Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kansje jeg ikke var like følsom med forgje melding, men siden vi nærmer oss bikinisesongen vil jeg gjerne spørre på en litt mer følsom måte om det er noe dere kvinner frykter når det kommer til oppmerksomhet på stranden?

???? Kan ikke vi få ha denne tråden i fred?? Her diskuterer vi om før/etter operasjon o.l., hvorfor skal noen blande seg inn så vi (nok en gang) må forsvare vårt valg? Har du spørsmål om hvorfor ditt og hmm datt så please lag en ny tråd om det! Ikke bland deg inn her..! *frustrert* dette er VÅR tråd, vi som har/skal ta silikon.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare så syykt lei av å måtte forsvare og forklare mitt valg..!

Skrevet

Enig med Bumblebee! Men det beste er bare å overse alle hans innlegg. Han har fulgt tråden i lang tid og kommenterer bare for å irritere og provosere. Han burde finne seg andre steder å få sin tiltrengte oppmerksomhet... Ærlig talt, hvilke motiver har virkelig en mann med å titte her inne any way? Om han svarer, bare overse ham! Han er luft for oss uansett. Vi vet hva vi gjør og hvorfor, HELT ferdig med å forklare enhver om det. Klem til alle puppedamer!!!

Skrevet

Har forresten bedre og bedre dager, mine er nå 6 dager:0) hatt mye vondt, men virker som det slipper litt nå. Veldig glad jeg ikke skal jobbe før tirsdag, trenger virkelig over en uke på å komme meg. Når er det forsvarlig å kjøre bil igjen? Mange store bevegelser....

Skrevet

Hvordan går det med deg "mor til tre"? Hvor gamle er de tre små? Får du ro innimellom?

Skrevet

Godt å høre at det går bedre, Melli! :) men du burde vente med å kjøre bil til du er helt klar for det, ingen vits i å presse deg selv :)

Her går alt fint, men venstre bryst er litt merkelig; hver gang jeg snufser, skjer det noe der, omtrent som om luften går inn i det brystet også! :P noen andre som har opplevd det, og går det over?

Skrevet

Heisann dere!

Jeg la inn 325 gram for 8 dager siden. Jeg er knakfornøyd, man kan ikke direkte se at jeg har silikon fordi de passer så bra til kroppen min, det ser liksom ikke unaturlig ut med klær. Men jeg leser mange plasser at størrelsen vil minke betraktelig når hevelsen har gått ned.. Kjenner jeg angrer nå på at jeg ikke la inn 350 gram.. vil jo ikke at puppene skal forsvinne helt. Hadde 70AA før jeg la inn.

Gir 25 gram noe stor forskjell? Og når gikk hevelsen ned på dere?

mvh Pia :)

Gjest DrManhattan
Skrevet

???? Kan ikke vi få ha denne tråden i fred?? Her diskuterer vi om før/etter operasjon o.l., hvorfor skal noen blande seg inn så vi (nok en gang) må forsvare vårt valg? Har du spørsmål om hvorfor ditt og hmm datt så please lag en ny tråd om det! Ikke bland deg inn her..! *frustrert* dette er VÅR tråd, vi som har/skal ta silikon.

Var ikke meningen å fornærme noen, unnskyld

Don't drink and post, er mitt råd :)

God Påske, jeg skal la dere være i fred

Skrevet

Hva med en liten update på dere som op for en tid siden? Så gøy å høre hvordan dere har det nå:0)

Skrevet

Her går det bra;-) De føles så og si som om de har vært der hele tiden, men mangler mye av følelsen fra arret og opp til brystvortene. Håper det blir bedre etterhvert:-)

Formen på de er alt for spisse ennå i forhold til hva jeg ønsker, og jeg håper de blir rundere... :-( Men jeg vet at en del kan skje fremdeles, så jeg må vel bare være tolmodig...

Skrevet

Her går det bra;-) De føles så og si som om de har vært der hele tiden, men mangler mye av følelsen fra arret og opp til brystvortene. Håper det blir bedre etterhvert:-)

Formen på de er alt for spisse ennå i forhold til hva jeg ønsker, og jeg håper de blir rundere... :-( Men jeg vet at en del kan skje fremdeles, så jeg må vel bare være tolmodig...

så gøy å høre at du er fornøyd:0) formen kommer etterhvert. Takk for svar:0)
Skrevet

Hvordan går det med deg "mor til tre"? Hvor gamle er de tre små? Får du ro innimellom?

her går alt bare bra:-) får litt ro innimellom ja, men er stort sett bånn gass;-)

Har en på 10, en på 3 og ei på 1,5.

