Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe gjorde de det? Så merkelig :P jeg fikk heldigvis en morgenkåpe.

Ja de gjorde visst det :P stress. Men når kan jeg løfte hendene over hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Jeg var litt småkvalm hele tiden mens jeg tok piller. Men bare bilsyk-kvalm typ.overkommelig:)

takk. Tåler heldigvis pillene:0) jeg fikk også morgenkåpe på klinikken.
Skrevet

Ja de gjorde visst det :P stress. Men når kan jeg løfte hendene over hodet?

Tror du helst ikke skal gjøre det på minst to-tre uker. Jeg bare bøyde meg forover når jeg kjente at armene ikke går lenger. Gikk som en gammel krokrygget dame i en ukes tid :P

Skrevet

Iiik....puppene mine surkler.....noen som har opplevd det?

Gjest Monicaeh
Skrevet

Hei og gratulerer så mye med nye pupper :-D

Har ikke opplevd det selv, men det står det i brevet jeg fikk med meg hjem. Samme med at de kan føles ut som "kram" snø, hehe. Ingenting til bekymring :-)

Skrevet

Hehe..helt vanlig. Er luft og den forsvinner i løpet av noen dager. Om du trykker over brystet eller oppe på sidene så vil du høre det ekstra godt og merke at den flytter seg :-)

Skrevet

Tror du helst ikke skal gjøre det på minst to-tre uker. Jeg bare bøyde meg forover når jeg kjente at armene ikke går lenger. Gikk som en gammel krokrygget dame i en ukes tid :P

Hva?! 2-3 uker? Hjelpes! :P

Men, fikk av singleten ihvertfall :)

Skrevet

Hehe..helt vanlig. Er luft og den forsvinner i løpet av noen dager. Om du trykker over brystet eller oppe på sidene så vil du høre det ekstra godt og merke at den flytter seg :-)

herregud for en lyd! Godt det er normalt, trodde alt galt var skjedd jeg et øyeblikk:0) takk og lov for dere nå:0)
Skrevet

For en lykke:0) tross to vonde dager, kunne jeg ikke vært mer fornøyd!!! Alle dere som venter,- det er så absolutt verdt det:0) glad puppehilsen fra meg

Skrevet

Hei!

Nå er det litt over to uker siden jeg opererte meg. Og idag måtte teipen av! Jeg reager så sinnsykt. Jeg har brukt sensitiv teipen fra første gang jeg byttet, iom jeg reagerte.. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg reagerte på denne teipen også, kunne jeg prøve silketeip, hvis ikke den var bedre, skulle jeg kutte ut all teip.

Noen som har erfaring med det?

-J

Jeg tåler heller ikke vanlig tape. Reagerte på teipen (såvidt), og fikk streng beskjed om å kun bruke silikontape som jeg må kjøpe på en annen spesial-butikk. De selger den ikke på apoteket, og den er svindyr! Koster over 400 kr for ca en og en halv måneds forbruk.. Jeg fikk også beskjed av kvinnen i butikken om at all annen tape enn silikontape ikke hjalp noe særlig på arrforbedringen, så jeg trøster meg med det, selv om det ikke er sikkert at det er sant! :)

Skrevet

Jeg tåler heller ikke vanlig tape. Reagerte på teipen (såvidt), og fikk streng beskjed om å kun bruke silikontape som jeg må kjøpe på en annen spesial-butikk. De selger den ikke på apoteket, og den er svindyr! Koster over 400 kr for ca en og en halv måneds forbruk.. Jeg fikk også beskjed av kvinnen i butikken om at all annen tape enn silikontape ikke hjalp noe særlig på arrforbedringen, så jeg trøster meg med det, selv om det ikke er sikkert at det er sant! :)

Hva heter denne tapen?

Skrevet

Hei ale puppedamer:-)

Hvordan går det med dere?

Jeg er nå på dag 4 etter operasjonen, og har ikke vondt i det hele tatt. Hadde kun litt ubehag samme kvelden men det var absolutt ikke vondt. Hadde jo regnet med myyye at det skulle vært mye verre, men det er nåk ikke likt for alle. Jeg la inn 295 runde over muskel.

Bare lurer på om dere alle klarer å holde dere helt i ro de 2 første ukene? Jeg har jo ikke vondt, så jeg glemmer meg jo av, av og til. Tar meg selv i det når jeg f.eks henter noe høyt i et skap, eller løfter noe som er litt tungt, at uups!! Det skulle jeg jo ikke ha gjort...

Er det sånn at jeg helst ikke skal bruke armene i det hele tatt?

Huff, er litt bekymret nå siden jeg ikke har klart å holle meg i ro...

Også en ting til, når begynte dere å sove på siden? Jeg prøver å holle meg på ryggen, men det klarte jeg bare de 2 første nettene.

