Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og leser litt bakover i tråden og ser at det er veldig forskjellig hvor lenge noen må ha på nedpressbåndet...alt fra 7 dager til 3 mnd? Noen som vet hvorfor? Og burde man ha det på lenge...?

Det er så forskjellig fra klinikk til klinikk (nesten kirurg til kirurg) Man må nesten bare høre på sin egen kirurg. Jeg brukte nedpressbåndet en uke lenger enn jeg først fikk beskjed om, mne det var fordi den ene puppen brukte tid på å droppe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk å dusje, men litt merkelig også... Byttet bh og hev den andre + nedpressb i maskinen på 20 min prog. Venter på at det skal bli ferdig og nyter minuttene uten det på. Håper det ikke har så mye å si i en snau time.. Ellers så jeg nå at ve bryst er ganske mye større enn hø! Da jeg var på Fornebuklinikken på kons sa pk at han ideelt sett vill lagt litt mer i det ene brystet grunnet forskjell, men det har ingen av de andre pk sagt(vært fire steder). Det kan jo være litt hevelse også siden det bare er fjerde dag, men ble litt bekymret. Vil jo at de skal være så like som mulig:0) jeg vet jo at den ene alltid har vært knøttlite mindre.... MEN, jeg har pupper!!!!! Yey!!!!

Mitt ene bryst ventet lenger med å droppe, og var lenge (mange uker) større enn det andre.

Fortsatt ser jeg forskjell på str..

Jeg kommer til å ta det opp på kontroll. det er så lite at mannen min synes det er tull å kommentere det, og med bh synes det overhode ikke.

Skrevet

Noen som vet hvordan det går med puppedama?

Skrevet

Iiik....puppene mine surkler.....noen som har opplevd det?

Det gjorde mine også, surklet og knittret. Ble veldig overrasket selv, men det forsvant.

Ikke farlig, men veldig rart :)

Skrevet

Da er det under EN uke til op.! Lurte på om dere som er ferdig kan lage en liten huskeliste? På hva man bør huske å ha med osv.jeg tenker lesestoff, brus, evt sjokolade (til etter op., få opp blodsukkeret?) Hva annet av klær ol? Var det noe dere "savnet"? :)

• Liker 1
Skrevet

Og ang sminke. .kan man ha litt i fjeset? Haater å vise meg uten...uff :( trenger ikke mye men tenker om maskara, litt foundation på problem områder og litt øyebrynsfarge er ok..ser helt utvasket ut uten :/

Skrevet

Og ang sminke. .kan man ha litt i fjeset? Haater å vise meg uten...uff :( trenger ikke mye men tenker om maskara, litt foundation på problem områder og litt øyebrynsfarge er ok..ser helt utvasket ut uten :/

Jeg vil råde deg til å droppe sminken helt, det er kun for en dag :)

Husk å kjøp inn alt du kunne komme på å ha lyst på. For min del var det ikke vits med lesestoff første dagen, for jeg lå og halvsov hele tiden. Men dag 2 og 3 kan det være greit med enkel lektyre :) og filmer!

Husk å bevege deg når du kan, men ikke press deg.

Skrevet

Mitt ene bryst ventet lenger med å droppe, og var lenge (mange uker) større enn det andre.

Fortsatt ser jeg forskjell på str..

Jeg kommer til å ta det opp på kontroll. det er så lite at mannen min synes det er tull å kommentere det, og med bh synes det overhode ikke.

takk for svar:0) men skal nedpressbåndet være på helt til de dropper? Som jeg skjønner tar visst det forskjellig tid hos de fleste og i papirene står det at jeg kun skal ha det i 7-10 dager. Hva om de ikke dropper? Akkurat nå føles de fortsatt som to harde tennisballer som ikke lever noe liv sammen med resten av kroppen..... Og fortsatt vonde! Kan vanskelig forestille meg at de mykner og dropper før mandag? What to do?
Skrevet

ja akkurat sånn tenkte jeg også. Fikk beskjed om at litt er greit! Tok på vannfast mascara og litt concealer. Det hjelper å ta på litt, men ikke ta så mye at du må bruke energi på å fjerne det etter op. Da er du ikke i stand til å tenke på sånne ting, og greit du ikke ser ut som det trollet pga sminke.... Lykke til;0)
Skrevet

