir gravid? Dette er vell bare tull?

Også er jeg litt usikker på om over muskelen i det hele tatt er et valg for meg. Har omtrent 70c nå, men er ganske høy og relativt tynn, og puppene syntes jeg ser veldig mindre ut enn de høres ut som, så er redd for at det ikke går å ta over muskelen. Dette kan jo så klart en lege svare meg på da.

Har vel bestemt meg for å ha anatomiske riktige innlegg i gel, men etter å ha lest litt rundt virker det som at noen får beskjed om at de burde ha runde. Hva kvalifiserer en til å "måtte" ha runde?

Takk for svar på forhånd :)

Edit: Beklager, var ikke meningen at det skulle bli så langt, og med så mange spørsmål.

Velkommen til tråden Kiva! Nei det er ikke noe lett valg, men enig med bumblebee, gå på flere konsultasjoner og hør hva de forskjellige pk sier. Det er lurt å få flere meninger. Ikke nøl med å ta kontakt med flere klinikker. De har ofte litt forskjellig mening og det er viktig at du har god kjemi og føler deg hørt der du velger å ta op. Str er så veldig avhengig av hva du har fra før. Det er umulig å gjette faktisk. Selv fikk jeg noe større enn jeg hadde tenkt, men veldig glad for det i dag. Har runde og det er absolutt superfint. Ser helt dråpeformet ut allikevel faktisk! Dette blir bra, men bruk god tid på å finne det du vil ha, det kommer underveis i prosessen. :O) Endret av Melli
  • Liker 1
Gjest Monicaeh
Skrevet

Håper alle har hatt en fin påske :-D Er det noen som har lyst og deler noen bilder snart? Er så spennende og se resultatene ( ingen blir jo like ) . :-)

Skrevet

Lykke til Bumblebee!! Gleder meg til å høre fra deg når du er klar :-)

Skrevet

Håper alle har hatt en fin påske :-D Er det noen som har lyst og deler noen bilder snart? Er så spennende og se resultatene ( ingen blir jo like ) . :-)

Monicaeh: Vi ble jo operert samme dag om jeg ikke tar feil? Hvordan går det med deg? Synes du at puppene dine har blitt noe særlig myke enda? Synes enda at mine er ganske harde...

Oppdaget også i dag tidlig at jeg har begynt å reagere på teipen :( Var skikkeli rød og sår akkurat der teipen er. Byttet teip og nå føles det ikke like sårt lenger. Men arrene er fine tror jeg. En tynn hvit strek, men når jeg kjenner på de så buler de ganske mye ut da. Hvordan var dine arr sist du så på dem? :)

Gjest Monicaeh
Skrevet

Monicaeh: Vi ble jo operert samme dag om jeg ikke tar feil? Hvordan går det med deg? Synes du at puppene dine har blitt noe særlig myke enda? Synes enda at mine er ganske harde...

Oppdaget også i dag tidlig at jeg har begynt å reagere på teipen :( Var skikkeli rød og sår akkurat der teipen er. Byttet teip og nå føles det ikke like sårt lenger. Men arrene er fine tror jeg. En tynn hvit strek, men når jeg kjenner på de så buler de ganske mye ut da. Hvordan var dine arr sist du så på dem? :)

Ja, stemmer det :-) Det går kjempebra. Føler meg helt normal igjen ( bortsett fra at jeg ikke kan ligge på magen ). Puppene er fortsatt veldig harde, men de er absolutt ikke like harde som de var. Jeg har heller ikke følelse fra brystvorta og ned. Er du sånn også?

Jeg tok og bytta teip i dag. Jeg blir også ekstremt rød, så smører jeg alovera på å lar det tørke i ca 15 min. Det hjelper :-) Arrene mine "buler" litt de også. Så da tipper jeg at det er helt normalt siden vi er to :-)

Skrevet

Hei Vigil! Hvordan går det med deg? En stund siden du har vært her..

Skrevet

Ja, stemmer det :-) Det går kjempebra. Føler meg helt normal igjen ( bortsett fra at jeg ikke kan ligge på magen ). Puppene er fortsatt veldig harde, men de er absolutt ikke like harde som de var. Jeg har heller ikke følelse fra brystvorta og ned. Er du sånn også?