De 2 siste nettene har jeg snudd meg i søvne, så når jeg våknet, så lå jeg på siden... Siden jeg ikke har noe smerter så merker jeg jo ingenting, men lurer på om det er farlig å ligge på siden alerede?

Får kanskje få mannen til å binde meg fast på ryggen, hihi:-)

Ble visst langt dette, men håper noen vil svare:-)

Skrevet

Hei ale puppedamer:-)

Hvordan går det med dere?

Jeg er nå på dag 4 etter operasjonen, og har ikke vondt i det hele tatt. Hadde kun litt ubehag samme kvelden men det var absolutt ikke vondt. Hadde jo regnet med myyye at det skulle vært mye verre, men det er nåk ikke likt for alle. Jeg la inn 295 runde

Også en ting til, når begynte dere å sove på siden?

Ble visst langt dette, men håper noen vil svare:-)

hei og gratulerer med puppene! Så hyggelig at det har gått bra med deg og at du ikke har vondt:0) heldiggris, er på dag 3 og tar fortsatt Codaxol. Litt bedre i dag, men fortsatt helt handikappet av smerter... Tror du bør være så forsiktig du kan mht løft og aktivitet. Har du ikke nedpressbånd heller når du har over muskel? Jeg har under og får nesten ikke puste av båndet, veldig stramt!
Skrevet

Hei jenter!

Jeg jobber for tiden i matbutikk og lurer på når dere tror jeg kan tilbake på jobb!?

Jeg skjønner jeg ikke kan gjøre alt som før, så blir nok å sitte i kassa i noen uker.

Tror dere som har operert at jeg kan tilbake i kassa etter 1 uke? Bruker jo armene hele tiden og er jo litt "tunge" ting som brusflasker, øl osv. som må løftes på :/

Skrevet

hei og gratulerer med puppene! Så hyggelig at det har gått bra med deg og at du ikke har vondt:0) heldiggris, er på dag 3 og tar fortsatt Codaxol. Litt bedre i dag, men fortsatt helt handikappet av smerter... Tror du bør være så forsiktig du kan mht løft og aktivitet. Har du ikke nedpressbånd heller når du har over muskel? Jeg har under og får nesten ikke puste av båndet, veldig stramt!

takk takk og ulike måte:-)

Misunner ikke deg som har tatt under muskel, er sikker mye vondere det... Men du er vel likevel over det verste;-)

Jeg har ikke nedpressbånd nei, men de har tapet meg med en bandasje som presser de ned, den skulle jeg ha i en uke. Huff, er livredd for at de skal forflytte seg, mtp at jeg ikke har vært super forsiktig... Men nå MÅ jeg bare ta det med ro;-)

Har du små barn? Hvor lenge må du gå me bånd? Får ha og bedring videre;-)

Skrevet

Dag 3 etter operasjonen nå, og i kveld får jeg lov til å dusje :) Da får jeg også se de for første gang, det blir kjempespennende!

Har klart meg uten de store smertene, men er øm og støl og også vondt i skulder og rygg fordi jeg er så forsiktig.

Skrevet

Jeg hørte om den teipen du skriver om, men viste ikke om det var noe særlig å bruke. Men kanskje jeg skal prøve det. Takk for hjelp:)

En annen ting jeg har oppdaget nå etter jeg har kuttet ut teipen, er at det stikker en liiiiten bit med sting ut av arret! Æsj. What to do?!?:P

Skrevet

takk takk og ulike måte:-)

Misunner ikke deg som har tatt under muskel, er sikker mye vondere det... Men du er vel likevel over det verste;-)

Jeg har ikke nedpressbånd nei, men de har tapet meg med en bandasje som presser de ned, den skulle jeg ha i en uke. Huff, er livredd for at de skal forflytte seg, mtp at jeg ikke har vært super forsiktig... Men nå MÅ jeg bare ta det med ro;-)

Har du små barn? Hvor lenge må du gå me bånd? Får ha og bedring videre;-)

hei, ja heldigvis har mye av sårheten gitt seg nå:0) så lenge du har bandasjert holder de seg vel på plass og båndet jeg har skulle også bare sitte i 7-10 dager. Nei, har ikke små, mine tre er store. Huset fullt av ungdommer, 20, 17 og 14. Jammen en utfordring å si det til dem, men det gikk heldigvis fint. Man får være fornøyd så lenge to av tre reagerer positivt;0)
Skrevet

Hvor stramt må brystbåndet sitte? Noen som vet?

Skrevet

Hvordan går det med deg mor til tre? Klarer du å holde deg i ro:0) er fortsatt på sterke smertestillende jeg altså....begrenser seg selv for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...