Nå kjenner jeg ikke noe vondt i det hele tatt, føler jeg kan gjøre alt, men må jo bare passe på;-)

Ser det går fremover med deg også..? Jeg kjørte bil etter 2 dager å det gikk kjempe fint;-)

Skrevet

Heisann! :)

Noen her som har fått infeksjon i arret, og kan/vet noe om dette? Men hvor lenge dette varer og hvordan arret blir osv?

Skrevet

her går alt bare bra:-) får litt ro innimellom ja, men er stort sett bånn gass;-)

Har en på 10, en på 3 og ei på 1,5.

Nå kjenner jeg ikke noe vondt i det hele tatt, føler jeg kan gjøre alt, men må jo bare passe på;-)

Ser det går fremover med deg også..? Jeg kjørte bil etter 2 dager å det gikk kjempe fint;-)

Så bra at det går bra med deg:) Jeg har ikke kjørt bil ennå, gruer meg litt til å jobbe på tirsdag. kunne godt trengt noen dager til hjemme faktisk!
Skrevet (endret)

Hatt en fin påske puppedamer?!?

Nå er mine 9 dager gamle, men jeg skulle ønske de føltes mer "som mine". Fortsatt skikkelig plastikk-følelse... Noen som kan si noe om når de blir en del av meg? Jeg er forøvrig veldig fornøyd da, men...

Endret av Melli
Skrevet

Det tok mange uker før mine ble myke og helt "mine".

Myke ble de vel mellom uke 10-12.

Det er bare å smøre seg med den berømte tålmodigheten :)

Skrevet

Heisann! :)

Noen her som har fått infeksjon i arret, og kan/vet noe om dette? Men hvor lenge dette varer og hvordan arret blir osv?

Mener at det var en som skrev noe om dette for en god stund siden. Arret ble ikke så pent så kirurgen skulle fikse på det etterhvert. Hva som skjedde, hvordan det ble behandlet etc husker jeg ikke.

Ring klinikken og fortell dem om infeksjonen. Det er det tryggeste når man har en infeksjon.

Skrevet (endret)

Det tok mange uker før mine ble myke og helt "mine".

Myke ble de vel mellom uke 10-12.

Det er bare å smøre seg med den berømte tålmodigheten :)

hmm...det var lenge.... Ja tålmodigheten, er ikke så god på den dessverre. :vetikke: Bekymrer meg mer for å begynne å jobbe i morgen faktisk. Det er ikke alle som vet hva jeg har holdt på med i påsken og jeg har tenkt å fortsette med det.

Brukte du nedpressbånd? Skikkelig herk, men i papirene sto de 7-10 dager. Har lest mye forskjellig i tråden her, alt fra 2 uker til tre mnd? Vet du noe om det?

Endret av Melli
Skrevet

Hei alle pupedamer!!!

Hva skjedde med tråden vår? Den liksom "døde" litt i påsken..... :vetikke:

Håper alle er tilbake snart....savner å høre fra dere :hug:

Skrevet (endret)

Har ikke blitt en av dere enda, men jeg har veldig lenge vurdert å ta silikon og har vel kommet frem til at dette er noe jeg har lyst til å gjøre. Ikke for andres skyld, men for min egen, man trenger vel kanskje ikke å forsvare seg selv i denne tråden? Så jeg lar det ligge med det :)

Har ikke vært på konsultasjons time enda, da det kommer til å bli minst et år til før jeg får tatt silikon, grunnet omstendighetene. Men samme hvor mye jeg leser rundt på nett så er det likevel en del jeg ikke helt greier å bli klok på, så hvor er det vel bedre å spørre enn her.

- Hva ville du ha anbefalt, under eller over muskelen? Leser liksom både gode og dårlige ting om begge deler. Men hva ser mest naturlig ut, men samtidig runde og fine ut. Hva ser best ut om en del år? Vil jo helst slippe å måtte operere flere ganger, men jeg vet også at det kan bli slik at man må.

Også har jeg hørt av en venninne at man MÅ ta ut silikon over muskelen om man blir gravid? Dette er vell bare tull?

Også er jeg litt usikker på om over muskelen i det hele tatt er et valg for meg. Har omtrent 70c nå, men er ganske høy og relativt tynn, og puppene syntes jeg ser veldig mindre ut enn de høres ut som, så er redd for at det ikke går å ta over muskelen. Dette kan jo så klart en lege svare meg på da.

Har vel bestemt meg for å ha anatomiske riktige innlegg i gel, men etter å ha lest litt rundt virker det som at noen får beskjed om at de burde ha runde. Hva kvalifiserer en til å "måtte" ha runde?

Takk for svar på forhånd :)

Edit: Beklager, var ikke meningen at det skulle bli så langt, og med så mange spørsmål.

Endret av Kiva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...