Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig og har fått nye pupper :)

Litt støl og sliten, og har problemer med å trekke pusten. Andre som hadde det slik?

Kirurgen bestemte seg for å legge inn 305cc istedet for 250, det var en hyggelig overraskelse! :)

Gratulerer så mye. Håper du blir fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt støl og sliten, og har problemer med å trekke pusten. Andre som hadde det slik?

Kirurgen bestemte seg for å legge inn 305cc istedet for 250, det var en hyggelig overraskelse! :)

gratulerer!!!!! I morgen er det min tur:0)
Skrevet

Ja jeg sleit veldig med det, særlig når jeg skulle opp å gå. Helt normalt :)

Skrevet

Gratulere så masse med nye pupper, Marsupilami :biggrin: Regn med å ha mer spreng i natt og i morgen! -men det går over :-)Melli: masse lykke til i morgen!!

Skrevet (endret)

Hei hei folkens! :-)

Har endelig fått ny pc, så tenkte jeg skulle poste et bilde av brystene mine, 6 uker post.op.

Hadde fra før en 75a som jeg ikke fylte ut, og har nå endt opp med str. 70d, evt. 75c (i følge change kalkulator 65f(??), men har ikke prøvd bhene der enda). La forresten anatomiske proteser over muskel, 295 gr. Er kjempe fornøyd med resultatet! :-)

Ikke quote bildet, tenker å fjerne det innen få dager.

Håper det går bra med dere alle sammen, og lykke til til dere som enda ikke har operert. :-)

Endret av Anneks
  • Liker 1
Skrevet

Gratulerer Anneks med supert resultat:0) håper jeg er like heldig, bare noen timer igjen nå....takk for at du delte bilde, det er faktisk en av de fineste tingene med tråden. Muligheten til å se resultatet til andre. Det gjør prosessen litt mindre skummel:0) tusen takk skal du ha

Skrevet

Anneks: Kjempeflotte!!!! :)

Håper jeg får like fint resultat :D

Skrevet

Anneks: kjempefine!

Melli: lykke til i dag :biggrin:

Skrevet

Flotte bilder av alle her:) lykke til dere som snart skal i ilden! :D

Skrevet

Når kan jeg løfte hendene over hodet igjen? De tok på meg en topp mens jeg lå under, den får jeg jo ikke av igjen :P

Skrevet

Hei hei! Endelig har jeg pupper!!!!!:0) ganske vondt nå, takk og lov for drugs.... Det ble 325 cc runde moderat profil under muskel. Er kjempe fornøyd, med det lille jeg får sett så langt. Skjønner hva du mener Marsupilami ang pusteproblemene, tungt og vondt å puste, men absolutt verdt det.... Sprenger greit også. Ikke kvalm ennå heldigvis. Ble dere kvalme etter å ta tabl hjemme, dere som ble uvel, eller var dere det med en gang?

Skrevet

Hei hei! Endelig har jeg pupper!!!!!:0) ganske vondt nå, takk og lov for drugs.... Det ble 325 cc runde moderat profil under muskel. Er kjempe fornøyd, med det lille jeg får sett så langt. Skjønner hva du mener Marsupilami ang pusteproblemene, tungt og vondt å puste, men absolutt verdt det.... Sprenger greit også. Ikke kvalm ennå heldigvis. Ble dere kvalme etter å ta tabl hjemme, dere som ble uvel, eller var dere det med en gang?

Gratulerer så masse, Melli!! Ta vare på deg selv, blir spennende å se resultatet ditt :-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått, Melli! Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Takk:0) sofasliter de neste dagene merker jeg... He he...helt hjelpesløs! Noen ganger er mamma best;0) uff må du ha noe over hodet Marsupilami? Au..hørtes vondt ut. Lykke til, klipp den av!!!!

Skrevet

Takk:0) sofasliter de neste dagene merker jeg... He he...helt hjelpesløs! Noen ganger er mamma best;0) uff må du ha noe over hodet Marsupilami? Au..hørtes vondt ut. Lykke til, klipp den av!!!!

Det er heldigvis en stretchy topp, så satser på å få dratt den av over bena i stedet. Men idioter som gikk i baggen min og hentet den og hev den på, jeg hadde jo med genser med glidelås! :P nuvel, det går nok greit.

God bedring til deg, Melli! :klemmer:

Skrevet (endret)

Klem tilbake:0) krysse fingre for at det fortsetter å gå like bra! Hovnet du veldig opp? Eller noen av dere andre? Skikkelig "potetmelfølelse" i ve arm/bryst....

Endret av Melli
Skrevet

Det er heldigvis en stretchy topp, så satser på å få dratt den av over bena i stedet. Men idioter som gikk i baggen min og hentet den og hev den på, jeg hadde jo med genser med glidelås! :P nuvel, det går nok greit.

God bedring til deg, Melli! :klemmer:

Hehe gjorde de det? Så merkelig :P jeg fikk heldigvis en morgenkåpe.

Skrevet

Gratulerer. Jeg var litt småkvalm hele tiden mens jeg tok piller. Men bare bilsyk-kvalm typ.overkommelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...