Noen som vet hvordan det går med puppedama?

hun har ikke vært her på aldri så lenge....håper det går bra med henne!?!
Skrevet

Da er det under EN uke til op.! Lurte på om dere som er ferdig kan lage en liten huskeliste? På hva man bør huske å ha med osv.jeg tenker lesestoff, brus, evt sjokolade (til etter op., få opp blodsukkeret?) Hva annet av klær ol? Var det noe dere "savnet"? :)

du trenger ikke ha med noe:0) du rekker ikke lese eller spise noe, mest sannsynlig får du litt kjeks eller en skive før det bærer ut og hjem! Ha alt du kan tenke deg å fyse på klart hjemme på sofaen;0) lov å melde hvordan det har gått når du er ferdig. Det blir superbra!!
Gjest Monicaeh
Skrevet

Noen som vet når vi kan ta solarium igjenn?

I brevet jeg fikk med hjem fra klinikken står det 1år :-/ pluss sunblock på arrene det første året om sommeren.

Skrevet

takk for svar:0) men skal nedpressbåndet være på helt til de dropper? Som jeg skjønner tar visst det forskjellig tid hos de fleste og i papirene står det at jeg kun skal ha det i 7-10 dager. Hva om de ikke dropper? Akkurat nå føles de fortsatt som to harde tennisballer som ikke lever noe liv sammen med resten av kroppen..... Og fortsatt vonde! Kan vanskelig forestille meg at de mykner og dropper før mandag? What to do?

Jeg hadde nedpressbånd på til de begge droppet. Ingen krise å gå med det litt lenger. Var en annen her inne som gikk med det lengre også pga sen dropping. Tror jeg brukte nedpressbånd i 5 uker.

Puppene var som to baller lenge. Rundt uke 7-8 begynte de å mykne, og innen uke 12 var de myke og fine. Nå er de ca fem mnd og de har lenge nå lagt seg til siden når jeg ligger på siden ol. Oppfører seg som naturlige pupper, for å si det enkelt.

Mine var vonde/ømme lenge. Jeg tok under muskel , og jeg tror mine brystmuskler brukte lang tid på å slippe taket. Men når de først slapp, så forsvant alt av ubehag og puppene myknet.

Tror du bare kan bruke nedpressbåndet lenger. Puppen vil droppe tilslutt og så mykner de etterhvert ;)

Skrevet

Noen som vet når vi kan ta solarium igjenn?

Jeg forstod det slik at man kunne ta solarium/sole seg, men man skulle dekke til arrene godt (sunblock). Og dekke puppene den første tiden pga huden der er blitt tøyd og da mer følsom.

Jeg tok solarium, men la noe over puppene og arret.

Skrevet

Takk for svar alle sammen:-)

Skrevet

Det var på tross av smerter og nedpressbånd, men jeg bare måtte prøve noen kjoler som har samlet støv i skapet altfor lenge. Passet de med pupper i? JAAA...go boobs! Jeg visste det....superhappy!

• Liker 1
Skrevet

Det var på tross av smerter og nedpressbånd, men jeg bare måtte prøve noen kjoler som har samlet støv i skapet altfor lenge. Passet de med pupper i? JAAA...go boobs! Jeg visste det....superhappy!

Herlig følelse :danse: Gled deg til de er blitt "helt" dine, myk og fine! Gratulerer, forresten!

Skrevet

Herlig følelse :danse: Gled deg til de er blitt "helt" dine, myk og fine! Gratulerer, forresten!

takk:0))) er så sinnsykt fornøyd, men gleder meg veldig til de blir "mine". Gleder meg til sommeren på en helt ny måte:0)
Gjest DrManhattan
Skrevet

Kansje jeg ikke var like følsom med forgje melding, men siden vi nærmer oss bikinisesongen vil jeg gjerne spørre på en litt mer følsom måte om det er noe dere kvinner frykter når det kommer til oppmerksomhet på stranden?

Skrevet

Teipen jeg bruker er en ny Mepiform tape sa damen, og den skulle være den beste av silikontapene de solgte :) Jeg kunne også se en del av stingene, tror ikke du trenger å uroe deg :)

Takk, fint å høre gode erfaringer også :)) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...