Jeg tok og bytta teip i dag. Jeg blir også ekstremt rød, så smører jeg alovera på å lar det tørke i ca 15 min. Det hjelper :-) Arrene mine "buler" litt de også. Så da tipper jeg at det er helt normalt siden vi er to :-)

Klarer heller ikke ligge ordentlig på magen. Det gjør ikke vondt, men det føles bare veldig rart. Som om jeg ligger oppå noe. Føler meg også helt normal. Merker ikke at jeg har silikon i puppene lenger :) De er mykere enn de var i starten ja, men håper virkelig at de blir mykere med tiden! ;) Har heller ingen følelse under brystvorta, men brystvortene har vært veeeldig følsomme. De begynner å bli litt bedre nå, er jo veldig glad for at jeg faktisk har følelse i de da :fnise:

Aloe vera skal jeg teste ut neste gang jeg bytter teip! :) Fint å ha noen å spørre da, som er i samme bås! så slipper jeg å engste meg :laugh:

Skrevet

hmm...det var lenge.... Ja tålmodigheten, er ikke så god på den dessverre. :vetikke: Bekymrer meg mer for å begynne å jobbe i morgen faktisk. Det er ikke alle som vet hva jeg har holdt på med i påsken og jeg har tenkt å fortsette med det.

Brukte du nedpressbånd? Skikkelig herk, men i papirene sto de 7-10 dager. Har lest mye forskjellig i tråden her, alt fra 2 uker til tre mnd? Vet du noe om det?

Det tok tid før de ble mye, men det er nok også fordi det tok tid før de droppet.

Nedpressbånd brukte jeg lenge siden det tok sin tid før den ene puppen droppet. Jeg brukte det ca 5-6 uker om jeg ikke husker helt feil. Fikk rådet her inne om å bruke det lengre, så da gjorde jeg det ;)

Bruk det slik kirurgen din har sagt. Om puppene ikke dropper på den tiden så bruk det lengre ;)

Skrevet

Hvordan vet man egentlig om puppene har droppet:p ? Jeg har 1 mnd-dag i morgen. Og vet ikke om de har droppet, merker vel egentlig ikke så mye forskjell enn at mye av hovenheten er borte:)

Gjest Monicaeh
Skrevet

Klarer heller ikke ligge ordentlig på magen. Det gjør ikke vondt, men det føles bare veldig rart. Som om jeg ligger oppå noe. Føler meg også helt normal. Merker ikke at jeg har silikon i puppene lenger :) De er mykere enn de var i starten ja, men håper virkelig at de blir mykere med tiden! ;) Har heller ingen følelse under brystvorta, men brystvortene har vært veeeldig følsomme. De begynner å bli litt bedre nå, er jo veldig glad for at jeg faktisk har følelse i de da :fnise:

Aloe vera skal jeg teste ut neste gang jeg bytter teip! :) Fint å ha noen å spørre da, som er i samme bås! så slipper jeg å engste meg :laugh:

Hehe, høres akkurat ut som hvordan jeg har det :-)

Har du begynt og bruke bh uten spiler enda? Jeg kommer meg ikke ut av sportstoppen, syns den er så fryktelig behagelig, hehe. Pluss at de jeg har kjøpt gnager på siden :-(

Skrevet

Hehe, høres akkurat ut som hvordan jeg har det :-)

Har du begynt og bruke bh uten spiler enda? Jeg kommer meg ikke ut av sportstoppen, syns den er så fryktelig behagelig, hehe. Pluss at de jeg har kjøpt gnager på siden :-(

Har ikke begynt å bruke det nei. Må vente 6 uker tror jeg. Husker ikke hva som sto i papirene :) har kjøpt noen spileløse bher. Blir nok rart å begynne å bruke de tror jeg!

Har et annet spm også. Jeg syns at puppene mine til tider er veldig kalde. Har du merka noe til det eller?

• Liker 1
Skrevet
:hoppe: operasjon om .... 5, 5 timer!! :hoppe:
  • Liker 1
Skrevet

Hei Phibie!

Har også kalde pupper. Pk sa at det nok var at man har lite isolasjon=fettvev over. I tillegg så skades jo nervebaner under operasjon, så dette er helt vanlig. Ikke særlig med behagelig med å ta på iskalde pupper, men ikke farlig!

Gjest Monicaeh
Skrevet

Har ikke begynt å bruke det nei. Må vente 6 uker tror jeg. Husker ikke hva som sto i papirene :) har kjøpt noen spileløse bher. Blir nok rart å begynne å bruke de tror jeg!

Har et annet spm også. Jeg syns at puppene mine til tider er veldig kalde. Har du merka noe til det eller?

Nei, jeg har ikke hatt kalde pupper. Men jeg får veldig ofte stive brystvorter uten at jeg merker det, men det er sikkert pga dårlig følelse i puppene. Takk og lov for løse klær :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...